Mwa.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Het is een mooie afsluiting voor de carriere van Cancellara, maar op basis van de afgelopen twee jaar had het voor Tom niks anders dan goud mogen zijn.
En dat was?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek mijn opmerking van vanochtend bij dezen in.
Ach je hebt ook wielrenners die met een paar schrammen afzeggen voor de tijdrit. Hij start tenminste..quote:
Dat hebben we al een hele tijd niet gezien hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind ik te makkelijk. Cancellara is gewoon weer ouderwets goed.
De bingo tijdens de avondetappequote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Cancelara veel gewonnen dit jaar?
Ditquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef franklop het volgende:
Ik hoop niet eens dat Spartacus nog valt ofzo. Prima winnaar.
Honderd keer beter dan Froome in ieder geval. We hoeven de sport niet op te doeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef franklop het volgende:
Ik hoop niet eens dat Spartacus nog valt ofzo. Prima winnaar.
Dat ik hoopte dat Spartacus zou winnen maar het niet verwachtte. En dan gaat het om dat laatste deelquote:
Lijkt me sterk dat dat al uitgetekend is. Maakt voor Tom sowieso niet zo veel uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef marcodej het volgende:
Is het parcours in Tokyo gunstig voor Tom?
O.a. tijdrit in Algarve, ronde van Zwitserland en de Tirenno-Adriatico.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Cancelara veel gewonnen dit jaar?
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hebben we al een hele tijd niet gezien hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |