Een dagdeelkaart dan eerder, want pas na 18:30 geldig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Vind het nogal wat voor een avondje reizenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leverenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Een retourtje Amsterdam Amstel - Utrecht (bijvoorbeeld om naar een theatervoorstelling te gaan) kost ¤ 13 in tweede klas of ¤ 22,20 in eerste klas, dus dan is ¤ 9 best goedkoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Vind het nogal wat voor een avondje reizen
Betaal nu al een paar dagen retourtjes Hillywood Sportpark - Utrecht vol tariefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt alles duur sinds je je SOV in moest leveren
Dat snapt m'n kut. Maar ik vergelijk net met de prijs van het uitgebreidste abonnement en er is maar weinig verschil, vind ik nogal wat voor een kaartje met dit soort beperkingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Het is geen abonnement, maar een dagkaart. 1x 9 euro dus.
de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reizigerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
via de gelderlander en de andere kranten van wegenerquote:De NS schrapt de tweede conducteur op tien trajecten. In gerenoveerde dubbeldekkers moeten controleurs vanaf december in hun eentje de strijd aan tegen zwartrijders. FNV Spoor is woedend.
Als er geen tweede conducteur is, wordt het lastig om iemand in de kraag te vatten. Dat loopt uit op een kat-en-muisspel - Andries van den Berg, FNV Spoor
Door het schrappen van de tweede conducteur in twintig dubbeldekstreinen verdwijnen 65 banen: een bezuiniging van zo'n 3,5 miljoen euro per jaar. Dat staat in interne stukken die in handen zijn van deze krant.
Nu rijden nog altijd twee conducteurs mee op de gerenoveerde dubbeldekkertreinen van het type DDZ-6. Deze NS-treinen rijden onder meer op de trajecten Leiden-Utrecht, Amsterdam-Enkhuizen en Roosendaal-Zwolle. Het oude type dubbeldekker heeft nu al één conducteur.
Dat dus, en meer dan terecht overigens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als het op VIRM6 kan, waarom dan niet op DDZ6.
Dan zijn ze een stuk sneller dan Arnhem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:23 schreef desbarts het volgende:
Verdomme. Ik kom even een half jaar niet in Harderwijk en er staat al een heel nieuw stationsgebouw die alleen nog van binnen afgewerkt moet worden + een nieuwe spoortunnel die al bijna af is.
Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de stickers deze poortjes zijn nog niet in gebruik check in bij de paaltjes waren te moeilijk voor de reiziger
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieprocesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar weer bij de reiziger... De poortjes eindelijk eens in gebruik nemen is te moeilijk voor de vervoerders.
Van elk poortje op elk station opnieuw uiteraardquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces
En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:48 schreef dennistd het volgende:
In Amersfoort staan nu ook Connexxion-'poortjes' zag ik afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
dat gebeurt dus steeds maar niet. Die krengen zijn een jaar geleden geplaatst...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
definitieve ingebruikname zal vooraf gegaan worden door een testfase evaluatieproces
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Blinden en slechtzienden mogen alleen via Connexxion eruit...
Jezus dit slaat toch als kut op dirk, dit is toch er voor gemaakt om een klachtenlijn te openen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |