Ze doen het toch op elk onderdeel beter dan de kwalificatie toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
Erg mooie teamscore op brug voor ons doen iig! Lopen we misschien nog wat mee in.
haha, dank voor de tip:)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Kijk eens op google naar de oufit en de looks van Elvira Becks in Barcelona'92... we've come a long way
Die zou nu strafpunten voor elegantie krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
haar naam was ik vergeten maar de looks herken ik gelijk weer
Yep, maar of 't genoeg verschil maakt om genoeg in te lopen weet ik ff nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doen het toch op elk onderdeel beter dan de kwalificatie toch?
begin je al te geloven in plek 7?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
Erg mooie teamscore op brug voor ons doen iig! Lopen we misschien nog wat mee in.
Die man mag nooit met pensioenquote:
Ook als ze dat niet doen is het dan gewoon goed. Je kunt niet beter dan je beste resultaat neerzetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yep, maar of 't genoeg verschil maakt om genoeg in te lopen weet ik ff niet
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef TheTraveler het volgende:
Als de rest nu bij alles valt.
Dan misschien.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden we nog goud kunnen pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |