abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:26:09 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_164438266
NS heeft een nieuwe actie, Avond Vrij. Voor ¤ 9 kun je een dag 's avonds (na 18:30) onbeperkt reizen, als je een NS-abonnement hebt zelfs in de 1e klas. Te koop t/m 8 september, reizen kan t/m 8 december.

Met abo: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/avond-vrij-1e-klas

Zonder abo: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/avond-vrij

[ Bericht 13% gewijzigd door James1988 op 11-08-2016 21:53:16 ]
pi_164438383
9 per dag? Dat is een duur jaartrajectabonnement.....
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_164441696
Pittig duur idd...
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:52:38 #54
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_164441843
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
pi_164441892
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Een dagdeelkaart dan eerder, want pas na 18:30 geldig.
pi_164441931
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
pi_164442050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leveren :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:58:48 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_164442103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:

[..]

Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Een retourtje Amsterdam Amstel - Utrecht (bijvoorbeeld om naar een theatervoorstelling te gaan) kost ¤ 13 in tweede klas of ¤ 22,20 in eerste klas, dus dan is ¤ 9 best goedkoop.
pi_164442268
Mja, vrij regelmatig betaal ik ook wel meer dan dat als ik op een avond een paar uur in zit, en dat dan nog met korting ook.
pi_164442449
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leveren :P
Betaal nu al een paar dagen retourtjes Hillywood Sportpark - Utrecht vol tarief :P
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:48:52 #61
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_164444188
gewoon gepikt van FB bij de DB gewoon omdat ik deze heel mooi vind.



Der Trans-Europ-Express "Prinz Eugen" auf der Fahrt von Bremen und Wien um 1975.

[ Bericht 42% gewijzigd door bork op 11-08-2016 23:07:35 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_164447918
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Dat snapt m'n kut. Maar ik vergelijk net met de prijs van het uitgebreidste abonnement en er is maar weinig verschil, vind ik nogal wat voor een kaartje met dit soort beperkingen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:48:34 #63
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_164449906
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_164452020
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:

[ afbeelding ]
de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reiziger
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:38:32 #65
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_164453348
NS wil af van de tweede HC op DDZ-6

quote:
De NS schrapt de tweede conducteur op tien trajecten. In gerenoveerde dubbeldekkers moeten controleurs vanaf december in hun eentje de strijd aan tegen zwartrijders. FNV Spoor is woedend.
Als er geen tweede conducteur is, wordt het lastig om iemand in de kraag te vatten. Dat loopt uit op een kat-en-muisspel - Andries van den Berg, FNV Spoor
Door het schrappen van de tweede conducteur in twintig dubbeldekstreinen verdwijnen 65 banen: een bezuiniging van zo'n 3,5 miljoen euro per jaar. Dat staat in interne stukken die in handen zijn van deze krant.

Nu rijden nog altijd twee conducteurs mee op de gerenoveerde dubbeldekkertreinen van het type DDZ-6. Deze NS-treinen rijden onder meer op de trajecten Leiden-Utrecht, Amsterdam-Enkhuizen en Roosendaal-Zwolle. Het oude type dubbeldekker heeft nu al één conducteur.
via de gelderlander en de andere kranten van wegener
pi_164453397
Als het op VIRM6 kan, waarom dan niet op DDZ6.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_164454065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als het op VIRM6 kan, waarom dan niet op DDZ6.
Dat dus, en meer dan terecht overigens.
pi_164454222
Verdomme. Ik kom even een half jaar niet in Harderwijk en er staat al een heel nieuw stationsgebouw die alleen nog van binnen afgewerkt moet worden + een nieuwe spoortunnel die al bijna af is.
Bedankt DOEI!
pi_164454270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:23 schreef desbarts het volgende:
Verdomme. Ik kom even een half jaar niet in Harderwijk en er staat al een heel nieuw stationsgebouw die alleen nog van binnen afgewerkt moet worden + een nieuwe spoortunnel die al bijna af is.
Dan zijn ze een stuk sneller dan Arnhem.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:53:38 #70
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_164454881
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:33 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reiziger
Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.
pi_164456375
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef ReisT het volgende:

[..]

Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces :)
pi_164456412
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:

[..]

definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces :)
Van elk poortje op elk station opnieuw uiteraard _O_ Je moet het wel goed doen natuurlijk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:02:15 #73
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_164456656
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:

[ afbeelding ]
En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...

Jezus dit slaat toch als kut op dirk, dit is toch er voor gemaakt om een klachtenlijn te openen...
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:05:16 #74
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_164456735
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:

[..]

definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces :)
dat gebeurt dus steeds maar niet. Die krengen zijn een jaar geleden geplaatst...
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:06:34 #75
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_164456761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:

En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...

Jezus dit slaat toch als kut op dirk, dit is toch er voor gemaakt om een klachtenlijn te openen...
:Y. Dus als je vanuit pakweg Amsterdam in Amersfoort aankomt, eerst even op en neer naar Hoevelaken voor je het station uit mag B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')