abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164500409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
Wat is nu eigenlijk je vraag? :P
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:43:07 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164500467
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
Wie van de twee is t rijkeluiskindje?
pi_164500484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Want daten met een rijkeluiskindje gaat anders dan daten met iemand die geen cent te makken heeft.

Ik vind het een vreemde vraag.
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:44:19 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164500509
Want als je met vriendinnen gaat stappen ben je gelijk High class. Goed om te weten :7
pi_164500536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Gaat het niet om de persoon en haar innerlijkheid in plaats van haar geld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 20:45:26 ]
pi_164500641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jij moet echt je eigen tv-serie krijgen. :')
pi_164500645
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Want als je met vriendinnen gaat stappen ben je gelijk High class. Goed om te weten :7
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
pi_164500729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op.
Dus omdat die meid praat over haar tijden met de meiden en omdat ze daarover graag praat, is ze high class?

quote:
En haar studie/job wijst ook die kant op.
Hoe leid je uit een studie/werk af dat die meid high class is?

quote:
Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Stop maar met dingen afvragen. Verstandigste zou zijn als je aan jezelf gaat werken en over een paar jaar nog eens probeert, want je moet alles nog inhalen. Je kan niet zomaar stappen overslaan, niemand niet. Alleen heb je dat zelf nog niet door.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 20:50:18 ]
pi_164500734
quote:

[..]

Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Binnenharken! Hoef je niet meer te werken.
pi_164500744
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:50:54 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164500747
quote:

[..]

Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggen :).

Overigens heb ik nooit gedate met een rijk persoon, een beroemdheid of wat dan ook :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164500761
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt.
Dat ligt dan aan jou.
pi_164500823
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggen :).

Overigens heb ik nooit gedate met een rijk persoon, een beroemdheid of wat dan ook :).
Las toevallig vandaag dat de topman van Spotify (op zijn 23ste multimiljonair) had verwacht dat de vrouwen op hem vielen daarna dus hij ging veel uit etc. maar dat viel flink tegen (alleen op zijn geld dus) en werd depressief daarna. Nu tien jaar later moeten ze nog steeds niks van hem hebben :') Dus met geld los je ook niet alles op.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:53:11 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164500827
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.
Hoezo kun je dat niet negeren :)? Intimideert het je dat ze blijkbaar geld heeft? Of dat haar ouders geld hebben.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:53:52 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164500844
Met geld koop je geen liefde. En ook geen leuk karakter. Daar moet je zelf aan werken.
pi_164500857
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
1 + 1 = blauw
pi_164500872
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoezo kun je dat niet negeren :)? Intimideert het je dat ze blijkbaar geld heeft? Of dat haar ouders geld hebben.
Als haar ouders het hebben heeft zij het niet direct misschien, maar indirect wel. En natuurlijk zal dat eerst afschrikken als je niet op gelijkwaardig niveau bent (zoals veel mensen ook over uiterlijk denken als de ene knapper/lelijker is) maar daar moet je mee leren omgaan en vooral niet denken dat je al binnen bent etc.
pi_164500885
Misschien moet je maar open voor staan om met een miljonairserfgename te daten, dan weet je zeker dat er meer drankjes genuttigd kunnen worden en dat ze ook worden betaald. :)
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:54:55 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164500893
Heeft er iemand binnenkort nog een date gepland staan, trouwens *O*?
pi_164500941
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:

[..]

Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
Dan bevestig je toch wat ik zei? :P Geld zou niks moeten uitmaken.

Ik weet dat ik zelf ook best veel vermogen heb, en ik laat het altijd in het midden als ik ga daten. Ze komen er wel vanzelf achter dat ik een huis heb. :')
Vind het ook niet echt iets wat je per direct ter sprake brengt, dus moet je sowieso eerst zo'n iemand vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 20:56:35 ]
pi_164500977
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan bevestig je toch wat ik zei? :P Geld zou niks moeten uitmaken.

Ik weet dat ik zelf ook best veel vermogen heb, en ik laat het altijd in het midden als ik ga daten. Ze komen er wel vanzelf achter dat ik een huis heb. :')
Vind het ook niet echt iets wat je per direct ter sprake brengt, dus moet je sowieso eerst zo'n iemand vinden.
Ja, inderdaad. :Y Geld moet niets uitmaken.

Nu ik erover nadenk heb ik best vaak boven m'n stand gedate. :D
1 + 1 = blauw
pi_164500993
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:

[..]

Aanhankelijk in de zin van alles samen willen doen?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164500995
Ik kom van redelijke goede komaf en dat vind ik dus echt totaal niet relevant voor wanneer ik ga daten. Het is immers mijn geld (nog) niet ook, lekker boeiend allemaal.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:59:04 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164501012
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat soort status zo onbelangrijk.
pi_164501025
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:

[..]

Expres of toeval? ;)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 20:59:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')