Geen idee, maar volgens mij mag NOC*NSF besluiten dat van Gelder niet meedoet wegens wangedrag dus ik begrijp de hele rechtszaak niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat er nu precies is afgesproken?
Ditquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het me eigenlijk geen zak uitmaakt of ie wel of niet wint of wat dan ook. Ik vind het allemaal wel echt, afspraak is afspraak enzo, maar het is niet of het me echt iets boeit ofzo. Het is vooral een goeie show.
Klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het interessant en stiekem toch wel vermakelijk, deze discussie. En fijn dat het een beetje op normale toon kan, ondanks de grote verschillen van meningen.
Nee jij en ik niet maar het zijn NOC*NSF en de turnbond die dat blijkbaar wel mogen, die gaan er over wie uitkomen voor hun op de spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga toch ook niet voor jou bepalen hoe jij je op iets moet voorbereiden? Als van Gelder van mening is dat dit makkelijk past in zijn voorbereiding en hij over negen dagen prima presteert is er toch niks aan de hand?
Of past het niet in het straatje van spruitjesland Nederland en moet hij gewoon in de pas lopen zoals de dominee bepaald heeft?
[..]
Welke afspraken?
Sowieso dat hele drama om iemand (en een sport!) die men normaal gesproken niet volgt, op de enkeling naquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het me eigenlijk geen zak uitmaakt of ie wel of niet wint of wat dan ook. Ik vind het allemaal wel echt, afspraak is afspraak enzo, maar het is niet of het me echt iets boeit ofzo. Het is vooral een goeie show.
Hou ik wel van, daarom kijk ik ook naar de olympische spelen, goede show.
We moeten alleen nog even een pakkende naam voor deze gate verzinnen
Hier zit natuurlijk gewoon een grijs gebied tussen. Als jij vannacht tot 6 uur de stad induikt en de volgende dag niet op je werk komt, dan belt je baas ook op waar je bent. Als je dan zegt dat je je gisteren tot diep in de nacht klem hebt lopen zuipen en het niet de eerste keer is dat je zomaar niet op je werk komt, kan jij ook de tering krijgen als het aan je baas ligt. Blijf maar vooral thuis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga toch ook niet voor jou bepalen hoe jij je op iets moet voorbereiden? Als van Gelder van mening is dat dit makkelijk past in zijn voorbereiding en hij over negen dagen prima presteert is er toch niks aan de hand?
Of past het niet in het straatje van spruitjesland Nederland en moet hij gewoon in de pas lopen zoals de dominee bepaald heeft?
niksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat er nu precies is afgesproken?
Dat wordt nog wat met die vage regels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter uitspraak over doen
Van te voren kan je best die afspraken aanvechten, dat ze te streng zijn. Om dat achteraf te doen omdat je je dranklust niet kan beheersen is toch beduidend minder geloofwaardig. Als je al akkoord gegaan bentquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:34 schreef Jane het volgende:
Iedere sporter die zich jarenlang uit de naad heeft getraind ondertekent natuurlijk zo'n contract als dat nog het enige is dat tussen jou en je uiteindelijk doel - uitkomen op de Olympische Spelen - staat. Ze zouden er ook in kunnen zetten dat je heb afgesproken dat je al je wereldse bezittingen overdraagt aan het NOC*NSF. Dan nog zouden de meesten het tekenen.
Vwb een training missen, het enige wat tot nu bekend is is dat hij bij "een vorig evenement" een training gemist heeft... Ja dat kan net zo makkelijk 10 jaar geleden zijn, dat is ook niet duidelijk. Vwb deze spelen heeft hij 1 training gemist omdat hij zijn roes lag uit te slapen, dat is alles. Dan neem je betrokkene apart en geef je hem onder uit de zak, klaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit natuurlijk gewoon een grijs gebied tussen. Als jij vannacht tot 6 uur de stad induikt en de volgende dag niet op je werk komt, dan belt je baas ook op waar je bent. Als je dan zegt dat je je gisteren tot diep in de nacht klem hebt lopen zuipen en het niet de eerste keer is dat je zomaar niet op je werk komt, kan jij ook de tering krijgen als het aan je baas ligt. Blijf maar vooral thuis.
Hij was niet op de training terwijl hij daar gewoon moest zijn en het was niet de eerste keer dat hij een training gemist had.
Phelps staat in Amerika ook niet boven de regels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feit is dat Phelps meer medailles waard is dan onze hele turnbond bij elkaar. Als van Gelder zo vaak goud zou halen, zou het neit uitmaken als ie zijn teamgenoten wat hindert, want onder de streep heb je dan met hem meer medailles dan zonder hem.
Zou als je het mij vraagt niet uit moeten maken hoor, als je regels afspreekt moet je je daaraan houden. Of je Phelps heet, van Gelder of de paus bent. Maar ik kan me voorstellen dat ze voor Phelps wat soepelere regels afspreken, puur als je naar prestatie kijkt. Dus de vergelijking gaat helemaal scheef
Maakt voor jou en je werk ook niet uit toch? Als je al eens een officiele waarschuwing op zak hebt, maakt dat niet uit of dat gisteren of 2 jaar terug wasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vwb een training missen, het enige wat tot nu bekend is is dat hij bij "een vorig evenement" een training gemist heeft... Ja dat kan net zo makkelijk 10 jaar geleden zijn, dat is ook niet duidelijk. Vwb deze spelen heeft hij 1 training gemist omdat hij zijn roes lag uit te slapen, dat is alles. Dan neem je betrokkene apart en geef je hem onder uit de zak, klaar.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Phelps staat in Amerika ook niet boven de regels.
Toen die foto van hem met die bong uitkwam is hij ook gewoon drie maanden geschorst. Later gepakt voor rijden onder invloed, zes maanden schorsing waardoor hij niet mee kon naar het zwemsport wk.
Goed, dat is niet de OS, maar het laat wel zien dat hij ook gewoon geschorst wordt als hij in zijn vrije tijd dingen doet die niet gewenst zijn.
Alcohol is voor je spieren echt funest. Helemaal voor een turner waar elk minitieus detail moet kloppen lijkt me dat niet heel handig. Maargoed, dan zou je nog je ogen kunnen dichtknijpen inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Welke afspraken?
Een Waalwijks straatschandaal en zijn gedrag was altijd al in de categorie lastig in te delen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Enige wat er wrsch vanaf een afstandje te 'concluderen' valt is dat zijn gedrag niet om door een ringetje te halen was.
Ik ben altijd blij als Caland het met me eens is. Dan weet ik dat ik het bij het rechte eind hebquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcohol is voor je spieren echt funest. Helemaal voor een turner waar elk minitieus detail moet kloppen lijkt me dat niet heel handig. Maargoed, dan zou je nog je ogen kunnen dichtknijpen inderdaad.
Die training missen vind ik dan ook veel kwalijker. Dus vind ik de exit volledig te rechtvaardigen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Enige wat er wrsch vanaf een afstandje te 'concluderen' valt is dat zijn gedrag niet om door een ringetje te halen was.
Hij weet wel wanneer het kan en de bond is nu weer dol op 'm.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Phelps staat in Amerika ook niet boven de regels.
Toen die foto van hem met die bong uitkwam is hij ook gewoon drie maanden geschorst. Later gepakt voor rijden onder invloed, zes maanden schorsing waardoor hij niet mee kon naar het zwemsport wk.
Goed, dat is niet de OS, maar het laat wel zien dat hij ook gewoon geschorst wordt als hij in zijn vrije tijd dingen doet die niet gewenst zijn.
Aanvaardbaar alcoholgebruik kan een beschermend effect hebben op hart- en bloedvaten. Het kan het dichtslibben van de bloedvaten door cholesterol een beetje tegengaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcohol is voor je spieren echt funest. Helemaal voor een turner waar elk minitieus detail moet kloppen lijkt me dat niet heel handig. Maargoed, dan zou je nog je ogen kunnen dichtknijpen inderdaad.
Die training missen vind ik dan ook veel kwalijker. Dus vind ik de exit volledig te rechtvaardigen.
Ja, Phelps is niet zo stom om straalbezopen, lurkend aan een bong, het olympisch dorp binnen te wandelen natuurlijk. Al zou het nu wel interessant zijn om te zien wat de Amerikaanse zwembond in zo'n geval zou doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij weet wel wanneer het kan en de bond is nu weer dol op 'm.
Met bong ga je nat bij dopingcontrole.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Phelps is niet zo stom om straalbezopen, lurkend aan een bong, het olympisch dorp binnen te wandelen natuurlijk. Al zou het nu wel interessant zijn om te zien wat de Amerikaanse zwembond in zo'n geval zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |