In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gebruikt, dus ik heb verder geen idee of het werkt..
Zo dat merk ik de laatste tijd ook wel. Gewoon eenzijdige antwoorden geven en nooit zelf wat initiatief in het gesprek tonen. Dan is het voor mij ook snel klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)
Dat hangt echt van het werk en de persoon af. Ik weet dat ik op mijn werk vrij makkelijk een date kan scoren, maar hoef dat (gelukkig) niet meer. Het ligt echt aan je eigen mindset en houding of dat wel of niet lukt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tja, dat noemen ze momentopnames. Ik heb ook weleens een crush gehad op een meid die ergens werkte. Ik zag haar toen best vaak, ze was ALTIJD vriendelijk, goedlachs én alleen. Dus toen ik hoorde dat ze een vriend had kon ik het ook niet geloven want in mijn beleving staat ze daar altijd alleen, maar ze heeft dus ook nog een leven ná het werkJe kunt immers niet je vriend meenemen naar het werk
Daarom is dus versieren op of tijdens het werk ook bijna nooit een goed idee.
Hebben jullie trouwens weleens dates gehad met mensen waar je eigenlijk nooit mee in aanraking komt? Zoals rijkeluiskinderen, beroemdheden, gezaghebbenden etc.? Immers hebben ook die mensen behoefte aan een relatie
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kom je een bepaald slag meisjes tegen waar geen gesprek mee te voeren is (kan ook aan mij liggen, maar dan is de klik er gewoon niet)
Luxepositie he? Dan hoeven ze dat nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zo dat merk ik de laatste tijd ook wel. Gewoon eenzijdige antwoorden geven en nooit zelf wat initiatief in het gesprek tonen. Dan is het voor mij ook snel klaar.
Dan blijf ik wel gewoon alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Luxepositie he? Dan hoeven ze dat niet
En dat dus, al 'verraad' mijn naam me vooraf al. Maargoed, nog geen golddigger gehad so far. Sterker nog, mijn vriendin verdiend meer dan dat ik doe en daar geven we beide niets om.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef Bananenpap het volgende:
Ik kom van redelijke goede komaf en dat vind ik dus echt totaal niet relevant voor wanneer ik ga daten. Het is immers mijn geld (nog) niet ook, lekker boeiend allemaal.
Alsof jij mensen aanspreekt. Lekker makkelijk praten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Op stap gaan en leuke mensen aanspreken. Uitgaan en sociaal doen. Kan best snel gaan hoor
En mocht je minder sociaal zijn en echt niet op iemand durven af te stappen, dan gebruik maken van een datingsite en/of apps zoals tinder/snapchat.
Dat vraag ik me soms ook af. Ik mag (en zal) niet klagen over het aantal dates dat ik gehad heb, maar af en toe had ik wel zo'n gevoel van 'hoe moeilijk kan het zijn om iemand met die klik te treffen'. Ik ben in ieder geval erg blij daar niet meer aan te hoeven denken en iemand gevonden te hebben waar ik dat echte wow gevoel bij heb en andersom. Al zit ik nu vanwege de lange afstand tussen elkaar met een ander issue...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef Djurres het volgende:
Waar slepen jullie al die dates vandaan dan, lijkt wel alsof iedereen ze uit zn mouw schud tegenwoordig..
Sssttt, ik spreek teveel Engels denk ik. Mijn dt was al erg maar lijkt alleen maar erger te wordenquote:
Hmmm slecht excuuus :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt, ik spreek teveel Engels denk ik. Mijn dt was al erg maar lijkt alleen maar erger te worden
Nou wat je nu hebt is misschien niet voor eeuwig, (zou ook ongezond zijn) ik wil je niet bang maken maar liefde is een mensending en de meeste leuke mensen leven bij de dag en de waan daarvan....van mij mag je er een leven bij blijven hoor maar elke levensperiode is er een en het is maar net wie daarbij pastquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms ook af. Ik mag (en zal) niet klagen over het aantal dates dat ik gehad heb, maar af en toe had ik wel zo'n gevoel van 'hoe moeilijk kan het zijn om iemand met die klik te treffen'. Ik ben in ieder geval erg blij daar niet meer aan te hoeven denken en iemand gevonden te hebben waar ik dat echte wow gevoel bij heb en andersom. Al zit ik nu vanwege de lange afstand tussen elkaar met een ander issue...
Zal ze je belonen met seks? Dan jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef habitue het volgende:
Mijn.date v morgen zit vast in scheveningen, wil haar wel ophalen maar 5 bier op. Doen of niet?
als je nu in den haag zit welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef habitue het volgende:
Mijn.date v morgen zit vast in scheveningen, wil haar wel ophalen maar 5 bier op. Doen of niet?
Grappig dat deezertje en jij blijkbaar toch iets gemeen hebben. Jullie oordelen beiden zonder iemand echt te kennen en denken beiden dat jullie leven de standaard is (of moet zijn) voor anderen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou wat je nu hebt is misschien niet voor eeuwig, (zou ook ongezond zijn) ik wil je niet bang maken maar liefde is een mensending en de meeste leuke mensen leven bij de dag en de waan daarvan....van mij mag je er een leven bij blijven hoor maar elke levensperiode is er een en het is maar net wie daarbij past
Hehe je blijft een rarequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat deezertje en jij blijkbaar toch iets gemeen hebben. Jullie oordelen beiden zonder iemand echt te kennen en denken beiden dat jullie leven de standaard is (of moet zijn) voor anderen.
En of het voor eeuwig is? Geen idee, we zien het wel.
Ga eens weg voor die spiegel gozer. Blijkbaar is al dat licht van die lichtstraal bij jou niet goed voor jouw hersens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whahahah als je die berichten van yats nu ziet omfg !!
Van loser first class denkt ie nu ineens De Man te zijn??
Ik noem het liever uniekquote:
ik vind het leuk voor je hoor dat je je liefde hebt gevonden; begrijp met niet verkeerdquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ga eens weg voor die spiegel gozer. Blijkbaar is al dat licht van die lichtstraal bij jou niet goed voor jouw hersens.
Oww weet je nog een jaar of wat geleden... toen zat iedereen yats nog aan te moedigen als hij een date had.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whahahah als je die berichten van yats nu ziet omfg !!
Van loser first class denkt ie nu ineens De Man te zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |