quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:21 schreef Max23 het volgende:
Maarja, ik hoop in ieder geval dat de dames in de buurt komen van hun splittijden die ze zwommen tijdens dat NR
Kneppers zwom toen als startzwemmer in het B-team in dezelfde race
Marrit Steenbergen
27.37
57.29
1:27.50
1:57.95
Esmee Vermeulen
27.27
57.03
1:27.69
1:58.67
Andrea Kneppers
28.35
58.36
1:28.74
1:58.60
Robin Neumann
27.75
58.45
1:29.26
1:59.38
Moet je wel even wat snapchat tips van Fylax krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow, wist niet dat die er zo goed uit zag
ik wil haar wel even komen troosten jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je wel even wat snapchat tips van Fylax krijgen.
en de NOS gaat precies te laat zijnquote:
Top omroep, doe dat nieuws dan effe 10 minuten laterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
en de NOS gaat precies te laat zijn
finale halen zou knap zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef komrad het volgende:
hoe zijn de kansen voor NED op de 4x200?
Lees het topic terugquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef komrad het volgende:
hoe zijn de kansen voor NED op de 4x200?
Dat wordt weer een topshowquote:
quote:De kracht is er wel, maar het komt er in het zwembad niet uit bij Femke Heemskerk. "Ik voel me als Max Verstappen in een Lada", zei de zwemster treffend na haar vroegtijdige afgang woensdag op de 100 meter vrije slag bij de Olympische Spelen. "Misschien is de motor oververhit."
De Zuid-Hollandse is geen schim meer van de zwemster die een jaar geleden toptijden zwom en als favoriete naar de WK in Kazan ging. "Ik ben niet ziek of zo, maar alles wat ik doe, klopt niet met hoe ik me voel. Ik voel me heel krachtig, maar ik zwem niet hard."
Volgens Heemskerk is het misgegaan in de voorbereiding. De zware trainingen in Frankrijk onder Philippe Lucas breken haar op in Rio de Janeiro. "Ik heb niet genoeg tijd gekregen om mijn slag bij elkaar te krijgen en goed uit te rusten. En dan is het te laat, daar kom je niet mee weg op de Spelen."
Femke gaat over 2 weken een WR zwemmenquote:
Belg + Nederlander daar, geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef Cee het volgende:
Is die ene Sporza commentator een Belg of een Nederlander? Hij praat met een harde G.
Oh, en NOS.
Derde week genot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Femke gaat over 2 weken een WR zwemmen
zou ook raar zijn als ze met toppiejoppie instelling voor de camera staat te lachenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, gewoon die houding. Staat daar met tegenzin en dat laat ze ook wel blijken.
maakt dat nu wat uit...., man wat doen ze het slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh NOS schakelt gewoon te laat in
Joh het was al klaar op voorhand.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Als Vermeulen niet redelijk zwemt is het klaar...
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Steenbergen is de lichting Tokyo2020 toch? Haar tijd komt nog wel.
Klopt, heeft de afgelopen twee jaar absurde tijden neergezet, jammer dat het nu stagneert.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Maakt inderdaad niet veel uit, want nu mis je 150 van de 800 meter in een serie, boeiend.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef WEST het volgende:
[..]
maakt dat nu wat uit...., man wat doen ze het slecht.
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoopquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.
Ik was vandaag trouwens nog even in Sassem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.
Van Rouwendaal zit ook bij Lucas toch? Die was ook al slecht in het bad hier, te hopen dat de trainingen wel effect hebben in het openwaterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Legt ze nu zelf de schuld bij Lucas? In het NOS interview wil ze ook niet over Lucas praten.
lekker naar Australie verhuizen en onder de vleugels van Jacco trainenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoop
Weekje of twee terug was ze nog in prima vorm toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Rouwendaal zit ook bij Lucas toch? Die was ook al slecht in het bad hier, te hopen dat de trainingen wel effect hebben in het openwater
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.quote:
Tegenwoordig ben je in het zwemmen dan op je top.quote:
Mooi he?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was vandaag trouwens nog even in Sassem.
Fryslân.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoop
lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou een blanco cheque opsturen naar Australië.
Die doen het ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker naar Australie verhuizen en onder de vleugels van Jacco trainen
Penny Oleksiak ook en die heeft al individueel zilverquote:
Hopelijk wordt de puinhoop een keer opgeruimd ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.
Hier gaat heel veel koppen rollen. Bijna iedereen is niet in vorm.
Tijdens het NR moest ze ook als 2e en was ze maar 0,4 snellerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.
Hier gaat heel veel koppen rollen. Bijna iedereen is niet in vorm.
Ik ken inderdaad lelijkere industrieterreinen.quote:
Scheelt, Openysheva haalt ook geen medaillesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Penny Oleksiak ook en die heeft al individueel zilver
Misschien een gevalletje "elk nadeel heeft zijn voordeel" dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier gaat heel veel koppen rollen.
Slechte trollquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef superniger het volgende:
Femke had teveel last van haar demonen.
daar zijn pilletjes voor ouwe reusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef superniger het volgende:
Femke had teveel last van haar demonen.
Gras is groenquote:
Ik ben gestopt met vergelijken met de swim cupquote:
Het "Pieter van den Hoogenband zwemstadion" bedoel je.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
De Tongelreep afbreken en opnieuw opbouwen.
K Armstrong in het wielrendamesland is 42.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn al 16-jarige zwemsters met een medaille hier
Ik mag het hopen. Bij het KNZB is het sowieso een puinhoop. Eikels als een Kossen moeten zo snel mogelijk hun biezen pakken. Doen veel meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien een gevalletje "elk nadeel heeft zijn voordeel" dan?
Jacco en Pieter samen dan. Maar waarom zo Jacco in Australie weg willen gaan, hij is daar de grote manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
De Tongelreep afbreken en opnieuw opbouwen.
Cees-Rein de wonderdokter uit Brabantquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Cees-Rein en Pieter moeten "schoon" schip maken.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Bij het KNZB is het sowieso een puinhoop. Eikels als een Kossen moeten zo snel mogelijk hun biezen pakken. Doen veel meer kwaad dan goed.
Kneppers niet hoor. 1.58 max.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef DeLuna het volgende:
Huilen dit, in vorm kunnen ze alle vier een 1.57 zwemmen en wat krijg je
Weten we op wie we moeten hopen in Tokyo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:39 schreef Max23 het volgende:
1:59,01 Neumann
Als enige sneller dan tijdens het NR
Ik kan me zo voorstellen dat redelijke prestaties niet echt aanleiding zouden geven tot grote schoonmaak, dus dan moet de hele gifbeker op Kromo na maar gewoon even leeg. Die hele meuk gewoon wegvegen en opnieuw beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Bij het KNZB is het sowieso een puinhoop. Eikels als een Kossen moeten zo snel mogelijk hun biezen pakken. Doen veel meer kwaad dan goed.
Ik ga toch het idee krijgen dat de NL ploeg niet op tijd is overgeschakeld naar Rio tijden wat training betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef DeLuna het volgende:
Huilen dit, in vorm kunnen ze alle vier een 1.57 zwemmen en wat krijg je
alles op zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef Evertjan het volgende:
de zwembond mist een type Hans van Breukelen
dat leer je allemaal op de studie Journalistiek in Tilburgquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef franklop het volgende:
"Hoe zie jij dat'
Meest gestelde vraag van Dione
dat lijkt wel het beste. Ik had er geen hele hoge verwachtingen van, maar dat het zo slecht zou zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat redelijke prestaties niet echt aanleiding zouden geven tot grote schoonmaak, dus dan moet de hele gifbeker op Kromo na maar gewoon even leeg. Die hele meuk gewoon wegvegen en opnieuw beginnen
Ik denk niet dat ze daar blij worden van 2.15.29quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef franklop het volgende:
Kunnen we DeLuna niet invliegen, die gaat zelfs nog sneller
Kromoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie zijn 'de anderen' waar Reijns het over heeft.
Dan doe je toch gewoon wat beter je best?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar blij worden van 2.15.29
EK ging nog prima eigenlijk. In mei.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik volg niet veel het zwemmen maar is het al het hele seizoen zo kut? Kan me niet herinneren dat het ooit zo slecht is gegaan
ik vind dat toch eenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen is gewoon gratis medailles aftikken als je talent hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef kilon het volgende:
Zwemmen opdoeken. We worden gewoon een atletiekland nu.
gewoon alles zetten op de paralympische spelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef kilon het volgende:
Zwemmen opdoeken. We worden gewoon een atletiekland nu.
Ben Schwietert heeft ook gewoon goed gezwommen, en Kyle Stolk trouwens ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef franklop het volgende:
Het is niet alleen Lucas mensen, ook degenen in Nederland presteren niet. Buiten Kromo
Recreantentijdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt, op de 200m liep ik gemiddeld vaker te falen dan op de rest van de afstandenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon wat beter je best?
Dit waren de jonkies.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef TLC het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet ? veel zwemsters hebben eenmaal hun beste tijd gehad (we zijn ook 4 jaar verder na Londen) en nieuwe aanwas is er gewoon niet.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef franklop het volgende:
Het is niet alleen Lucas mensen, ook degenen in Nederland presteren niet. Buiten Kromo
Toen zwom niemand in de genotspakken toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Snowbomb het volgende:
Overal wordt toch dat 'te laat naar Rio vertrokken' benoemd. Kan me nog herinneren dat ze paar weken voor Beijing al in Azië zaten.
zie Phelps met de titel ''beste Olympiër'' ooitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen is gewoon gratis medailles aftikken als je talent hebt.
Beetje doping...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat heel veel kort voor de OS zijn waar je nog op kan kwalificeren. Ik weet neit als dat bij zwemmen ook zo is. Je moet gewoon zeker een maand van te voren duidelijkheid hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Snowbomb het volgende:
Overal wordt toch dat 'te laat naar Rio vertrokken' benoemd. Kan me nog herinneren dat ze paar weken voor Beijing al in Azië zaten.
Maar niet goed als je daarna individueel 1.57.85 hebt gezwommen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:39 schreef Max23 het volgende:
1:59,01 Neumann
Als enige sneller dan tijdens het NR
8 keer goud op één Spelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zie Phelps met de titel ''beste Olympiër'' ooit
3 juli wist iedereen waar die aan toe was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat heel veel kort voor de OS zijn waar je nog op kan kwalificeren. Ik weet neit als dat bij zwemmen ook zo is. Je moet gewoon zeker een maand van te voren duidelijkheid hebben.
Helemaal als je uit de VS komt. Phelps pakt 10 keer goud, 1 keer zilver en 1 keer brons met alleen estafettes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen is gewoon gratis medailles aftikken als je talent hebt.
Het was april tijdens de Swimcup.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 van de 4 zwommen in maart nog 1.57,9 en dan zonder overnamevoordeel
Heemskerk weet het.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)egavorm-toveren.html
De trainers vinden dat het op papier moet lukken zonder mij.
Toch is zwemmen op de OS sowieso nooit echt fantastisch gegaan in de breedte, volgens mij. Ja, je had de eenlingen De Bruijn, vd Hoogenband en Kromowidjojo, maar buiten het estafettegoud in 2008 steeg er niemand echt boven zichzelf uit op al die OS"en, als ik me dat goed herinner.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik volg niet veel het zwemmen maar is het al het hele seizoen zo kut? Kan me niet herinneren dat het ooit zo slecht is gegaan
gratis eten in de NOS kantinequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
Sinds Joost analist is bakt Nederland er niks meer van, ik zie een verband. Waarom is Joost trouwens in de studio om een sessie van series te analyseren
Ehmm... brons op de 100 vrij is goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef komrad het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Kromo het gaat doen. Als ze brons meepakt op de 50 vrij doet ze het al goed, meer is niet echt realistisch.
Waarvan liefst 1 serie live is uitgezondenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
Sinds Joost analist is bakt Nederland er niks meer van, ik zie een verband. Waarom is Joost trouwens in de studio om een sessie van series te analyseren
op papier telt niet daar kan Koert Westerman nog een goede grap over makenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)egavorm-toveren.html
De trainers vinden dat het op papier moet lukken zonder mij.
Omdat we niet verder komen dan dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
nee op de 50 vrijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehmm... brons op de 100 vrij is goed.
Ja april bedoelde ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het was april tijdens de Swimcup.
Daarom valt dit ook zo zwaar tegen.
Was dat 8 jaar geleden dan anders? En 3 juli was de deadline. Konden ze makkelijk 15 juli al met de hele ploeg richting de tijdszone van Rio.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat heel veel kort voor de OS zijn waar je nog op kan kwalificeren. Ik weet neit als dat bij zwemmen ook zo is. Je moet gewoon zeker een maand van te voren duidelijkheid hebben.
volgende week dezelfde vragen maar dan over Dafnequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:45 schreef franklop het volgende:
GOH Nederlanders vragen iets aan buitenlanders over Ranomi
NOG NOOIT VERTOOND
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:45 schreef franklop het volgende:
GOH Nederlanders vragen iets aan buitenlanders over Ranomi
NOG NOOIT VERTOOND
Daarom is brons ook vrij goed. Vrij goed = boven de verwachtingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef komrad het volgende:
[..]
nee op de 50 vrij
ik denk dat ze 4e wordt op de 100 achter Cate, Bronte en Sarah
En dat was zonder een superultraubertaperperiodequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 van de 4 zwommen in maart nog 1.57,9 en dan zonder overnamevoordeel
Joost mag het weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
ja maar dat verwacht ik dus nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is brons ook vrij goed. Vrij goed = boven de verwachting
Nee maar waarom kozen ze toen wel voor eerder vertrekken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zwom niemand in de genotspakken toch?
50 zit wel enorm dichtbij elkaar, maar geen medaille daar zou wel een teleurstelling zijn, lijkt mequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef komrad het volgende:
[..]
nee op de 50 vrij
ik denk dat ze 4e wordt op de 100 achter Cate, Bronte en Sarah
Ze gaat door; het is al beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Max23 het volgende:
Nou zo zelfverzekerd komt Ranomi nou ook niet over
Die weet ook wel dat als Cate in de buurt komt van het WR ze er nooit bij komt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Max23 het volgende:
Nou zo zelfverzekerd komt Ranomi nou ook niet over
wel genot, irritant blij wijfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Franklin is echt debiel slecht
Als ze uitgekeken is op Ferry komt ze misschien wel bij jou uit.quote:
Dan hadden we geen volleybal gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zit me niet helemaal lekker dat Verhaeren Australië goud bezorgt ten koste van ONS. Ik wil hem geen landverrader noemen, want ik begrijp hem erg goed, maar dat coaches ook uit het land zelf moeten komen zou in dit geval goed uitkomen
Die hebben ze bij de NOS niet live laten zien, dus ja.quote:
Wat wil je nou dat ze zegt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Slechte verliezer die Heemskerk. Onsympathiek.
Die zijn gered door het brons van Belmonte.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef TheArt het volgende:
Het gaat niet alleen bij ons dramatisch. Spanje zat op het EK nog voor ons met zilver, nu 8.03,74
Wat een onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar mochten wij niks over zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn gered door het brons van Belmonte.
Maar dat ging dus niet omdat hij openwater 100% ging doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Als ze bij Wouda had kunnen blijven was er niks aan de hand geweest vermoed ik.
zal er ook enorm vanaf hangen wat het perspectief is qua trainer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
Ben echt benieuwd of ze nog voor een nieuwe impuls gaat, gaat stoppen, of een jaartje vrijaf neemt.
Als er eentje juist sympathiek is dan is het Femke wel. Gewoon een topwijf. Dit gun ik haar zeker niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Costa Schmid zwemt hier ook 2.00. Dramatisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn gered door het brons van Belmonte.
Ja, dat was de nekslag voor Heemskerk, die was helemaal opgebloeid daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat ging dus niet omdat hij openwater 100% ging doen.
Waarom heeft ze gekozen voor Frankrijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, dat was de nekslag voor Heemskerk, die was helemaal opgebloeid daar.
Costa Schmid was een paar jaar terug nog wereldtop. Ik wilde net al roepen dat die hier ook walgelijk rondzwemt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Costa Schmid zwemt hier ook 2.00. Dramatisch.
Dat wordt zojuist verteld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom heeft ze gekozen voor Frankrijk?
Eerder al getraind (toen ging het ook wel goed volgens mij) en mogelijk vanwege Sharonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
wouda moest meer tijd aan de open waterzwemmers gaan besteden, Femke wilde niet een af en toe coach.... dus koos ze voor Frankrijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat ging wel alleen Femke wilde dat niet en was in paniek na mislukte WK. Vluchtte eigenlijk naar Lucas.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat ging dus niet omdat hij openwater 100% ging doen.
Topsportmentaliteitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben ook benieuwd ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
Ben echt benieuwd of ze nog voor een nieuwe impuls gaat, gaat stoppen, of een jaartje vrijaf neemt.
vorige keer in Frankrijk was volgens mij ook niet goed, ook kapotgetraind in Marseillequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder al getraind (toen ging het ook wel goed volgens mij) en mogelijk vanwege Sharon
Omdat Pellegrini en Manaudou (bij 200 vrij zwemsters) olympisch goud hebben gewonnen onder Lucasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is die arme Joost Reijns je volgende stokpaardje?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
Oei, die heb ik net wel prima genoemd. Hier baal ik van.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die arme Joost Reijns je volgende stokpaardje?
Ik heb de naam Yuri al te lang niet meer gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:58 schreef franklop het volgende:
Nog maar even over Phelps praten. Immers deden we dat een half uur geleden pas voor het laatste
Grote trainingscentra zijn Amsterdam en Eindhoven. In principe zwem je bij een van de twee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:57 schreef xzaz het volgende:
Ik begrijp dus dat niet alle zwemmers in een 'pool' (no pun intendend) zitten? Waarom niet met z'n alle trainen?
Helaas, er moet eerst nog een hoe-is-het-nu-met-dafne item komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de naam Yuri al te lang niet meer gehoord.
dat laatste is ook al schrijnend, we kunnen onze eigen toppers niet eens faciliteren hierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Grote trainingscentra zijn Amsterdam en Eindhoven. In principe zwem je bij een van de twee.
Als je borstcrawlzwemmer bent tenminste.
Moniek Nijhuis kon geen schoolslagtrainen en peerde hem naar Engeland.
Wendy Vd Zanden mocht alleen maar het trainingsmaatje van Kromowidjojo zijn en mocht geen wisselslag trainen dus die vertrok naar België.
Volgende OS is ze 32, bijna 33.quote:
en nog een item over huilende ouders van Erben Wennemarsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helaas, er moet eerst nog een hoe-is-het-nu-met-dafne item komen
Joop is weg, scheelt nogal voor de verhoudingen bij de zwembondquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Volgende OS is ze 32, bijna 33.
Hoop in ieder geval dat ze er goed over nadenkt en niet weer een paniekkeuze maakt.
Dat zou de huidge trifecat wel compleet maken: Dafne, Phelps en Yuri.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helaas, er moet eerst nog een hoe-is-het-nu-met-dafne item komen
Je kan gewoon nu al zeggen dat alle veranderingen van Alberda dramatisch hebben uitgepakt. Goed dat die opgerot is, de eikel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Grote trainingscentra zijn Amsterdam en Eindhoven. In principe zwem je bij een van de twee.
Moniek Nijhuis kon geen schoolslag trainen en peerde hem naar Engeland.
Wendy Vd Zanden mocht alleen maar het trainingsmaatje van Kromowidjojo zijn en mocht geen wisselslag trainen dus die vertrok naar België.
Zwemmedailles zijn aan inflatie onderhevig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Phelps -> land gezeur weerhij treft het ook wel dat hij veel onderdelen kan doen omdat die er veel zijn in het zwemmen
Geweldige samenvatting van wat er mis is met de KNZB eigenlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moniek Nijhuis kon geen schoolslag trainen en peerde hem naar Engeland.
Joopquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geweldige samenvatting van wat er mis is met de KNZB eigenlijk.
Yep maar nu komt de volgende strijd. VDH of Jan Kossen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joop is weg, scheelt nogal voor de verhoudingen bij de zwembond
De normale NOS-kijker slaap 's nachts en werkt overdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:04 schreef Redefine het volgende:
Ah nog even de epische race van gisteren. Er wordt nu namelijk niet gesport in Rio.
Eigenlijk maar vrij weinig live sportquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:04 schreef Redefine het volgende:
Ah nog even de epische race van gisteren. Er wordt nu namelijk niet gesport in Rio.
Uiteraard, maar dit hebben ze al om zes uur laten zien. En ze laten de andere races van gisteren niet nog zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De normale NOS-kijker slaap 's nachts en werkt overdag.
Relatief is het goede woord.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk maar vrij weinig live sport
Minstens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef wimderon het volgende:
Dit gesprek is al 3x gevoerd volgens mij.
Joh, maar dat willen ze niet, vrije slag is (of hopelijk was) heilig voor de KNZBquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef kilon het volgende:
Misschien moeten we überhaupt minder focussen op alleen maar de vrije slag. De concurrentie is op andere slagen/afstanden toch echt een stukje minder en hoef je verhoudingsgewijs minder wereldtop te zijn om medailles te kunnen winnen.
Ja. Dat doet mij een beetje denken aan de KNAU en de meerkamp vroeger.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Joh, maar dat willen ze niet, vrije slag is (of hopelijk was) heilig voor de KNZB
Zou nu maar inschakelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de naam Yuri al te lang niet meer gehoord.
de manier waarop hij zich ook over Heemskerk uitliet in Kazanquote:
Duurde te lang.quote:
Dat was echt walgelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de manier waarop hij zich ook over Heemskerk uitliet in Kazan
hij slaapt zeker op zijn medaillesquote:
Ze zitten ook wel een beetje met het probleem van twee trainingsgroepen in Eindhoven waarin beide de vrije slag zwemmers de overhand hebben. Dat bij elkaar gooien en dan een andere groep met specialisatie starten zou al een hoop schelen. Maar dat zal niet zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Joh, maar dat willen ze niet, vrije slag is (of hopelijk was) heilig voor de KNZB
Dan heeft hij er een paar vergeten zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij slaapt zeker op zijn medailles
Alles verpatst aan Postal Gold, dat is fantastisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij slaapt zeker op zijn medailles
na de Spelen eerst maar eens kijken wie er doorgaan en dan de hele boel reorganiserenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ze zitten ook wel een beetje met het probleem van twee trainingsgroepen in Eindhoven waarin beide de vrije slag zwemmers de overhand hebben. Dat bij elkaar gooien en dan een andere groep met specialisatie starten zou al een hoop schelen. Maar dat zal niet zo makkelijk zijn.
je kan niet al dat oud ijzer van vorige Spelen meeslepenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heeft hij er een paar vergeten zeker
Die plekken op zijn lijf hebben dus helemaal niets met cupping te maken. Het is uitslag van al dat metaal van de medailles waarop hij slaapt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan niet al dat oud ijzer van vorige Spelen meeslepen
Dat over die handen bij de start is inderdaad best amateuristisch, zelfs ik heb ze op elkaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Snowbomb het volgende:
Interessant artikel. Eerst een heel stuk over Kromo maar daarna over waarom we zo weinig zwemtalenten in Nederland hebben en hoe dit aantal omhoog gekrikt kan worden.
https://decorrespondent.n(...)53486965070-602ead90
Hahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die plekken op zijn lijf hebben dus helemaal niets met cupping te maken. Het is uitslag van al dat metaal van de medailles waarop hij slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |