Wat is nu eigenlijk je vraag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
Wie van de twee is t rijkeluiskindje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Normaal gesproken. Als GroenLinkser met een PVV'er daten ofzo. Twee uitersten dus.
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want daten met een rijkeluiskindje gaat anders dan daten met iemand die geen cent te makken heeft.
Ik vind het een vreemde vraag.
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
Jij moet echt je eigen tv-serie krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
De omstandigheden wel. Zou raar opkijken als ik met een meid date waarvan d'r ouders multimiljonair zijn bijvoorbeeld. Niet ondenkbaar gelet op het aantal in Nederland, maar dus geen ervaring mee omdat ik niet in contact kom met zulke dames, maar die zullen vast ook wel op Tinder e.d. zitten? Vandaar de vraag. Vermoed dat ik zo'n high class dame nu heb, kan alleen maar lullen over haar tijd met 'de meiden', dansjes doen en lekker eten inclusief bijbehorende fancy foto's. Vandaar mijn vraag eigenlijk (ook al blijkt ze straks gewoon jan modaal te zijn).
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Want als je met vriendinnen gaat stappen ben je gelijk High class. Goed om te weten
Dus omdat die meid praat over haar tijden met de meiden en omdat ze daarover graag praat, is ze high class?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op.
Hoe leid je uit een studie/werk af dat die meid high class is?quote:En haar studie/job wijst ook die kant op.
Stop maar met dingen afvragen. Verstandigste zou zijn als je aan jezelf gaat werken en over een paar jaar nog eens probeert, want je moet alles nog inhalen. Je kan niet zomaar stappen overslaan, niemand niet. Alleen heb je dat zelf nog niet door.quote:Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Binnenharken! Hoef je niet meer te werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Gaat het niet om de persoon en haar innerlijkheid in plaats van haar geld?
Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar deze legt de nadruk daar wel op. En haar studie/job wijst ook die kant op. Maar hey, straks blijkt ze 'gewoon'. Niks aan de hand verder. Vroeg me alleen af of mensen uit zulke circuits inderdaad ook daten via de gebruikelijke middelen en hoe mensen er mee omgaan.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt.
Las toevallig vandaag dat de topman van Spotify (op zijn 23ste multimiljonair) had verwacht dat de vrouwen op hem vielen daarna dus hij ging veel uit etc. maar dat viel flink tegen (alleen op zijn geld dus) en werd depressief daarna. Nu tien jaar later moeten ze nog steeds niks van hem hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen, he. Dat je toevallig een hoge bankrekening hebt betekent niet meteen dat je de mannen of vrouwen aan je voeten hebt liggen.
Overigens heb ik nooit gedate met een rijk persoon, een beroemdheid of wat dan ook.
Hoezo kun je dat niet negerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zeker wel, maar zoiets kan je niet negeren als het ter sprake komt/blijkt. Vaak lopen ze er niet mee te koop (begrijpelijk ook want je wilt niet dat mensen je daar op uitzoeken). Wie weet kom ik morgen een bekende actrice tegen waar 't mee klikt (kans is kleinnnnnn) maar goed... mensen zijn ook maar mensen. Vandaar.
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je raar opkijken als je een meid date waarvan haar ouders multimiljonair zijn?
Gaat het niet om de persoon en haar innerlijkheid in plaats van haar geld?
Als haar ouders het hebben heeft zij het niet direct misschien, maar indirect wel. En natuurlijk zal dat eerst afschrikken als je niet op gelijkwaardig niveau bent (zoals veel mensen ook over uiterlijk denken als de ene knapper/lelijker is) maar daar moet je mee leren omgaan en vooral niet denken dat je al binnen bent etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo kun je dat niet negeren? Intimideert het je dat ze blijkbaar geld heeft? Of dat haar ouders geld hebben.
Dan bevestig je toch wat ik zei?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan bevestig je toch wat ik zei?Geld zou niks moeten uitmaken.
Ik weet dat ik zelf ook best veel vermogen heb, en ik laat het altijd in het midden als ik ga daten. Ze komen er wel vanzelf achter dat ik een huis heb.
Vind het ook niet echt iets wat je per direct ter sprake brengt, dus moet je sowieso eerst zo'n iemand vinden.
Aanhankelijk in de zin van alles samen willen doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Mijn laatste date had rijke komaf. Heerlijk in bed, maar erg aanhankelijke persoonlijkheid. Dus dat heb ik afgebroken.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat soort status zo onbelangrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Geld moet niets uitmaken.
Nu ik erover nadenk heb ik best vaak boven m'n stand gedate.
Expres of toeval?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:57 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Geld moet niets uitmaken.
Nu ik erover nadenk heb ik best vaak boven m'n stand gedate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |