Misschien mag die niets naar buiten brengen ivm een boetebeding? Jouw onderbuikgevoelens gebaseerd op de koude grond voegen totaal niets toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:58 schreef Greys het volgende:
Hij "beraadt zich op stappen" om alsnog aan de finale deel te nemen. Net als hij de vorige keer een protest aan zou dienen dat nooit ingediend is uiteindelijk.
Gaat niks van komen. Wat ik je brom. Hij is stiekem al lang blij dat ie niet meer hoeft. En waarom doet hij niet in een officieel statement zijn kant van het verhaal maar aan een kerel langs de snelweg inclusief foto?
gaat hieromquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Heerlijk ook hoe Mirjam Olfers constant wordt benaderd. Die is meester doctorandus ingenieur en alle poespas. Maar heeft keihard aan geloofwaardig ingeboet sinds dat Ajax debacle. Tekenend dat ze die benaderen.
Gelukkig stikt het in deze topics van de onderbuikgevoelens, dus kunnen die van mij er ook wel bij, nietwaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien mag die niets naar buiten brengen ivm een boetebeding? Jouw onderbuikgevoelens gebaseerd op de koude grond voegen totaal niets toe.
Waar heb je dat gelezen? Dacht dat hij nog niks had verklaard?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef Moira. het volgende:
En dat stukkie dat Yuri zelf zegt dattie om 03:30 thuis was ipv 06:00?
Als er 2 verhalen zijn moet je ze allebei belichten
Die bobos laten zich 3 weken lang vollopen in Rio en doen stoute dingen met hannie uit de bestuurscommissiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef Pedroso het volgende:
Mocht Yuri hier winnen dan kunnen alle bobo's per direct vertrekken. We zullen in ieder geval nu wel horen wat de exacte reden is van zijn verwijdering.
Waarom hij trouwens direct vertrokken is uit Rio is mij een raadsel, als het vrij onschuldig was dan had ie toch wel gebleven ?
Hij had daar geen keuze in en moest direct z'n spullen pakken en dezelfde avond naar huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef Pedroso het volgende:
Mocht Yuri hier winnen dan kunnen alle bobo's per direct vertrekken. We zullen in ieder geval nu wel horen wat de exacte reden is van zijn verwijdering.
Waarom hij trouwens direct vertrokken is uit Rio is mij een raadsel, als het vrij onschuldig was dan had ie toch wel gebleven ?
nee, dat is niet vaag.... het mag.........quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef [url=http://forum.fok.nl[quote]
[b]Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef StaceySinger het volgende:
gaat hierom
Tot slot lezen we in het reglement dat het NOC*NSF en een sporter samen een commissie mogen benoemen die bindend advies geeft, in geval ze het niet eens worden over een geschil.
Vorige topic ergens. Was een journalist die even langs de snelweg stopte om bij te komen van een migraineaanval en toevallig Yuri daar trof. Had 'm snel een paar vragen gesteld en een foto gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Dacht dat hij nog niks had verklaard?
Alles begint erop te wijzen dat er, naast een belachelijke straf, ook machtsmisbruik aan de orde was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gaat hierom
Tot slot lezen we in het reglement dat het NOC*NSF en een sporter samen een commissie mogen benoemen die bindend advies geeft, in geval ze het niet eens worden over een geschil.
... Zegt hij tegen een of ander figuur langs de snelweg...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had daar geen keuze in en moest direct z'n spullen pakken en dezelfde avond naar huis.
De Bergenaar besluit ook uit te stappen en loopt op de atleet af. "Ik vroeg hem: 'Heb je echt gedronken?' en hij zei van wel. Hij vertelde dat hij dacht dat hij toch genoeg tijd had tot de finale en dat hij daarom met een taxi is vertrokken om ergens wat te gaan drinken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige topic ergens. Was een journalist die even langs de snelweg stopte om bij te komen van een migraineaanval en toevallig Yuri daar trof. Had 'm snel een paar vragen gesteld en een foto gemaakt.
Ja, waarom niet? Zie niet in waarom die kerel dat zou verzinnen en een foto zou photoshoppen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
... Zegt hij tegen een of ander figuur langs de snelweg...
Alle andere hear-say niet te verifiëren bronnen zijn uiteraard wel valide...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
... Zegt hij tegen een of ander figuur langs de snelweg...
Dat zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig stikt het in deze topics van de onderbuikgevoelens, dus kunnen die van mij er ook wel bij, nietwaar?![]()
Ik geloof/denk (!) dat er niks van dat beroep terecht gaat komen. Net als de vorige keer. Laat me.
Lijkt mij ook dat er meer aan de hand was, als dat niet zo is dan is het vrij belachelijk hoe het is gegaan. Ook al is het niet slim van v. Gelder maar dan zou een waarschuwing meer op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had daar geen keuze in en moest direct z'n spullen pakken en dezelfde avond naar huis.
Des te lulliger dat hij geen tijd heeft gekregen om daar met een advocaat naar de zaak te kijken.
Ik ben zelf van mening dat Yuri gewoon dom is geweest en dat er meer speelt dan we te horen krijgen. Maar die zaakjes klinken me wel steeds shady'er in de oren.
omgekochte journalist natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De Bergenaar besluit ook uit te stappen en loopt op de atleet af. "Ik vroeg hem: 'Heb je echt gedronken?' en hij zei van wel. Hij vertelde dat hij dacht dat hij toch genoeg tijd had tot de finale en dat hij daarom met een taxi is vertrokken om ergens wat te gaan drinken.
Rond 3.30 uur was hij weer terug in het Olympisch dorp."
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)Gelder+over+misstap+
[ afbeelding ]
Je weet toch niet hoe Yuri hier zelf in staat? Die wilt waarschijnlijk van de daken schreeuwen wat hem nou weer overkomen is maar wordt van alle kanten tegengehouden. Topsporters worden vaak geleefd, al helemaal in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Greys het volgende:
Dat is toch ook gewoon echt raar, waarom zou hij in deze rare tijd waarin hij niks zou willen of mogen zeggen wel zijn verhaal doen tegenover een wildvreemde knakker langs de snelweg en dan ook nog akkoord gaan met een foto. Dan weet je toch dat die meneer daar vervolgens meteen mee naar de media holt? En hij wilde dat de media hem met rust laat. Lekker handig dan. Is hij nou écht zo dom of doet ie gewoon steeds heel goed alsof?
Pure betutteling die geen enkel doel waarborgen en alleen vanuit het principe opgesteld zijn omdat het "zo hoort voor een topsporter" met geen enkel ogenschouw voor prestaties.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Een sporter die zich als één van acht finalisten geplaatst heeft van ongeveer zeventig deelnemers heeft uitstekend gepresteerd en precies gedaan wat van hem verwacht mag worden.
Het echt kwalijke feit is dat we net doen alsof sporters zich moeten verantwoorden voor wat ze doen naast hun sport en dat is gewoon gelul. Dat de huidige generatie sporters dus voorafgaand aan een olympische spelen gechanteerd worden om akkoord te gaan met reglementen die niets met hun sport te maken hebben is het echt kwalijke. Niet tekenen is niet mee mogen doen, dus ja dit is gewoon directe chantage.
Regels over wel of niet drinken, wel of niet het dorp verlaten en waarschijnlijk staat er ook wel iets in over hoe vaak, met wie en tot hoe laat je mag neuken zijn niet meer en niet minder dan betutteling die nergens over gaat. De sporter heeft zich gekwalificeerd, dat is moeilijk zat en zou voldoende moeten zijn.
Laten we hopen dat Yuri zijn rechtszaak wint.
Gewoon je straf accepteren ook al is die buiten alle proportie en rechtvaardigheid, dat is lekker volwassen jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef beantherio het volgende:
Dat Nederlandse gedweep met ritselaars en rommelaars ook altijd. Sommigen zijn het middelbare school-niveau nooit ontgroeit: het "ja maar hunnie zijn ook fout!" wordt blijkbaar nog als een serieus argument gezien.![]()
Geef gewoon toe dat je fout zit, accepteer de straf, maak de fout niet meer en sputter niet tegen. Da's volwassen gedrag.
Er wordt van alles verteld als er sensatie te vinden is, maar de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Sigaartje het volgende:
Vanochtend werd op de radio (NPO 1 ) verteld dat hij zwaar dronken binnenkwam.
Om 12 uur sloot het Heineken-huis, toen is hij naar een nachtclub gegaan.
Hij schijnt om zes uur lallend en lawaaimakend teruggekeerd te zijn in het dorp.
Hier gaat het dus niet om 2 of 3 biertjes.
Nogmaals, het gaat om de hoogte van de straf. Als Ome Hendriks hem apart had genomen en hem achter gesloten deuren ongenadig onder uit de zak had gegeven en hem een uitgaansverbod en meldplicht had aangesmeerd was er niet eens 1 deel volgeluld en was iedereen het erover eens geweest dat het prima opgelost was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef beantherio het volgende:
Dat Nederlandse gedweep met ritselaars en rommelaars ook altijd. Sommigen zijn het middelbare school-niveau nooit ontgroeit: het "ja maar hunnie zijn ook fout!" wordt blijkbaar nog als een serieus argument gezien.![]()
Geef gewoon toe dat je fout zit, accepteer de straf, maak de fout niet meer en sputter niet tegen. Da's volwassen gedrag.
Ja want het maakt geen ene fuck uit of je met bepaald wangedrag (even algemeen, aangezien je het over sporters en niet alleen Yuri hebt) niet alleen je eigen naam maar ook die van je sponsors, trainer en eventuele teamgenoten ten schande maakt, wou je zeggen? Geen enkele verantwoording? Dat soort types zullen vast vele sponsors overhouden dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Het echt kwalijke feit is dat we net doen alsof sporters zich moeten verantwoorden voor wat ze doen naast hun sport en dat is gewoon gelul.
Mijn ervaring met verhalen over sporters die op een of andere manier zich misdragen, is dat de waarheid meestal redelijk ver van het verhaal van de sporter ligt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er wordt van alles verteld als er sensatie te vinden is, maar de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
Dat het niet om 2 of 3 biertjes ging geeft Yuri zelf ook toe. Maar die zegt gewoon om 03:30 netjes thuis te zijn gekomen.
Een stellige positie innemen is verplicht hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe Yuri hier zelf in staat? Die wilt waarschijnlijk van de daken schreeuwen wat hem nou weer overkomen is maar wordt van alle kanten tegengehouden. Topsporters worden vaak geleefd, al helemaal in dit soort gevallen.
Ik vind dat je hier wel een erg stellige positie inneemt met zo weinig informatie, Greys
Volgens mij was het een verklaring van NOC, ik zal eens kijken of ik het kan vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er wordt van alles verteld als er sensatie te vinden is, maar de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
Dat het niet om 2 of 3 biertjes ging geeft Yuri zelf ook toe. Maar die zegt gewoon om 03:30 netjes thuis te zijn gekomen.
Negatieve publiciteit is ook publiciteit. De enige partij die hier steeds slechter uit de verf komt is het NOC.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want het maakt geen ene fuck uit of je met bepaald wangedrag (even algemeen, aangezien je het over sporters en niet alleen Yuri hebt) niet alleen je eigen naam maar ook die van je sponsors, trainer en eventuele teamgenoten ten schande maakt, wou je zeggen? Geen enkele verantwoording? Dat soort types zullen vast vele sponsors overhouden dan.
In het verleden is in het geval van Yuri het tegendeel gebleken, en heeft de turnbond zich juist niet aan afspraken gehouden waar Yuri juist de waarheid sprak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mijn ervaring met verhalen over sporters die op een of andere manier zich misdragen, is dat de waarheid meestal redelijk ver van het verhaal van de sporter ligt.
nou je kan ook nog heel fanatiek tegen bobo's zij merk ik. Van Gelder is dan bijzaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
En stellige positie innemen is verplicht hier.
Je bent of voor Yuri of tegen hem.
Vrij irritant, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een stellige positie innemen is verplicht hier.
quote:Vader Simon van Gelder liet gisteren aan RTL Nieuws weten dat hij vooral boos is op de mensen die het besluit hebben genomen. "Als er al een hemel bestaat, zijn er een paar mensen die daar niet in komen."
Volgens hem is het onterecht dat zijn zoon naar huis is gestuurd. "Yuri gaat nog met een verklaring komen", vertelt hij verder. Wanneer, is nog niet duidelijk.
Fak joe, nu naar buiten dan, hommoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een stellige positie innemen is verplicht hier.
Jij komt ook niet in de hemel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterk punt dit van de advocaat.quote:"NOC*NSF heeft zich onrechtmatig gedragen door Yuri op een vliegtuig naar huis te zetten, terwijl Yuri met het IOC een afspraak heeft om komende maandag de finale op de ringen te turnen", zegt hij tegen het persbureau.
En zijn rechten zijn waarschijnlijk niet geheel behartigd omdat hij geen kans heeft gekregen zich te verdedigen en ter plekke zijn rechten uit te pluizen en daar bijstand in te vinden.quote:
Het lijkt me sterk dat het IOC dat na de opgelegde straf heeft toegezegd. En daarmee is dat dus totaal irrelevant.quote:
Nog een jaar of 10 en de prestaties alleen doen er niet meer toe maar krijg je bonus- danwel aftrekpunten naar gelang je levensstijl...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pure betutteling die geen enkel doel waarborgen en alleen vanuit het principe opgesteld zijn omdat het "zo hoort voor een topsporter" met geen enkel ogenschouw voor prestaties.
De NOC schiet het doel om sporters tot een zo goed mogelijke prestatie te begeleiden volledig voorbij, en is blijkbaar de cultuurbewaker en vingertikker van een leefwijze geworden, die liever sporters naar huis sturen dan te laten shinen.
regels (pdf)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Sigaartje het volgende:
Zijn de regels van het Olympisch comite trouwens openbaar?
Trouwens de uitspraak van je bent voor of je bent tegen Youri van Gelder is pure flauwekul.
Waarom dan wel tegen een shady knakker met telefooncamera langs de snelweg? Als hij dan van alle kanten wordt tegengehouden, waarom dat dan wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe Yuri hier zelf in staat? Die wilt waarschijnlijk van de daken schreeuwen wat hem nou weer overkomen is maar wordt van alle kanten tegengehouden. Topsporters worden vaak geleefd, al helemaal in dit soort gevallen.
Ik vind dat je hier wel een erg stellige positie inneemt met zo weinig informatie, Greys
hoezo shady ? omdat er een camera op zijn telefoon zit ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan wel tegen een shady knakker met telefooncamera langs de snelweg? Als hij dan van alle kanten wordt tegengehouden, waarom dat dan wel?
En ik ben alleen stellig qua dat het zijn eigen schuld is. Daar heb ik niet meer informatie dan de officiële verklaring voor nodig en die was er.
En ik ben stellig dat ik het ronduit dom vind dat ie op de foto gaat en zijn verhaal doet langs de snelweg. Omdat 'iets dom vinden' een persoonlijk gevoel is.
Of het naar huis sturen overdreven was ben ik niet stellig over. Of een straf of berisping überhaupt terecht was wel. Lijkt me niet onredelijk.
Doelde daarmee op de algemene tendens van deze reeks en dat er daarbij veel uitersten aanwezig zijn is helaas geen onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Sigaartje het volgende:
Trouwens de uitspraak van je bent voor of je bent tegen Youri van Gelder is pure flauwekul.
Daar ben je ook vrij stellig, puur gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riepquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
En zijn rechten zijn waarschijnlijk niet geheel behartigd omdat hij geen kans heeft gekregen zich te verdedigen en ter plekke zijn rechten uit te pluizen en daar bijstand in te vinden.
Da's dus een beetje het hele punt. Een straf of berisping zou hoogstwaarschijnlijk wel terecht zijn geweest, maar met de informatie die we nu hebben lijkt het naar huis sturen voor het grote publiek dus een vrij overdreven zaakquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan wel tegen een shady knakker met telefooncamera langs de snelweg? Als hij dan van alle kanten wordt tegengehouden, waarom dat dan wel?
En ik ben alleen stellig qua dat het zijn eigen schuld is. Daar heb ik niet meer informatie dan de officiële verklaring voor nodig en die was er.
En ik ben stellig dat ik het ronduit dom vind dat ie op de foto gaat en zijn verhaal doet langs de snelweg. Omdat 'iets dom vinden' een persoonlijk gevoel is.
Of het naar huis sturen overdreven was ben ik niet stellig over. Of een straf of berisping überhaupt terecht was wel. Lijkt me niet onredelijk.
Oké. Fair. Ik had 'onbekende kerel met migraine op een parkeerplaats die een camera tevoorschijn haalde ipv een hem bekende journalist of persoon' moeten zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoezo shady ? omdat er een camera op zijn telefoon zit ?
Nah da's niet gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riep, da's gebaseerd op het feit dat hij dezelfde dag nog naar huis heeft gestuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben je ook vrij stellig, puur gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riep![]()
Wie weet hebben ze hem de kans geboden om daar met een advocaat te praten of iets met een geschillencommissie en riep hij 'pleur nu maar op met je zootje ook, ik ga al'. Ik denk niet dat ze hem op het vliegveld tijdens het wachten zijn telefoon hebben afgepakt dus ik denk dat er best kansen zijn geweest met zijn advocaat te overleggen voor vertrek.
ow. Ik vind het net andersom: of je stuurt hem naar huis of je doet niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Moira. het volgende:
Da's dus een beetje het hele punt. Een straf of berisping zou hoogstwaarschijnlijk wel terecht zijn geweest, maar met de informatie die we nu hebben lijkt het naar huis sturen voor het grote publiek dus een vrij overdreven zaak
Vind ik geen logische gedachtegang. Er is volgens mij een breed scala aan straffen die een sporter opgelegd kunnen worden als ze zich niet aan afspraken houden, waar diskwalificatie slechts een van is. En dat diskwalificatie ook gelijk betekent 'direct op het vliegtuig naar huis' is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ow. Ik vind het net andersom: of je stuurt hem naar huis of je doet niks.
Een boze dronken Van Gelder zóu zoiets best kunnen roepen.. In the heat of the moment. "bekijk het ook maar". Opstandig. Dwars. Onredelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Moira. het volgende:
En iemand die 12 jaar lang voor de OS aan het vechten is gaat dan niet als hij eindelijk in een finale staat roepen "laat maar zitten, ik ga al"![]()
Of naar de gevangenis of niks... Ertussenin zit niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ow. Ik vind het net andersom: of je stuurt hem naar huis of je doet niks.
Maar wat heb je aan een straf ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef Moira. het volgende:
Vind ik geen logische gedachtegang. Er is volgens mij een breed scala aan straffen die een sporter opgelegd kunnen worden als ze zich niet aan afspraken houden, waar diskwalificatie slechts een van is. En dat diskwalificatie ook gelijk betekent 'direct op het vliegtuig naar huis' is ook weer zoiets.
Nog beter dan die voetballertrainer achter de container?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef MakkieR het volgende:
Dit is nog beter dan Goede tijden Slechte tijden
Nee, je vertegenwoordigd je land. Het land schrijft je in en kan je dus ook terugtrekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef alki het volgende:
Hoe kan TeamNL hem eigenlijk weigeren? Hij is toch op persoonlijke titel daar.
Dan ken je Yuri echt niet hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een boze dronken Van Gelder zóu zoiets best kunnen roepen.. In the heat of the moment. "bekijk het ook maar". Opstandig. Dwars. Onredelijk.
Best een interessante gate zo. Alsof we in SHO zitten![]()
Wat heb je aan een diskwalificatie?quote:
Als ik lees hoe sommige mensen Yuri hier omschrijven denk ik dat het IOC beter alle andere atleten thuis had kunnen laten zodat Yuri vakantie kan vieren in Rio en even een gouden medaille kan ophalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef Blueheeler het volgende:
Als ik lees hoe sommige mensen Yuri hier omschrijven denk ik dat hij beter op de paralympics had kunnen starten.
De nummers 9 en 10 schuiven net zo hard weer terug naar hun oude plekken hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef Zorro het volgende:
Er is al een vervanger aangewezen voor de finale, dat gaat lastig worden.
Volgens Radio1 ligt dat toch wat moeilijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
De nummers 9 en 10 schuiven net zo hard weer terug naar hun oude plekken hoor
Of Yuri gewoon ergens buiten het dorp laten onderbrengen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als ik lees hoe sommige mensen Yuri hier omschrijven denk ik dat het IOC beter alle andere atleten thuis had kunnen laten zodat Yuri vakantie kan vieren in Rio en even een gouden medaille kan ophalen.
Dan maar een finale met 9quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Radio1 ligt dat toch wat moeilijker.
Leg uit? Ik luister geen radio 1.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Radio1 ligt dat toch wat moeilijker.
Precies, wat erg frustrerend isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als iedereen in dit topic zo ongeveer..
Laten we hem allemaal even bellen, kennen we hem meteen wat beter. Vind hij vast niet ergquote:
Een vervanger is aangewezen. Dat betekent dat Yuri officieel is afgemeld anders was dat niet gebeurd. Dus in feite is er een startlijst (Dat laaste denk ik dan, dat werd zo niet gezegd).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leg uit? Ik luister geen radio 1.
Voor zover ik weet staat dat pas vast op het moment dat de startlijsten bekend zijn.
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd, want ik meende mij te herinneren dat er ook wel rechtszaken voorkomen omtrent wie mag deelnemen aan de OS. Als dat zo is, dan is NOC NSF niet almachtig, maar ja als Nederland geen gouden medailles wint, dan moet je de OS op andere manieren spannend maken, Way the go NOC NSF hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, je vertegenwoordigd je land. Het land schrijft je in en kan je dus ook terugtrekken.
Wat ik hier lees beweert de Franse turnbond dat zelf:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een vervanger is aangewezen. Dat betekent dat Yuri officieel is afgemeld anders was dat niet gebeurd. Dus in feite is er een startlijst (Dat laaste denk ik dan, dat werd zo niet gezegd).
Het lijkt me dat het IOC daar over gaat en niet het NOC*NSF, een Nederlandse rechter of Van Gelder. Er zullen (neem ik aan) wel bepaalde regels bestaan die vereisen dat je voor een bepaalde datum of tijdstip een deelnemer moet bevestigen: dat zal de reden zijn dat er nu een andere finalist is aangewezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
De nummers 9 en 10 schuiven net zo hard weer terug naar hun oude plekken hoor
En afmelden is afmelden. Zo begreep ik het tenminste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het IOC daar over gaat en niet het NOC*NSF, een Nederlandse rechter of Van Gelder. Er zullen (neem ik aan) wel bepaalde regels bestaan die vereisen dat je voor een bepaalde datum of tijdstip een deelnemer moet bevestigen: dat zal de reden zijn dat er nu een andere finalist is aangewezen.
Rechtszaak tegen het IOC zou helemaal episch zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het IOC daar over gaat en niet het NOC*NSF, een Nederlandse rechter of Van Gelder. Er zullen (neem ik aan) wel bepaalde regels bestaan die vereisen dat je voor een bepaalde datum of tijdstip een deelnemer moet bevestigen: dat zal de reden zijn dat er nu een andere finalist is aangewezen.
Ja precies, maar ik heb nergens een officiele verklaring van het IOC gezien dat de startlijst voor de ringenfinale vast staatquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
ow. oke.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef Moira. het volgende:
Wat heb je aan een diskwalificatie?
Als er regels verbroken zijn moet dat consequenties hebben, dat lijkt me logisch. Maar een atleet direct naar huis sturen terwijl hij een zeldzame Nederlandse finaleplek heeft bemachtigt lijkt nou eenmaal wat overdreven met de informatie die wij als publiek nu hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |