Dat is een aanrechtdoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Vaatdoek is toch een absorberend doekje waar je de natte vaat op legt, en waarmee je na die tijd het aanrecht mee afneemt?
De theedoek is heel wat anders.
Doe het vrijwel dagelijks, dus dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb jij veel verstand van afwassen zeg
ik ze schone vaat gewoon in een afwasrek. En aanrecht maak ik schoon met een doekje, niet echt een naam voor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Vaatdoek is toch een absorberend doekje waar je de natte vaat op legt, en waarmee je na die tijd het aanrecht mee afneemt?
Dat ga ik dus nooit van mijn leven kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://video.foxnews.com/(...)ania/?#sp=watch-live
Donald Trump is nooit saai.
Toch wel komisch hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ga ik dus nooit van mijn leven kijken.
En nu is er weer judo en dat is wel prima.
OS
klinkt niet echt hygiënisch dit, of je moet eerst even je aanrecht van te voren al goed schoonmaken.. met je vaatdoekje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ook waarom ik er af ben gegaan.quote:
nouja, ik heb geen idee, ik kijk gewoon en heb echt geen flauw benul hoe judo zou werken. Zeg gewoon wat ik ziequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook waarom ik er af ben gegaan.
In het begin is het leuk, allemaal technieken enzo. Later wordt het een beetje vrij worstelen
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama was het oneens met rechter voor van Gelder, want iedereen verdiendtdtdtdt een tweede kans.![]()
Ik vond het best leuk, alleen jammer dat er geen broeken waren in mijn miniscule maat. Alles zakte van mijn kont. Maar heb er in ieder geval geleerd om voor mezelf op te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ik heb geen idee, ik kijk gewoon en heb echt geen flauw benul hoe judo zou werken. Zeg gewoon wat ik zie
oh, nou beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond
[..]
Ik vond het best leuk, alleen jammer dat er geen broeken waren in mijn miniscule maat. Alles zakte van mijn kont. Maar heb er in ieder geval geleerd om voor mezelf op te komen.
Is de derde Spelen op rij dat hij niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nou beter.
Hier geen medelijden met die jongen hoor. Ja medelijden dat ie stom is, niet medelijden dat ie niet meer mee mag doen
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama was het oneens met rechter voor van Gelder, want iedereen verdiendtdtdtdt een tweede kans.![]()
ja, maar hij heeft al twee keer iets groots verprutst met drugs en nu dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de derde Spelen op rij dat hij niet mee kan doen.
Vorige keer was het drugs dacht ik, en daarvoor blessure of iets. Dus wel zuur.
derde, als je drugs dingens wat niet voor spelen was ook mee teltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al was
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit zijn 2de kans al was
Inderdaad. En als nota bene je eigen trainer het verzoekt om je weg te sturen dan zegt dat wel genoegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
derde, als je drugs dingens wat niet voor spelen was ook mee telt
Goed he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vinden
Fokkie is noeste arbeider he, typische Feyenoorder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow fokkie weet zijn fokvrienden nog te vinden
Mja, en wat iedereen zegt van 'ja omgeving had ook kunnen helpen', ja zeker. Maar daar mag het niet van af hangen of hij deze fout maakt ja of neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En als nota bene je eigen trainer het verzoekt om je weg te sturen dan zegt dat wel genoeg
Dan hadden mensen het alsnog kunnen wetenaangezien luidruchtigheid enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, en wat iedereen zegt van 'ja omgeving had ook kunnen helpen', ja zeker. Maar daar mag het niet van af hangen of hij deze fout maakt ja of nee. Of vraag van te voren aan mense, yo hou me please in de gaten want vind moeilijk OF WEET IK VEEL.
Doe iets![]()
ga lekker drinken op je kamertje, wist niemand er iets van
Werken voor je kankicheldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie is noeste arbeider he, typische Feyenoorder.
nouja hij is niet meer coke verslaafd he, en hij had naar mijn weten ook niet veel gedronken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hadden mensen het alsnog kunnen wetenaangezien luidruchtigheid enzoMaar inderdaad.
Sowieso een coke-verslaafde loslaten in Brazilie dan weet je dat het fout gaat. Die gaat geen cola-light drinken op de copacabana
Hij heeft eerst biertjes gedronken in HHH huis hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja hij is niet meer coke verslaafd he, en hij had naar mijn weten ook niet veel gedronken.
Het ging er volgens mij voornamelijk om dat ze niet wisten waar hij was van 9 tot 1 uur 's nachts, en dat mag niet.
Je vakantie wel goed benut?quote:
Lol echt?! Sinds wanneer is dit bekendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft eerst biertjes gedronken in HHH huis heDaarna is hij nog naar een club in de stad gegaan tot 6 uur. Toen heeft hij stennis geschopt toen hij weer in het dorp kwam, training gemist sochtends en 3 uur werd hij pas wakker
Van Gelder zou in de nacht van zaterdag op zondag, dus nadat hij zich tijdens zijn allereerste olympische deelname ooit als achtste en laatste had geplaatst voor zijn allereerste olympische finale, zijn weggegaan uit het olympisch dorp en “tegen de afspraak in” pas vroeg in de ochtend weer zijn teruggekomen. Dit zou hij ook hebben toegegeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol echt?! Sinds wanneer is dit bekend
Redelijk.quote:
Mja, weten we wat NOC*NSF zei? Dan weet je wat waar is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Oh vroeg in de ochtend staat hier weerJNouja je leest overal wat anders
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, weten we wat NOC*NSF zei? Dan weet je wat waar is.
Wel netjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.
Had je dit clipje al gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NOC*NSF wilt niet inhoudelijk reageren, alleen dat de regels geschonden zijn.
Mijn godquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dit clipje al gezien?
Het is hilarisch
http://funnyjunk.com/Cnn+triggerfest/movies/5998781/
Yuri zou zich daarnaast heel onrespectvol hebben gedragen tegenover de andere turners in zijn team. ,,Hij is aangesproken op zijn gedrag, maar gaf als reactie dat hij 'overal schijt aan had'. Dat soort uitspraken kunnen volgens ons niet door de beugel."quote:
ja dat is dan weer behoorlijk inhoudelijk, ook stom.. zo selectief inhoudelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yuri zou zich daarnaast heel onrespectvol hebben gedragen tegenover de andere turners in zijn team. ,,Hij is aangesproken op zijn gedrag, maar gaf als reactie dat hij 'overal schijt aan had'. Dat soort uitspraken kunnen volgens ons niet door de beugel."
Niet helemaal dus
Omg zesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Man man die Sjef van den BergZieke choke weer
Die vrouw deed me denken aan die hysterische troela van de SP toen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn godCircus HillaryTrump continues
Geen topsportklimaat he, krijg je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Man man die Sjef van den BergZieke choke weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |