waren ze weer in boerka bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
Wie kijkt er nog meer vrouwen beach volleybal
Nee haast in bikini'squote:
ze hadden een lange zwarte legging aan net hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee haast in bikini's
Wil niet feministisch doen, maar waarom? Lijkt me dan dat er makkelijk zand in je kut komt :s
Oh heb je dan een ander nummerquote:
ruwharige parson Jack Russelquote:
m'n whatsapp ziet m'n contacten soms nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heb je dan een ander nummer
Zie je foto, status en laatst gezien niet
Ooh apartquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n whatsapp ziet m'n contacten soms niet
ik weet genoegquote:
Dat zijn wel toffe honden. Die staan wat hoger op hun poten toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ruwharige parson Jack Russel
Dus niet zo'n gladharige keffer
jaa kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn wel toffe honden. Die staan wat hoger op hun poten toch?
huh oh, is het koud ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden een lange zwarte legging aan net hoor
Ja was 20 graden en dan mogen ze een lange broek aan als ze willenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh oh, is het koud ofzo?
oh by the way, kassameisje krijgt een vervolg
gewoon een geil mannetje die benen wil zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was 20 graden en dan mogen ze een lange broek aan als ze willen
Maar commentator zei dat hij dacht dat het kouder was dan 20 graden, dat voelde hij
je ziet de benen toch hoe dan ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon een geil mannetje die benen wil zien
toch andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet de benen toch hoe dan ook
ik ben totaal niet boos?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens sof wel beetje jammer dat je zo over dat nummer doet
Jij laat etsu en mij buiten de real grtd. Daar zijn wij zeer boos over
Zal die wel niet zo leuk zijn als je bij die andere wilquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn we onze eigen groep begonnen
nee wil al niet meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal die wel niet zo leuk zijn als je bij die andere wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |