quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:21 schreef Max23 het volgende:
Maarja, ik hoop in ieder geval dat de dames in de buurt komen van hun splittijden die ze zwommen tijdens dat NR
Kneppers zwom toen als startzwemmer in het B-team in dezelfde race
Marrit Steenbergen
27.37
57.29
1:27.50
1:57.95
Esmee Vermeulen
27.27
57.03
1:27.69
1:58.67
Andrea Kneppers
28.35
58.36
1:28.74
1:58.60
Robin Neumann
27.75
58.45
1:29.26
1:59.38
Moet je wel even wat snapchat tips van Fylax krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow, wist niet dat die er zo goed uit zag
ik wil haar wel even komen troosten jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je wel even wat snapchat tips van Fylax krijgen.
en de NOS gaat precies te laat zijnquote:
Top omroep, doe dat nieuws dan effe 10 minuten laterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
en de NOS gaat precies te laat zijn
finale halen zou knap zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef komrad het volgende:
hoe zijn de kansen voor NED op de 4x200?
Lees het topic terugquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef komrad het volgende:
hoe zijn de kansen voor NED op de 4x200?
Dat wordt weer een topshowquote:
quote:De kracht is er wel, maar het komt er in het zwembad niet uit bij Femke Heemskerk. "Ik voel me als Max Verstappen in een Lada", zei de zwemster treffend na haar vroegtijdige afgang woensdag op de 100 meter vrije slag bij de Olympische Spelen. "Misschien is de motor oververhit."
De Zuid-Hollandse is geen schim meer van de zwemster die een jaar geleden toptijden zwom en als favoriete naar de WK in Kazan ging. "Ik ben niet ziek of zo, maar alles wat ik doe, klopt niet met hoe ik me voel. Ik voel me heel krachtig, maar ik zwem niet hard."
Volgens Heemskerk is het misgegaan in de voorbereiding. De zware trainingen in Frankrijk onder Philippe Lucas breken haar op in Rio de Janeiro. "Ik heb niet genoeg tijd gekregen om mijn slag bij elkaar te krijgen en goed uit te rusten. En dan is het te laat, daar kom je niet mee weg op de Spelen."
Femke gaat over 2 weken een WR zwemmenquote:
Belg + Nederlander daar, geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef Cee het volgende:
Is die ene Sporza commentator een Belg of een Nederlander? Hij praat met een harde G.
Oh, en NOS.
Derde week genot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Femke gaat over 2 weken een WR zwemmen
zou ook raar zijn als ze met toppiejoppie instelling voor de camera staat te lachenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, gewoon die houding. Staat daar met tegenzin en dat laat ze ook wel blijken.
maakt dat nu wat uit...., man wat doen ze het slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh NOS schakelt gewoon te laat in
Joh het was al klaar op voorhand.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Als Vermeulen niet redelijk zwemt is het klaar...
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Steenbergen is de lichting Tokyo2020 toch? Haar tijd komt nog wel.
Klopt, heeft de afgelopen twee jaar absurde tijden neergezet, jammer dat het nu stagneert.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Maakt inderdaad niet veel uit, want nu mis je 150 van de 800 meter in een serie, boeiend.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef WEST het volgende:
[..]
maakt dat nu wat uit...., man wat doen ze het slecht.
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoopquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.
Ik was vandaag trouwens nog even in Sassem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal er niet te hard op hopen met deze puinhoop.
Van Rouwendaal zit ook bij Lucas toch? Die was ook al slecht in het bad hier, te hopen dat de trainingen wel effect hebben in het openwaterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Legt ze nu zelf de schuld bij Lucas? In het NOS interview wil ze ook niet over Lucas praten.
lekker naar Australie verhuizen en onder de vleugels van Jacco trainenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoop
Weekje of twee terug was ze nog in prima vorm toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Rouwendaal zit ook bij Lucas toch? Die was ook al slecht in het bad hier, te hopen dat de trainingen wel effect hebben in het openwater
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.quote:
Tegenwoordig ben je in het zwemmen dan op je top.quote:
Mooi he?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was vandaag trouwens nog even in Sassem.
Fryslân.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Marrit gewoon in Drachten blijft trainen heb ik nog steeds hoop
lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou een blanco cheque opsturen naar Australië.
Die doen het ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker naar Australie verhuizen en onder de vleugels van Jacco trainen
Penny Oleksiak ook en die heeft al individueel zilverquote:
Hopelijk wordt de puinhoop een keer opgeruimd ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.
Hier gaat heel veel koppen rollen. Bijna iedereen is niet in vorm.
Tijdens het NR moest ze ook als 2e en was ze maar 0,4 snellerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja maar ook gewoon een seconde achter haar tijd van de Swim Cup en dat met overnamevoordeel.
Hier gaat heel veel koppen rollen. Bijna iedereen is niet in vorm.
Ik ken inderdaad lelijkere industrieterreinen.quote:
Scheelt, Openysheva haalt ook geen medaillesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Penny Oleksiak ook en die heeft al individueel zilver
Misschien een gevalletje "elk nadeel heeft zijn voordeel" dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier gaat heel veel koppen rollen.
Slechte trollquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef superniger het volgende:
Femke had teveel last van haar demonen.
daar zijn pilletjes voor ouwe reusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef superniger het volgende:
Femke had teveel last van haar demonen.
Gras is groenquote:
Ik ben gestopt met vergelijken met de swim cupquote:
Het "Pieter van den Hoogenband zwemstadion" bedoel je.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
De Tongelreep afbreken en opnieuw opbouwen.
K Armstrong in het wielrendamesland is 42.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn al 16-jarige zwemsters met een medaille hier
Ik mag het hopen. Bij het KNZB is het sowieso een puinhoop. Eikels als een Kossen moeten zo snel mogelijk hun biezen pakken. Doen veel meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien een gevalletje "elk nadeel heeft zijn voordeel" dan?
Jacco en Pieter samen dan. Maar waarom zo Jacco in Australie weg willen gaan, hij is daar de grote manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
De Tongelreep afbreken en opnieuw opbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |