Dat daalt slecht in inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij daar voor een NLse medaille was.
Wist niet dat er prijzen waren voor meedraaien in een groep, het bijwonen van trainingen en de equippe.
Kom op. Het zijn geen amateurs, zeg.
Ik persoonlijk heb liever een topsporter die alles voor zijn sport doet en niet eens door de eerste voorronde komt, dan zo'n schande voor de sport als van Gelder. Alles geven wat je hebt, daar kan je trots op zijn. Er met de pet naar gooien en daarbij je collega's nog tot last zijn ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn meer Yurihaters hoor, ook hier op moederfok, Nederlanders haten liever op de tekortkomingen van een ander dan op hun eigen nutteloze kutleven. Elke sporter die geen medaille haalt wordt tot het bot afgekankerd. Wees maar trots op jullie cultuur.
Slaap wel.quote:
Een avond de hort op en laat terug komen...Nou nou nou... Dat is idd junkengedrag wat bestraft dient te worden met een enkele reis Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je het geen onaangepast junkengedrag dan? Ik wel.
Yuri zelf, blijkbaar. En huppeldepup, die ook mee was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef Onnoman het volgende:
maar.. wie zegt dat Yuri eigenlijk alcohol heeft gebruikt? hebben ze op dat terrein ook alcoholcontrole ofzo?
Dit is wel een heel oorspronkelijke zienswijze. Supereigenwijs wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb liever een topsporter die alles voor zijn sport doet en niet eens door de eerste voorronde komt, dan zo'n schande voor de sport als van Gelder. Alles geven wat je hebt, daar kan je trots op zijn. Er met de pet naar gooien en daarbij je collega's nog tot last zijn ook niet.
van Gelder zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef Onnoman het volgende:
maar.. wie zegt dat Yuri eigenlijk alcohol heeft gebruikt?
in zijn eigen vingers gesneden dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Yuri zelf, blijkbaar. En huppeldepup, die ook mee was.
Hij presteert binnen zijn sport meer dan 99,9% van de NLers. Dus het zou je goed staan je mening bij te stellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gedraagt hij zich dan als een amateur
Zo origineel niet, de turnbond en het NOC zijn het blijkbaar met me eensquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel oorspronkelijke zienswijze. Supereigenwijs wel.
Is vast ook niet het eerste wat is voorgevallen. En uiteindelijk is hij zelf ook in het vliegtuig naar huis gestapt ipv daar al te protesteren, dus hij was minstens een beetje schuldbewust.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een avond de hort op en laat terug komen...Nou nou nou... Dat is idd junkengedrag wat bestraft dient te worden met een enkele reis Nederland.
Nou ja, in dat hele turnen valt natuurlijk geen droog brood te verdienen. Hij heeft niet voor niks een gewone baan (gehad?). Dat is omdat je er niet van kan leven, er niet je beroep van kan maken. de definitie van een amateur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Hij presteert binnen zijn sport meer dan 99,9% van de NLers. Dus het zou je goed staan je mening bij te stellen.
Maar mss gaat het mij meer om de prestatie. En
Niet om hoe goed iemand binnen de groep wil vallen. Kan hoor.
Het gaat toch ook niet over 'goed' in de groep vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Hij presteert binnen zijn sport meer dan 99,9% van de NLers. Dus het zou je goed staan je mening bij te stellen.
Maar mss gaat het mij meer om de prestatie. En
Niet om hoe goed iemand binnen de groep wil vallen. Kan hoor.
Hendriks niet durf ik te wedden... Die krijgt ter plaatse een hartaanval van zo'n recreatieve niet winnen maar meedoen mentaliteit...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo origineel niet, de turnbond en het NOC zijn het blijkbaar met me eens
Denk jij dat hij kans maakte? Ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:37 schreef Onnoman het volgende:
Dit verhaal heeft eigenlijk ook een staartje..
beetje johan cruijffs doctrine
als er niks meer persoonlijk te overtreffen valt kan je alleen maar verliezen
We zullen nooit weten of Yuri een plak zou pakken.. Yuri zelf misschien wel.
Weer geen plak. 12e helaas. Maar nog wel de vergulde rolfluit gewonnen voor het onderdeel "meedraaien in de groep". Dat maakte gelukkig wel alles goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij daar voor een NLse medaille was.
Wist niet dat er prijzen waren voor meedraaien in een groep, het bijwonen van trainingen en de equippe.
Kom op. Het zijn geen amateurs, zeg.
mag ik een mootie van vertrouwen persoonlijk bij je komen bezorgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:37 schreef mootie het volgende:
doet ook niet aan turnen, dus het zou goed kunnen kloppen dat Yuri daar meer presteert.
Ik denk zomaar dat Hendriks ook wel liever zo'n braaf turnmeisje heeft wat dan met heel veel geluk voor de 10de plek meedoet dan van Gelder hoor, die weddenschap ga je verliezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hendriks niet durf ik te wedden... Die krijgt ter plaatse een hartaanval van zo'n recreatieve niet winnen maar meedoen mentaliteit...
Lees je wel eens biografieën van topsportersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb liever een topsporter die alles voor zijn sport doet en niet eens door de eerste voorronde komt, dan zo'n schande voor de sport als van Gelder. Alles geven wat je hebt, daar kan je trots op zijn. Er met de pet naar gooien en daarbij je collega's nog tot last zijn ook niet.
Nee.. maar we zullen het nooit weten. Misschien ging hij daarom wel expres zich misdragen om die nederlaag te voorkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij dat hij kans maakte? Ik niet eigenlijk.
Dat zijn speculaties... Het enige wat bekend is tot nu toe is dat hij 1 keer eerder het olympisch dorp verlaten had. Verder niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is vast ook niet het eerste wat is voorgevallen. En uiteindelijk is hij zelf ook in het vliegtuig naar huis gestapt ipv daar al te protesteren, dus hij was minstens een beetje schuldbewust.
Als er een mooi strikje omheen zit wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mag ik een mootie van vertrouwen persoonlijk bij je komen bezorgen?
er moet altijd iets uit te pakken zijn..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er een mooi strikje omheen zit wel.
De tijd dat men tijdens een toernooi om 6 uur 's ochtends in duidelijk beschonken staat terug kon keren met een boel kabaal is gelukkig wel voorbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees je wel eens biografieën van topsportersSchijnheilig romantisch plaatje heb je in je hoofd zeg.
Ik denk dat je je vergist als je denkt dat mensen er bij het minste of geringste uitgeflikkerd worden daar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zijn speculaties... Het enige wat bekend is tot nu toe is dat hij 1 keer eerder het olympisch dorp verlaten had. Verder niks.
Hij had ook al eerder een training gemist toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zijn speculaties... Het enige wat bekend is tot nu toe is dat hij 1 keer eerder het olympisch dorp verlaten had. Verder niks.
Zoek een kamer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
er moet altijd iets uit te pakken zijn..
strikje sowieso
Lees je eens in over die man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Hendriks ook wel liever zo'n braaf turnmeisje heeft wat dan met heel veel geluk voor de 10de plek meedoet dan van Gelder hoor, die weddenschap ga je verliezen![]()
We zouden het hem moeten vragen
Tijdens een "eerder evenement"... dat kan natuurlijk jaren geleden zijn... Niet tijdens Rio iig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had ook al eerder een training gemist toch?
Ja en dat is ziekelijk, en dan nog al die doping erbij, terug naar de menselijke maat. Ga lekker Rusland en China supporten met je regimequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De tijd dat men tijdens een toernooi om 6 uur 's ochtends in duidelijk beschonken staat terug kon keren met een boel kabaal is gelukkig wel voorbij.
Je moet nu ook wel 100% voor je sport leven, waar je vroeger nog lekker aan de drank en sigaretten kon. De sterren van toen zouden nu ook aan alle kanten voorbij gelopen worden bij de meeste sporten. Dus als je denkt dat iedereen zulke acties uithaalt, denk ik zomaar dat je het mis hebt.
Jij weet meer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist als je denkt dat mensen er bij het minste of geringste uitgeflikkerd worden daar.
Kllinkt alsof hij liever iemand heeft die in de maat loopt dan een lastpak. Dat wil ik maar zeggen. Hij heeft niet voor niks een medaillekandidaat (volgens sommigen dan) naar huis gestuurd om niet heel heftige overtredingen. Rust, reinheid, regelmaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lees je eens in over die man.
http://www.business-analy(...)sas-forum-nederland/
http://www.volkskrant.nl/(...)sinternaat~a4355370/
Dat lijkt echt een schande te zijn tegenwoordig. In de maat lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kllinkt alsof hij liever iemand heeft die in de maat loopt dan een lastpak. Dat wil ik maar zeggen. Hij heeft niet voor niks een medaillekandidaat (volgens sommigen dan) naar huis gestuurd om niet heel heftige overtredingen. Rust, reinheid, regelmaat.
Ik krijg opeens gedachten aan Leni Riefenstahls Olympia.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke maat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kllinkt alsof hij liever iemand heeft die in de maat loopt dan een lastpak. Dat wil ik maar zeggen. Hij heeft niet voor niks een medaillekandidaat (volgens sommigen dan) naar huis gestuurd om niet heel heftige overtredingen. Rust, reinheid, regelmaat.
Nou, daar zijn ze in geslaagd zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef beantherio het volgende:
Hendriks snapt tenminste hoe het werkt. En hij weet ook dat bonden door sponsoren en overheden worden afgerekend op te weinig sportief succes of negatieve berichtgeving over de sport.
Ok. De moraalridders winnen vandaag. But i'll be back. Morgenochtend in deel 23.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt echt een schande te zijn tegenwoordig. In de maat lopen.
Dat was niet bepaald zijn keuze. En blij zal ie er niet mee zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, daar zijn ze in geslaagd zeg.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Daar ga je dus al. In de maat lopen staat gelijk aan moraalridderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ok. De moraalridders winnen vandaag. But i'll be back. Morgenochtend in deel 23.
Niemand dwingt je dat te doen. Ga lekker aan die ringen slingeren voor je lol. Maar als je om de medailles mee wil doen, zal je moeten. 100% voor de sport. Anders maak je geen kans want de rest van de wereld geeft die 100% wél.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en dat is ziekelijk, en dan nog al die doping erbij, terug naar de menselijke maat. Ga lekker Rusland en China supporten met je regime
Wij zouden hem de maat moeten nemen naar zijn prestaties. En die zijn uitmuntend. En dat is het enige wat telt op een Olympische spelen. De rest is randverschijnsel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ga je dus al. In de maat lopen staat gelijk aan moraalridderen.
Dat is toch raar.
Nou...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tis niet voor iedereen hetzelfde sjon. Voor elke sporter is het anders. De 1 moet er 10 keer meer voor doen dan de ander met veel aanleg en talent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef beantherio het volgende:
Hendriks snapt tenminste hoe het werkt. En hij weet ook dat bonden door sponsoren en overheden worden afgerekend op te weinig sportief succes of negatieve berichtgeving over de sport. De "Olympische gedachte" is allang dood: niet alleen in Nederland maar in alle landen die op niveau willen presteren. Wat sommigen hier "Noord Koreaans" noemen is allang de mores in de sportwereld. Speciaal de Nederlandse turners hadden nooit het succes gekent van de laatste 2 decennia als ze nog gewerkt hadden zoals ze in de jaren 80 deden.
Dus dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was het maar zo. Maar ik hoor ik velen over het zo'n beetje aan het kruis nagelen van Maurits Hendriks: ook de advocaat van Van Gelder. Als de straf van Van Gelder echt te streng is dan is de houding richting de bonden dat helemaal. Je kunt Van Gelder verwijten dat hij deze situatie heeft veroorzaakt maar de bonden kun je dat niet verwijten: die konden door het gedrag van Van Gelder onmogelijk niet reageren. Over de hoogte van de straf kun je discussiëren maar niet over het feit dat een straf gepast was. Een discussie over de strafmaat zou dan veel genuanceerder gevoerd moeten worden i.p.v. wat er nu gebeurd.
Vind jij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wij zouden hem de maat moeten nemen naar zijn prestaties. En die zijn uitmuntend. En dat is het enige wat telt op een Olympische spelen. De rest is randverschijnsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |