Ik ben desondanks erg teleurgesteld. Dumoulin had ik het zó hard gegund.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Honderd keer beter dan Froome in ieder geval. We hoeven de sport niet op te doeken.
Verschil is op zich niet heel groot voor zo'n lange tijdrit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.
Vier tijdritten hiervoor dit jaar, ook wat andere koersen (Strade Bianche).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Cancelara veel gewonnen dit jaar?
Yupquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben desondanks erg teleurgesteld. Dumoulin had ik het zó hard gegund.
Dit idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Honderd keer beter dan Froome in ieder geval. We hoeven de sport niet op te doeken.
Tja, zo werkt dat met de Olympische spelen. Cancellara legde zich er gewoon niet op toe de afgelopen jaren. Tom gaat later in z'n carrière wellicht ook wel het tijdrijden wat laten liggen om het goud bij een Spelen voor de neus van een jonge knaap weg te kapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Het is een mooie afsluiting voor de carriere van Cancellara, maar op basis van de afgelopen twee jaar had het voor Tom niks anders dan goud mogen zijn.
Ik heb het idee dat Cancellara er de voorbije jaren in tijdritten maar sporadisch nog eens echt voor gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vier tijdritten hiervoor dit jaar, ook wat andere koersen (Strade Bianche).
Ehhhmmmmm? Ah ik snap m alquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat ie eerder uit de TOur wegging terwijl Mollema nog 2e stond. Ontsierd m toch wat als mens.
Afgaande op de afgelopen jaren denk ik dat Tom anders wel gewonnen had ja. Maar blijft een 'wat als' discussie. Fabian is een mooie winnaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.
Geen slapende honden wakker maken hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:48 schreef franklop het volgende:
Syntix kon laatste kwartier toch kijken? Iemand hem gespot?
Eigen belang prevalerend boven t ploegbelang. Dat was niets voor Cancelara.quote:
Gewoon zilverquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom is alleen nog maar meer aan het verliezen. Ik vrees voor brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |