abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164396538
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Een stellige positie innemen is verplicht hier.

Je bent of voor Yuri of tegen hem.
Fak joe, nu naar buiten dan, hommo :(
  woensdag 10 augustus 2016 @ 15:19:17 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164396603
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:')!
Jij komt ook niet in de hemel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164396607
quote:
"NOC*NSF heeft zich onrechtmatig gedragen door Yuri op een vliegtuig naar huis te zetten, terwijl Yuri met het IOC een afspraak heeft om komende maandag de finale op de ringen te turnen", zegt hij tegen het persbureau.
Sterk punt dit van de advocaat.
pi_164396662
Zijn de regels van het Olympisch comite trouwens openbaar?

Trouwens de uitspraak van je bent voor of je bent tegen Youri van Gelder is pure flauwekul.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  PR en moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 15:21:56 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164396730
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Collide het volgende:

[..]

En zijn rechten zijn waarschijnlijk niet geheel behartigd omdat hij geen kans heeft gekregen zich te verdedigen en ter plekke zijn rechten uit te pluizen en daar bijstand in te vinden.

Yuri heeft vast fout gezeten one way or the other, maar de manier waarop dit afgehandeld is is duidelijk ook niet helemaal kies.
Fuck the EBU.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 15:22:49 #56
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_164396771
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Collide het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat het IOC dat na de opgelegde straf heeft toegezegd. En daarmee is dat dus totaal irrelevant.
pi_164396797
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Pure betutteling die geen enkel doel waarborgen en alleen vanuit het principe opgesteld zijn omdat het "zo hoort voor een topsporter" met geen enkel ogenschouw voor prestaties.

De NOC schiet het doel om sporters tot een zo goed mogelijke prestatie te begeleiden volledig voorbij, en is blijkbaar de cultuurbewaker en vingertikker van een leefwijze geworden, die liever sporters naar huis sturen dan te laten shinen.
Nog een jaar of 10 en de prestaties alleen doen er niet meer toe maar krijg je bonus- danwel aftrekpunten naar gelang je levensstijl...
pi_164396822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Sigaartje het volgende:
Zijn de regels van het Olympisch comite trouwens openbaar?

Trouwens de uitspraak van je bent voor of je bent tegen Youri van Gelder is pure flauwekul.
regels (pdf)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 augustus 2016 @ 15:25:13 #59
163650 Greys
pi_164396855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je weet toch niet hoe Yuri hier zelf in staat? Die wilt waarschijnlijk van de daken schreeuwen wat hem nou weer overkomen is maar wordt van alle kanten tegengehouden. Topsporters worden vaak geleefd, al helemaal in dit soort gevallen.

Ik vind dat je hier wel een erg stellige positie inneemt met zo weinig informatie, Greys :D
Waarom dan wel tegen een shady knakker met telefooncamera langs de snelweg? Als hij dan van alle kanten wordt tegengehouden, waarom dat dan wel?

En ik ben alleen stellig qua dat het zijn eigen schuld is. Daar heb ik niet meer informatie dan de officiële verklaring voor nodig en die was er.
En ik ben stellig dat ik het ronduit dom vind dat ie op de foto gaat en zijn verhaal doet langs de snelweg. Omdat 'iets dom vinden' een persoonlijk gevoel is.

Of het naar huis sturen overdreven was ben ik niet stellig over. Of een straf of berisping überhaupt terecht was wel. Lijkt me niet onredelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164396960
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom dan wel tegen een shady knakker met telefooncamera langs de snelweg? Als hij dan van alle kanten wordt tegengehouden, waarom dat dan wel?

En ik ben alleen stellig qua dat het zijn eigen schuld is. Daar heb ik niet meer informatie dan de officiële verklaring voor nodig en die was er.
En ik ben stellig dat ik het ronduit dom vind dat ie op de foto gaat en zijn verhaal doet langs de snelweg. Omdat 'iets dom vinden' een persoonlijk gevoel is.

Of het naar huis sturen overdreven was ben ik niet stellig over. Of een straf of berisping überhaupt terecht was wel. Lijkt me niet onredelijk.
hoezo shady ? omdat er een camera op zijn telefoon zit ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164396979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Sigaartje het volgende:

Doelde daarmee op de algemene tendens van deze reeks en dat er daarbij veel uitersten aanwezig zijn is helaas geen onzin.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 augustus 2016 @ 15:27:53 #62
163650 Greys
pi_164396985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

En zijn rechten zijn waarschijnlijk niet geheel behartigd omdat hij geen kans heeft gekregen zich te verdedigen en ter plekke zijn rechten uit te pluizen en daar bijstand in te vinden.
Daar ben je ook vrij stellig, puur gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riep ;)
Wie weet hebben ze hem de kans geboden om daar met een advocaat te praten of iets met een geschillencommissie en riep hij 'pleur nu maar op met je zootje ook, ik ga al'. Ik denk niet dat ze hem op het vliegveld tijdens het wachten zijn telefoon hebben afgepakt dus ik denk dat er best kansen zijn geweest met zijn advocaat te overleggen voor vertrek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 15:29:06 #63
288245 crew  Moira
pi_164397033
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's dus een beetje het hele punt. Een straf of berisping zou hoogstwaarschijnlijk wel terecht zijn geweest, maar met de informatie die we nu hebben lijkt het naar huis sturen voor het grote publiek dus een vrij overdreven zaak :P

Wellicht heeft Yuri nog wel meer verhaal gedaan naar anderen die hem vragen stelden voordat hij is teruggeroepen door z'n advocaat ofzo. Je weet het niet, daarom is het lastig (onmogelijk) om daar een inhoudelijke mening over te vormen.
Ik kan me iig wel voorstellen dat hij de behoefte heeft om vragen naar zijn adres te beantwoorden, en achteraf te horen krijgt dat hij dat beter niet had kunnen doen. Weten wij veel :D
Fuck the EBU.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 augustus 2016 @ 15:29:22 #64
163650 Greys
pi_164397043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hoezo shady ? omdat er een camera op zijn telefoon zit ?
Oké. Fair. Ik had 'onbekende kerel met migraine op een parkeerplaats die een camera tevoorschijn haalde ipv een hem bekende journalist of persoon' moeten zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164397106
Had van Gelder overigens wel of niet de GPS-app aanstaan?
  PR en moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 15:32:11 #66
288245 crew  Moira
pi_164397164
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben je ook vrij stellig, puur gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riep ;)
Wie weet hebben ze hem de kans geboden om daar met een advocaat te praten of iets met een geschillencommissie en riep hij 'pleur nu maar op met je zootje ook, ik ga al'. Ik denk niet dat ze hem op het vliegveld tijdens het wachten zijn telefoon hebben afgepakt dus ik denk dat er best kansen zijn geweest met zijn advocaat te overleggen voor vertrek.
Nah da's niet gebaseerd op iets dat hij langs de snelweg riep, da's gebaseerd op het feit dat hij dezelfde dag nog naar huis heeft gestuurd :P Dat is niet genoeg tijd om daar ter plekke je rechten uit te zoeken en rechtsbijstand te vinden.
Gediskwalifceerd voor de finales, prima. Maar die is volgende week maandag pas en tot die tijd had hij prima in Rio kunnen blijven om het voor zichzelf ff uit te zoeken. Als ze hem die kans hadden geboden had hij niet in NL pas een advocaat erbij gehaald.
En iemand die 12 jaar lang voor de OS aan het vechten is gaat dan niet als hij eindelijk in een finale staat roepen "laat maar zitten, ik ga al" :D Yuri wil gewoon die finale turnen en vindt dit een overdreven sanctie.

Maar nogmaals, het hele verhaal en de waarheid kennen we niet. Dus daar zullen we 't mee moeten doen _O-
Fuck the EBU.
pi_164397170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Moira. het volgende:
Da's dus een beetje het hele punt. Een straf of berisping zou hoogstwaarschijnlijk wel terecht zijn geweest, maar met de informatie die we nu hebben lijkt het naar huis sturen voor het grote publiek dus een vrij overdreven zaak :P
ow. Ik vind het net andersom: of je stuurt hem naar huis of je doet niks.
pi_164397225
Als ik lees hoe sommige mensen Yuri hier omschrijven denk ik dat hij beter op de paralympics had kunnen starten.
  PR en moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 15:33:48 #69
288245 crew  Moira
pi_164397227
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Wup2 het volgende:

[..]

ow. Ik vind het net andersom: of je stuurt hem naar huis of je doet niks.
Vind ik geen logische gedachtegang. Er is volgens mij een breed scala aan straffen die een sporter opgelegd kunnen worden als ze zich niet aan afspraken houden, waar diskwalificatie slechts een van is. En dat diskwalificatie ook gelijk betekent 'direct op het vliegtuig naar huis' is ook weer zoiets.
Fuck the EBU.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 augustus 2016 @ 15:35:37 #70
163650 Greys
pi_164397299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Moira. het volgende:

En iemand die 12 jaar lang voor de OS aan het vechten is gaat dan niet als hij eindelijk in een finale staat roepen "laat maar zitten, ik ga al" :D
Een boze dronken Van Gelder zóu zoiets best kunnen roepen.. In the heat of the moment. "bekijk het ook maar". Opstandig. Dwars. Onredelijk.

Best een interessante gate zo. Alsof we in SHO zitten :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164397335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef Moira. het volgende:
Vind ik geen logische gedachtegang. Er is volgens mij een breed scala aan straffen die een sporter opgelegd kunnen worden als ze zich niet aan afspraken houden, waar diskwalificatie slechts een van is. En dat diskwalificatie ook gelijk betekent 'direct op het vliegtuig naar huis' is ook weer zoiets.
Maar wat heb je aan een straf ?
pi_164397349
Dit is nog beter dan Goede tijden Slechte tijden :P
pi_164397382
Hoe kan TeamNL hem eigenlijk weigeren? Hij is toch op persoonlijke titel daar.
Cuore Sportivo
  woensdag 10 augustus 2016 @ 15:38:38 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_164397402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef MakkieR het volgende:
Dit is nog beter dan Goede tijden Slechte tijden :P
Nog beter dan die voetballertrainer achter de container?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')