Ehhhmmmmm? Ah ik snap m alquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat ie eerder uit de TOur wegging terwijl Mollema nog 2e stond. Ontsierd m toch wat als mens.
Afgaande op de afgelopen jaren denk ik dat Tom anders wel gewonnen had ja. Maar blijft een 'wat als' discussie. Fabian is een mooie winnaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.
Geen slapende honden wakker maken hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:48 schreef franklop het volgende:
Syntix kon laatste kwartier toch kijken? Iemand hem gespot?
Eigen belang prevalerend boven t ploegbelang. Dat was niets voor Cancelara.quote:
Gewoon zilverquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom is alleen nog maar meer aan het verliezen. Ik vrees voor brons.
Froome verliest al op Spartacus ookquote:
Dan moet Froome nog 14 seconden verliezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Castroviejo nog voor Froome kunnen?
Op 20 juliquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigen belang prevalerend boven t ploegbelang. Dat was niets voor Cancelara.
Sorry maar bij dit soort tijden gaan mij klokken gelijk luiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:49 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat ie tenminste niet met een paar seconden verliest, dan zou het wel zuur zijn. Nu gewoon op zijn waarde geklopt en zilver is ook niet verkeerd.
Want? Onderbouw dit het liefst met wat voorbeelden uit het verleden want aan dit holle geschreeuw heb je niets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sorry maar bij dit soort tijden gaan mij klokken gelijk luiden.
Ga lekker azijn drinken, je zit alleen maar te klagen hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sorry maar bij dit soort tijden gaan mij klokken gelijk luiden.
Ik lees hierin exact: eigen belang prevalerend boven ploegbelang. Als 'weinig van waarde in de resterende etappes zijn' een argument was geweest, was alleen Mollema van die ploeg in de tour gebleven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 20 juli
“Ik hou er niet van om vroegtijdig op te geven. Zeker niet wanneer onze kopman tweede staat met nog vier dagen tot Parijs. We hebben nog een paar zware etappes voor de boeg. Mijn steun zou beperkt zijn, dus we hebben samen de beslissing genomen om de Tour de verlaten. Het was een zware Tour voor mij. Er was veel stress en ik voel mij vermoeid. Ik wil goed zijn tijdens de Olympische Spelen en heb mijn rust nodig.”
Moet ik echt voorbeelden gaan geven in de sport wielrennen? Struisvogelswielrennenkijkend-Nederland is weer aanwezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want? Onderbouw dit het liefst met wat voorbeelden uit het verleden want aan dit holle geschreeuw heb je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |