Wortelcake is altijd opvallend lekker. De eerste keer kon ik niet geloven dat het echt met wortel was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
worteltaart in de oven
zo ook nog bananencake maken
Ik ken een leuke grap over worteltaart.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
worteltaart in de oven
zo ook nog bananencake maken
Ja he, kwam er alleen te laat achter dat mijn ouders wel walnoten hebben, wel jammer, want is lekker erdoorheen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wortelcake is altijd opvallend lekker. De eerste keer kon ik niet geloven dat het echt met wortel was.
wat een flauwe grapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
Komt een konijn bij de Bakker en vraagt, "Heeft U worteltaart?"
Nee, zegt de bakker, we hebben vruchtentaart, slagroomtaart, kwarktaart en vele soorten meer, maar Worteltaart hebben we niet. Ok, zegt het Konijn, en verlaat de winkel.
De volgende dag komt het konijn terug bij de bakker en vraagt opnieuw naar de worteltaart, en weer zegt de bakker dat ze alle soorten taart hebben, maar geen worteltaart. Teleurgesteld verlaat het konijn de bakker opnieuw. De bakker denkt, toch wel zielig voor het konijn. Laat ik hem een worteltaart bakken. Zo gezegt, zo gedaan.
De volgende dag komt het konijn terug bij de bakker, "Goedemorgen, heeft U vandaag worteltaart?"
De bakker glimlachend en blij dat hij vandaag het konijn blij kan maken met een worteltaart en zegt. Ja, vandaag heb ik een worteltaart voor je, waarop het konijn antwoord. "VIES HE??"
hoi ofquote:
goed goedquote:
ja wel beetje goed maar helaas wel rijexamen gezakt vandaagquote:
ah balen zeg, ik ken hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja wel beetje goed maar helaas wel rijexamen gezakt vandaag
maar wel bijna gehaald dus volgende keer beter
1ste x gewoonquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ah balen zeg, ik ken het
hoeveelste keer was het
ah vervelend manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1ste x gewoon
maar situatie was dat ik kruispunt overstak en ja ik maakte inschattingsfout maar er was dus zon inrit wat je dus in ze 1 moet doen maar daar zou je dan geen tijd voor hebben dus die examinator zette auto stil anders botsing dusja dan weetje al dat je het verneukt hebt
ja hij zei voorderest prima gereden maar nog paar lesjes iets meer vooruit kijken en dan haal je het gewoon dus hopelijk heb ik m nog binnen een maandquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah vervelend man
volgende keer haal je het vast wel toch
Oei, jammer. Weet hoe het voelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1ste x gewoon
maar situatie was dat ik kruispunt overstak en ja ik maakte inschattingsfout maar er was dus zon inrit wat je dus in ze 1 moet doen maar daar zou je dan geen tijd voor hebben dus die examinator zette auto stil anders botsing dusja dan weetje al dat je het verneukt hebt
tja nog paar lesjes pakken en dan gewoon weer proberenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oei, jammer. Weet hoe het voelt.
ik moet bijna op voor vierde keer lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja nog paar lesjes pakken en dan gewoon weer proberen
moet goed komen
wat is er de vorige 3 keren gebeurd dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna op voor vierde keer lol
Is het dan voor de staat, of is dat de vijfde keer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna op voor vierde keer lol
ja vijfde keer staat inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dan voor de staat, of is dat de vijfde keer?
ik hoop het heel ergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij haalt hem gewoon volgende keer
cbr zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoop het heel erg
heb nu echt skeer leven door kut cbr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |