quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger was er een keer eentje die letterlijk de baan afvloog en over de muur ging.
Haha lol, wat precies vond je daar mad aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en Sof gingen anders net wel ff lekker tekeer op mijn posts. Zat echt te genieten
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen hier denken dat vrouwen hier altijd ongesteld zijn en altijd boos
Niet dat wij geen bananenrepubliek zijn, maar het is allemaal net wat minder ergquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar..![]()
Maar snap gewoon niet hoe die mensen in Amerika zichzelf serieus kunnen nemen zo. Maarja, is andere cultuur blabla valt ook niet te snappen denk, mij lukt dat niet
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lol, wat precies vond je daar mad aan?
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemenquote:
En alles heel overdreven opvattenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemen
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemen
Want dat doe jij nooit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?
nogmaals, wat dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?
Ja. Alsof we hier zijn om lief en onschuldig te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En alles heel overdreven opvatten
ja maar jij hebt sowieso iets tegen politiek in NL in het algemeenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat wij geen bananenrepubliek zijn, maar het is allemaal net wat minder erg
Het lijkt me soms mooi om de kans te hebben helemaal opnieuw te beginnen.
ik wel hoor sofjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Alsof we hier zijn om lief en onschuldig te doen.
ik deed dat vanmiddag ook niet. heb gewoon mijn reden aangegeven maar oke.quote:
ja dag echt niet crack!!!!quote:
Dat was bijvoorbeeld totaal onnodig. Een mens kan overal wel iets onaardigs op zeggen met een reden, dat is het punt niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik deed dat vanmiddag ook niet. heb gewoon mijn reden aangegeven maar oke.
En terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij hebt sowieso iets tegen politiek in NL in het algemeen
Hey hooliganquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi sof heb je niet gespot in Nijmegen
heil sofquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, Sof weg en dood.
Nouja, slaap lekker dan maar allemaal.
ik jou ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi sof heb je niet gespot in Nijmegen
dankjequote:
quote:
Is gewoon mooie manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gay.
FC Groningen staat precies daar waar ze horen op de ranglijstquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
rusnak presteert helemaal niks meer
dat is een bijzaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
rusnak presteert helemaal niks meer
wat wil je vragen aan hem. Heb een direct lijntjequote:
dat is meestal hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FC Groningen staat precies daar waar ze horen op de ranglijst
waar is mortaxxquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je vragen aan hem. Heb een direct lijntje
kan hem niet appen, hij heeft me geblokkeerd op appquote:
echt waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kan hem niet appen, hij heeft me geblokkeerd op app
ik heb mijn momentenquote:
heb hem wel op instaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt waar?
dat valt me beetje tegen van hem
gewoon volgverzoek sturenquote:
Jazeker! Met jou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn momenten
Alles goed met Flip?
jaa gaat wel goed hoorquote:
ohja doe dat maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb geen insta
beetje wanhopig om alleen voor hem een leeg account aan te maken
Ik heb een vraag over godquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je vragen aan hem. Heb een direct lijntje
ik ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa gaat wel goed hoor
Beetje moe
ik voel me heel lui nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ook.heb vandaag pittig gesport.
moest ook 4x door regen fietsen daarna maar niet meer het huis uit gekomen
hij reageert niet meerquote:
En zeker vroeg op voor de hond?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me heel lui nuik ben alleen maar moe omdat ik pas om vier uur sliep
nee die slaapt uit tot elf uurquote:
jaloersss dat doet mijn hond nou dus echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die slaapt uit tot elf uur(geen grap)
die van ons is wel gehandicapt en kan niet goed lopen he. En hij is er aan gewend nu. En hij vind wandelen niet zo leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaloersss dat doet mijn hond nou dus echt niet
ah dat wist ik niet. Wel een beetje sneu dat ie dat heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
die van ons is wel gehandicapt en kan niet goed lopen he. En hij is er aan gewend nu. En hij vind wandelen niet zo leuk.
soort MS heeft ie. Hij kan niet meer lopen zonder een karretje. Daarom moet ik ook oppassen, hij kan niet meer mee op vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Wel een beetje sneu dat ie dat heeft.En het is idd ook kwestie van wennen.
Oh hij heeft nu zo'n karretje ja?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
soort MS heeft ie. Hij kan niet meer lopen zonder een karretje. Daarom moet ik ook oppassen, hij kan niet meer mee op vakantie
Pffft. Is je hond nog jong of al wat ouder? Hoe dan ook, een karretje is wel zielig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
soort MS heeft ie. Hij kan niet meer lopen zonder een karretje. Daarom moet ik ook oppassen, hij kan niet meer mee op vakantie
Ja kan wel foto appen als je wilquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh hij heeft nu zo'n karretje ja?
hij is 9, eerst zou hij geen 8 worden dus je begrijpt wel dat het best erg is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pffft. Is je hond nog jong of al wat ouder? Hoe dan ook, een karretje is wel zielig.Wel prettig dat jij er dan in ieder geval bent. Bij een oppas is het ook maar weer de vraag of die begrijpt wat voor zorg hij nodig heeft.
De oppas van onze hond gaf bijna 2 weken lang geen pillen. Ik had zoveel medelijden met mijn hond toen ze terug kwam. Kon wel janken![]()
Dat is wel heel erg ja. Wat naar zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is 9, eerst zou hij geen 8 worden dus je begrijpt wel dat het best erg is.
Wat dom zeg, wat voor pillen moet je hond krijgen?
Onze hond is ook wel apart hoor, met uitlaten enzo. En hij heeft een week niet goed gegeten (denk omdat ie ze miste)
Dus is wel fijn Ja dat ik er ben
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
Wie kijkt er nog meer vrouwen beach volleybal
quote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan wel foto appen als je wil
ahhh sneuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ja. Wat naar zeg.
Nu heeft je hond in ieder geval een bekend gezicht/stem.![]()
Tabletten tegen artrose en tegen allergie. Nu is het vergeten van de pillen voor allergie niet levensbedreigend, meer erg ongemakkelijk voor mijn hond.
waren ze weer in boerka bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
Wie kijkt er nog meer vrouwen beach volleybal
Nee haast in bikini'squote:
ze hadden een lange zwarte legging aan net hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee haast in bikini's
Wil niet feministisch doen, maar waarom? Lijkt me dan dat er makkelijk zand in je kut komt :s
Oh heb je dan een ander nummerquote:
ruwharige parson Jack Russelquote:
m'n whatsapp ziet m'n contacten soms nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heb je dan een ander nummer
Zie je foto, status en laatst gezien niet
Ooh apartquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n whatsapp ziet m'n contacten soms niet
ik weet genoegquote:
Dat zijn wel toffe honden. Die staan wat hoger op hun poten toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ruwharige parson Jack Russel
Dus niet zo'n gladharige keffer
jaa kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn wel toffe honden. Die staan wat hoger op hun poten toch?
huh oh, is het koud ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden een lange zwarte legging aan net hoor
Ja was 20 graden en dan mogen ze een lange broek aan als ze willenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh oh, is het koud ofzo?
oh by the way, kassameisje krijgt een vervolg
gewoon een geil mannetje die benen wil zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was 20 graden en dan mogen ze een lange broek aan als ze willen
Maar commentator zei dat hij dacht dat het kouder was dan 20 graden, dat voelde hij
je ziet de benen toch hoe dan ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon een geil mannetje die benen wil zien
toch andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet de benen toch hoe dan ook
ik ben totaal niet boos?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens sof wel beetje jammer dat je zo over dat nummer doet
Jij laat etsu en mij buiten de real grtd. Daar zijn wij zeer boos over
Zal die wel niet zo leuk zijn als je bij die andere wilquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn we onze eigen groep begonnen
nee wil al niet meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal die wel niet zo leuk zijn als je bij die andere wil
Loop niet te huilen psvquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
morti mijn post in nws is net verwijderd
Hoewel die nergens op sloeg mag je die mening gewoon hebben lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
morti mijn post in nws is net verwijderd
Even een grote meid worden he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s
ik ben geen calimero
en zeker niet voor psv
tyft op naar klb knulquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Even een grote meid worden he.
rot op mongoolquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Ik gok dat ze wilde voorkomen dat de discussie voor de miljoenste keer werd gehouden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel die nergens op sloeg mag je die mening gewoon hebben lijkt me
Ben jij een grote jongen dan? Ik mag hopen van niet. Het zou dan een beetje jammer zijn als grote mensen net zo zuur reageren zoals jij dat doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
wie aan grtd komt, komt aan mijquote:
Haha, genieten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:49 schreef Flippiee het volgende:
Ben jij een grote jongen dan? Ik mag hopen van niet. Het zou dan een beetje jammer zijn als grote mensen net zo zuur reageren zoals jij dat doet.
het zal vast een kloon zijn van tjacka of zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er is net een ruzie aan de gang
Wat een genot
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Lief van je. Je bent een echte vriend.
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het zal vast een kloon zijn van tjacka of zo
lees alsjeblieft mijn sig even 100 keer 🎂quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus.
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:53 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
En daar loop je ook nooit mee te koop. Het komt zo vanzelf allemaal.
Waarom draait je UI rondjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:53 schreef supersof het volgende:
[..]
lees alsjeblieft mijn sig even 100 keer 🎂
Sleep tight baby.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
Het is wel bedtijd eigenlijk. Dag jongelui
ken ik jou?quote:
vind os maar nietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb OS gekeken maar nu de tv uitgezet
lig lekker in bedje
Respect voor de kasthommo's, Jimmy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:02 schreef JimmyDean het volgende:
Beetje een kasthommo hoor, die Mortaxx
Geen eieren ontbijtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:03 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net heerlijk ontbeten
Een donkerbruine bagel met gerookte kip, avocado, basilicumdressing, pijnboompitjes en sla.
Met een kop koffie en een fles versgeperst sinaasappelsap.
Het leven![]()
Wortelcake is altijd opvallend lekker. De eerste keer kon ik niet geloven dat het echt met wortel was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
worteltaart in de oven
zo ook nog bananencake maken
Ik ken een leuke grap over worteltaart.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
worteltaart in de oven
zo ook nog bananencake maken
Ja he, kwam er alleen te laat achter dat mijn ouders wel walnoten hebben, wel jammer, want is lekker erdoorheen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wortelcake is altijd opvallend lekker. De eerste keer kon ik niet geloven dat het echt met wortel was.
wat een flauwe grapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
Komt een konijn bij de Bakker en vraagt, "Heeft U worteltaart?"
Nee, zegt de bakker, we hebben vruchtentaart, slagroomtaart, kwarktaart en vele soorten meer, maar Worteltaart hebben we niet. Ok, zegt het Konijn, en verlaat de winkel.
De volgende dag komt het konijn terug bij de bakker en vraagt opnieuw naar de worteltaart, en weer zegt de bakker dat ze alle soorten taart hebben, maar geen worteltaart. Teleurgesteld verlaat het konijn de bakker opnieuw. De bakker denkt, toch wel zielig voor het konijn. Laat ik hem een worteltaart bakken. Zo gezegt, zo gedaan.
De volgende dag komt het konijn terug bij de bakker, "Goedemorgen, heeft U vandaag worteltaart?"
De bakker glimlachend en blij dat hij vandaag het konijn blij kan maken met een worteltaart en zegt. Ja, vandaag heb ik een worteltaart voor je, waarop het konijn antwoord. "VIES HE??"
hoi ofquote:
goed goedquote:
ja wel beetje goed maar helaas wel rijexamen gezakt vandaagquote:
ah balen zeg, ik ken hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja wel beetje goed maar helaas wel rijexamen gezakt vandaag
maar wel bijna gehaald dus volgende keer beter
1ste x gewoonquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ah balen zeg, ik ken het
hoeveelste keer was het
ah vervelend manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1ste x gewoon
maar situatie was dat ik kruispunt overstak en ja ik maakte inschattingsfout maar er was dus zon inrit wat je dus in ze 1 moet doen maar daar zou je dan geen tijd voor hebben dus die examinator zette auto stil anders botsing dusja dan weetje al dat je het verneukt hebt
ja hij zei voorderest prima gereden maar nog paar lesjes iets meer vooruit kijken en dan haal je het gewoon dus hopelijk heb ik m nog binnen een maandquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah vervelend man
volgende keer haal je het vast wel toch
Oei, jammer. Weet hoe het voelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1ste x gewoon
maar situatie was dat ik kruispunt overstak en ja ik maakte inschattingsfout maar er was dus zon inrit wat je dus in ze 1 moet doen maar daar zou je dan geen tijd voor hebben dus die examinator zette auto stil anders botsing dusja dan weetje al dat je het verneukt hebt
tja nog paar lesjes pakken en dan gewoon weer proberenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oei, jammer. Weet hoe het voelt.
ik moet bijna op voor vierde keer lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja nog paar lesjes pakken en dan gewoon weer proberen
moet goed komen
wat is er de vorige 3 keren gebeurd dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna op voor vierde keer lol
Is het dan voor de staat, of is dat de vijfde keer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna op voor vierde keer lol
ja vijfde keer staat inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dan voor de staat, of is dat de vijfde keer?
ik hoop het heel ergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij haalt hem gewoon volgende keer
cbr zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoop het heel erg
heb nu echt skeer leven door kut cbr
slaap je genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een baalweek.
Mijn hele lichaam lijkt kapot te zijn. Gatverdamme
Erg weinig. Ene avond lig ik met hoofdpijn, andere heb ik intense jeuk, gister heb ik de hele dag zitten niezen waardoor ik in de avond zo veel pijn aan mijn borst had dat ik niet kon zitten, en zoveel snotproductie dat ik geen adem kreeg als ik lag.quote:
He bah, dat is echt rot. hopelijk kan je snel weer goed slapen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg weinig. Ene avond lig ik met hoofdpijn, andere heb ik intense jeuk, gister heb ik de hele dag zitten niezen waardoor ik in de avond zo veel pijn aan mijn borst had dat ik niet kon zitten, en zoveel snotproductie dat ik geen adem kreeg als ik lag.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
He bah, dat is echt rot. hopelijk kan je snel weer goed slapen dan
kon je hem wel lekker vandaag opeten toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Ben het wel zat.
Ik voelde me gister zo kut dat ik de pizza die ik had gehaald, niet eens heb gegeten
Ik heb hem net opgegeten, maar ben nu misselijk. Dus zit met een emmertje naast me naar handbal te kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
kon je hem wel lekker vandaag opeten toch?
misschien had je hem dan niet moeten etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem net opgegeten, maar ben nu misselijk. Dus zit met een emmertje naast me naar handbal te kijken
Ja, bedacht ik me pas nadat ik de emmer pakte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien had je hem dan niet moeten eten![]()
vaatwasser klinkt beter, anders als je even niet goed luistert verwar je het met de wasmachinequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
zeggen jullie vaatwasser of afwasmachine
mijn ex lachte me uit toen ik ooit eens afwasmachine zei
maar ik vind vaatwasser echt gek klinken
hm ja maar ik zeg ook altijd: ik ga afwassen. ik zeg nooit dat ik de vaat ga doen. klinkt echt ouderwetsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vaatwasser klinkt beter, anders als je even niet goed luistert verwar je het met de wasmachine
Ik vind dat altijd wel leuk, van die ouderwetse termen erin gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hm ja maar ik zeg ook altijd: ik ga afwassen. ik zeg nooit dat ik de vaat ga doen. klinkt echt ouderwets
Ik heb er geen, dus ik gebruik het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
zeggen jullie vaatwasser of afwasmachine
mijn ex lachte me uit toen ik ooit eens afwasmachine zei
maar ik vind vaatwasser echt gek klinken
nee theedoek noemen wij dat. Om mee af te drogen bedoel je tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo is vaat ouderwets? Je zegt toch ook vaatdoek?
Ja, theedoek? Lol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nee theedoek noemen wij dat. Om mee af te drogen bedoel je toch
nee. Afwasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, theedoek? Lol.
Afwassen = de actie
vaat = wat afgewassen dient te worden
Dat is een aanrechtdoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Vaatdoek is toch een absorberend doekje waar je de natte vaat op legt, en waarmee je na die tijd het aanrecht mee afneemt?
De theedoek is heel wat anders.
Doe het vrijwel dagelijks, dus dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb jij veel verstand van afwassen zeg
ik ze schone vaat gewoon in een afwasrek. En aanrecht maak ik schoon met een doekje, niet echt een naam voor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Vaatdoek is toch een absorberend doekje waar je de natte vaat op legt, en waarmee je na die tijd het aanrecht mee afneemt?
Dat ga ik dus nooit van mijn leven kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://video.foxnews.com/(...)ania/?#sp=watch-live
Donald Trump is nooit saai.
Toch wel komisch hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ga ik dus nooit van mijn leven kijken.
En nu is er weer judo en dat is wel prima.
OS
klinkt niet echt hygiënisch dit, of je moet eerst even je aanrecht van te voren al goed schoonmaken.. met je vaatdoekje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ook waarom ik er af ben gegaan.quote:
nouja, ik heb geen idee, ik kijk gewoon en heb echt geen flauw benul hoe judo zou werken. Zeg gewoon wat ik ziequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook waarom ik er af ben gegaan.
In het begin is het leuk, allemaal technieken enzo. Later wordt het een beetje vrij worstelen
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama was het oneens met rechter voor van Gelder, want iedereen verdiendtdtdtdt een tweede kans.![]()
Ik vond het best leuk, alleen jammer dat er geen broeken waren in mijn miniscule maat. Alles zakte van mijn kont. Maar heb er in ieder geval geleerd om voor mezelf op te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ik heb geen idee, ik kijk gewoon en heb echt geen flauw benul hoe judo zou werken. Zeg gewoon wat ik zie
oh, nou beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond
[..]
Ik vond het best leuk, alleen jammer dat er geen broeken waren in mijn miniscule maat. Alles zakte van mijn kont. Maar heb er in ieder geval geleerd om voor mezelf op te komen.
Is de derde Spelen op rij dat hij niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nou beter.
Hier geen medelijden met die jongen hoor. Ja medelijden dat ie stom is, niet medelijden dat ie niet meer mee mag doen
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama was het oneens met rechter voor van Gelder, want iedereen verdiendtdtdtdt een tweede kans.![]()
ja, maar hij heeft al twee keer iets groots verprutst met drugs en nu dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de derde Spelen op rij dat hij niet mee kan doen.
Vorige keer was het drugs dacht ik, en daarvoor blessure of iets. Dus wel zuur.
derde, als je drugs dingens wat niet voor spelen was ook mee teltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al was
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al was
Inderdaad. En als nota bene je eigen trainer het verzoekt om je weg te sturen dan zegt dat wel genoegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
derde, als je drugs dingens wat niet voor spelen was ook mee telt
Goed he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vinden
Fokkie is noeste arbeider he, typische Feyenoorder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vinden
Mja, en wat iedereen zegt van 'ja omgeving had ook kunnen helpen', ja zeker. Maar daar mag het niet van af hangen of hij deze fout maakt ja of neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En als nota bene je eigen trainer het verzoekt om je weg te sturen dan zegt dat wel genoeg
Dan hadden mensen het alsnog kunnen wetenaangezien luidruchtigheid enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, en wat iedereen zegt van 'ja omgeving had ook kunnen helpen', ja zeker. Maar daar mag het niet van af hangen of hij deze fout maakt ja of nee. Of vraag van te voren aan mense, yo hou me please in de gaten want vind moeilijk OF WEET IK VEEL.
Doe iets![]()
ga lekker drinken op je kamertje, wist niemand er iets van
Werken voor je kankicheldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie is noeste arbeider he, typische Feyenoorder.
nouja hij is niet meer coke verslaafd he, en hij had naar mijn weten ook niet veel gedronken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hadden mensen het alsnog kunnen wetenaangezien luidruchtigheid enzoMaar inderdaad.
Sowieso een coke-verslaafde loslaten in Brazilie dan weet je dat het fout gaat. Die gaat geen cola-light drinken op de copacabana
Hij heeft eerst biertjes gedronken in HHH huis hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja hij is niet meer coke verslaafd he, en hij had naar mijn weten ook niet veel gedronken.
Het ging er volgens mij voornamelijk om dat ze niet wisten waar hij was van 9 tot 1 uur 's nachts, en dat mag niet.
Je vakantie wel goed benut?quote:
Lol echt?! Sinds wanneer is dit bekendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft eerst biertjes gedronken in HHH huis heDaarna is hij nog naar een club in de stad gegaan tot 6 uur. Toen heeft hij stennis geschopt toen hij weer in het dorp kwam, training gemist sochtends en 3 uur werd hij pas wakker
Van Gelder zou in de nacht van zaterdag op zondag, dus nadat hij zich tijdens zijn allereerste olympische deelname ooit als achtste en laatste had geplaatst voor zijn allereerste olympische finale, zijn weggegaan uit het olympisch dorp en “tegen de afspraak in” pas vroeg in de ochtend weer zijn teruggekomen. Dit zou hij ook hebben toegegeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol echt?! Sinds wanneer is dit bekend
Redelijk.quote:
Mja, weten we wat NOC*NSF zei? Dan weet je wat waar is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Oh vroeg in de ochtend staat hier weerJNouja je leest overal wat anders
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, weten we wat NOC*NSF zei? Dan weet je wat waar is.
Wel netjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.
Had je dit clipje al gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.
Mijn godquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dit clipje al gezien?
Het is hilarisch
http://funnyjunk.com/Cnn+triggerfest/movies/5998781/
Yuri zou zich daarnaast heel onrespectvol hebben gedragen tegenover de andere turners in zijn team. ,,Hij is aangesproken op zijn gedrag, maar gaf als reactie dat hij 'overal schijt aan had'. Dat soort uitspraken kunnen volgens ons niet door de beugel."quote:
ja dat is dan weer behoorlijk inhoudelijk, ook stom.. zo selectief inhoudelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yuri zou zich daarnaast heel onrespectvol hebben gedragen tegenover de andere turners in zijn team. ,,Hij is aangesproken op zijn gedrag, maar gaf als reactie dat hij 'overal schijt aan had'. Dat soort uitspraken kunnen volgens ons niet door de beugel."
Niet helemaal dus
Omg zesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Man man die Sjef van den BergZieke choke weer
Die vrouw deed me denken aan die hysterische troela van de SP toen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn godCircus HillaryTrump continues
Geen topsportklimaat he, krijg je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Erg treurig inderdaad. En dan lekker bezuinigen op topsport-programmas kekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen topsportklimaat he, krijg je dat.
neee, wat kut. Hij was zo goed bezig vandaag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ie door was. Moest weg met mn moeder en tv afgezet omdat ie toch had verloren en toen gingen ze metenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
neee, wat kut. Hij was zo goed bezig vandaag.
Had je vanmiddag, mannnn.
Hij is ook goed. Mja. Dat is het probleem niet bij Nl sportersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
neee, wat kut. Hij was zo goed bezig vandaag.
Had je vanmiddag, mannnn.
Oh ik heb net niet gezien. Alleen die van vanmiddag en met tegen die koreaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat ie door was. Moest weg met mn moeder en tv afgezet omdat ie toch had verloren en toen gingen ze meten![]()
..
oh, leuk he spelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb net niet gezien. Alleen die van vanmiddag en met tegen die koreaan
Ja vijfde van de wereld toch. Of vierde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is ook goed. Mja. Dat is het probleem niet bij Nl sporters
Mentale weerbaarheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vijfde van de wereld toch. Of vierde.
Wat is dan het probleem?
Ja echt heel leuk. Zit bijna heel de dag te kijken.quote:
Recurring theme in dit land.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mentale weerbaarheid.
Of gebrek daaraan.
dat heeft die Sjef echt wel vind ik. In ieder geval vanmiddag wel goed gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mentale weerbaarheid.
Of gebrek daaraan.
Geen idee precies, maar wel wereldtop. Ja geen idee. Ze kunnen de druk niet aan, of het ligt aan mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vijfde van de wereld toch. Of vierde.
Wat is dan het probleem?
Ligt eraan hoe laat het is. Want vannacht staat alles in het teken van atletiek denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
Denken jullie dat volleybal wordt uitgezonden (op tv dus, ik weet dat er een stream is)
ohh why, das wel jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt heel leuk. Zit bijna heel de dag te kijken.
Maar vanaf maandag geen tv meer dus kan dan niet veel kijken helaas
kan iedereen gebeurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar wel wereldtop. Ja geen idee. Ze kunnen de druk niet aan, of het ligt aan mentaliteit.
Met wielrennen ook. Zowel wegwedstrijd als tijdrit 2 Nederlandse op weg naar goud. De een valt en de ander maakt een amateuristische stuurfout waardoor ze in de berm beland. Het is iets mentaalsWant bij veel sporten doen we mee met de top van de wereld
22:05quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat het is. Want vannacht staat alles in het teken van atletiek denk ik
Je zou het zeggen ja, maar het gebeurt net iets te vaak dat het geen toeval meer lijkt.quote:
ouders komen zondag terug van vakantie en ga dan weer gewoon naar Arnhem toequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh why, das wel jammer.
Ja ik ben vanaf donderdag op vakantie, dus zal dan ook niet veel meer zien. Maarja das donderdag pas
Oh vreemd. Ik kijk niet zoveel dat ik er wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou het zeggen ja, maar het gebeurt net iets te vaak dat het geen toeval meer lijkt.
Ja is livequote:
op tv?quote:
Zie op NOS dat het live is. Maar wel afgewissled met baanwielrennen dus denk niet dat ze hele wedstrijd uitzendenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
op tv?
Zag wel dat er rond elf uur ofzo dat Rio in de studio is ofzo, met die roeiers.
Oh jammer. Achjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie op NOS dat het live is. Maar wel afgewissled met baanwielrennen dus denk niet dat ze hele wedstrijd uitzenden
Uhu. Maandagmiddag weer beginnen. Zal volgend weekend wel weer moeten werken gok ik. En dan week erna weer doordeweeks misschien 1 of 2 dagen vrij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jammer. Achja
Heb je nu weekend?
is dat erg dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Maandagmiddag weer beginnen. Zal volgend weekend wel weer moeten werken gok ik. En dan week erna weer doordeweeks misschien 1 of 2 dagen vrij.
Wel irritant dat ik nu doordeweeks niet meer naar m`n ouders kan en dat dan in het weeekned avondje moet doen mjaHoeft ook niet maar wel leuk
Nou ja, als je maar weekendje vrij hebt dat je dan 1 avond kwijt bent met reizen enzo is wel kut mjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Lijkt me irritant als je niet een vast weekend hebt
Ooh op die manierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar weekendje vrij hebt dat je dan 1 avond kwijt bent met reizen enzo is wel kut mjaDenk dat ik over tijdje ook wel m`n rooster iets ga veranderen misschien. Iets eerder beginnen zodat ik doordeweeks eens heen en weer kan
Wanneer begin jij met je stage?quote:
26 september eerste schooldag en dag daarna eerste stagedagquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
26 september eerste schooldag en dag daarna eerste stagedag
Dus heb nog wel even vrij haha
Ja 14 weken ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LekkerPaar maanden vrij gehad dan toch?
ik vind dit zo raar om te zeggen.quote:
Nee, als je wereldtop bent en je verneukt het in wedstrijden waar het om gaat dan faal je gewoon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dit zo raar om te zeggen.
Het is echt super knap wat ie heeft gedaan
Pijnlijk voor je arm wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me best een leuke sport om te doen nog, boogschieten.
nee dan ben je gewoon een mensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je wereldtop bent en je verneukt het in wedstrijden waar het om gaat dan faal je gewoon.
Als Schippers op 200 meter 4de wordt faalt ze ook. Ook al is ze zo goed. Dat is gewoon topsport
Ik ben zo onhandig dat ik mijn eigen arm openhaal ermeequote:
Had je geen beschermer om?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo onhandig dat ik mijn eigen arm openhaal ermee
Vorig jaar, 2 weken lang mijn linkerarm kapot
Vind ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
Ik hoop het wel
Hij is wel cutie
(Niet knap, maar wel schattig ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |