SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar kom maar kom maar kom maar
Tuurlijk niet dit is gespeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit gaan we helaas verliezen
Ik mis Hem altijd extra.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
In zo'n geval mis ik Hem extra
Vandaag?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
#TeamNL is aan het choken vandaag. Gezellig.
Duidelijk het roeien niet gezien vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
#TeamNL is aan het choken vandaag. Gezellig.
Maar we hebben al meegedaan aan 15 onderdelen dus hadden minimaal al 39 medailles moeten hebben dus het zijn allemaal chokers wat echt een nederlands dingetje is hurrburrdurrquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we al 5 medailles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleurt toch eens op met je negatieve gezeik overal, irritante ventquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Nederlanders choken altijd op het beslissende moment. Bloedirritant.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Pleurt toch eens op met je negatieve gezeik overal, irritante vent
Sowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan toen ik het had gepost, dan kun je het niet meer omdraaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Duidelijk het roeien niet gezien vandaag
Hoppaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |