Loop niet te huilen psvquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
morti mijn post in nws is net verwijderd
Hoewel die nergens op sloeg mag je die mening gewoon hebben lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Flippiee het volgende:
morti mijn post in nws is net verwijderd
Even een grote meid worden he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s
ik ben geen calimero
en zeker niet voor psv
tyft op naar klb knulquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Even een grote meid worden he.
rot op mongoolquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Ik gok dat ze wilde voorkomen dat de discussie voor de miljoenste keer werd gehouden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoewel die nergens op sloeg mag je die mening gewoon hebben lijkt me
Ben jij een grote jongen dan? Ik mag hopen van niet. Het zou dan een beetje jammer zijn als grote mensen net zo zuur reageren zoals jij dat doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
wie aan grtd komt, komt aan mijquote:
Haha, genieten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:49 schreef Flippiee het volgende:
Ben jij een grote jongen dan? Ik mag hopen van niet. Het zou dan een beetje jammer zijn als grote mensen net zo zuur reageren zoals jij dat doet.
het zal vast een kloon zijn van tjacka of zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er is net een ruzie aan de gang
Wat een genot
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Lief van je. Je bent een echte vriend.
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het zal vast een kloon zijn van tjacka of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |