Ik vind er ook maar bijzonder weinig aantrekkelijk bij het turnen, precies om die reden. Geef mij maar beachvolleybalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
Bij het turnen zijn ze ook allemaal weer twaalf zo te zien.
FC Kutlulquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Als welk team zal ik gaan spelen bij FIFA?
Risico op zand in de greppel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind er ook maar bijzonder weinig aantrekkelijk bij het turnen, precies om die reden. Geef mij maar beachvolleybal
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Risico op zand in de greppel.
De risico's bij turnen zijn groterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Risico op zand in de greppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wil je pics posten in KPD?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Oversight het volgende:
Shit,.... neem een kloon... zeiden ze.
Is handig,.... zeiden ze.
Kan je gewoon verder posten met een ban, ... zeiden ze.
Niemand zei erbij dat je steeds in en uit moet loggen, en dat ze niet samen kunnen bestaan in 1 browser.
Luie flikkers in /dev.
installeer een tweede browser.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Oversight het volgende:
Shit,.... neem een kloon... zeiden ze.
Is handig,.... zeiden ze.
Kan je gewoon verder posten met een ban, ... zeiden ze.
Niemand zei erbij dat je steeds in en uit moet loggen, en dat ze niet samen kunnen bestaan in 1 browser.
Luie flikkers in /dev.
Er zijn subforums waarin ik werkelijk waar nog nooit geweest ben. KPD is er één van.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat jouw vergietje ook in KPD?
Soms ligt de oplossing zo voor de hand dat je er overheen kijktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Mijn heldin,.... ik wist het.... dankjewel !!!!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Spelen jullie ook dat nieuwe spel met men sky ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |