Aanhankelijk als in ik moest haar meer dan 1x pw zien, en dat vond ik al veel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Aanhankelijk in de zin van alles samen willen doen?
Mooie eigenschap op zich. Las dat zo'n Nederlands topmodel ook gewoon een 'doodnormale' vriend heeft, niks bijzonders. Uiteindelijk zijn mensen gewoon mensen jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik vind dat soort status zo onbelangrijk.
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Heeft er iemand binnenkort nog een date gepland staan, trouwens?
Hmm in het begin wel maar als het vast is dan is dat toch niet zo veel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:00 schreef Kamina het volgende:
[..]
Aanhankelijk als in ik moest haar meer dan 1x pw zien, en dat vond ik al veel.
Dat is een ander soort luxeprobleem!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.
Gemengde gevoelens over omdat de date met iemand anders op woensdag leuk was en de tweede date al in de pijplijn zit. Ik laat hem morgen wel doorgaan omdat deze al eerder gepland stond en het de dame was die ik al eerder 2 keer in de 'wacht' had gezegd zo gezegd.
Ga het wel een eerlijke kans geven maar het voelt een beetje dubbel allemaal. Aan de andere kant, het zijn eerste dates dus niets meer dan een kennismaking en je kunt een beetje kijken wat voor gevoel het opwekt. Moet wel zeggen dat de klik met dame van woensdag wat beter/natuurlijker is, via de app uiteraard dan (en tijdens de date van woensdag was ie er irl ook, obviously). Maar wie weet klikt het morgen irl ook wel goed.
Oh well, we zullen wel zien hoe het loopt.
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Morgen, krijg ik iemand over de vloer die komt eten.
Gemengde gevoelens over omdat de date met iemand anders op woensdag leuk was en de tweede date al in de pijplijn zit. Ik laat hem morgen wel doorgaan omdat deze al eerder gepland stond en het de dame was die ik al eerder 2 keer in de 'wacht' had gezegd zo gezegd.
Ga het wel een eerlijke kans geven maar het voelt een beetje dubbel allemaal. Aan de andere kant, het zijn eerste dates dus niets meer dan een kennismaking en je kunt een beetje kijken wat voor gevoel het opwekt. Moet wel zeggen dat de klik met dame van woensdag wat beter/natuurlijker is, via de app uiteraard dan (en tijdens de date van woensdag was ie er irl ook, obviously). Maar wie weet klikt het morgen irl ook wel goed.
Oh well, we zullen wel zien hoe het loopt.
Ik voelde me er niet naar. Bovendien was het aanvankelijk meer een heel losse 'relatie', maar zij wilde er meer uit dan ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:03 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Hmm in het begin wel maar als het vast is dan is dat toch niet zo veel?
Hmm maar jij kan er anders in staan.
Ja ik! Maar naar het strand of pretpark... lastige keuzes in het leven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Samzz het volgende:
Eh ja, het vloeit eigenlijk een beetje voort uit de vorige discussie die ik aanslingerde. Wat je zegt klopt, maar eigenlijk is het zelfs een beetje dat ik het gevoel heb beide vrouwen tekort te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Maar, hoezo voelt het dubbel? Heb je t idee dat je die andere vrouw tekort doet door iemand anders te daten?
Soort scharrel dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik voelde me er niet naar. Bovendien was het aanvankelijk meer een heel losse 'relatie', maar zij wilde er meer uit dan ik.
Pretpark sowieso. Beetje saampjes in de bootjes zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik! Maar naar het strand of pretpark... lastige keuzes in het leven.
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Eh ja, het vloeit eigenlijk een beetje voort uit de vorige discussie die ik aanslingerde. Wat je zegt klopt, maar eigenlijk is het zelfs een beetje dat ik het gevoel heb beide vrouwen tekort te doen.
Bij die dame van morgen had ik al 2 keer eerder laten weten dus wel iets met haar te willen gaan drinken maar dat ik twee andere dates had staan nog. Die werden niets en zodoende hebben we nu dus alsnog afgesproken. Ze weet echter niet dat ik woensdag een andere date heb gehad. Is ook niet naar gevraagd, en het leek me wel een erg slecht idee om uit mezelf daarmee te komen (obviously). Dame van woensdag weet ook niet dat ik morgen een date heb, uiteraard.
Het makkelijkste is eigenlijk als het morgen niet klikt, of dat zij het gewoon niets vindt, dan kan ik ff al mijn energie richten op de dame van woensdag
en luxeprobleem, druk... sja, het liefst zou ik vandaag nog uit het datingcircuit stappen.dates regelen is het probleem niet, diegene met een wederzijdse klik treffen is nogal een onderneming
Maar goed, aanhouder wint
Het gaat ook om het gebaar bv met die rozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Bananenpap het volgende:
Heb overigens wel eens gedate met een dame uit een rijk gezin wat niet bepaald een succes was. Had destijds nog geen rijbewijs en madame wilde écht niet met de fiets naar het strand wat echt maar drie kilometer fietsen was ofzo. Toen ik daar voor het eerst over de vloer kwam kreeg ik echt een kruisverhoor over mijn achtergrond en toekomstplannen etc. Werd nog net niet besproken wat ik zou kunnen betekenen in papa's bedrijf.Toen ik bij Valentijnsdag met een bos rozen aankwam en mevrouw dat een te 'schraal' cadeau vond heb ik het uitgemaakt. Tegenwoordig heeft ze met een twintig jaar oudere man en zit ze elke dag met haar luie reet op een terras. Sommige vooroordelen kloppen dan wel weer moet ik zeggen.
Een bos rozen te schraal? Ondankbaar kreng.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Bananenpap het volgende:
Heb overigens wel eens gedate met een dame uit een rijk gezin wat niet bepaald een succes was. Had destijds nog geen rijbewijs en madame wilde écht niet met de fiets naar het strand wat echt maar drie kilometer fietsen was ofzo. Toen ik daar voor het eerst over de vloer kwam kreeg ik echt een kruisverhoor over mijn achtergrond en toekomstplannen etc. Werd nog net niet besproken wat ik zou kunnen betekenen in papa's bedrijf.Toen ik bij Valentijnsdag met een bos rozen aankwam en mevrouw dat een te 'schraal' cadeau vond heb ik het uitgemaakt. Tegenwoordig heeft ze met een twintig jaar oudere man en zit ze elke dag met haar luie reet op een terras. Sommige vooroordelen kloppen dan wel weer moet ik zeggen.
echt super voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Zo blij dat ik met mijn meest recente date een dusdanig goede klik heb dat ik voorlopig niet verder hoef te daten.
Dat dacht ik ook al iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pretpark sowieso. Beetje saampjes in de bootjes zitten.
Goede vraag wel... Ik vind het altijd maar lastig dat te definieren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
echt super voor je![]()
Hoop het zelf snel ook te vinden
wat ik wel interessant vind om te weten wanneer jullie er een labeltje opplakkenjullie waren al rond de 10 dates inmiddels? Nu weet ik wel dat iedereen daar anders tegenaan kijkt, maar per wanneer ben je eigenlijk een 'item', dan wel officieel met of zonder label. Wanneer stop je met het zeggen dat je een 'date' hebt, maar gewoon dat je weer lekker iets gaat ondernemen.
Dat is sowieso altijd lastig. Op een gegeven moment weet je dat beide wel wanneer je echt in een relatie zit. Zonder dat te hoeven uitspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag wel... Ik vind het altijd maar lastig dat te definieren.
Ik vind hem leuk, hij mij, beide daten we niemand anders dus wat dat betreft wel exclusief. In feite zou je het dan een relatie kunnen noemen, denk ik. Maar we hebben daar eigenlijk nog niet over gesproken en gaan gewoon with the flow.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd lastig. Op een gegeven moment weet je dat beide wel wanneer je echt in een relatie zit. Zonder dat te hoeven uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |