Hartstikke gaaf en inspirerend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:55 schreef BEFEM het volgende:
Incra 1000 SE voor mijn tafelzaag. Nu nog tijd vinden om het te gebruiken
Bekijk deze YouTube-video
Inmiddels een paar keer even meegeschroefd, maar het is een beest van een apparaatje!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:14 schreef derLudolf het volgende:
Top, daar ga je geen spijt van krijgen. Echt een stuk gereedschap waarvan je dacht "die had ik eerder moeten hebben"
Lijkt erg op de mijne van TIP, maar dan goedkoperquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Wat boortjes/spul van Dormer
Dit is voor ruim ¤ 250,- eigenlijk van de zotte
(maar: eerlijk = eerlijk: ik ben nog nooit betere/fijnere boren tegen gekomen!)
Uiteindelijk de knoop doorgehakt (duurde ff...) en voor de GEX 18v 125 gegaan, dus die met "staart".quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen twee excenterschuurmachines:
De Bosch Pro GEX 185-Li
[ afbeelding ]
versus de Bosch Pro GEX-125.
[ afbeelding ]
Op papier zijn ze eigenlijk gelijk (de grotere is natuurlijk ietsjes zwaarder). Accu's heb ik al, dus daar ligt het niet aan.
Ik neig naar de kleinere (GEX 185) tenzij iemand hier zegt van "dat handvat van die andere is een stuk fijner/ergonomischer".
Gaat om huis/tuin/keuken gebruik (Waarom dan Bosch Professional? Omdat ik nu al andere tools + accu's van hun heb).
Het lijkt mij ook dat een wat lagere schuurmachine veel beter stuurt dan een hele hoge.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Uiteindelijk de knoop doorgehakt (duurde ff...) en voor de GEX 18v 125 gegaan, dus die met "staart".
Heb beide in de bouwmarkt in de hand gehad en die "compacte" was echt een stuk hoger dus de balans naar mijn gevoel wat lastiger te houden. M'n handen dichter op het schuuroppervlak voelde beter aan.
Inmiddels wat tuinmeubels geschuurd en heel tevreden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |