Ik hoop eerlijk gezegd dat ze een beetje haast maken met dat kort geding zodat we sneller wat weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de vlucht met sporters zonder medailles weer terug in NL is, zullen we wel horen hoeveel herrie Yuri geschopt heeft.
Alles dat in dorp zit houdt deskundig radiostilte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze een beetje haast maken met dat kort geding zodat we sneller wat weten.
Gruppenfuhrer Hendriks heeft alle simkaarten ingenomen en de wifi onklaar gemaakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles dat in dorp zit houdt deskundig radiostilte.
Bovendien: Die topsporterz liggen natuurlijk al om half negen op bed. Wat maakt even wakker schrikken om zes uur dan uit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:38 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat wordt steeds geroepen, maar waar zijn de bronnen die dat bevestigen? Zijn louter aannames.
Om 6:00u staan de fanatieke alweer op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bovendien: Die topsporterz liggen natuurlijk al om half negen op bed. Wat maakt even wakker schrikken om zes uur dan uit?
Nu ja, als ie werkelijk luidruchtig was en het halve dorp wakker heeft geschud met z'n gelal, begrijp ik de beslissing nog wel. Maar daar lijkt absoluut geen sprake van te zijn. Dus waar hebben we het dan over? Waarom zou een waarschuwing dan niet afdoende kunnen zijn? Er zit dan toch een luchtje aan die hele kwestie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bovendien: Die topsporterz liggen natuurlijk al om half negen op bed. Wat maakt even wakker schrikken om zes uur dan uit?
Wat ik in het artikel van Pieter Klok ook al min of meer terug lees. TeamNL lijkt als een bedrijf gerund te worden, er mag geen smetje op komen. Terwijl het hier om mensen gaat onder hoogspanning.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nu ja, als ie werkelijk luidruchtig was en het halve dorp wakker heeft geschud met z'n gelal, begrijp ik de beslissing nog wel. Maar daar lijkt absoluut geen sprake van te zijn. Dus waar hebben we het dan over? Waarom zou een waarschuwing dan niet afdoende kunnen zijn? Er zit dan toch een luchtje aan die hele kwestie.
Je zult maar samen op de kamer liggen met iemand die snurkt of harde scheten laat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef DO2 het volgende:
Er zit dan toch een luchtje aan die hele kwestie.
Ja, dat werkt niet. Je hebt te maken met individuele sporten en individuen. Ik krijg direct jeuk van die term; TeamNL,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat ik in het artikel van Pieter Klok ook al min of meer terug lees. TeamNL lijkt als een bedrijf gerund te worden, er mag geen smetje op komen. Terwijl het hier om mensen gaat onder hoogspanning.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik krijg direct jeuk van die term; TeamNL,.
Daarbij is het natuurlijk de hele dag en nacht door een komen en gaan want niet iedereen moet op dezelfde tijd sporten, sommigen zijn pas 's avonds laat klaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn vriendin is een alcoholicaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft Braziliaanse vriendin en vrienden in Rio.
Is het zo vreemd om daar langs te gaan?
Of had ie het eerst netjes bij de bond moeten melden?
Inderdaad, bovendien door hem los te laten kiezen ze voor zijn eigen verantwoordelijkheid dus als dit zijn prestaties beinvloedt dan weet hij zelf wel hoe dat komt, als ze hem straffen hadden ze hem ook in de gaten moeten houden, ze kennen zijn verleden, ik vind het allemaal uiterst bekrompen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:13 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die gozer toch lekker een biertje met een tikkie nemen.
Op een Mea Culpa rekende ik in ieder geval niet, maar dat je de consequenties van je eigen gedrag ondervindt staat als een paal boven water, en ik bepaal zelf wel wie ik makker, rakker, of stakker noem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je makker niet en staak mijn wild geraas niet. Ik stel een stelling van mij tussen haakjes. Geen Mea Culpa.
Statig zijn de blinden van dienst.
Dat moeten we missen nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, ik had van Gelder dus graag goud zien winnen waarna hij geridderd zou worden door de koning. En dat hij dan met een kratje bier bij het paleis aan zou komen om die samen met Willem-Alexander soldaat te maken.
Je bent niet de enige die dat denkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
Wellicht een witte neus gehaald en uit angst voor een dopingschandaal naar huis gestuurd?
Als dat zo is zou hij natuurlijk geen kort geding aanspannen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
Wellicht een witte neus gehaald en uit angst voor een dopingschandaal naar huis gestuurd?
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat denkt.
En dan terugwillen met het risico -of de wetenschap- dat er dopingcontroles komen bij de finale?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |