quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bijnaam Wammes Waggel na een avondje doorzakken?
En dat is reden voor het wegsturen? Ga toch weg....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toont aan dat hij geen zelfbeheersing had en volgens de woorden van zijn eigen advocaat dus nog steeds niet heeft.
Zijn coach is ook helemaal klaar met hemquote:Advocaat NOC*NSF: Coach appte naar Yuri: niet drinken en rond 12 uur thuis, je zit nog in het toernooi. Yuri stuurde terug: komt goed, wordt een uurtje later."
dat hij een drugsverleden heeft kan geen reden zijn om hem voor de finale weg te sturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En dat is reden voor het wegsturen? Ga toch weg....
Daar ligt het punt ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij een drugsverleden heeft kan geen reden zijn om hem voor de finale weg te sturen
zolang hij niet op zijn avondje uit een lijntje coke heeft gedaan heeft dat echt nergens wat mee te maken
nee maar dinges blijft het aanvoeren, daar reageer ik opquote:
Het wordt niet aangevoerd. Het gaat over liegen en je niet aan regels houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar dinges blijft het aanvoeren, daar reageer ik op
daar ligt het punt ook niet is juist mijn punt
Het is disproportioneelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Van Gelder is niet zo slim bezig geweest dat lijkt me duidelijk. Maar om iemand om die reden naar huis te sturen is echt een aanfluiting en een dramatische beslissing geweest.
Typisch Nederlandse mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Van Gelder is niet zo slim bezig geweest dat lijkt me duidelijk. Maar om iemand om die reden naar huis te sturen is echt een aanfluiting en een dramatische beslissing geweest.
Dat is wat ik denk dat de rechter beslist, zo moeilijk is het niet?quote:
Dus de rechter beslist ha haquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is wat ik denk dat de rechter beslist, zo moeilijk is het niet?
Ik denk daarom ook dat Yuri gelijk krijgt. Het is duidelijk dat er nergens op schrift staat hoe men zich moet gedragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden hem gewoon een waarschuwing of een boete moeten geven. Klaar.
Waarschijnlijk omdat hij geen cocaïneverleden heeft. (wat een flauwekulredenering is, maar wel logisch)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Japie77 het volgende:
Als al die afspraken voor iedereen gelden waarom is Wammes dan niet naar huis gestuurd?
Ja daar is het dan, geen harde afspraken op papier.quote:Rechter vraagt advocaat NOC*NSF of bij alle atleten duidelijk is welk gedrag nu wel of niet toegestaan is? Hij antwoordt: "Daar is geen document van. Het zijn vaste waarden waar de topsportgemeenschap het over eens is. Zoals voorbeeldig gedragen of geen alcohol tijdens een competetie."
Precies. Dus dat laat wel zien dat de beslissing niet deugt om van Gelder naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij geen cocaïneverleden heeft. (wat een flauwekulredenering is, maar wel logisch)
Je merkt het al aan zijn gestotterquote:
Maar die finale gaat ie niet halen.quote:
De advocaat is maar aan het herhalen, herhalen en nog meer herhalen. En dat al 3 kwartier lang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je merkt het al aan zijn gestotter
Hoeveel waarschuwing denk je dat die gast gekregen heeft in zijn leven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden hem gewoon een waarschuwing of een boete moeten geven. Klaar.
En steeds slokjes waterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De advocaat is maar aan het herhalen, herhalen en nog meer herhalen. En dat al 3 kwartier lang.
En 2020 ook niet zonder coach en teamquote:
Dus nu de vraag waar het nog om gaat dan: Hoeveel duizenden euro's schadevergoeding gaat hij hier nog uit kunnen halen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
En 2020 ook niet zonder coach en team
Daar kan ik ook met m'n hoofd niet bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef maryen65 het volgende:
Die coach werkt al 10 jaar met Van Gelder en nu is hij het zat? Nu pas?
Wat heeft hij dan precies fout gedaan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel waarschuwing denk je dat die gast gekregen heeft in zijn leven?
En hoevaak heeft ie laten zien dat ie er ook maar wat van aangetrokken heeft?
Mijn schoonpa vertelde van de week dat hij als commandant van de KMS jaren terug toegesproken heeft betreffende het no tolerance beleid van defensie. Heeft hij ook niets van aangetrokken. Kortom, laat hem maar voelen wat er gebeurd als je consequent je eigen gang gaat. Jammer dan dat je blijkbaar wat talent tussen twee ringen aan een touwtje hebt. Dat is geen vrijbrief om maar lekker je gang te gaan. De periode van waarschuwingen is ie al lang en breed voorbij.
Volgens de advocaat hebben ze die regels niet eens zwart op wit staan, dat is gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou het wel suf vinden als NOC NSF dit verliest. Geeft wel weer aan dat we als NL in een slappe windvaantjes maatschappij wonen waar lomp volk met een grote bek en een eigen wil kan doen wat ze willen.
Wat is er mis met een eigen wil?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou het wel suf vinden als NOC NSF dit verliest. Geeft wel weer aan dat we als NL in een slappe windvaantjes maatschappij wonen waar lomp volk met een grote bek en een eigen wil kan doen wat ze willen.
Niet luisteren naar de opdrachten van je omgeving (coach, etc.), een compleet gebrek aan ethisch normen/waarden besef en het totale gebrek aan ballen om verleidingen te weerstaan op de momenten dat het niet kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan precies fout gedaan in jouw ogen?
Ok, maar hij staat wel in de finale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet luisteren naar de opdrachten van je omgeving (coach, etc.), een compleet gebrek aan ethisch normen/waarden besef en het totale gebrek aan ballen om verleidingen te weerstaan op de momenten dat het niet kan.
Okee, verkeerd verwoord, lui die zich niet binnen de algemeen geaccepteerde regels weten te begeven. Wat is dit voor een achterlijk land dat iets pas geldt als het zwart op wit staat.quote:
Windvaantjes maatschappijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef bleiblei het volgende:
Jij denkt dat de rechter gaat zeggen dat NOC NSF niet in redelijkheid tot deze beslissing had kunnen komen?quote:
Dat gedrag is toch alleen niet nu? Dat heeft hij dat gedrag voorgaande jaren toch ook gehad? Waarom als coach dan met hem verder gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet luisteren naar de opdrachten van je omgeving (coach, etc.), een compleet gebrek aan ethisch normen/waarden besef en het totale gebrek aan ballen om verleidingen te weerstaan op de momenten dat het niet kan.
Niemand is perfect en iedereen heeft zijn eigen tekortkomingen. Geen reden om iemand er zo hard voor te straffen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel waarschuwing denk je dat die gast gekregen heeft in zijn leven?
En hoevaak heeft ie laten zien dat ie er ook maar wat van aangetrokken heeft?
Mijn schoonpa vertelde van de week dat hij als commandant van de KMS jaren terug toegesproken heeft betreffende het no tolerance beleid van defensie. Heeft hij ook niets van aangetrokken. Kortom, laat hem maar voelen wat er gebeurd als je consequent je eigen gang gaat. Jammer dan dat je blijkbaar wat talent tussen twee ringen aan een touwtje hebt. Dat is geen vrijbrief om maar lekker je gang te gaan. De periode van waarschuwingen is ie al lang en breed voorbij.
Niet luisteren naar OPDRACHTEN van je omgeving lijkt me nou juist een goed iets. Dat soort bullshit doen ze alleen in een belachelijk instituut als het leger. Bier drinken en gaan stappen laat een compleet gebrek aan normen en waarden zien? Dan zijn er legio mensen in Nederland die dat hebben. En dit was nou juist een moment dat het wel kon een week voor de finale. Lijkt me dat hij dat zelf het best in kan schatten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus dan hoef je je niet meer te gedragen? Voor 1 dag ophef in een krant? Het is gewoon een idioot die gestraft is voor zijn gedrag. En Nederland vindt het niet te recht omdat hij een medaille zou kunnen winnen. Compleet van de pot geruktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, maar hij staat wel in de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |