abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221002088
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Als ie afgeragd is, is ie mogelijk van zakelijk gebruiker geweest, dan is er al lang een nieuwe gekocht.
Die hoop heb ik een beetje - dan hoef ik me minder schuldig te voelen als ik hem houd. Aan de andere kant, welke zakelijke gebruiker heeft merkloos kleingereedschap. Ook de bitjes zijn van goedkope kwaliteit.

Maar ja, het komt me wel goed uit want ik ben vorig jaar in Bosch blauw ingestapt. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')