Een dagdeelkaart dan eerder, want pas na 18:30 geldig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Vind het nogal wat voor een avondje reizenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leverenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Een retourtje Amsterdam Amstel - Utrecht (bijvoorbeeld om naar een theatervoorstelling te gaan) kost ¤ 13 in tweede klas of ¤ 22,20 in eerste klas, dus dan is ¤ 9 best goedkoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Betaal nu al een paar dagen retourtjes Hillywood Sportpark - Utrecht vol tariefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leveren
Dat snapt m'n kut. Maar ik vergelijk net met de prijs van het uitgebreidste abonnement en er is maar weinig verschil, vind ik nogal wat voor een kaartje met dit soort beperkingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reizigerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
via de gelderlander en de andere kranten van wegenerquote:De NS schrapt de tweede conducteur op tien trajecten. In gerenoveerde dubbeldekkers moeten controleurs vanaf december in hun eentje de strijd aan tegen zwartrijders. FNV Spoor is woedend.
Als er geen tweede conducteur is, wordt het lastig om iemand in de kraag te vatten. Dat loopt uit op een kat-en-muisspel - Andries van den Berg, FNV Spoor
Door het schrappen van de tweede conducteur in twintig dubbeldekstreinen verdwijnen 65 banen: een bezuiniging van zo'n 3,5 miljoen euro per jaar. Dat staat in interne stukken die in handen zijn van deze krant.
Nu rijden nog altijd twee conducteurs mee op de gerenoveerde dubbeldekkertreinen van het type DDZ-6. Deze NS-treinen rijden onder meer op de trajecten Leiden-Utrecht, Amsterdam-Enkhuizen en Roosendaal-Zwolle. Het oude type dubbeldekker heeft nu al één conducteur.
Dat dus, en meer dan terecht overigens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als het op VIRM6 kan, waarom dan niet op DDZ6.
Dan zijn ze een stuk sneller dan Arnhem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:23 schreef desbarts het volgende:
Verdomme. Ik kom even een half jaar niet in Harderwijk en er staat al een heel nieuw stationsgebouw die alleen nog van binnen afgewerkt moet worden + een nieuwe spoortunnel die al bijna af is.
Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reiziger
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieprocesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.
Van elk poortje op elk station opnieuw uiteraardquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces
En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
dat gebeurt dus steeds maar niet. Die krengen zijn een jaar geleden geplaatst...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...
Jezus dit slaat toch als kut op dirk, dit is toch er voor gemaakt om een klachtenlijn te openen...
Mits de slechtziendenstreep bij het omchecken voorbij komt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]. Dus als je vanuit pakweg Amsterdam in Amersfoort aankomt, eerst even op en neer naar Hoevelaken voor je het station uit mag
Nu kun je dus weer met zijn allen in de rij bij de omcheck-paaltjes-contraptie op het perronquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]. Dus als je vanuit pakweg Amsterdam in Amersfoort aankomt, eerst even op en neer naar Hoevelaken voor je het station uit mag
twitter:BrandweerZHZ twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 12:39:28#Zwijndrecht #Kijfhoek hulpdiensten op verkenning richting de vloeistofontsnapping. Deel van het treinverkeer is stilgelegd ivm veiligheid. reageer retweet
omdat het destijds bij virm om een 'tijdelijke' maatregel ging ivm tekort personeel. in het akkoordje toentertijd stond echter geen einddatum dus tijdelijk werd definitief. in akkoordje stond echter wel specifiek virm vermeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als het op VIRM6 kan, waarom dan niet op DDZ6.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dan nemen ze toch gewoon langere mensen in dienst?![]()
(sorry, die was te makkelijk)
We zullen zien. Zit nu zelf in een trein die normaal via de zuidtak gaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:44 schreef desbarts het volgende:
Storing op de zuidas. Veel treinen worden nu omgeleid via cs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Valleilijn Protos komt binnen op station Ede Centrum.
DM90 staat vertrekgereed in Zwolle voor Enschede.
De kapconstructie van station Hengelo, het zonnige weer was vertrokken en regen kwam nu met bakken uit de lucht. Door vertraging zat het geplande ommetje naar Oldenzaal er niet meer in.
Op weg naar Wierden: een stammetje DDAR met loc 1762 achterop.
Zeer tijdelijke line-up naast de kap van Hengelo: Twents (Syntus) Lint en NS DM90. De regen trok weer weg.
Voor deze Lint het eindpunt: Zutphen, waar het zonnetje wel scheen.
In Zutphen was een grote verscheidenheid aan treinen te zien, waaronder ook deze DDARm DDZ NID.
Lint en GTW naast elkaar in Zuthphen.
De GTW die mij naar Winterswijk zou spurten.
En verder naar Arnhem, met het overbemeten stationsgebouw van Winterswijk op de achtergrond, en tevens de dreigende wolkenlucht.
Op het witte station Arnhem Centraal komt zo'n GTW toch wat beter uit de verf. Op naar Tiel. De controleur ter hoogte van Kesteren keek wel een beetje vreemd op dat ik al in Zutphen was ingecheckt bij Arriva.
Station Tiel, vreemde perronindeling als je het mij vraagt. En ik zal jullie de vreselijk ranzige SLT onthouden
Aanstormende SLT in Geldermalsen.
Doorkijkje naar voren met langsrijdende Koploper. De meester was nog even een bakkie halen in de kiosk.
Dag Virm, tot de volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nu in ieder geval genoeg sluitseinen voor de komende topics![]()
als je in Amsterdam Zuid moet zijn is dat rete irritant . Sta je op Schiphol waar je geen kant uit kan bij treinstoring, terwijl je vanaf CS nog genoeg alternatieven hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Prins_Pils het volgende:
Vreemd is dat he? Ik heb dat wel vaker gedaan in de tijd dat de Pimpel naar Schiphol reed als er een verstoring op de Zuidas was.
Dank! Die is precies geworden zoals ik hem vantevoren bedacht had, zelfs het vliegje bleef lang genoeg op de bloem zittenquote:
Bruut spul welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh jah, afgelopen maandag was ik in het Illinois Railway Museum dus. Wat verbazingwekkend genoeg eigenlijk voornamelijk over de zogenaamde Interurban Railways ging ( https://en.wikipedia.org/wiki/Interurban ).
Maar hier enkele plaatjes bla bla bla
Ik gok gesnoeid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:14 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens wat hier gedaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |