omdat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik krijg opeens gedachten aan Leni Riefenstahls Olympia.
En niet ik alleen. We zijn met velen. Dus pas maar op. 1 telefoontje is voldoende.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand dwingt je dat te doen. Ga lekker aan die ringen slingeren voor je lol. Maar als je om de medailles mee wil doen, zal je moeten. 100% voor de sport. Anders maak je geen kans want de rest van de wereld geeft die 100% wél.
Dat andere sporters als van Gelder niet voor die 100% gaan, dat moet hij zelf weten. Hoewel ik me niet voor kan stellen dat hij dat niet gedaan heeft, anders had ie daar niet gestaan. Zal toch weer dat zelfondermijnende gedrag zijn wat we vaker gezien hebben van hem, maar dat blijft gissen.
Hoe dan ook, wat hij voor zichzelf allemaal doet, dat moet hij zelf weten. Hij zorgt er echter ook voor dat anderen die 100% niet kunnen geven. En dat is wmb onacceptabel. De regel dat ze niet naar het HHH mogen, is niet omdat van Gelder niet optimaal kan presteren als hij daar geweest is, maar omdat je daar allerlei dingen op kan lopen en die het hele Olympische dorp kan geven. Dat hij duidelijk beschonken was, moet hij zelf weten, maar als je dan met veel kabaal diep in de nacht terugkomt, hinder je andere sporters. De mensen die wel 100% willen geven. Daar zijn de regels voor opgesteld, om de groep zoveel mogelijk te faciliteren en het proces te bewaken.
Als je daar schijt aan hebt, moet je dat helemaal zelf weten, maar dan moet je niet raar opkijken als de turnbond en het NOC de overige sporters wil blijven faciliteren en de rotte appel er dan uithaalt
Sport is nooit eerlijk en compleet gelijkwaardig, deal daar mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis niet voor iedereen hetzelfde sjon. Voor elke sporter is het anders. De 1 moet er 10 keer meer voor doen dan de ander met veel aanleg en talent.
Je reageerde op een andere van mijn postings.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
te laat heb het net totaal ontkracht.
Op welke uitmuntende prestaties doel je dan precies? Hij heeft zich niet individueel weten te plaatsen voor Rio (maar mocht mee met het team) en kwam in Rio met de hakken over de sloot de kwalificaties door.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wij zouden hem de maat moeten nemen naar zijn prestaties. En die zijn uitmuntend. En dat is het enige wat telt op een Olympische spelen. De rest is randverschijnsel.
Shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je reageerde op een andere van mijn postings.
De overtredingen zijn, voor zover bij ons bekend, niet bijzonder ernstig, klopt. Maar als je al eens eerder in overtreding bent geweest deze spelen, een toernooi ervoor en natuurlijk verder in het verleden, moet ergens de grens getrokken worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke maat?
Overigens krijgen we nu gelijk dat de "overtredingen" wel meevallen? Lees ik dat nu goed?
Nou nee. Nu gaan jullie iemand afrekenen op zijn gedrag, niet op zijn prestaties. Daarom ook mijn eerdere opmerking dat jullie in staat zijn om strafpunten te geven als een sporter bier drinkt. Volgens mij telt het eindresultaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ga je dus al. In de maat lopen staat gelijk aan moraalridderen.
Dat is toch raar.
Daar word ik dan wel weer jaloers vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:55 schreef Joezi het volgende:
En dat veel kabaal verzin, de turnmeisjes hebben niks gehoord daar sliep ie naast en misschien wel bij.
Omdat je kennelijk alleen topsporter mag zijn als je ascetisch leeft, een lange vent bent, je ouders een labrador en een Opel Astra hebben, en graag nog zo dertien in een dozijn in TeamNL. Het Arisch ehm... olympisch ras.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:55 schreef Joezi het volgende:
En dat veel kabaal verzin je, de turnmeisjes hebben niks gehoord daar sliep ie naast en misschien wel bij.
Ja, maar het is ook zo dat zowel NOCNSF als Yuri zelf nog geen (uitgebreidere) verklaring naar buiten heeft gebracht. Dus het is niet zo dat we er van uit kunnen gaan dat wat door AD's reconstructie naar buiten is gekomen het volledige verhaal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zijn speculaties... Het enige wat bekend is tot nu toe is dat hij 1 keer eerder het olympisch dorp verlaten had. Verder niks.
Klopt, daar moet je maar mee dealen. Men heeft nu gekozen voor de belangen van de andere sporters ipv de belangen van van Gelder. Deal daar meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Sport is nooit eerlijk en compleet gelijkwaardig, deal daar mee.
Vreemdgaan tijdens de olympische spelen moet allemaal maar kunnen, daar delen trots condooms voor uit. Ik heb meerdere malen wat verrekt tijdens het bonken, dus dat lijkt me nog gevaarlijker dan een biertje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar word ik dan wel weer jaloers van
Gedrag heeft ook invloed op anderen om je heen, de sfeer, dit dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee. Nu gaan jullie iemand afrekenen op zijn gedrag, niet op zijn prestaties. Daarom ook mijn eerdere opmerking dat jullie in staat zijn om strafpunten te geven als een sporter bier drinkt. Volgens mij telt het eindresultaat.
Nee weet je niet, nog niks van andere sporters gehoord, alleen van de turnploeg dat ze niks hebben gemerkt of gehoord en het nieuws een verrassing was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, daar moet je maar mee dealen. Men heeft nu gekozen voor de belangen van de andere sporters ipv de belangen van van Gelder. Deal daar mee
Dan heeft de NOS dat verzonnen. Je weet overigens hoe groot het Olympisch dorp is he? Dat de een niks hoort, wil niet zeggen dat er bij de ander geen kabaal geweest is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:55 schreef Joezi het volgende:
En dat veel kabaal verzin je, de turnmeisjes hebben niks gehoord daar sliep ie naast en misschien wel bij.
Hij is daar, of was daar... En waar was jij? Ik heb je daar niet gezien. Niet eens met de hakken over de sloot heb jij je geplaatst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op welke uitmuntende prestaties doel je dan precies? Hij heeft zich niet individueel weten te plaatsen voor Rio (maar mocht mee met het team) en kwam in Rio met de hakken over de sloot de kwalificaties door.
De afspraken zijn (nog) vaag voor óns bedoel je. Wil absoluut niet zeggen dat er met Yuri geen afspraken gemaakt waren die hem volstrekt duidelijk waren en die wij niet weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef Andromache het volgende:
die afspraken waren vaag, en dan nog, waarom vereist het kennelijk schenden van de (vage) afspraken deze executie?
Leve de lol, maar zorg dat de turnbond (en je partner) het niet merktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vreemdgaan tijdens de olympische spelen moet allemaal maar kunnen, daar delen trots condooms voor uit. Ik heb meerdere malen wat verrekt tijdens het bonken, dus dat lijkt me nog gevaarlijker dan een biertje.
Ik zeg chemisch castreren die sporters, wat jij?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is daar, of was daar... En waar was jij? Ik heb je daar niet gezien. Niet eens met de hakken over de sloot heb jij je geplaatst.
Wat relevant.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is daar, of was daar... En waar was jij? Ik heb je daar niet gezien. Niet eens met de hakken over de sloot heb jij je geplaatst.
Blijkbaar had ik een minder sterk team om me heenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |