Of ze negeren je dan gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Juist als je helemaal lekker in je vel zit en enigszins voorbereid bent verlies je spontaniteitNu kan je een beetje mokkend erbij lopen en als ze dan vragen waarom je niet vrolijk bent leg je je reden uit, ben je meteen interessant voor die meiden daar.
Over kassameisjes versieren gesproken: ik ga altijd stuk om deze tenenkrommende reclame.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tja, dat noemen ze momentopnames. Ik heb ook weleens een crush gehad op een meid die ergens werkte. Ik zag haar toen best vaak, ze was ALTIJD vriendelijk, goedlachs én alleen. Dus toen ik hoorde dat ze een vriend had kon ik het ook niet geloven want in mijn beleving staat ze daar altijd alleen, maar ze heeft dus ook nog een leven ná het werkJe kunt immers niet je vriend meenemen naar het werk
Daarom is dus versieren op of tijdens het werk ook bijna nooit een goed idee.
Hebben jullie trouwens weleens dates gehad met mensen waar je eigenlijk nooit mee in aanraking komt? Zoals rijkeluiskinderen, beroemdheden, gezaghebbenden etc.? Immers hebben ook die mensen behoefte aan een relatie
Je klinkt als een kleuter die zijn juffrouw tegenkomt in het zwembad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klinkt ongelooflijk dom idd, maar dat is dus wel zo als je mensen op steeds dezelfde plekken/functies ziet. Niet herkenbaar? Zelfde als dat ineens een medewerker ergens weg is die jarenlang ergens gewerkt heeft, klopt je beeld ook ineens niet meer.
Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je klinkt als een kleuter die zijn juffrouw tegenkomt in het zwembad.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb in meerdere winkels gewerkt en bij de eerste winkel kwam altijd een vrouw met een verstandelijke beperking en toen ze me een keer buiten de winkel tegenkwam in de stad stond ze met open mond naar me te kijken omdat ze niet begreep dat ik niet in die winkel woonde.
Nu zeg ik niet dat je een verstandelijke beperking hebt maarem... mja...
Uiterlijk is wel het eerste wat je ziet van iemand. Hoe oppervlakkig het ook klinkt, bewust of onbewust selecteer je vaak als eerst op uiterlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef Allures het volgende:
Sorry ik zou het echt super sad vinden als iemand zo weg van me zou zijn terwijl hij niet meer gezien heeft dan mijn uiterlijk en hoe ik me hoor te gedragen van mijn werk
Dan pak je toch gewoon een ander op de bek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ontmoet ik altijd bezette gastennu ook weer in Adam op festivalletje, leuke kerel, maar al getrouwd
Balen! Niet op zijn vingers gelet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ontmoet ik altijd bezette gastennu ook weer in Adam op festivalletje, leuke kerel, maar al getrouwd
Er waren geen andere leukequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon een ander op de bek?
Want die...?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Balen! Niet op zijn vingers gelet?
Ach, de meeste dames die ik zie zijn als het goed is nog niet getrouwdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja . Tja meestal valt die me niet op aangezien ik in gesprek ben.
haha, doet me denken aan de tijd dat ik scoutingleider was van 7 jarige jongens. Toen kwam zo`n jochie mij een keer tegen in de supermarkt. Hij snapte niet dat ik niet in het clubhuis woonde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb in meerdere winkels gewerkt en bij de eerste winkel kwam altijd een vrouw met een verstandelijke beperking en toen ze me een keer buiten de winkel tegenkwam in de stad stond ze met open mond naar me te kijken omdat ze niet begreep dat ik niet in die winkel woonde.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo nooit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hebben jullie trouwens weleens dates gehad met mensen waar je eigenlijk nooit mee in aanraking komt? Zoals rijkeluiskinderen, beroemdheden, gezaghebbenden etc.? Immers hebben ook die mensen behoefte aan een relatie
Dat gaat moeilijk he. Als je er niet mee in aanraking komt kan je er ook niet mee praten, dus geen date regelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het telt zelfs voor twee dates.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wel eens gedate met een premium-girl, geldt dat ook?
Want daten met een rijkeluiskindje gaat anders dan daten met iemand die geen cent te makken heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
Wat is nu eigenlijk je vraag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
Wie van de twee is t rijkeluiskindje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want daten met een rijkeluiskindje gaat anders dan daten met iemand die geen cent te makken heeft.
Ik vind het een vreemde vraag.
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
Jij moet echt je eigen tv-serie krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Want als je met vriendinnen gaat stappen ben je gelijk High class. Goed om te weten
Dus omdat die meid praat over haar tijden met de meiden en omdat ze daarover graag praat, is ze high class?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op.
Hoe leid je uit een studie/werk af dat die meid high class is?quote:En haar studie/job wijst ook die kant op.
Stop maar met dingen afvragen. Verstandigste zou zijn als je aan jezelf gaat werken en over een paar jaar nog eens probeert, want je moet alles nog inhalen. Je kan niet zomaar stappen overslaan, niemand niet. Alleen heb je dat zelf nog niet door.quote:Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Binnenharken! Hoef je niet meer te werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Gaat het niet om de persoon en haar innerlijkheid in plaats van haar geld?
Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt.
Las toevallig vandaag dat de topman van Spotify (op zijn 23ste multimiljonair) had verwacht dat de vrouwen op hem vielen daarna dus hij ging veel uit etc. maar dat viel flink tegen (alleen op zijn geld dus) en werd depressief daarna. Nu tien jaar later moeten ze nog steeds niks van hem hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggen.
Overigens heb ik nooit gedate met een rijk persoon, een beroemdheid of wat dan ook.
Hoezo kun je dat niet negerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Gaat het niet om de persoon en haar innerlijkheid in plaats van haar geld?
Als haar ouders het hebben heeft zij het niet direct misschien, maar indirect wel. En natuurlijk zal dat eerst afschrikken als je niet op gelijkwaardig niveau bent (zoals veel mensen ook over uiterlijk denken als de ene knapper/lelijker is) maar daar moet je mee leren omgaan en vooral niet denken dat je al binnen bent etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo kun je dat niet negeren? Intimideert het je dat ze blijkbaar geld heeft? Of dat haar ouders geld hebben.
Dan bevestig je toch wat ik zei?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan bevestig je toch wat ik zei?Geld zou niks moeten uitmaken.
Ik weet dat ik zelf ook best veel vermogen heb, en ik laat het altijd in het midden als ik ga daten. Ze komen er wel vanzelf achter dat ik een huis heb.
Vind het ook niet echt iets wat je per direct ter sprake brengt, dus moet je sowieso eerst zo'n iemand vinden.
Aanhankelijk in de zin van alles samen willen doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat soort status zo onbelangrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Geld moet niets uitmaken.
Nu ik erover nadenk heb ik best vaak boven m'n stand gedate.
Expres of toeval?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Geld moet niets uitmaken.
Nu ik erover nadenk heb ik best vaak boven m'n stand gedate.
Aanhankelijk als in ik moest haar meer dan 1x pw zien, en dat vond ik al veel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Aanhankelijk in de zin van alles samen willen doen?
Mooie eigenschap op zich. Las dat zo'n Nederlands topmodel ook gewoon een 'doodnormale' vriend heeft, niks bijzonders. Uiteindelijk zijn mensen gewoon mensen jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat soort status zo onbelangrijk.
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Heeft er iemand binnenkort nog een date gepland staan, trouwens?
Hmm in het begin wel maar als het vast is dan is dat toch niet zo veel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:00 schreef Kamina het volgende:
[..]
Aanhankelijk als in ik moest haar meer dan 1x pw zien, en dat vond ik al veel.
Dat is een ander soort luxeprobleem!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.
Gemengde gevoelens over omdat de date met iemand anders op woensdag leuk was en de tweede date al in de pijplijn zit. Ik laat hem morgen wel doorgaan omdat deze al eerder gepland stond en het de dame was die ik al eerder 2 keer in de 'wacht' had gezegd zo gezegd.
Ga het wel een eerlijke kans geven maar het voelt een beetje dubbel allemaal. Aan de andere kant, het zijn eerste dates dus niets meer dan een kennismaking en je kunt een beetje kijken wat voor gevoel het opwekt. Moet wel zeggen dat de klik met dame van woensdag wat beter/natuurlijker is, via de app uiteraard dan (en tijdens de date van woensdag was ie er irl ook, obviously). Maar wie weet klikt het morgen irl ook wel goed.
Oh well, we zullen wel zien hoe het loopt.
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.
Gemengde gevoelens over omdat de date met iemand anders op woensdag leuk was en de tweede date al in de pijplijn zit. Ik laat hem morgen wel doorgaan omdat deze al eerder gepland stond en het de dame was die ik al eerder 2 keer in de 'wacht' had gezegd zo gezegd.
Ga het wel een eerlijke kans geven maar het voelt een beetje dubbel allemaal. Aan de andere kant, het zijn eerste dates dus niets meer dan een kennismaking en je kunt een beetje kijken wat voor gevoel het opwekt. Moet wel zeggen dat de klik met dame van woensdag wat beter/natuurlijker is, via de app uiteraard dan (en tijdens de date van woensdag was ie er irl ook, obviously). Maar wie weet klikt het morgen irl ook wel goed.
Oh well, we zullen wel zien hoe het loopt.
Ik voelde me er niet naar. Bovendien was het aanvankelijk meer een heel losse 'relatie', maar zij wilde er meer uit dan ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:03 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Hmm in het begin wel maar als het vast is dan is dat toch niet zo veel?
Hmm maar jij kan er anders in staan.
Ja ik! Maar naar het strand of pretpark... lastige keuzes in het leven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Eh ja, het vloeit eigenlijk een beetje voort uit de vorige discussie die ik aanslingerde. Wat je zegt klopt, maar eigenlijk is het zelfs een beetje dat ik het gevoel heb beide vrouwen tekort te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Maar, hoezo voelt het dubbel? Heb je t idee dat je die andere vrouw tekort doet door iemand anders te daten?
Soort scharrel dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik voelde me er niet naar. Bovendien was het aanvankelijk meer een heel losse 'relatie', maar zij wilde er meer uit dan ik.
Pretpark sowieso. Beetje saampjes in de bootjes zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik! Maar naar het strand of pretpark... lastige keuzes in het leven.
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Eh ja, het vloeit eigenlijk een beetje voort uit de vorige discussie die ik aanslingerde. Wat je zegt klopt, maar eigenlijk is het zelfs een beetje dat ik het gevoel heb beide vrouwen tekort te doen.
Bij die dame van morgen had ik al 2 keer eerder laten weten dus wel iets met haar te willen gaan drinken maar dat ik twee andere dates had staan nog. Die werden niets en zodoende hebben we nu dus alsnog afgesproken. Ze weet echter niet dat ik woensdag een andere date heb gehad. Is ook niet naar gevraagd, en het leek me wel een erg slecht idee om uit mezelf daarmee te komen (obviously). Dame van woensdag weet ook niet dat ik morgen een date heb, uiteraard.
Het makkelijkste is eigenlijk als het morgen niet klikt, of dat zij het gewoon niets vindt, dan kan ik ff al mijn energie richten op de dame van woensdag
en luxeprobleem, druk... sja, het liefst zou ik vandaag nog uit het datingcircuit stappen.dates regelen is het probleem niet, diegene met een wederzijdse klik treffen is nogal een onderneming
Maar goed, aanhouder wint
Het gaat ook om het gebaar bv met die rozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Bananenpap het volgende:
Heb overigens wel eens gedate met een dame uit een rijk gezin wat niet bepaald een succes was. Had destijds nog geen rijbewijs en madame wilde écht niet met de fiets naar het strand wat echt maar drie kilometer fietsen was ofzo. Toen ik daar voor het eerst over de vloer kwam kreeg ik echt een kruisverhoor over mijn achtergrond en toekomstplannen etc. Werd nog net niet besproken wat ik zou kunnen betekenen in papa's bedrijf.Toen ik bij Valentijnsdag met een bos rozen aankwam en mevrouw dat een te 'schraal' cadeau vond heb ik het uitgemaakt. Tegenwoordig heeft ze met een twintig jaar oudere man en zit ze elke dag met haar luie reet op een terras. Sommige vooroordelen kloppen dan wel weer moet ik zeggen.
Een bos rozen te schraal? Ondankbaar kreng.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Bananenpap het volgende:
Heb overigens wel eens gedate met een dame uit een rijk gezin wat niet bepaald een succes was. Had destijds nog geen rijbewijs en madame wilde écht niet met de fiets naar het strand wat echt maar drie kilometer fietsen was ofzo. Toen ik daar voor het eerst over de vloer kwam kreeg ik echt een kruisverhoor over mijn achtergrond en toekomstplannen etc. Werd nog net niet besproken wat ik zou kunnen betekenen in papa's bedrijf.Toen ik bij Valentijnsdag met een bos rozen aankwam en mevrouw dat een te 'schraal' cadeau vond heb ik het uitgemaakt. Tegenwoordig heeft ze met een twintig jaar oudere man en zit ze elke dag met haar luie reet op een terras. Sommige vooroordelen kloppen dan wel weer moet ik zeggen.
echt super voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Zo blij dat ik met mijn meest recente date een dusdanig goede klik heb dat ik voorlopig niet verder hoef te daten.
Dat dacht ik ook al iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pretpark sowieso. Beetje saampjes in de bootjes zitten.
Goede vraag wel... Ik vind het altijd maar lastig dat te definieren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
echt super voor je![]()
Hoop het zelf snel ook te vinden
wat ik wel interessant vind om te weten wanneer jullie er een labeltje opplakkenjullie waren al rond de 10 dates inmiddels? Nu weet ik wel dat iedereen daar anders tegenaan kijkt, maar per wanneer ben je eigenlijk een 'item', dan wel officieel met of zonder label. Wanneer stop je met het zeggen dat je een 'date' hebt, maar gewoon dat je weer lekker iets gaat ondernemen.
Dat is sowieso altijd lastig. Op een gegeven moment weet je dat beide wel wanneer je echt in een relatie zit. Zonder dat te hoeven uitspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag wel... Ik vind het altijd maar lastig dat te definieren.
Ik vind hem leuk, hij mij, beide daten we niemand anders dus wat dat betreft wel exclusief. In feite zou je het dan een relatie kunnen noemen, denk ik. Maar we hebben daar eigenlijk nog niet over gesproken en gaan gewoon with the flow.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd lastig. Op een gegeven moment weet je dat beide wel wanneer je echt in een relatie zit. Zonder dat te hoeven uitspreken.
ik schat dat er bijna 1.5 miljoen mensen op een datingsite staan. Hoe zou t allemaal werken denk je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef Djurres het volgende:
Waar slepen jullie al die dates vandaan dan, lijkt wel alsof iedereen ze uit zn mouw schud tegenwoordig..
Op stap gaan en leuke mensen aanspreken. Uitgaan en sociaal doen. Kan best snel gaan hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef Djurres het volgende:
Waar slepen jullie al die dates vandaan dan, lijkt wel alsof iedereen ze uit zn mouw schud tegenwoordig..
Tinder heb je niks aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Op stap gaan en leuke mensen aanspreken. Uitgaan en sociaal doen. Kan best snel gaan hoor
En mocht je minder sociaal zijn en echt niet op iemand durven af te stappen, dan gebruik maken van een datingsite en/of apps zoals tinder/snapchat.
In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gebruikt, dus ik heb verder geen idee of het werkt..
Zo dat merk ik de laatste tijd ook wel. Gewoon eenzijdige antwoorden geven en nooit zelf wat initiatief in het gesprek tonen. Dan is het voor mij ook snel klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)
Dat hangt echt van het werk en de persoon af. Ik weet dat ik op mijn werk vrij makkelijk een date kan scoren, maar hoef dat (gelukkig) niet meer. Het ligt echt aan je eigen mindset en houding of dat wel of niet lukt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tja, dat noemen ze momentopnames. Ik heb ook weleens een crush gehad op een meid die ergens werkte. Ik zag haar toen best vaak, ze was ALTIJD vriendelijk, goedlachs én alleen. Dus toen ik hoorde dat ze een vriend had kon ik het ook niet geloven want in mijn beleving staat ze daar altijd alleen, maar ze heeft dus ook nog een leven ná het werkJe kunt immers niet je vriend meenemen naar het werk
Daarom is dus versieren op of tijdens het werk ook bijna nooit een goed idee.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)
Luxepositie he? Dan hoeven ze dat nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zo dat merk ik de laatste tijd ook wel. Gewoon eenzijdige antwoorden geven en nooit zelf wat initiatief in het gesprek tonen. Dan is het voor mij ook snel klaar.
Dan blijf ik wel gewoon alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Luxepositie he? Dan hoeven ze dat niet
En dat dus, al 'verraad' mijn naam me vooraf al. Maargoed, nog geen golddigger gehad so far. Sterker nog, mijn vriendin verdiend meer dan dat ik doe en daar geven we beide niets om.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef Bananenpap het volgende:
Ik kom van redelijke goede komaf en dat vind ik dus echt totaal niet relevant voor wanneer ik ga daten. Het is immers mijn geld (nog) niet ook, lekker boeiend allemaal.
Alsof jij mensen aanspreekt. Lekker makkelijk praten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Op stap gaan en leuke mensen aanspreken. Uitgaan en sociaal doen. Kan best snel gaan hoor
En mocht je minder sociaal zijn en echt niet op iemand durven af te stappen, dan gebruik maken van een datingsite en/of apps zoals tinder/snapchat.
Dat vraag ik me soms ook af. Ik mag (en zal) niet klagen over het aantal dates dat ik gehad heb, maar af en toe had ik wel zo'n gevoel van 'hoe moeilijk kan het zijn om iemand met die klik te treffen'. Ik ben in ieder geval erg blij daar niet meer aan te hoeven denken en iemand gevonden te hebben waar ik dat echte wow gevoel bij heb en andersom. Al zit ik nu vanwege de lange afstand tussen elkaar met een ander issue...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef Djurres het volgende:
Sssttt, ik spreek teveel Engels denk ik. Mijn dt was al erg maar lijkt alleen maar erger te wordenquote:
Hmmm slecht excuuus :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt, ik spreek teveel Engels denk ik. Mijn dt was al erg maar lijkt alleen maar erger te worden
Nou wat je nu hebt is misschien niet voor eeuwig, (zou ook ongezond zijn) ik wil je niet bang maken maar liefde is een mensending en de meeste leuke mensen leven bij de dag en de waan daarvan....van mij mag je er een leven bij blijven hoor maar elke levensperiode is er een en het is maar net wie daarbij pastquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms ook af. Ik mag (en zal) niet klagen over het aantal dates dat ik gehad heb, maar af en toe had ik wel zo'n gevoel van 'hoe moeilijk kan het zijn om iemand met die klik te treffen'. Ik ben in ieder geval erg blij daar niet meer aan te hoeven denken en iemand gevonden te hebben waar ik dat echte wow gevoel bij heb en andersom. Al zit ik nu vanwege de lange afstand tussen elkaar met een ander issue...
Zal ze je belonen met seks? Dan jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef habitue het volgende:
Mijn.date v morgen zit vast in scheveningen, wil haar wel ophalen maar 5 bier op. Doen of niet?
als je nu in den haag zit welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef habitue het volgende:
Mijn.date v morgen zit vast in scheveningen, wil haar wel ophalen maar 5 bier op. Doen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |