en de oefening ookquote:
bericht in mei:quote:
Ja leukquote:
Ik overdreef ook watquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
bericht in mei:
But the Romanian media are reporting that Iordache's recovery did not proceed as expected and she had to undergo another operation on her hand this week.
Die stapjes zijn juist niet zo goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Thorsdottir kan echt om de individuele medailles gaan strijden op toernooien als ze nog een klein stapje weet te maken
Juist niet. Geen stapjes en nahupjes graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Thorsdottir kan echt om de individuele medailles gaan strijden op toernooien als ze nog een klein stapje weet te maken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die stapjes zijn juist niet zo goed
Scherpquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Juist niet. Geen stapjes en nahupjes graag
Op de seconde gelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die stapjes zijn juist niet zo goed
Ja, omdat er een wissel was en NL pas als tweede moest op dit toestel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Aguero het volgende:
We hebben dus maar een Nederlandse oefening gemist tijdens het judo en het boksen?
Die kan naar een 58+ en dan hangt het van de anderen af of ze nog in de buurt van een plak komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef marcodej het volgende:
Wat kan De Dochter van Thor in de individuele meerkampfinale als je dit zo ziet?
quote:
Nederlandse pakken vind ik mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Al die pakken zijn lelijk. Dat doen ze bij de heren toch beter.
Dat hebben ze goed geregeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, omdat er een wissel was en NL pas als tweede moest op dit toestel.
Ze heeft dit jaar ook een enorme vooruitgang geboekt op sprong. Nu dus rond de 15.000 steeds, dat was vorig jaar bijna een heel punt minder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
wat staat hier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de stabiels ongelofelijk stabiel tot nu toe
Kijk eens op google naar de oufit en de looks van Elvira Becks in Barcelona'92... we've come a long wayquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:29 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Al die pakken zijn lelijk. Dat doen ze bij de heren toch beter.
Over 2 jaar 17.000 gemiddeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze heeft dit jaar ook een enorme vooruitgang geboekt op sprong. Nu dus rond de 15.000 steeds, dat was vorig jaar bijna een heel punt minder.
Pure mazzel, gezien de NOS aan het praten was terwijl die bokser al begon, pas na tien minuten gingen ze daar naartoe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat hebben ze goed geregeld.
Dit zag er ook weer strak uit zeg ik als leek.
Checkquote:
Eensch. Deze oranje pakjes zijn wel mooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
In de voorronde vond ik ze wat minder
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijk eens op google naar de oufit en de looks van Elvira Becks in Barcelona'92... we've come a long way
Jaquote:
Ja, dat betekent dat ze het heel goed doen voor hun doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Moira, weet je zeker dat de scores in dat overzicht kloppen? Nederland scoort bijna een volle punt hoger dan in jouw overzicht
Ze doen het toch op elk onderdeel beter dan de kwalificatie toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
Erg mooie teamscore op brug voor ons doen iig! Lopen we misschien nog wat mee in.
haha, dank voor de tip:)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Kijk eens op google naar de oufit en de looks van Elvira Becks in Barcelona'92... we've come a long way
Die zou nu strafpunten voor elegantie krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
haar naam was ik vergeten maar de looks herken ik gelijk weer
Yep, maar of 't genoeg verschil maakt om genoeg in te lopen weet ik ff nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doen het toch op elk onderdeel beter dan de kwalificatie toch?
begin je al te geloven in plek 7?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
Erg mooie teamscore op brug voor ons doen iig! Lopen we misschien nog wat mee in.
Die man mag nooit met pensioenquote:
Ook als ze dat niet doen is het dan gewoon goed. Je kunt niet beter dan je beste resultaat neerzetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yep, maar of 't genoeg verschil maakt om genoeg in te lopen weet ik ff niet
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef TheTraveler het volgende:
Als de rest nu bij alles valt.
Dan misschien.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden we nog goud kunnen pakken?
Ja, als de rest opgeeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard. Alleen niet bij het turnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook als ze dat niet doen is het dan gewoon goed. Je kunt niet beter dan je beste resultaat neerzetten.
Ik zag er laatst eentje die 20 jaar was die 1.45 was en 35 kilo woogquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de lengte van die Chinezen
Ze doen het super! Bij de kwalificatie was het nog kielekiele en nu staan ze voorlopig niet eens laatste. Da's gewoon hartstikke goed, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helemaal mee eensHet was voor ons bij de kwalificatie al heel wat dat we boven de 170 punten kwamen, dat zal nu al een paar punten hoger worden
wtfquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zag er laatst eentje die 20 jaar was die 1.45 was en 35 kilo woog
Duitsland scoort meestal sick hoog op brug. Maar 1 of 2 15 punters op balk zijn voor ons ook wel haalbaar als de dames foutloos presterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Max23 het volgende:
Duitsland pakken gaat hem niet worden, tenzij NL 3x 15.000 neerzet op Balk of er een Duitser van de brug valt
Een brug te ver, dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Duitsland scoort meestal sick hoog op brug.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Absoluut hoor, maar ook een 8e plek met dikke afstand van de 7e plek is nog hartstikke goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze doen het super! Bij de kwalificatie was het nog kielekiele en nu staan ze voorlopig niet eens laatste. Da's gewoon hartstikke goed, toch?
Volgens de Belgische commentatoren was een van de Braziliaanse meisjes 1.33 lang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |