De bingo tijdens de avondetappequote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Cancelara veel gewonnen dit jaar?
Ditquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef franklop het volgende:
Ik hoop niet eens dat Spartacus nog valt ofzo. Prima winnaar.
Honderd keer beter dan Froome in ieder geval. We hoeven de sport niet op te doeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef franklop het volgende:
Ik hoop niet eens dat Spartacus nog valt ofzo. Prima winnaar.
Dat ik hoopte dat Spartacus zou winnen maar het niet verwachtte. En dan gaat het om dat laatste deelquote:
Lijkt me sterk dat dat al uitgetekend is. Maakt voor Tom sowieso niet zo veel uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef marcodej het volgende:
Is het parcours in Tokyo gunstig voor Tom?
O.a. tijdrit in Algarve, ronde van Zwitserland en de Tirenno-Adriatico.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Cancelara veel gewonnen dit jaar?
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hebben we al een hele tijd niet gezien hè.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:46 schreef noodgang het volgende:
Als er dan toch iemand voor Tom moet eindigen. dan maar Cancellara
Ik ben desondanks erg teleurgesteld. Dumoulin had ik het zó hard gegund.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Honderd keer beter dan Froome in ieder geval. We hoeven de sport niet op te doeken.
Verschil is op zich niet heel groot voor zo'n lange tijdrit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doelde op 'kutpols'. Polsblessure of geen polsblessure, ik denk dat er geen maat op Cancellara stond vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |