Er wordt zelfs wetenschappelijk onderzoek nasr gedaan.quote:
quote:The Institute of Noetic Sciences describes noetic sciences as "how beliefs, thoughts, and intentions affect the physical world".
Zwemmen valt heel erg tegen. Judo ook, maar daar moet het ook gewoon net meezitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Met hoeveel kanshebbers (dus teams als 1 gerekend) waren we naar Rio gereisd en hoeveel is er al uitgeschakeld? (van alle sporten)
En dan vragen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij laat de NOS enkel drama TV zien waar veel gehuild wordt.
Verliezen is meestal mooier dan winnen, antiheldengenotquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij laat de NOS enkel drama TV zien waar veel gehuild wordt.
Ja maar het begint zowaar een beetje op te vallen nu, waar zijn de interviews van de zeilers, de roeiers, de surfers, de beach volleyballers, de volleyballers, de hockeyers, de gymnasten ( op Yuri na dan )quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Verliezen is meestal mooier dan winnen, antiheldengenot
Rafagod gaat winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef Norrage het volgende:
Die banen zijn zo pisstraag, tennis ziet er echt niet uit...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef luckass het volgende:
FogniniGod 3-0 in set 3.
Anonymousz vindt dit leuk.
Ik zie het zo gebeurenquote:
Lekker gamepoints voor 4-1 verneuken en de partij weggooien, wat een vent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef luckass het volgende:
FogniniGod 3-0 in set 3.
Anonymousz vindt dit leuk.
Ze hebben zich teruggetrokken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Oh staat nu rescheduled, zal wel morgen worden dan
20:00 Bronsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat wordt finale mannendubbel vanavond verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |