SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-08-2016 22:49:22 ]![]()
JAAA PR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nog anderhalf uur NL Tijd.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Worden dan sommige elementen gedevalueerd (bijvoorbeeld wat eerst een F-element was wordt een E-element)?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, hoogste is een I (0.9 punten voor D-score).
Maar turners komen wereldwijd met steeds moeilijkere elementen op de proppen. Om ze in de CoP te implementeren moet je alleen voor een internationaal toernooi al zo'n inzending doen voor de FIG (internationale turn federatie) en dan beoordelen zij of het een nieuw element wordt en hoe die geclassificeerd wordtYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het is onze dag vandaag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fylax boekt nu een ticket naar Portugal.Haar club was SV Paxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat echt enorm knap die salto's op de balk
What can change the nature of a man?![]()
Heeft Epke weer een nieuw element in petto deze keer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, hoogste is een I (0.9 punten voor D-score).
Maar turners komen wereldwijd met steeds moeilijkere elementen op de proppen. Om ze in de CoP te implementeren moet je alleen voor een internationaal toernooi al zo'n inzending doen voor de FIG (internationale turn federatie) en dan beoordelen zij of het een nieuw element wordt en hoe die geclassificeerd wordtOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik zei het gisteren al dat we een medaille gingen halen, maar jij geloofde me niet.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
oeps[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met de prognose mee misschien, maar niet in de tussenstand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Duitsland nu een tiende voor Nederland.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dat is een tijd geleden wel gebeurd. Omdat ze steeds moeilijker worden, zijn elementen die eerder G waren bijv. opgeschoven naar achter en minder waard geworden. Dus een Z-element zal er niet aan zitten komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Worden dan sommige elementen gedevalueerd (bijvoorbeeld wat eerst een F-element was wordt een E-element)?
Fuck the EBU.![]()
Moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de prognose mee misschien, maar niet in de tussenstand.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Coco98 het volgende:
Fylax boekt nu een ticket naar Portugal.
[..]
Haar club was SV PaxIk twijfelde al of ik Pax hoorde
![]()
Geen idee! Misschien gaat hij wel 4 vluchtelementen na elkaar doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heeft Epke weer een nieuw element in petto deze keer?
Maar een nieuw element is lastig. Dat moet van tevoren dus ingezonden zijn, en het is tegenwoordig lastig om echt nog nieuwe dingen te bedenken.
Zou wel mooi zijn als er ooit een Zonderland komt
Fuck the EBU.![]()
D-element kan hij ook wel hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Inderdaad, dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:51 schreef komrad het volgende:
was die afsprong niet een beetje simpel?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide.![]()
![]()
Sanne moet ons Brazilië voorbij helpen jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Precies zoals de kwaliquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Ok, Duitsland is er definitief voorbij. Komt gewoon een 15,4 voorbij![]()
15,466 voor de 2e duitse dus dat gaat niet meer lukken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ik snap deze grap niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
Yuri was meer van het B-element. Hoewel hij vroeger ook voor een C-element zijn hand niet omdraaide."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zei ik tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Ok, Duitsland is er definitief voorbij. Komt gewoon een 15,4 voorbijDie zijn sick goed op brug
Fuck the EBU.![]()
4 vluchtelementen na elkaar zou leuk zijn jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee! Misschien gaat hij wel 4 vluchtelementen na elkaar doen.
Maar een nieuw element is lastig. Dat moet van tevoren dus ingezonden zijn, en het is tegenwoordig lastig om echt nog nieuwe dingen te bedenken.
Zou wel mooi zijn als er ooit een Zonderland komt
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bier, Coke? Lijkt me tenminste.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Leek mij ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:51 schreef komrad het volgende:
was die afsprong niet een beetje simpel?I wander in my time...![]()
Maurits kon er ook niet om lachen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Was Deurloo toch ooit ook mee bezig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 vluchtelementen zou leuk zijn ja![]()
Ze loopt alle elementen langs die ze geturnd heeft, en alle combinaties die ze heeft gehaald. Zo rekent ze uit of de D-score die ze straks toegekend krijgt ook daadwerkelijk de D-score is die ze heeft geturnd. Eerder heeft ze al eens bezwaar aangetekend en toen 0.100 extra toegekend gekregen.quote:
Check anders ff OP, staat onder een spoilertje wat uitleg over die scores.Fuck the EBU.![]()
Mweeeeeh[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft het in de training wel al eens gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 vluchtelementen na elkaar zou leuk zijn jaZe zeiden iig dat hij wat keks in petto had voor de finale, dus ben benieuwd!
Fuck the EBU.![]()
Meid, het was niet serieus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze loopt alle elementen langs die ze geturnd heeft, en alle combinaties die ze heeft gehaald. Zo rekent ze uit of de D-score die ze straks toegekend krijgt ook daadwerkelijk de D-score is die ze heeft geturnd. Eerder heeft ze al eens bezwaar aangetekend en toen 0.100 extra toegekend gekregen.
Check anders ff OP, staat onder een spoilertje wat uitleg over die scores.![]()
Wel mooi dat je alles uitlegtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze loopt alle elementen langs die ze geturnd heeft, en alle combinaties die ze heeft gehaald. Zo rekent ze uit of de D-score die ze straks toegekend krijgt ook daadwerkelijk de D-score is die ze heeft geturnd. Eerder heeft ze al eens bezwaar aangetekend en toen 0.100 extra toegekend gekregen.
Check anders ff OP, staat onder een spoilertje wat uitleg over die scores.![]()
![]()
![]()
Chute bij China.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, niet hier tenminste.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hup Sanne.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
ze heeft 16,5 nodig om Duitsland voorbij te komenHelaas dus, nu hopen op Brazilië
Makkie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:54 schreef komrad het volgende:
ze heeft 16,5 nodig om Duitsland voorbij te komenHelaas dus, nu hopen op Brazilië
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Er überhaupt zijn op de spelen en dan ook nog de finale halen was al een hele goede prestatie.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ben benieuwd wat de opsprong haar oplevert tov kwalificatieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Sanne is wel echt goed maat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sanne.![]()
Album top 100 2024![]()
Ze maakt van een D een E-element
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
ze kan hiermee echt richting medaille op de balkquote:Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Uchumura kan ook gewoon goud winnen met val erbij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:55 schreef BlaZ het volgende:
De VS mag gewoon nog 3x vallen, dan winnen ze nog.![]()
Wat een geweldige prestatie van de Nederlandse ploeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is zeer zeker mogelijk jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:55 schreef komrad het volgende:
[..]
ze kan hiermee echt richting medaille op de balk
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige prestatie van de Nederlandse ploeg
Album top 100 2024![]()
Optimaal gepresteerd, staat dat in de bingo?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Niet alles lukt altijd wat je van te voren bedenkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef Felagund het volgende:
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
ja want ze doen het op basis van de werkelijke oefeningquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef Felagund het volgende:
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:56 schreef skysherrif het volgende:
Voor de rekenaars, is dit wel een verbetering qua score tegenover de kwalificatie voor deze finale?I wander in my time...![]()
Je weet nooit of bepaalde combinaties lukken en wat je daadwerkelijk dus turntquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef Felagund het volgende:
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik voel een docu van Wilfried de Jong aan komen over het turnschriftjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:56 schreef Evertjan het volgende:
leuk hoor dat opschrijven getuigt van veel focus en verbetenheid
Dat snap ik, maar dat plan je toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
ja want ze doen het op basis van de werkelijke oefeningYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
172.477[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je kan vooraf wel een plan hebben wat je voor D score wilt hebben maar nooit weten welke je gaa thebben, als je een onderdeel niet kan doen is je score lager.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef Felagund het volgende:
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?![]()
Zooo dan!!!And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
15.250
Wow
Wanneer is die toestelfinale?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
over 20 jaar maken ze een Andere Tijden Sport aan de hand van deze schriftjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een docu van Wilfried de Jong aan komen over het turnschriftje![]()
15.250.
Album top 100 2024![]()
Had ze bij de kwalificatie niet 15.300?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Doen ze uiteraard ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:57 schreef Felagund het volgende:
Kun je dit niet beter vooraf uitrekenen? Of is dat een stomme vraag?Maar het kan zijn dat je tijdens de oefening zelf bijv. een connectie mist of een pirouhette niet helemaal af kan maken. Dan loop je weer wat puntjes mis, dus die moet je dan ook meenemen. Dan word je D-score dus lager dan je in eerste instantie berekend had.
Fuck the EBU.![]()
Meedoen om de medailles bij de toestelfinale.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent wetende, hoe goed is dit?![]()
Voor de mensen die die vraag hadden (kan 't niet meer terugvinden): Ja, dit is een betere prestatie op balk dan de kwalificatie
Fuck the EBU.![]()
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen ze uiteraard ookMaar het kan zijn dat je tijdens de oefening zelf bijv. een connectie mist of een pirouhette niet helemaal af kan maken. Dan loop je weer wat puntjes mis, dus die moet je dan ook meenemen. Dan word je D-score dus lager dan je in eerste instantie berekend had.
Album top 100 2024![]()
43.817 is wat Brazilië nodig heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Martin Simekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een docu van Wilfried de Jong aan komen over het turnschriftjeOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op de balk heeft alleen Biles hoger gescoord: 15.300, zelfs Hernandez zat nu onder haar 15.233. Wow
Wat had ze daar? In mijn herinnering 15.300.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Moira. het volgende:
Voor de mensen die die vraag hadden (kan 't niet meer terugvinden): Ja, dit is een betere prestatie op balk dan de kwalificatie"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als ze dit in de finale doet, maakt ze een dikke kans op een medaille. Er vallen er dan altijd wat van de balk af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent wetende, hoe goed is dit?![]()
geen idee? Weet iemand dit ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef marcodej het volgende:
Had ze bij de kwalificatie niet 15.300?![]()
VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat is nog best hoog toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Max23 het volgende:
Brazilië moet halen:
43,817 op brug
14,605 gemiddeld![]()
Biles mag je wegdenken hoor, die is niet van deze planeet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Redefine het volgende:
Op de balk heeft alleen Biles hoger gescoord: 15.300, zelfs Hernandez zat nu onder haar 15.233. Wow100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Score is goed voor zilver individueel tussen twee Amerikanen in. Beloofd wat voor de individuele finale.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Redefine het volgende:
Op de balk heeft alleen Biles hoger gescoord: 15.300, zelfs Hernandez zat nu onder haar 15.233. WowStraks met die moeilijkere sprong vooraf erbij
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hoe ver zijn we? Hond uitlaten duurde langer dan gehoopt..Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Volgens die shit die ik begin vd avond uitgerekend had (van het testevent en de kwalificaties) halen zij gemiddeld 14.243 op brug, dus moet te doen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Max23 het volgende:
Brazilië moet halen:
43,817 op brug
14,605 gemiddeld
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Redefine het volgende:
Op de balk heeft alleen Biles hoger gescoord: 15.300, zelfs Hernandez zat nu onder haar 15.233. Wow
And I am a weapon of massive consumption
NL is klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe ver zijn we? Hond uitlaten duurde langer dan gehoopt..I wander in my time...![]()
klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe ver zijn we? Hond uitlaten duurde langer dan gehoopt..![]()
Biles gaat verslagen worden door Wevers![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
15.066quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat had ze daar? In mijn herinnering 15.300.
Eythora 14.300 en lieke 14.366Fuck the EBU.![]()
ik ga gewoon gelijk krijgen en NL wordt 7equote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens die shit die ik begin vd avond uitgerekend had (van het testevent en de kwalificaties) halen zij gemiddeld 14.243 op brug, dus moet te doen zijn
Je bent net op tijd voor het Wilhelmus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe ver zijn we? Hond uitlaten duurde langer dan gehoopt..Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ga gewoon gelijk krijgen en NL wordt 7e
Moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat Brazilië van de 5e naar de 8e plek zou zakken
Fuck the EBU.![]()
In de kwalificatie had Sanne Wevers nog 15.066. Toen zat ze nog achter Hernandez en een Braziliaanse.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Heeft iemand de totaalscore van Thorsdottir, die komt vandaag volgens mij boven de 58 uit
In de kwali hadden die wel hogerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef Redefine het volgende:
15,633 en 15,366![]()
geluk van de onwetende voorspellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen
Moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat Brazilië van de 5e naar de 8e plek zou zakken
58,199quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de totaalscore van Thorsdottir, die komt vandaag volgens mij boven de 58 uitBuren wordt doorgeschoven naar morgen
58.199, netquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de totaalscore van Thorsdottir, die komt vandaag volgens mij boven de 58 uit
Fuck the EBU.![]()
Als Wevers brons pakt is dat superquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de kwali hadden die wel hoger
15,633 en 15,366I wander in my time...![]()
quote:Die doet gewoon mee voor een individuele plak op de meerkampquote:
Schatje, in de OP staat een hele waslijst aan kwalificatiescores, ook die van Eythora voor de meerkampquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En hoe goed is dat in vergelijk
Fuck the EBU.![]()
Zou de 6e score in de kwali zijn geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En hoe goed is dat in vergelijk![]()
Daarom heb ik het ook over deze wedstrijd qua 'eindrangschikking' en dat ze eerst wel achter die anderen zat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de kwali hadden die wel hoger
15,633 en 15,366Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze kan zo naar de paaldansvereniging na haar carrière .Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wist ik niet, zal zo even kijken. Bedoelde meer of dit medaillekansen waren of niet :$quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje, in de OP staat een hele waslijst aan kwalificatiescores, ook die van Eythora voor de meerkamp![]()
had ik wel moeten weten want ik ben OP geloof ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje, in de OP staat een hele waslijst aan kwalificatiescores, ook die van Eythora voor de meerkamp![]()
![]()
Vierde zou ze dan worden, als ik het de kwalificatie vergelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Die doet gewoon mee voor een individuele plak op de meerkampBuren wordt doorgeschoven naar morgen
ok tnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
USSR vooral. Tegenwoordig vooral de VS, China en Rusland ja![]()
Moah, het zou kunnen als ze de meerkamp van d'r leven turnt en de grote namen een matigequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist ik niet, zal zo even kijken. Bedoelde meer of dit medaillekansen waren of niet :$
Fuck the EBU.![]()
Roemenië won dit altijd juist.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had ik wel moeten weten want ik ben OP geloof ik
Fuck the EBU.![]()
Met kwalificatiescores win je geen medailles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over deze wedstrijd qua 'eindrangschikking' en dat ze eerst wel achter die anderen zat.I wander in my time...![]()
Zo, wat een sprong.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is maar net waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
We zijn nog nooit zo blij geweest met plek 7 :p
Die spelen was Roemenië ziek goed. Sindsdien ver teruggevallen hoorquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je na gaat dat de laatste keer dat NL überhaupt in een turnfinale stond in 1948 was is dit wel ongekend jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
We zijn nog nooit zo blij geweest met plek 7 :p
Fuck the EBU.![]()
Rusland is zeker van een medaille.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hij zei 'altijd', dat is dus niet waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In Beijing in 2008 wonnen de Chinezen wel vrij overtuigend goud.
Chinezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In Beijing in 2008 wonnen de Chinezen wel vrij overtuigend goud.
In China
Jurysport
Nuff saidI wander in my time...![]()
Waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Met kwalificatiescores win je geen medailles.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als dat geen goud & zilver wordt weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef Moira. het volgende:
Hier komt de reigning olympic championmagisch
Sowieso veel Amerika op het podium in het turnen de komende tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als dat geen goud & zilver wordt weet ik het ook niet meer
Fuck the EBU.![]()
![]()
wow
And I am a weapon of massive consumption
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Dit meisje heeft toch die zenuwachtige oudersBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Die op de OS van 2012 jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Dit meisje heeft toch die zenuwachtige oudersprachtig
Fuck the EBU.![]()
Nergens, maar de hele discussie over hoeveelste ze in kwalificatie zou zijn geworden gaat nergens over. Die scores tellen niet voor medailles, deze wel.quote:I wander in my time...![]()
wat hebben die Amerikanen geslikt? een trampoline?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Geweldige atletes dit Amerikaanse team
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: