nouja dat is het sowieso nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komkommer expressie, aldus google
[ afbeelding ]
ja, lekker makkelijk die komkommerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon normaal gezicht trekken en ogen dicht lol
misschien ging het om de reactie die ze hadden nadat hij zei dat ze dat moesten doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja dat is het sowieso niet
[..]
ja, lekker makkelijk die komkommer
ja, gewoon lol met training oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien ging het om de reactie die ze hadden nadat hij zei dat ze dat moesten doen
Hebben ze in Nederland ook al aardig over weten te nemen sinds begin deze eeuw.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dat de verkiezingen in USA zo gaan, maar vind dat elkaar kapot maken echt zo verschrikkelijk om te zien.
niet te vergelijken met USAquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook al aardig over weten te nemen sinds begin deze eeuw.
Weet ik, maar bij ons hebben de mensen ook minder stront om op te graven.quote:
Nog altijd een lachertje vergeleken met verkiezingscampagnes uit het begin van de 19e eeuw.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dat de verkiezingen in USA zo gaan, maar vind dat elkaar kapot maken echt zo verschrikkelijk om te zien.
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij ons hebben de mensen ook minder stront om op te graven.
Ja leuk, ik vind het op zichzelf verschrikkelijk of het nou beter is dan hoe het ooit was of niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog altijd een lachertje vergeleken met verkiezingscampagnes uit het begin van de 19e eeuw.
Things got ugly fast. Jefferson's camp accused President Adams of having a "hideous hermaphroditical character, which has neither the force and firmness of a man, nor the gentleness and sensibility of a woman."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja leuk, ik vind het op zichzelf verschrikkelijk of het nou beter is dan hoe het ooit was of niet.
TL;DRquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Things got ugly fast. Jefferson's camp accused President Adams of having a "hideous hermaphroditical character, which has neither the force and firmness of a man, nor the gentleness and sensibility of a woman."
In return, Adams' men called Vice President Jefferson "a mean-spirited, low-lived fellow, the son of a half-breed Indian squaw, sired by a Virginia mulatto father."
As the slurs piled on, Adams was labeled a fool, a hypocrite, a criminal, and a tyrant, while Jefferson was branded a weakling, an atheist, a libertine, and a coward. See 8 great campaign slogans »
Even Martha Washington succumbed to the propaganda, telling a clergyman that Jefferson was "one of the most detestable of mankind."
vind die bovenbenen fascinating zo groot wtfquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
dat baanwielrennen is echt zo saai
Niet als ze omver knetteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
dat baanwielrennen is echt zo saai
ja zag het netquote:
Ja, en heb hiervoor al gezegd dat het me niet kan schelen wat ze twee eeuwen terug deden omdat ik dit op zichzelf erg vind.quote:
Vind eigenlijk wel meevallenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier zijn de usertjes ook al zo snel mad te krijgen
Oke Crackquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en heb hiervoor al gezegd dat het me niet kan schelen wat ze twee eeuwen terug deden omdat ik dit op zichzelf erg vind.
Of wat is uberhaupt je punt met zeggen dat het vroegah erger was dan nu, gewoon mededeling? Oke bedankt, weer wat geleerd
Jij en Sof gingen anders net wel ff lekker tekeer op mijn posts. Zat echt te genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |