Vierde zou ze dan worden, als ik het de kwalificatie vergelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Die doet gewoon mee voor een individuele plak op de meerkamp
ok tnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
USSR vooral. Tegenwoordig vooral de VS, China en Rusland ja
Moah, het zou kunnen als ze de meerkamp van d'r leven turnt en de grote namen een matigequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist ik niet, zal zo even kijken. Bedoelde meer of dit medaillekansen waren of niet :$
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had ik wel moeten weten want ik ben OP geloof ik
Met kwalificatiescores win je geen medailles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over deze wedstrijd qua 'eindrangschikking' en dat ze eerst wel achter die anderen zat.
Het is maar net waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
We zijn nog nooit zo blij geweest met plek 7 :p
Die spelen was Roemenië ziek goed. Sindsdien ver teruggevallen hoorquote:
Als je na gaat dat de laatste keer dat NL überhaupt in een turnfinale stond in 1948 was is dit wel ongekend jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
We zijn nog nooit zo blij geweest met plek 7 :p
Hij zei 'altijd', dat is dus niet waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In Beijing in 2008 wonnen de Chinezen wel vrij overtuigend goud.
Chinezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
In Beijing in 2008 wonnen de Chinezen wel vrij overtuigend goud.
Waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Met kwalificatiescores win je geen medailles.
Als dat geen goud & zilver wordt weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef Moira. het volgende:
Hier komt de reigning olympic championmagisch
Sowieso veel Amerika op het podium in het turnen de komende tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als dat geen goud & zilver wordt weet ik het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |