Die hoop heb ik een beetje - dan hoef ik me minder schuldig te voelen als ik hem houd. Aan de andere kant, welke zakelijke gebruiker heeft merkloos kleingereedschap. Ook de bitjes zijn van goedkope kwaliteit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Als ie afgeragd is, is ie mogelijk van zakelijk gebruiker geweest, dan is er al lang een nieuwe gekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |