Voor hun is voldoen misschien wel dat de oorkleppen zoveel demping hebben en dat de schoenen S5 zijn. Niet dat het ook nog comfortabel moet zijn ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:41 schreef bluemoon23 het volgende:
@ludolf, ik werk bij een groot bedrijf
[..]
Maar ga je er over klagen bij de Arbo/HSE afdeling op het werk dan ? , of welke afdeling ook maar over de PBM`s gaat ?
Onderling met de collega`s klagen dat het allemaal kut is, dat helpt natuurlijk niet
Als ze (HSE/arbo afdeling) van de werkvloer niet horen dat de PBM`s niet voldoen, dan denken ze dat het allemaal wel voldoet, waarom dan wat anders bestellen ?
Ik heb deze ook gekocht bij de vorige aanbiedingsgolf en ben er heel blij mee. Voornamelijk het spijkergedeelte werkt erg goed. De nietjes wel ok, ligt er een beetje aan wat je wil nieten. Bij te dunne stof heeft deze bij aanspannen de neiging te schuren omdat de kop van de nietjes niet heel breed zijn en daarmee dus ook niet veel stof vastklemmen (als je snapt wat ik bedoel).quote:
Heb er 2. Prima ding!quote:Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef NLjordi het volgende:
Nog niet aangeschaft maar ben al even aan t rondsnuffelen voor een voordelige hobby tacker voor de hand en span diensten waarbij schroeven niet handig is.
Het boekje van de lidl kwam op de mat en zag ik deze combi tacker instaan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Dit is echt al zovaak voorbij gekomen...quote:Op donderdag 1 september 2016 16:43 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie ervaring met laminaatsnijders? Vraag me af of het goed werkt.
En wat is de conclusie? Werkt niet?quote:Op donderdag 1 september 2016 17:00 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dit is echt al zovaak voorbij gekomen...
En de vraag is; werkt zoiets ?quote:Op donderdag 1 september 2016 17:00 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dit is echt al zovaak voorbij gekomen...
Ik heb er twee van Ecotools, prima prijs/kwaliteitverhouding.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef NLjordi het volgende:
Nog niet aangeschaft maar ben al even aan t rondsnuffelen voor een voordelige hobby tacker voor de hand en span diensten waarbij schroeven niet handig is.
Het boekje van de lidl kwam op de mat en zag ik deze combi tacker instaan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Hahahahha, als dát het probleem is...quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij jeukt het ook weer om het een en ander te kopen.. Maar ik kan echt niks meer kwijt
quote:Kantenfrees HW S=8 D=19 x 16 x 57
Afschuinfrees HW D=24 S=8 A=45°
Groeffrees HW D=22 S=8 L=57
Kantenfrees HW S=8 D=9.5 x 25 x 68
Zwaluwstaartfrees 8° HW S=8 D=12.7 x 20.6 x 69.8
Zwaluwstaartfrees 14° HW S=8 D=12.7 x 12.7 x 52.5
Forstnerboor SP D=38 L=90 S=10
Forstnerboor SP D=50 L=90 S=10
Forstnerboor SP D=40 L=90 S=10
Forstnerboor SP D=45 L=90 S=10
Forstnerboor SP D=32 L=90 S=10
Ik moet alles op mn slaapkamer bewarenquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:51 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hahahahha, als dát het probleem is...![]()
Andere hebben iets met "geen geld" ofzo![]()
Maareh, even uit interesse, wat wilde je kopen dan? Misschien kan ik het wel kwijt![]()
Ga je veel plezier van hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Yes! Mijn eerste gereedschap.
[ afbeelding ]
Welke kleur had die Bosch?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:23 schreef jackass__ het volgende:
Nadat mijn bosch schroefmachine het voor de tweede keer in 5jaar begeven heeft
Alles wat voorbij komt, en poelitrekkers kan je nooit te veel hebbenquote:
Dit setje een keertje geleend/gebruiktquote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef densmee het volgende:
[..]
Alles wat voorbij komt, en poelitrekkers kan je nooit te veel hebben
Voornamelijk als dingen idd zo recht mogelijk ergens uit moeten komenquote:Op donderdag 8 september 2016 07:47 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een poelietrekker nodig gehad.
Wat gebruik je die dingen voor?
Om assen uit lagers te drukken toch? Dan heb je toch aan één zo een ding voldoende?
Had het gezien idd.. Hij moet ook naar EU komen in de loop van de tijd. Geef mij toch maar een 'echte' CNC portaalfreesquote:Op donderdag 8 september 2016 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Kenden jullie deze al?
https://shapertools.com
Wat een machtig mooi ding!
Wel erg duur en alleen in de US te krijgen.
Zoals ik laatst ook al op WW had gezegd: ik vind het een super vet apparaat (echt mijn ding, beetje software, beetje hardwarequote:Op donderdag 8 september 2016 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Kenden jullie deze al?
https://shapertools.com
Wat een machtig mooi ding!
Wel erg duur en alleen in de US te krijgen.
Denk dat de kans op menselijke fouten nog steeds groot blijft, bv met een uitschieter..quote:Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Technisch gezien is een portaalfrees minder fancy dan dit natuurlijk, je hebt geen last van een max formaat en je doet nog iets met de hand ipv. dat je gewoon toekijkt hoe het voor je gemaakt wordt.
Deze advertentie kwam voorbij op Woodworking http://www.woodworking.nl(...)frees&highlight=koopquote:Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Maar waar kwam ie voorbij op WW? Daar heb ik em namelijk niet voorbij zien komen.
Hahaha dat zou ik zelf ook willen hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Deze advertentie kwam voorbij op Woodworking http://www.woodworking.nl(...)frees&highlight=koop
Daar had ik Atmoz op getipt, maar hij wil liever zelf wat maken![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 september 2016 12:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat red je niet voor die prijs van die advertentie denk ik
http://www.woodworking.nl/showthread.php?18925-Draagbare-CNCquote:Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Technisch gezien is een portaalfrees minder fancy dan dit natuurlijk, je hebt geen last van een max formaat en je doet nog iets met de hand ipv. dat je gewoon toekijkt hoe het voor je gemaakt wordt.
Maar waar kwam ie voorbij op WW? Daar heb ik em namelijk niet voorbij zien komen.
"groot" is een groot woord vind ik!quote:Op donderdag 8 september 2016 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat de kans op menselijke fouten nog steeds groot blijft, bv met een uitschieter..
Staat ook nergens dat dat moet... Als ik (eindelijk) aan mijn portaalfrees ga beginnen wil ik daar best 10x zoveel tegenaan gooien om uiteindelijk een extreem vette CNC frees te hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 12:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat red je niet voor die prijs van die advertentie denk ik
Ah, zie je... zat ik een beetje in de buurt met m'n bedragquote:Op donderdag 8 september 2016 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
KloptDegene die ik linkte heeft een prijs van 4500 om en nabij
Als je 'm zelf bouwt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |