quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bijnaam Wammes Waggel na een avondje doorzakken?
En dat is reden voor het wegsturen? Ga toch weg....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toont aan dat hij geen zelfbeheersing had en volgens de woorden van zijn eigen advocaat dus nog steeds niet heeft.
Zijn coach is ook helemaal klaar met hemquote:Advocaat NOC*NSF: Coach appte naar Yuri: niet drinken en rond 12 uur thuis, je zit nog in het toernooi. Yuri stuurde terug: komt goed, wordt een uurtje later."
dat hij een drugsverleden heeft kan geen reden zijn om hem voor de finale weg te sturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En dat is reden voor het wegsturen? Ga toch weg....
Daar ligt het punt ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij een drugsverleden heeft kan geen reden zijn om hem voor de finale weg te sturen
zolang hij niet op zijn avondje uit een lijntje coke heeft gedaan heeft dat echt nergens wat mee te maken
nee maar dinges blijft het aanvoeren, daar reageer ik opquote:
Het wordt niet aangevoerd. Het gaat over liegen en je niet aan regels houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar dinges blijft het aanvoeren, daar reageer ik op
daar ligt het punt ook niet is juist mijn punt
Het is disproportioneelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Van Gelder is niet zo slim bezig geweest dat lijkt me duidelijk. Maar om iemand om die reden naar huis te sturen is echt een aanfluiting en een dramatische beslissing geweest.
Typisch Nederlandse mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef Japie77 het volgende:
Van Gelder is niet zo slim bezig geweest dat lijkt me duidelijk. Maar om iemand om die reden naar huis te sturen is echt een aanfluiting en een dramatische beslissing geweest.
Dat is wat ik denk dat de rechter beslist, zo moeilijk is het niet?quote:
Dus de rechter beslist ha haquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is wat ik denk dat de rechter beslist, zo moeilijk is het niet?
Ik denk daarom ook dat Yuri gelijk krijgt. Het is duidelijk dat er nergens op schrift staat hoe men zich moet gedragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden hem gewoon een waarschuwing of een boete moeten geven. Klaar.
Waarschijnlijk omdat hij geen cocaīneverleden heeft. (wat een flauwekulredenering is, maar wel logisch)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Japie77 het volgende:
Als al die afspraken voor iedereen gelden waarom is Wammes dan niet naar huis gestuurd?
Ja daar is het dan, geen harde afspraken op papier.quote:Rechter vraagt advocaat NOC*NSF of bij alle atleten duidelijk is welk gedrag nu wel of niet toegestaan is? Hij antwoordt: "Daar is geen document van. Het zijn vaste waarden waar de topsportgemeenschap het over eens is. Zoals voorbeeldig gedragen of geen alcohol tijdens een competetie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |