SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
wat voor tattoosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
JR. Ik heb een meisje op tinder die mij heel grappig vindt. Maar de heeft tattoos wtf nu
maar 89 +3 is geen 91quote:
Met je witte stift overheen gaanquote:
vind je haar verder wel leuk dan?quote:
bah lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Ze is best knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je haar verder wel leuk dan?
Ze heeft beenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Dat is de Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
De Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
maar ze heeft tattoos.quote:
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zekerquote:
vind die mannen allemaal hetzelfde klinkenquote:
Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
Mart Smeetsgod herken je toch welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind die mannen allemaal hetzelfde klinken
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te gevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en wrakhout. Vind jij mij wrakhout paxcon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |