Ik vind er ook maar bijzonder weinig aantrekkelijk bij het turnen, precies om die reden. Geef mij maar beachvolleybalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
Bij het turnen zijn ze ook allemaal weer twaalf zo te zien.
FC Kutlulquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Als welk team zal ik gaan spelen bij FIFA?
Risico op zand in de greppel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind er ook maar bijzonder weinig aantrekkelijk bij het turnen, precies om die reden. Geef mij maar beachvolleybal
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Risico op zand in de greppel.
De risico's bij turnen zijn groterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Risico op zand in de greppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wil je pics posten in KPD?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Oversight het volgende:
Shit,.... neem een kloon... zeiden ze.
Is handig,.... zeiden ze.
Kan je gewoon verder posten met een ban, ... zeiden ze.
Niemand zei erbij dat je steeds in en uit moet loggen, en dat ze niet samen kunnen bestaan in 1 browser.
Luie flikkers in /dev.
installeer een tweede browser.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Oversight het volgende:
Shit,.... neem een kloon... zeiden ze.
Is handig,.... zeiden ze.
Kan je gewoon verder posten met een ban, ... zeiden ze.
Niemand zei erbij dat je steeds in en uit moet loggen, en dat ze niet samen kunnen bestaan in 1 browser.
Luie flikkers in /dev.
Er zijn subforums waarin ik werkelijk waar nog nooit geweest ben. KPD is er één van.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat jouw vergietje ook in KPD?
Soms ligt de oplossing zo voor de hand dat je er overheen kijktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn heldin,.... ik wist het.... dankjewel !!!!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Spelen jullie ook dat nieuwe spel met men sky ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zijn subforums waarin ik werkelijk waar nog nooit geweest ben. KPD is er één van.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms ligt de oplossing zo voor de hand dat je er overheen kijkt
Naar het schijnt zou die morgen op PC moeten uitkomen.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms ligt de oplossing zo voor de hand dat je er overheen kijkt
Ik gebruik comodo dragon (uitgeklede versie van chrome) en/of firefox naast chrome. Verder heb je nog safari om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Zou er gewoon niet opgekomen zijn, zit ik dan vast aan IE, of kan ik gewoon een tweede chrome ernaast zetten?
Oehquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar het schijnt zou die morgen op PC moeten uitkomen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik comodo dragon (uitgeklede versie van chrome) en/of firefox naast chrome. Verder heb je nog safari om maar wat te noemen.
eerst een ps4 scorenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Spelen jullie ook dat nieuwe spel met men sky ofzo?
te veel voor mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die tegenwoordig?
350quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik niet of het teveel voor mij is?
Posten met een kloon tijdens een ban ist verboten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
[..]Leef je uit, ik heb toch een kloon.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Posten met een kloon tijdens een ban ist verboten.
Je mag niet liegen van d4v1d z'n moeder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb geen kloon, zou niet weten hoe dat moet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:25 schreef Tem het volgende:
Maarja, d4v1d z'n moeder zegt alles voor 20 euro.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Al is er een grote kans dat die weer te zwaar is voor mijn pc.
van wie z'n kist?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik help wel dragen, dat weet je toch.
Ik heb op dit moment een tientje staan op tim.quote:
ik hoop met je mee. heb je wel wat meer dragers nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een tientje staan op tim.
Ik kan mij nog wel eerdere opmerkingen over d'r harige rug herinneren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Eindelijk een jemoeder grapje gehad jongens
Gingen die niet over mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel eerdere opmerkingen over d'r harige rug herinneren.
Dan heb jij David zijn moeder nog niet gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Windows10 is echt verschrikkelijk.
linux mint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef YokiKater het volgende:
Windows10 is echt verschrikkelijk.
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet ook een W10 hebben, en ik ben er dus niet blij mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
linux mint.
* DISCLAIMER: ik heb er geen ervaringen mee*
Nee hoor, gewoon legaal.. upgrade vanaf Win7. Misschien ligt het aan deze laptop, maar hij zou het gewoon goed moeten draaien. Ik vind het allemaal een beetje laggy en mijn trackpad werkt niet optimaal, dat is dan weer een driver issue. En mijn goede laptop ligt thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Windows 10 werkt gewoon prima maar jij hebt hem natuurlijk weer 'gekocht'.
heb je toevallig de anniversery update gedaan? bij m'n vriend werkte na die update z'n toetsenborden niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon legaal.. upgrade vanaf Win7. Misschien ligt het aan deze laptop, maar hij zou het gewoon goed moeten draaien. Ik vind het allemaal een beetje laggy en mijn trackpad werkt niet optimaal, dat is dan weer een driver issue. En mijn goede laptop ligt thuis
Volgens mij niet, maar ik krijg het allemaal wel opgelost hoor. Alleen geeft het altijd zo'n gevoel dat je dat ding uit het raam wilt tyfen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je toevallig de anniversery update gedaan? bij m'n vriend werkte na die update z'n toetsenborden niet meer(zelf heb ik nergens last van overigens) er schijnen meer van dat soort problemen te zijn met driver dingetjes na die update
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet ook een W10 hebben, en ik ben er dus niet blij mee.
nou heb jij zo'n gevoel al snelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik krijg het allemaal wel opgelost hoor. Alleen geeft het altijd zo'n gevoel dat je dat ding uit het raam wilt tyfen.
Kali Linux.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef Oversight het volgende:
[..]Puppy Linux, alleen al voor de naam, en dan die winshit in een virtuele baggerbak.
Dat is waar, gewoon even tot 10 tellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nou heb jij zo'n gevoel al snel
daarom heet het ook windows 10quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar, gewoon even tot 10 tellen.
Bericht van je flat staat op op nos.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef Oversight het volgende:
[..]Puppy Linux, alleen al voor de naam, en dan die winshit in een virtuele baggerbak.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bericht van je flat staat op op nos.
2.0 als dualboot op een HP Elitebook met 16GB RAM en 1.0 heb ik op een bootable stickje staan. BT5 ook nog trouwens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:36 schreef Oversight het volgende:
[..]Welke ?
Kali rules them all...
Alleen Armitage vreet wel geheugen hoor, moet je flink intern bitjes vrij hebben, anders moet je een half uur wachten voor ie loopt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2.0 als dualboot op een HP Elitebook met 16GB RAM en 1.0 heb ik op een bootable stickje staan. BT5 ook nog trouwens.
Echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:43 schreef Oversight het volgende:
[..]BT5 (R3)
Aircrack starten vanaf de commandline, met John als input voor de -w optie,... gewoon .... via een pipe.
Briljante opties, en bloedverziekend snel, ik heb daar WPA's mee gevonden, en sneller dan het in de cloud kan.
Ik heb nog niet zolang geleden ontdekt dat je de WPA's vooraf kan "berekenen" , dat maakt Aircrack ongeveer (letterlijk) 160 keer sneller dan normaal, je weet echt niet wat je ziet.
Hit enter en je bent er al, .... ik dacht dat het een foutmelding was , maar hij was gewoon na een paar seconden klaar.....
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het over hebt.
I know.. my kungfu is very fast too.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:43 schreef Oversight het volgende:
[..]BT5 (R3)
Aircrack starten vanaf de commandline, met John als input voor de -w optie,... gewoon .... via een pipe.
Briljante opties, en bloedverziekend snel, ik heb daar WPA's mee gevonden, en sneller dan het in de cloud kan.
Ik heb nog niet zolang geleden ontdekt dat je de WPA's vooraf kan "berekenen" , dat maakt Aircrack ongeveer (letterlijk) 160 keer sneller dan normaal, je weet echt niet wat je ziet.
Hit enter en je bent er al, .... ik dacht dat het een foutmelding was , maar hij was gewoon na een paar seconden klaar.....
Hoezo zeg je dat dan niet gewoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoe je het beste een bitmap bestand kan openen in paint.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dat dan niet gewoon?
Dit ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef Oversight het volgende:
[..]...dan kllinkt het niet cool.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know.. my kungfu is very fast too.
Bel 112!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat winkelwagentje staat er nog steeds.
Ik wil nu eigenlijk wel foto's van het winkelwagentje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en misschien is die 50 cent wel gejat, daar zal de recherche dan wel onderzoek naar doen.
Zal vanaaf maken als k et niet vergeet:pquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk wel foto's van het winkelwagentje.
Dat zou ik erg fijn vinden, kan je misschien ook de bandenspanning van de wieltjes opmeten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zal vanaaf maken als k et niet vergeet:p
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar 2 tafels gister Fatima, das niet best.
Haquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet Fatima plagen, Fatima is een meisje, meisjes zijn lief, en hun moeders ook waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ha
Haha
Hahaha
Hahahaha
Hahahahaha
Hahahahahaha
Beetje laat misschien, maar hier ben ik wel verdomde blij mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zijn subforums waarin ik werkelijk waar nog nooit geweest ben. KPD is er één van.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje laat misschien, maar hier ben ik wel verdomde blij mee.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Je bent niet benieuwd naar flamoes-foto's van DJMO?
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Specularium het volgende:
LTKDV is dan ook van de omgekeerde kant.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een Magnum Cookie Crumble. Ik ga straks even vertellen of dat lekker is of niet.
Hij is nu op dus foto's gaan niet meer lukken. Ik keur hem goed. Erg lekker ijsje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Wel met pics, eventueel ook van tussendoor...
Smelt-tempo van chocolade op je tong is best belangrijk in zo'n oordeel.
Kan die tippen aan de Magnum Crème Brûlée?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is nu op dus foto's gaan niet meer lukken. Ik keur hem goed. Erg lekker ijsje.
Geen idee, nu moet ik die zeker ook gaan proberen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die tippen aan de Magnum Crème Brûlée?
Nee die hebben ze helaas niet meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, nu moet ik die zeker ook gaan proberen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die tippen aan de Magnum Crème Brûlée?
Ik doe niet aan grapjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik dacht dat het een geintje was, maar die bestaat dus.
[ afbeelding ]
Ben het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou ik erg fijn vinden, kan je misschien ook de bandenspanning van de wieltjes opmeten?
Hey!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jij snapt ook wel veel van computers toch?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je de vraag die ik aan david stelde beantwoorden?
Dit is niet even zwaar als cities skylines bv?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:08 schreef Oversight het volgende:
[..]Je systeem gaat dat niet leuk vinden zoals het nu is zo te zien, maar je kan het proberen.
Als jij het niet was zou ik zeggen "klik eens op refresh om te kijken of het dan beter wordt"
Maar dat doe ik niet, niet bij jou.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK Heeft mij overtuigt dat het een vet spel is.
Hij is er nu ook voor op de pc....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Is dat geen playstation spel ?
Die doen het niet op je pc
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is niet even zwaar als cities skylines bv?
Koop Playstation ziina.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK Heeft mij overtuigt dat het een vet spel is.
Je hebt sowieso al de helft minder ram, en je videogeheugen is nou ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt helemaal niet? Ook niet lagere settings in het spel?
Andere dingen zoals facebook, fok en spotify?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ken die spellen niet, ik heb daar geen geduld voor.
Als je het probeert, zet dan alle andere dingen in elk geval uit, iedere byte aan geheugen zal je nodig hebben zo te zien,
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al de helft minder ram, en je videogeheugen is nou ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik geef je vrij weinig kans.
Spotify sowieso, dat is echt een geheugenvreterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Andere dingen zoals facebook, fok en spotify?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:12 schreef Oversight het volgende:
Je zou een dokter kunnen bellen, je weet nooit of dat helpt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuu nu ben ik verdrietig
hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuu nu ben ik verdrietig
Bek dicht d1v4d.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:52 schreef YokiKater het volgende:
Geforce GT 610.. Dat is echt zo'n videokaart die graag een videokaart wil zijn maar het gewoon net niet is.
Geforce GT 610.. Dat is echt zo'n videokaart die graag een videokaart wil zijn maar het gewoon net niet is. Voor spelletjes van 10 jaar oud is hij wel geschikt.
Geforce GT 610.. Dat is echt zo'n videokaart die graag een videokaart wil zijn maar het gewoon net niet is. Voor spelletjes van 10 jaar oud is hij wel geschikt.
Daarom, voor dat geld kun je beter gewoon een Playstation kopenquote:
Maar dan koop ik dus een playstation alleen voor dat spel... Dat slaat eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, voor dat geld kun je beter gewoon een Playstation kopen
Ik had die van mij ook alleen maar gekocht voor Fallout 4, en nu kan ik er dus ook No Man's Sky op spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan koop ik dus een playstation alleen voor dat spel... Dat slaat eigenlijk nergens op.
Ja en daar zat een jaar tussen ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook alleen maar gekocht voor Fallout 4, en nu kan ik er dus ook No Man's Sky op spelen
November geloof ik ja, maar ik gebruik dat ding eigenlijk voornamelijk voor Netflix hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en daar zat een jaar tussen ofzo
Hmm ja zou voor mij niet veel uitmaken. Heb al zo'n app op de tv.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
November geloof ik ja, maar ik gebruik dat ding eigenlijk voornamelijk voor Netflix he
Of je kijkt voor een nieuwe PCquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja zou voor mij niet veel uitmaken. Heb al zo'n app op de tv.
Misschien dat ik er goedkoop 1 2ehands kan vinden.
Weet je hoeveel dat kost?quote:
Hoelang is dat geleden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat kost?
Deze met die videokaart wat er dan dus geen een blijkt te zijn was al 500 euro.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:24 schreef YokiKater het volgende:
Fuck windhoos 10. Echt fuck dat zware narigheid tyfusteringkolerezooi. Hij doet nu net alsof ik helemaal geen os heb.
Recovery doet hij ook niet. Het is verdomme de ergste aids sinds hyves.
Dus ik ben maar weggegaan voordat ik er op ging stampen.
Gevondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:27 schreef Fokker89 het volgende:
jahahahahha mensen, zoek de verschillen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmachine. denk ik
Toch wel raar dat je een pensioenfonds in je menubalk hebt staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmachine. denk ik
Wattequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel raar dat je een pensioenfonds in je menubalk hebt staan.
Ja, maar misschien ook niet al te lang meer, hij is aardig over zijn houdbaarheidsdatum heen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fucking vet![]()
Maar ik ga geen nieuwe pc kopen. Deze doet het nog.
https://www.abp.nl/quote:
Hoe lang hoort een normale pc dan mee te gaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ook niet al te lang meer, hij is aardig over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Kun je nu wel een playstation kopen en over een jaar weer een nieuwe pc, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Jawel, dan heb je nu een PS4 en over een jaar een nieuwe computerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ook niet al te lang meer, hij is aardig over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Kun je nu wel een playstation kopen en over een jaar weer een nieuwe pc, maar dat schiet ook allemaal niet op.
4-5 jaar. maar kwa specs zit je nu al te kloten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe lang hoort een normale pc dan mee te gaan?
Ies wel dubbele kosten, ies niet leuk voor Fatima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, dan heb je nu een PS4 en over een jaar een nieuwe computer
Maar eigenlijk doe ik er vrij weinig mee. Spotify, internet en netflix dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
4-5 jaar. maar kwa specs zit je nu al te kloten.
Mwa, kun je wel een jaar eerder spelletje spelen, is ook wat waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ies wel dubbele kosten, ies niet leuk voor Fatima.
Nja, dat zal nog best even lukken, maar als je dus wilt gamen hoef je er niet meer op te rekenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk doe ik er vrij weinig mee. Spotify, internet en netflix dus...
Stom dat ze zo kort mee gaan.
Dan gaat ie echt nog wel een paar jaar mee hoor, bullshit dat je hem dan volgend jaar moet vervangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk doe ik er vrij weinig mee. Spotify, internet en netflix dus...
Stom dat ze zo kort mee gaan.
Dat zeg ik toch joh Peter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan gaat ie echt nog wel een paar jaar mee hoor, bullshit dat je hem dan volgend jaar moet vervangen.
Fokker
Nee dat dacht ik ook al ja. Maar vind het eigenlijk een beetje overdreven om een nieuwe pc te kopen voor een spelletjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, dat zal nog best even lukken, maar als je dus wilt gamen hoef je er niet meer op te rekenen.
Zo zal waarschijnlijk dat rollercoaster spel ook niet (soepel) werken.
Vind ik van een playstation ook, alleen is dat natuurlijk wel wat goedkoper.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook al ja. Maar vind het eigenlijk een beetje overdreven om een nieuwe pc te kopen voor een spelletje
Ja is ook een beetje overdreven tenzij je een tweedehands voor 200 euro kan vinden ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik van een playstation ook, alleen is dat natuurlijk wel wat goedkoper.
Je zou best een videokaartje kunnen kopen, en nieuwe geheugenbankjes, ben je ook zoiets kwijt, maar dan heb je nog niet de beste processor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is ook een beetje overdreven tenzij je een tweedehands voor 200 euro kan vinden ofzo.
Daarom is gamen op de console veel praktischer als je geen zin/tijd/geld/kennis hebt om heel de tijd je pc te upgraden, gewoon schijfje erin en je weet zeker dat het werkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou best een videokaartje kunnen kopen, en nieuwe geheugenbankjes, ben je ook zoiets kwijt, maar dan heb je nog niet de beste processor.
En het is de vraag of je voeding het dan wel trekt.
Kan denk ik wel hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is ook een beetje overdreven tenzij je een tweedehands voor 200 euro kan vinden ofzo.
Mwa, je hebt videokaarten voor 1200 euro. dus valt best mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso vind ik 200 euro ofzo echt bizar voor een videokaart :p
Oh is dus niet eens een onrealistische prijs :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan denk ik wel hoor.
http://www.tweedehands.nl(...)/sony-playstation-4/
Ja en dan moet het geheugen ook nog worden geupgradequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt videokaarten voor 1200 euro. dus valt best mee.
Geheugen kost echt niks, je hebt 2x 4gb (Dus 8gb als je niet kon rekenen) voor 40 euro ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en dan moet het geheugen ook nog worden geupgrade
En die voeding dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geheugen kost echt niks, je hebt 2x 4gb (Dus 8gb als je niet kon rekenen) voor 40 euro ofzo.
Zul je moeten kijken wat je nu hebt, of het wel nodig is, maar voeding is ook niet zo duur, 50 tot 100 euro.quote:
Zeker als je zo'n n00b bent als ik :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
Je gaat toch niet zo lopen leuren met je PC joh, lekker je hele PC verbouwen. Veel te veel gedoe
gahahahahaah kan je dus beter gewoon nieuwe pc kopen :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zul je moeten kijken wat je nu hebt, of het wel nodig is, maar voeding is ook niet zo duur, 50 tot 100 euro.
is 10 minuten werk man. klik en klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
Je gaat toch niet zo lopen leuren met je PC joh, lekker je hele PC verbouwen. Veel te veel gedoe
Nee, want dan heb je voor dat geld een nog mindere computer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gahahahahaah kan je dus beter gewoon nieuwe pc kopen :p
Ja als je bij een kiprestaurant werkt met 6 gasten over de hele avond, kun je je loon voorlopig ook wel vergeten.quote:
Dan heb ik wel snel geld voor een nieuwe pc ja...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon je bips verkopen achter het station, zo doet d4v1d dat
Fokker zou zich gewoon in videokaarten laten betalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb ik wel snel geld voor een nieuwe pc ja...
Nou gister waren er wel gasten :p Maar dat verdient idd echt kut maar de andere werkgever trek ik mentaal echt slecht nu :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja als je bij een kiprestaurant werkt met 6 gasten over de hele avond, kun je je loon voorlopig ook wel vergeten.
Ik heb nog even geen nieuwe nodig, maar misschien wel ja,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker zou zich gewoon in videokaarten laten betalen
Trekken moet je ook niet mentaal doen maar met je handjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou gister waren er wel gasten :p Maar dat verdient idd echt kut maar de andere werkgever trek ik mentaal echt slecht nu :p
Gek, ik leef enkel op grote domino's. Waar zie je me voor aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:00 schreef Fokker89 het volgende:
Tim doet het al voor een medium domino's
Kan nog wel gekker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt videokaarten voor 1200 euro. dus valt best mee.
Die moeten ook betaald worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gek, ik leef enkel op grote domino's. Waar zie je me voor aan
Wtf moet je daar mee doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan nog wel gekker hoorhttps://www.centralpoint.(...)-45-40a-num-3060639/
Nou ik het hier over heb, voor die prijs heb je dus echt een vibrator.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou ik het hier over heb, voor die prijs heb je dus echt een vibrator.
https://www.bol.com/nl/p/(...)31432730&itm_role=in
Maar wel duur hoor, 10 euro voor een half kippetje, om over de supplement patat nog maar niet te praten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar heb gisteren dus die kip gegeten. Hij is echt gruwelijk lekker
Ja kom je toch lekker niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wel duur hoor, 10 euro voor een half kippetje, om over de supplement patat nog maar niet te praten.
9.899,89, dat zie je toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel geld moet je wel hebben om dit te kopen?
Grapje killlllquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom je toch lekker niet.
Mensen hoeven niet te komen he.
Zou ik ook niet doen joh gekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:06 schreef Fokker89 het volgende:
Maar hoe heet dat restaurant eigenlijk? ben wel benieuwd, of wil je dat niet zeggen.
Je hebt dm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:06 schreef Fokker89 het volgende:
Maar hoe heet dat restaurant eigenlijk? ben wel benieuwd, of wil je dat niet zeggen.
Je kan nooit meer over je werk klagen hier als je vertelt wat je werk is én men je naam weet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van mij mag men best weten waar ik werk hoor, het is de geheime dienst niet.
Das waar, maar daarom heb ik ook dm. zou het ook niet zo in het topic gooien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan nooit meer over je werk klagen hier als je vertelt wat je werk is én men je naam weet.
Nja de ene vestiging is al een jaar open geloof ik. Denk dat dat daar de kaart blijft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:10 schreef Fokker89 het volgende:
Maar tentje ziet er wel leuk uit, wel een beetje een klein kaartje, maar het moet ook eerst maar eens gaan lopen natuurlijk.
Oh,ik zat alleen maar bij lunch te kijken johquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja de ene vestiging is al een jaar open geloof ik. Denk dat dat daar de kaart blijft.
Meh. https://azerty.nl/0-1165-(...)html?channel_code=40quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan nog wel gekker hoorhttps://www.centralpoint.(...)-45-40a-num-3060639/
Ohquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh,ik zat alleen maar bij lunch te kijken joh
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh. https://azerty.nl/0-1165-(...)html?channel_code=40
Nondeju, wat moet je daar nou weer mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh. https://azerty.nl/0-1165-(...)html?channel_code=40
Ligt natuurlijk een beetje aan de locatie, vaak heeft dat inderdaad helemaal geen zin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OhJa dat doen ze in de al bestaande vestiging. In die waar ik werk nog niet. En ze weten ook niet of ze dat gaan doen.
Computingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nondeju, wat moet je daar nou weer mee.
Dan is het mooi toch, alleen jammer inderdaad dat het standaard loon in de horeca gewoon ruk is, en waarschijnlijk ook geen toeslagen voor avond en weekend ontvangt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar gisteren hebben we dus alleen positieve reacties gehad, iets wat ik helemaal niet meer gewend ben. en het voelde ook niet als werk :p
Ja lijkt me duidelijk ...quote:
Nee, fooi wordt verdeeld dus dat moet ik nog zien. Dus hou het dan op 1 a 2 dagen in de week en de rest bij die andere.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan is het mooi toch, alleen jammer inderdaad dat het standaard loon in de horeca gewoon ruk is, en waarschijnlijk ook geen toeslagen voor avond en weekend ontvangt.
Doe je het er nu extra bij, of ben je minder gaan werken bij die ander?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee, fooi wordt verdeeld dus dat moet ik nog zien. Dus hou het dan op 1 a 2 dagen in de week en de rest bij die andere.
Nja bij de andere zijn er minder diensten dus nu is het als vervanging. En af en toe zal het dan extra zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe je het er nu extra bij, of ben je minder gaan werken bij die ander?
Dat ligt natuurlijk een beetje aan het budget maar ik zou kijken binnen de Nvidia Tesla-seriequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me duidelijk ...
Maar ben op zoek naar een goede videokaart voor de nieuwe workstations op werk. Voornamelijk voor videoeditting in Premiere Pro, dat werk tegenwoordig met CUDA. Kun jij iets aanraden?
Komt vast nog wel wat anders op je pad, zat horeca daar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja bij de andere zijn er minder diensten dus nu is het als vervanging. En af en toe zal het dan extra zijn.
Maar die ander werd echt teveel fulltime :p
Ja maar die ander betaald echt goed. Dat is het vervelende daar aan :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt vast nog wel wat anders op je pad, zat horeca daar.
Ik zou graag wat anders doen hoor :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga nu iets totaal anders doen dan horeca, vind ik wel jammer, maar hier is daar gewoon te weinig werk in in de buurt, zeker na de zomer.
ja, maar met plezier naar je werk gaan is ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die ander betaald echt goed. Dat is het vervelende daar aan :p
5k voor een kaartje is een beetje teveel van het goede, range is meer 500-1000 omdat we er 3 nodig hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk een beetje aan het budget maar ik zou kijken binnen de Nvidia Tesla-serie
Ja klopt. Moet straks dus bij die ander en voel mij al positiever dan een week geleden :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, maar met plezier naar je werk gaan is ook wel belangrijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Moet straks dus bij die ander en voel mij al positiever dan een week geleden :p
Dat zeg ik ook altijd tegen d'r maar ze staart zich nogal blind op geld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, maar met plezier naar je werk gaan is ook wel belangrijk.
Nah serieus. Horeca betaald echt kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen d'r maar ze staart zich nogal blind op geld.
Mja, quadro k4000 ofzo. Die dingen zijn echt voor grafische werkzaamheden. Je hebt ook nog dikke gamingkaarten die cudamonsters zijn, zoals een TitanX maar ik weet niet hoe dat zich gedraagt in video-editting.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5k voor een kaartje is een beetje teveel van het goede, range is meer 500-1000 omdat we er 3 nodig hebben
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:31 schreef Uccie het volgende:
Ik voldoe weer eens aan mijn meldplicht
Ohjee...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:31 schreef Uccie het volgende:
Ik voldoe weer eens aan mijn meldplicht
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]Boete is verscheurd, geen probleem.
Kan altijd beter. Ik realiseer mij dat ik wel een beetje laat reageer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Volgens mij wel
* Elfletterig spreekt gewoon even doodleuk namens iedereen hier
En met jou?
Oh, was hij mad&sad?quote:
Die kwam hier toch niet meer?quote:
Het schijnt dat mijn ouders er binnenkort eentje krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:28 schreef YokiKater het volgende:
Heeft iemand hier ervaring, als in onlangs aangeschaft, met dat nieuwe Ziggo Horizon mediaboxrouterding?
Mjah, denk dat ik dan de knoop al heb doorgehakt. Ik had mijn abo opgezegd omdat ik eigenlijk niet meer in mijn eigen huis zat, gaat gewoon echt niet meer met de overlast en ik ben bezig iets anders te fixen maar de laatste tijd zit ik er toch wel weer eens en dan is snel eigen internet wel wenselijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn ouders er binnenkort eentje krijgen.
Dus vraag het nog eens over een week of 3.
Je zou bij de bouwmarkt kunnen kijken, ik zie ze weleens in die reclame folders staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, denk dat ik dan de knoop al heb doorgehakt. Ik had mijn abo opgezegd omdat ik eigenlijk niet meer in mijn eigen huis zat, gaat gewoon echt niet meer met de overlast en ik ben bezig iets anders te fixen maar de laatste tijd zit ik er toch wel weer eens en dan is snel eigen internet wel wenselijk.
Kan ik bij een verhuizing toch gewoon meenemen, maar ik vertrouw dat nieuwe ding niet en met een aankomende verhuizing ga ik ook niet even een dikke dure router kopen. Dus ik zit met mijn handen op mijn kale hoofd en weet niet wat ik moet doen.
Weet er misschien ook iemand waar je goedkoop binnendeuren kan kopen?
Het woningbedrijf vraagt 175 euro voor het vervangen van een gesloopte deur
Dit is best wel een goed ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou bij de bouwmarkt kunnen kijken, ik zie ze weleens in die reclame folders staan.
Weet niet precies hoe duur, maar zeker geen EUR 175.
Ik heb ze weleens....sporadisch, dus koester ze.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]Boete is verscheurd, geen probleem.
Gelukkig verandert er in dit topic nooit ietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Smeergeld, omkoping, corruptie, het kan niet anders.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig verandert er in dit topic nooit iets
Nee. Artikel 34 van de Yokiwet; Uccie mag geen sanctie worden opgelegd voor het verzuimen van de meldplichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Smeergeld, omkoping, corruptie, het kan niet anders.
Veranderingen...weet je hoe eng dat is?quote:
Herinner je je de taart-belofte nog??? Die is opgeschort naar december 2018quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Artikel 34 van de Yokiwet; Uccie mag geen sanctie worden opgelegd voor het verzuimen van de meldplicht
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Artikel 34 van de Yokiwet; Uccie mag geen sanctie worden opgelegd voor het verzuimen van de meldplicht
Waar is die eigenlijk? Lange baan aan het zwemmen in die singel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Ga maar lekker d4v1d pesten, net als iedereen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Ga maar lekker d4v1d pesten, net als iedereen
Met een steen om zijn nek, als hij eenzelfde bui heeft als ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Lange baan aan het zwemmen in die singel?
Oh die had ik vorige week, die bui.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met een steen om zijn nek, als hij eenzelfde bui heeft als ik
Ah, dat past prima binnen mijn dieet-schemaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herinner je je de taart-belofte nog??? Die is opgeschort naar december 2018
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |