Of Venus gaat even choken, dan is ze ook wel stil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:17 schreef Szura het volgende:
Supertiebreak binnenkoppen en Venus het zwijgen opleggen met haar gekrijs
Handbal zat die ook nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Roowbin op tribune, geen wonder dat we verliezen
Heeft het al verpest voor Piek/Arends bij badminton en voor Grol
GA WEG UIT RIO
Omdat de NOSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat NOS nu weg bij tennis? (heb het geluid uit staan)
want nu is een serie zwemmen WEL belangrijkquote:
gaan zwemmenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat Joeri Verlinden moet zwemmenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
eerste serie, geen Nederlanderquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
want nu is een serie zwemmen WEL belangrijk
Heeft hij zijn losersvlucht voor Dafne?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Roowbin op tribune, geen wonder dat we verliezen
Heeft het al verpest voor Piek/Arends bij badminton en voor Grol
GA WEG UIT RIO
quote:
Maar eerder deze week had NOS toch ook schijt aan live uitzenden van de series bij het zwemmen? Waarom nu dan wel live?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Joeri Verlinden moet zwemmen
Omdat ze geven geen fuckquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Maar eerder deze week had NOS toch ook schijt aan live uitzenden van de series bij het zwemmen? Waarom nu dan wel live?
Nog 2 heats voordat hij is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Joeri Verlinden moet zwemmen
Andere stream nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:23 schreef Redefine het volgende:
En tennis op de stream is een andere partij
Omdat het een faalomroep is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Maar eerder deze week had NOS toch ook schijt aan live uitzenden van de series bij het zwemmen? Waarom nu dan wel live?
Is nog een streamquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:23 schreef Redefine het volgende:
En tennis op de stream is een andere partij
Bij de NOS app zelf he. Slim gedaan.quote:
Ah ja zie m nu wel.quote:
Zeker met die mazzelbal van Ramquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:25 schreef Norrage het volgende:
Ze worden overklast nu...je weet het gewoon nadat het matchpoint gemist werd
Is het geen sneeuwmuur, dan is het een Amerikaanse muurquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een wedstrijd afmaken is ook een klasse die NL in veel disciplines heleaas te weinig beheerst.
Aan de coaches ligt het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:27 schreef sasquatsch het volgende:
Nederlanders zijn geen killers. Daarvoor ontbreekt de mentaliteit dit itt tot Amerikanen en Duitsers bijvoorbeeld.
First to 10, wel doorspelen tot er 2 punten verschil isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
Hoe gaat deze telling? Geen gewone set en ook geen tie-break.
Zwemmen is belangrijker dan tennis.quote:
Denk ook dat ze dachten dat er nog een hele set kwam. Kut NOSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zwemmen is belangrijker dan tennis.
wegblijven dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef alors het volgende:
Toen ik ging kijken ging het mis, dus ik durf niet meer
Idemquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef alors het volgende:
Toen ik ging kijken ging het mis, dus ik durf niet meer
Hmm?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef truedestiny het volgende:
Goede OS voor de tennissers. Over 4 jaar gelukkig allemaal nieuwe talenten.KNLTB
Dat komt hierdoor. Als we allemaal positief blijven doen gaat het beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
8-9
En nu verliezen ze. Typisch NL.
Rot toch op gek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt hierdoor. Als we allemaal positief blijven doen gaat het beter.
Demi Schuurs en Kiki dames dubbel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm?
Demi Schuurs? Arantxa Rus? Lesley Kerkhove? Igoooowrrrrrr Slicefaal? Thiemoooow de Bakker?
Mn pik krimpt al bij de gedachtequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Demi Schuurs en Kiki dames dubbel.
Broekjes omlaag!!
Er is ook iets als teveel informatie, beste Frozen-assassin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn pik krimpt al bij de gedachte
Laat maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn pik krimpt al bij de gedachte
Dan lees je het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Er is ook iets als teveel informatie, beste Frozen-assassin.
quote:
Ze kan dat beter op de baan zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kiki lijkt me wel een beest in bed
Venus dan, die draait zo je dop erafquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kiki lijkt me wel een beest in bed
Die doet mij ipv ik haarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Venus dan, die draait zo je dop eraf
Enkel als ze de laatste matchpoint verliezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Deze tenniswedstrijd was de eerste week van Nederland in een notendop.
NOS commentator zal wel heerlijk slapen, nu hij weet dat zijn obsessie Venus met haar geweldige opslag door is.quote:
Do the math zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Met hoeveel kanshebbers (dus teams als 1 gerekend) waren we naar Rio gereisd en hoeveel is er al uitgeschakeld? (van alle sporten)
Er wordt zelfs wetenschappelijk onderzoek nasr gedaan.quote:
quote:The Institute of Noetic Sciences describes noetic sciences as "how beliefs, thoughts, and intentions affect the physical world".
Zwemmen valt heel erg tegen. Judo ook, maar daar moet het ook gewoon net meezitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Met hoeveel kanshebbers (dus teams als 1 gerekend) waren we naar Rio gereisd en hoeveel is er al uitgeschakeld? (van alle sporten)
En dan vragen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij laat de NOS enkel drama TV zien waar veel gehuild wordt.
Verliezen is meestal mooier dan winnen, antiheldengenotquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij laat de NOS enkel drama TV zien waar veel gehuild wordt.
Ja maar het begint zowaar een beetje op te vallen nu, waar zijn de interviews van de zeilers, de roeiers, de surfers, de beach volleyballers, de volleyballers, de hockeyers, de gymnasten ( op Yuri na dan )quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Verliezen is meestal mooier dan winnen, antiheldengenot
Rafagod gaat winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef Norrage het volgende:
Die banen zijn zo pisstraag, tennis ziet er echt niet uit...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef luckass het volgende:
FogniniGod 3-0 in set 3.
Anonymousz vindt dit leuk.
Ik zie het zo gebeurenquote:
Lekker gamepoints voor 4-1 verneuken en de partij weggooien, wat een vent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef luckass het volgende:
FogniniGod 3-0 in set 3.
Anonymousz vindt dit leuk.
Ze hebben zich teruggetrokken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Oh staat nu rescheduled, zal wel morgen worden dan
20:00 Bronsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat wordt finale mannendubbel vanavond verwacht?
Knap hoor van Nadalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe Nadal en Lopez dubbelen is echt niet om aan te zien, maar het werkt wel.
Dank goeie tipquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Murray een break achter in de derde set tegen Johnson, live op de BBC.
Dat is Serenaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:36 schreef Columbiafan het volgende:
Puig moet wel zo'n beetje de beste kont van de WTA tour hebben zeg.Verder wel een geweldig resultaat.
Om 23:00 uur is de finale bij de mannen zover ik kan zien(Nadal zal dan een beetje moe zijn, lol).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat zijn de finales dubbelspel nu?
Hoop echt dat Hingis een medaille gaat pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Om 23:00 uur is de finale bij de mannen zover ik kan zien(Nadal zal dan een beetje moe zijn, lol).
Finale bij de dames is denk ik morgen (over anderhalf uur de 2de halve finale met Hingis).
Denk dat die gelijk doorgaat naar new york, al zal hij daar wel eruit liggen in de 3e ronde, samen met djoko.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Szura het volgende:
Nadal gaat helemaal kapot het vliegtuig naar Spanje in
zometeen gewoon een finale en daar zit dan ook geen hondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef Columbiafan het volgende:
Halve finale vrouwen, en zit geen kat.
Easy smash gemist op 4-0 lees ik?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:22 schreef Tim86 het volgende:
How to Monfils a final set tiebreak
[ afbeelding ]
Halve finale vrouwen Kerber - Keysquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon klaar na 2 sets mag ik hopen.
Zoeken op google afbeeldingen naar Monica Puigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:36 schreef Columbiafan het volgende:
Puig moet wel zo'n beetje de beste kont van de WTA tour hebben zeg.Verder wel een geweldig resultaat.
Het gaat wel lekker met Spanje he, er is zelfs al een topic overquote:
Ik zag het. Straks effe reagerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met Spanje he, er is zelfs al een topic over
vd Vaart zit toch in Denemarken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:42 schreef Redefine het volgende:
Rafa kan hier in een klap nog even zijn seizoen goedmaken.
Ja, alleen mannen enkelspelfinale is 3 winnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon klaar na 2 sets mag ik hopen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoeken op google afbeeldingen naar Monica Puig![]()
Al die foto's
Hij wint een plak via zijn vriendin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vd Vaart zit toch in Denemarken?
Zijn vriendin plakt via hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wint een plak via zijn vriendin.
Die zit onder de plak. Net zoals Monica op de Puch is zeker.quote:
Rafa is #ordinairdikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Als het ordinair wordt haak ik af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |