Zolang het kreng nog zaagtquote:Op maandag 30 maart 2015 14:23 schreef 2dope het volgende:
Dank heren.
Decoupeerzaag heb ik tot mijn beschikking, alleen is dat nogal een oud en afgeragd ding.
Ik vind mezelf redelijk 'vaardig' met een handzaag, maar ik ben wel een luie donder. Het gaat me er vooral om of het net zo netjes kan met een mes, maar ik kon me het eigenlijk al moeilijk voorstellen.
Inderdaad bovenkant aftekenen en en dan de zaag op de kop in hand houden. Je kijkt dus vanaf de bovenkant tegen het zaagje aan. Dan kan je heel zuiver zagen. En gewoon veel zaagjes gebruiken want ze zijn zo bot.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Gewoon een decoupeerzaag op zijn kop in de workmate vastklemmen.
Dat dus, met een laminaatzaagje erinquote:Op maandag 30 maart 2015 14:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik vond een decoupeerzaag bij mij beter resultaat geven
die van mij ook.quote:
quote:
Een cirkelzaag is vaak te grof. Dan splintert het aan de zaagkant.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef Fer het volgende:
Ooit met zo'n zaagtafel gedaan, met een cirkelzaag erin. Dat was pas makkelijk.
Mooi en recht.
Dit. Simpel. Eind stukken snij je zo hoppaaaa...quote:Op maandag 30 maart 2015 21:20 schreef Makrolon het volgende:
Ideaal die.laminaatsnijder, kan je gewoon een meter naast je op de grond zetten en je snijd zon plank in een seconde door. Niet zon nette snede inderdaad maar daar komt toch een plint overheen.
Voor de hoekjes ga je wel een decopeerzaag nodig hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |