Dat valt wel een beetje mee en eigenlijk ben ik het ook wel eens dat de vorderingen niet zijn toegewezen, was dat wel gebeurd dan had je tijdens de spelen gewoon een gigantisch probleem gehad. Dan had Nederland niet meer met goed fatsoen kunnen sporten denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar degenen die er nu schande van spreken en de NOC van alles blijven verwijten, hadden als het dubbeltje de andere kant op was gevallen wel met winst geschermd om de andere kant mee om de oren te slaan.
Maar nu is de uitspraak opeens niks waard
living on the edgequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nodig drank nodig. Ja, dan gaan we waarschijnlijk gewoon dood, maar soms moet je er wat voor over hebben![]()
Dat heb ik wel met van Gelder gemeen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat meer aan bier te denken. Stuk of 4/5.
Nee, die is dit keer van de normen en waarden. Bovendien is turnen een elitesport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
We hebben weer een nieuw slachtoffer in NL. Heeft Geert Wilders al schande getweet over de Nederlandse rechtspraak?
#neprechtbankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
We hebben weer een nieuw slachtoffer in NL. Heeft Geert Wilders al schande getweet over de Nederlandse rechtspraak?
eh het anti-yuri kamp zijn de pvv-ers in de casus, NOC-NSF is extreem rechtsch, met Yuri de linksche rebelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Daar komt het wel op neer, ook al is het wellicht niet letterlijk zo gezegd (ik meen overigens dat de persrechter het wel zo verwoorde). De vorderingen komen allemaal voort uit het idee dat het wegsturen onterecht was en er (dus) alles aan gedaan moet worden om dat ongedaan te maken. Daar ging ook 90% van de pleitnota's over. Het zou vrij onlogisch zijn als de rechter enerzijds oordeelt dat het wegsturen onterecht was, maar anderzijds niet vindt dat NOC ook maar iets hoeft te doen om (te proberen) het terug te draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil noemen... Het is iig geen uitspraak dat hij onterecht weggestuurd zou zijn wat er nu wel van gemaakt wordt.
Ik denk van niet maar dat zullen we vanzelf wel lezen als alles beschikbaar is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef k_man het volgende:
Daar komt het wel op neer, ook al is het wellicht niet letterlijk zo gezegd (ik meen overigens dat de persrechter het wel zo verwoorde). De vorderingen komen allemaal voort uit het idee dat het wegsturen onterecht was en er (dus) alles aan gedaan moet worden om dat ongedaan te maken. Daar ging ook 90% van de pleitnota's over. Het zou vrij onlogisch zijn als de rechter enerzijds oordeelt dat het wegsturen onterecht was, maar anderzijds niet vindt dat NOC ook maar iets hoeft te doen om (te proberen) het terug te draaien.
Je denkt van niet? OK. Ik ben direct overtuigd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar dat zullen we vanzelf wel lezen als alles beschikbaar is.
Het is gewoon afwachten. Zoals ik al eerder zei denk ik dat andere belangen op dit moment veel zwaarder wegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Je denkt van niet? OK. Ik ben direct overtuigd.
Waarschijnlijk niet, want hij hoeft niks meer te doen voor zijn gouden medaille toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef Zorro het volgende:
Ook hier even:
Stel nou dat Dorian vanacht flink op stap gaat. Wordt hij dan naar huis gestuurd?
Het is in competitie, hij kan gediskwalificeerd worden. Het is hoe dan ook niet officieel, hoe onwaarschijnlijk ook, het kan nog fout.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want hij hoeft niks meer te doen voor zijn gouden medaille toch?
Hoe dan? Als hij bijvoorbeeld van zijn board kankert en niet finisht, is ie dan zijn medaille kwijt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is in competitie, hij kan gediskwalificeerd worden. Het is hoe dan ook niet officieel, hoe onwaarschijnlijk ook, het kan nog fout.
Alleen de turners hadden een drankverbod...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef Zorro het volgende:
Ook hier even:
Stel nou dat Dorian vanacht flink op stap gaat. Wordt hij dan naar huis gestuurd?
Met zin bezopen kop een ander van de plank slaan? Zich verslapen voor de race? Ik zeg al, het is geen waarschijnlijk scenario dat het mis gaat, maar het KAN.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe dan? Als hij bijvoorbeeld van zijn board kankert en niet finisht, is ie dan zijn medaille kwijt?
Als hij het zo bont maakt, zullen ze hem wel terugtrekken ja. Als ie enkele uren voor de start in kennelijk beschonken staat verkeert of met een knallende kater daar staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met zin bezopen kop een ander van de plank slaan? Zich verslapen voor de race? Ik zeg al, het is geen waarschijnlijk scenario dat het mis gaat, maar het KAN.
Ik vraag me gewoon echt serieus af of ze dan konsekwent zouden zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij het zo bont maakt, zullen ze hem wel terugtrekken ja. Als ie enkele uren voor de start in kennelijk beschonken staat verkeert of met een knallende kater daar staat.
Hoe dan ook is dat aan de bond en de omstandigheden zullen meegewogen worden. Als hij al eerder in de fout gegaan is en zo in de ogen van de bond een onwerkbare situatie veroorzaakt heeft, heb je daar kans op. Moet hij wel de bond ernstige imagoschade toe kunnen brengen. Zoals inderdaad in kennelijke staat een ander van de plak tikken.
Sowieso is het natuurlijk appels met peren vergelijken, maar voor de user die makkelijk punten wil scoren, maakt dat natuurlijk niet uit
Mensen die nog steeds denken dat het om het stappen of een biertje gaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef Zorro het volgende:
Ook hier even:
Of de turnbond dan consequent zou zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon echt serieus af of ze dan konsekwent zouden zijn.
Welnee, dat was zelfs geen argument in de zaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon afwachten. Zoals ik al eerder zei denk ik dat andere belangen op dit moment veel zwaarder wegen.
Jawel, ritmische gymnastiek en kleiduiven schieten echt mooi en spannend (dit is geen grap)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar heel die OS geen sfeer, geen spanning hebben. Geen feestelijke sfeer. Geen leuk publiek, niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |