abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 augustus 2016 @ 12:50:56 #101
163650 Greys
pi_164424568
Mijn directe collega is overigens de beste vriendin van een van de Olympisch handbalsters en die gaat in haar vrije tijd (rustdag) lekker naar wedstrijden van anderen kijken. Wel in haar landentenue, uiteraard. En ze mag gewoon kletsen met de anderen op de tribune, hoor :D Dus die 'absurde regels die bepalen met wie je wel en niet mag praten' zijn gewoon om te voorkomen dat je niet op eigen houtje als sporter met diverse media gaat zitten kleppen. Logisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:51:27 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164424583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Greys het volgende:
Mijn directe collega is overigens de beste vriendin van een van de Olympisch handbalsters en die gaat in haar vrije tijd (rustdag) lekker naar wedstrijden van anderen kijken. Wel in haar landentenue, uiteraard. En ze mag gewoon kletsen met de anderen op de tribune, hoor :D Dus die 'absurde regels die bepalen met wie je wel en niet mag praten' zijn gewoon om te voorkomen dat je niet op eigen houtje als sporter met diverse media gaat zitten kleppen. Logisch.
Is ze wel een beetje lekker?
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 augustus 2016 @ 12:53:22 #103
163650 Greys
pi_164424641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is ze wel een beetje lekker?
Daar kan ik niet over oordelen. Ik heb haar verslagen in de voetbalpoule van het werk (ze deed daaraan mee bij ons) en ik voelde me op dat moment reuze sportief. Dat snap je. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164424692
In het NL dressuurteam zitten er 2 die uit dorpen komen 15 km van elkaar met al eeuwenoude vete.
pi_164424695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Phelps staat in Amerika ook niet boven de regels.

Toen die foto van hem met die bong uitkwam is hij ook gewoon drie maanden geschorst. Later gepakt voor rijden onder invloed, zes maanden schorsing waardoor hij niet mee kon naar het zwemsport wk.

Goed, dat is niet de OS, maar het laat wel zien dat hij ook gewoon geschorst wordt als hij in zijn vrije tijd dingen doet die niet gewenst zijn.
Strafrechtelijk over de schreef gaan is natuurlijk van een andere categorie dan waar het nu om gaat.
pi_164424732
Geeft ook gezonde strijd wanneer je zoiets positief invult.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 augustus 2016 @ 12:58:02 #107
163650 Greys
pi_164424754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Strafrechtelijk over de schreef gaan is natuurlijk van een andere categorie dan waar het nu om gaat.
Eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164424772
quote:

[..]

Yuri is niet door politie thuisgebracht.
pi_164424836
quote:
3s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Yuri is niet door politie thuisgebracht.
Als Yuri nu blauw als een tientje met een huurauto en piepende banden door het Olympisch dorp was gaan crossen waardoor iedereen rechtop in zijn bed zat (luidruchtig ;) ...). Dan geloof ik niet dat er ook maar iemand was die het naar huis sturen een buitenproportionele straf had gevonden... Ik niet althans.
pi_164424858
Yuri is slachtoffer geworden van ringennijd heersend binnen de NOC*NSF.
Maakt geluid bij openen
pi_164424896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als Yuri nu blauw als een tientje met een huurauto en piepende banden door het Olympisch dorp was gaan crossen waardoor iedereen rechtop in zijn bed zat (luidruchtig ;) ...) dan geloof ik niet dat er ook maar iemand was die het naar huis sturen een buitenproportionele straf had gevonden... Ik niet althans.
Of de chef van het zootje daar vol op de bek rammen tijdens gesprek en dan afgevoerd worden door beveiligers.
pi_164424954
quote:
9s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:02 schreef Tentrits het volgende:
Yuri is slachtoffer geworden van ringennijd heersend binnen de NOC*NSF.
Buitenbeentjes passen niet in het plaatje.
pi_164424956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Even de wikipedia geopend en die zegt dit:

[..]

Lezen is niet je sterkste punt of wel? :')
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_164424964
quote:

[..]

Het geeft aan dat ook in zijn geval niet enkel naar de prestaties wordt gekeken.

Was dat wel zo geweest dan had de bond kunnen zeggen: "Hij is gepakt voor rijden onder invloed, maar hij heeft de daarvoor gegeven straf geaccepteerd etc... wij zien geen noodzaak hem nog eens extra te straffen enz..."

In plaats daarvan schorsen ze hem, omdat hij zich niet heeft gedragen zoals, gezien zijn voorbeeldfunctie, van hem verwacht mag worden. (wat ik prima vind, ik zit hier niet om iemand te verdedigen :P )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_164424988
De ideale schoonzoon Epke is het rolmodel
pi_164425019
quote:
3s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
De ideale schoonzoon Epke is het rolmodel
Ûs Epke _O_
pi_164425039
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Buitenbeentjes passen niet in het plaatje.
Het zou alleen maar mooi zijn als hij goud wint, ondanks dat hij lekker dit waar hij zin in heeft in Rio.
Dan zit er tenminste nog wat kleur en karakter tussen al die grijze muizen en dertien in het dozijn types.
Maakt geluid bij openen
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:13:10 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164425079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef nostra het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste punt of wel? :')
Wat een haat joh. Je kan me natuurlijk in plaats van zo neerbuigend te doen ook wijzen op wat ik verkeerd gelezen heb, dan zeg ik 'goh, je hebt gelijk' en dat is dan dat. Je opstellen als een paardenlul is helemaal niet nodig, lijkt me.
Laffe huichelaar
pi_164425115
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef Tentrits het volgende:

[..]

Het zou alleen maar mooi zijn als hij goud wint, ondanks dat hij lekker dit waar hij zin in heeft in Rio.
Dan zit er tenminste nog wat kleur en karakter tussen al die grijze muizen en dertien in het dozijn types.
Dat kan niet, geen echte topsporter ben je dan.
pi_164425224

Kijk Yuri, deze mannen bewijzen dat drank, peuken en topsport wél samengaan

Dit soort helden willen we. Iconen die als legendes de geschiedenis in gingen. Ze waren goed in hun sport, maar waren ook authentieke personen in plaats van het charisma hebben van een natte vaatdoek.
Maakt geluid bij openen
pi_164425257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat een haat joh. Je kan me natuurlijk in plaats van zo neerbuigend te doen ook wijzen op wat ik verkeerd gelezen heb, dan zeg ik 'goh, je hebt gelijk' en dat is dan dat. Je opstellen als een paardenlul is helemaal niet nodig, lijkt me.
Je eigen houding komt nogal pedant over, dan kan je dat verwachten. Niet-kwalificeren voor de OS van 2008 had niets te maken met middelengebruik van 'die cokeverslaafde', 2012 ook niet.

Uit je eigen bron - altijd even doorlezen:

quote:
Begin oktober 2011 werd de IOC-regel dat na afloop van een schorsing sporters kunnen worden geweerd van de Olympische Spelen, verworpen door het internationaal sporttribunaal CAS; dit gebeurde naar aanleiding van een zaak aangespannen door de atleet LaShawn Merritt (USA). Van Gelder kon zich plaatsen voor de Olympische Spelen 2012, door het behalen van een goed resultaat tijdens de WK turnen in oktober 2011. Dit mislukte door een foutje bij de afsprong van de ringoefening.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_164425265
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:18 schreef Tentrits het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Yuri, deze mannen bewijzen dat drank, peuken en topsport wél samengaan

Dit soort helden willen we. Iconen die als legendes de geschiedenis in gingen. Ze waren goed in hun sport, maar waren ook authentieke personen in plaats van het charisma hebben van een natte vaatdoek.
Sturen is geen sport.
Ik doe elke dag sturen en ik noem mezelf ook geen sporter :{w
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:20:48 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164425283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef nostra het volgende:

[..]

Je eigen houding komt nogal pedant over, dan kan je dat verwachten. Niet-kwalificeren voor de OS van 2008 had niets te maken met middelengebruik van 'die cokeverslaafde', 2012 ook niet.

Uit je eigen bron - altijd even doorlezen:

[..]

Nou nou, ik wist niet dat je boos zou worden.
Laffe huichelaar
pi_164425300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Sturen is geen sport.
Ik stuur elke dag en ik noem mezelf ook geen sporter
Zeker wel een sport, maar los daarvan worden ook schaatsers, wielrenners en golfers aangestipt in dat artikel die eigen leven erop na hielden.
Maakt geluid bij openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')