ik ben oersaaiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
begin eens een interessant onderwerp dan
quote:
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb nog steeds geen pokémon gespeeld
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?
Eerste boek pas hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh al zo ver?
heb nu twee gekookte eitjes nomnom
ja en catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
ohh, jammerr.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
game of thrones bijv tochquote:
ja is beperkt tot dat soort dingetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, jammerr.
Ja eerste boek zo lang geleden joh
[..]
game of thrones bijv toch
Die gaan wel.quote:
ik haat catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaan wel.
Arya, ook kut om te lezen.
De Dany hoofdstukken vallen mee gelukkig.
Slechter dan de serie kan het niet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haat catelyn
Dany gaat in latere boeken echt tenenkrommend worden
Oh dat is wel pittigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..
storm of swords en clash of Kings is beste. Daarna wordt het best langdradig. Heel veel worldbuilding en plot ligt stilquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechter dan de serie kan het niet worden.
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
De liefde hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.
Doe niet zo jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga ergens anders schattig doen bahbah![]()
waarom negeer je mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga ergens anders schattig doen bahbah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |