quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger was er een keer eentje die letterlijk de baan afvloog en over de muur ging.
Haha lol, wat precies vond je daar mad aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en Sof gingen anders net wel ff lekker tekeer op mijn posts. Zat echt te genieten
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen hier denken dat vrouwen hier altijd ongesteld zijn en altijd boos
Niet dat wij geen bananenrepubliek zijn, maar het is allemaal net wat minder ergquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar..![]()
Maar snap gewoon niet hoe die mensen in Amerika zichzelf serieus kunnen nemen zo. Maarja, is andere cultuur blabla valt ook niet te snappen denk, mij lukt dat niet
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lol, wat precies vond je daar mad aan?
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemenquote:
En alles heel overdreven opvattenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemen
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jullie niet gewend zijn hoe wij praten ofzo? of alles te serieus opnemen
Want dat doe jij nooit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?
nogmaals, wat dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of omdat jullie nogal gepikeerd en onvriendelijk reageren?
Ja. Alsof we hier zijn om lief en onschuldig te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En alles heel overdreven opvatten
ja maar jij hebt sowieso iets tegen politiek in NL in het algemeenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat wij geen bananenrepubliek zijn, maar het is allemaal net wat minder erg
Het lijkt me soms mooi om de kans te hebben helemaal opnieuw te beginnen.
ik wel hoor sofjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Alsof we hier zijn om lief en onschuldig te doen.
ik deed dat vanmiddag ook niet. heb gewoon mijn reden aangegeven maar oke.quote:
ja dag echt niet crack!!!!quote:
Dat was bijvoorbeeld totaal onnodig. Een mens kan overal wel iets onaardigs op zeggen met een reden, dat is het punt niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik deed dat vanmiddag ook niet. heb gewoon mijn reden aangegeven maar oke.
En terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij hebt sowieso iets tegen politiek in NL in het algemeen
Hey hooliganquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi sof heb je niet gespot in Nijmegen
heil sofquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, Sof weg en dood.
Nouja, slaap lekker dan maar allemaal.
ik jou ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi sof heb je niet gespot in Nijmegen
dankjequote:
quote:
Is gewoon mooie manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gay.
FC Groningen staat precies daar waar ze horen op de ranglijstquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
rusnak presteert helemaal niks meer
dat is een bijzaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
rusnak presteert helemaal niks meer
wat wil je vragen aan hem. Heb een direct lijntjequote:
dat is meestal hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FC Groningen staat precies daar waar ze horen op de ranglijst
waar is mortaxxquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je vragen aan hem. Heb een direct lijntje
kan hem niet appen, hij heeft me geblokkeerd op appquote:
echt waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kan hem niet appen, hij heeft me geblokkeerd op app
ik heb mijn momentenquote:
heb hem wel op instaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt waar?
dat valt me beetje tegen van hem
gewoon volgverzoek sturenquote:
Jazeker! Met jou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn momenten
Alles goed met Flip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |