Zo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
@mods: graag de TT aanpassen deze klopt niet en is ABJECT!
De rechtszaak ging alleen maar over de eisen van Van Gelder en die eisen zijn afgewezen.
Dat is heel wat ander wat anders dan een uitspraak of het terecht is of dat er terecht gehandeld is.
Mag je zelf bij het nieuwe topic doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm ik zou doen: SCHANDE: Yuri van Gelder verliest kort geding
George Orwell, 1984 . Ik heb het altijd al gezegd. Van Gelder moet ongedaan gemaakt worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je het doorhebben. De hele wereld is verrot. Het gaat er om dat jij wat minder verrot bent dan de rest.
topsport ook weer. Het komt me eigenlijk de neus uit. Ik vind er geen bal meer aan. Machines zijn het. Geen mensen.
Ik vind dit jaar heel die OS geen sfeer, geen spanning hebben. Geen feestelijke sfeer. Geen leuk publiek, niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
George Orwell, 1984 . Ik heb het altijd al gezegd. Van Gelder moet ongedaan gemaakt worden.
sjezus wat een zin timmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel geestig dat ik 100% zeker weet dat degenen die nu schande roepen en vinden dat het allemaal alsnog niet moet kunnen dat wegsturen een voor vGelder positief uitpakkende uitspraak als een overwinning hadden gezien en dat gebruikt was om iedereen die zich er wel in kon vinden, de beslissing, ermee om de oren de slaan
Ja dat is zo'n zin die je dan begint en dan eigenlijk al weet dat het niet goed komt. Maar ik kon het niet meer recht breien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
sjezus wat een zin timmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel geestig dat ik 100% zeker weet dat degenen die nu schande roepen en vinden dat het allemaal alsnog niet moet kunnen dat wegsturen een voor vGelder positief uitpakkende uitspraak als een overwinning hadden gezien en dat gebruikt was om iedereen die zich er wel in kon vinden, de beslissing, ermee om de oren de slaan
het is simpel: de rechter beslistquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n zin die je dan begint en dan eigenlijk al weet dat het niet goed komt. Maar ik kon het niet meer recht breien.
Vertaal jij het even voor de rest?
Het recht heeft gezegevierdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
het is simpel: de rechter beslistzo werkt dat in Nederland
Maar degenen die er nu schande van spreken en de NOC van alles blijven verwijten, hadden als het dubbeltje de andere kant op was gevallen wel met winst geschermd om de andere kant mee om de oren te slaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
het is simpel: de rechter beslistzo werkt dat in Nederland
Helemaal met je eens! Hele vreemde spelen dit.quote:Ik vind dit jaar heel die OS geen sfeer, geen spanning hebben. Geen feestelijke sfeer. Geen leuk publiek, niks.
Alles is kut en iedereen maakt elkaar toch wel af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n zin die je dan begint en dan eigenlijk al weet dat het niet goed komt. Maar ik kon het niet meer recht breien.
Vertaal jij het even voor de rest?
Ik heb chocola nodig, anders wordt het niks meer voor vanavondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles is kut en iedereen maakt elkaar toch wel af.
dat houd je toch. Groot probleem is wel dat een deel van Nederland de authoriteit van de rechterlijke macht steeds minder accepteert. Dat is zorgwekkend en ook onacceptabel omdat het de basis is voor onze democratie,rechtstaat en daarmee voor onze vrije manier van leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar degenen die er nu schande van spreken en de NOC van alles blijven verwijten, hadden als het dubbeltje de andere kant op was gevallen wel met winst geschermd om de andere kant mee om de oren te slaan.
Maar nu is de uitspraak opeens niks waard
Ik zou erover tweeten als ik jou was. #nosfaal #jesuisyuriquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef MikeRoss het volgende:
Doet de NOS het net weer. Mevrouw de presentator roept gewoon dat de rechter heeft gezegd dat het NOC Yuri terecht naar huis heeft gestuurd.![]()
Nou dat valt ook tegen hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:07 schreef Andromache het volgende:
Erg. Ik moet weer een krant nemen. Die doen tenminste nog wat aan echte uitpluizerij.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb chocola nodig, anders wordt het niks meer voor vanavond
Ik heb sowieso nodig drank nodig. Ja, dan gaan we waarschijnlijk gewoon dood, maar soms moet je er wat voor over hebbenquote:
Die uitspraak zegt niets over de morele juistheid van de actie van de trainer noch Van Gelder. Daar kan een rechter niks mee, wat moet die nu met gevoelskwesties? Dit ging om juridische gronden. Daar gaan we het ook nooit over eens worden. Door mij is de rechtszaak in ieder geval nooit aangegrepen als moreel oordeel, en je moet niet doen alsof de hele goegemeente dat wel doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar degenen die er nu schande van spreken en de NOC van alles blijven verwijten, hadden als het dubbeltje de andere kant op was gevallen wel met winst geschermd om de andere kant mee om de oren te slaan.
Maar nu is de uitspraak opeens niks waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |