Er werd trouwens ook gerefereerd dat een deel van het herenhockey team van 2000 onder leiding van Maurits Hendriks zich hebben misdragen ( alcoholmisbruik ) Daar trad Maurits overigens niet tegen op ( hypocrisie ) anders hadden we wel kunnen fluiten naar het OS goud van 2000. want het betrof 6 deelnemers van het heren hockey team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik zie je punt wel hoor maar blijkbaar had men daar geen zin in. Van Gelder is uiteindelijk een volwassen man en dan is het 'graag of niet'. Of je stelt je volledig professioneel op, of je bent weg. Daarnaast kan het natuurlijk ook goed zijn dat hij is weggestuurd ten behoeve van degenen die overlast hebben ondervonden (of erger, dat weten we dus niet).
Zie je wel, we zijn niet gekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
Update: Commentator HANS VAN ZETTEN neemt het op voor Yuri!!!! LIVE op TV![]()
![]()
![]()
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Daar waren er welgeteld nul van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Dit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Ik heb ze niet gezien.quote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ieder geval was merendeel van topic hier zonder beetje wedstrijd mentaliteit. Vooral over NOC vallen omdat iemand geen lol mocht maken.![]()
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, het verhaal in de OP. Is al een paar uur bekend natuurlijk.
Mijn oude overste...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.
http://www.nu.nl/sport-overig/2963641/slaap-zacht.html
Het zal me niets verbazen als we dat binnenkort ook te horen krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeld
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.quote:
Beetje verkapte manier om zijn mening te uiten. Want die is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.
Onbehoorlijk en zorgwekkend, eens. maar moet je dat hiermee bestraffen en vooral op dit moment? Iquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ieder geval was merendeel van topic hier zonder beetje wedstrijd mentaliteit. Vooral over NOC vallen omdat iemand geen lol mocht maken.![]()
Wat eem topsporter ben je als je collega topsporters gaat lastig vallen met je lamheid. Kansloos. En dat is nog het meest gekuisde van wat we weten.
Dank meneer pastoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat eem topsporter ben je als je collega topsporters gaat lastig vallen met je lamheid. Kansloos. En dat is nog het meest gekuisde van wat we weten.
Een biertje drinken is beeldspraak voor op stap gaan... Of dacht je dat er 1 biertje bedoeld werd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje was
Als het hem niet bevalt dat gaat hij maar terug naar zijn eigen land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
Martina vindt het terecht. En wie zijn wij om Churandy tegen te spreken?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-regels-zijn-regels
Ja ja, lul je er maar onder uit. Too late.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een biertje drinken is beeldspraak voor op stap gaan... Of dacht je dat er 1 biertje bedoeld werd?
Helemaal niet. Hij wilde zijn mening nog niet geven omdat hij niet alle feiten weet. Hij nam het voor niemand op!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Ja dat stuk in Helden heeft toen wel indruk gemaakt. Hoe geweldig zijn commentaar ook is, sindsdien kijk ik toch anders naar hem. En vind ik het dus ook helemaal niet verrassend dat hij erg pro-Yuri overkomt. .quote:
Verkapt echt wel, hij stelde 3 belangrijke vragen als je die nu beantwoord op wat we weten is het onterecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij wilde zijn mening nog niet geven omdat hij niet alle feiten weet. Hij nam het voor niemand op!
Samen een lijntje of 3 en een kratje of 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef Joezi het volgende:
Ook niet raar, hij is ook privé erg goed met Yuri
Oftewel: niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook niet raar, hij is ook privé erg goed met Yuri
Denk het ook ja, en dan zo afgetraind zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samen een lijntje of 3 en een kratje of 2
Dat hoef ik niet want ik heb nergens aantallen genoemd... Alleen maar ja en nee over het bier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja ja, lul je er maar onder uit. Too late.
Vast zo'n type die 1 biertje drinkt en m dan al afnokt, gezelligerts zijn dat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet want ik heb nergens aantallen genoemd... Alleen maar ja en nee over het bier.
Maar als jij de term "een biertje drinken" voor het eerst hoort snap ik dat je aan 1 biertje denkt.
Als je een medaille wint ofzo snap ik dat je dit wilt vieren. Die ruimte moet er zijn. En daar zouden ze iets slims voor moeten regelen. Hotel ofzo waar je dan nachtje zit. Had yuri ook moeten doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onbehoorlijk en zorgwekkend, eens. maar moet je dat hiermee bestraffen en vooral op dit moment? I
Heb je aandelen Yuri ofzo. Ga huilen.quote:
Wie is er wel objectief? Sterker nog; er is geen objectieve straf voor deze "scheve schaats" omdat dit niet gecodificeerd staat in het sporters reglement. Alle bevoegdheid wordt daarbij aan de CDM gegeven. Per definitie is het dus subjectief. Met andere woorden: je kunt niet objectief zijn over deze beslissing. Je bent het er mee eens of vind het een zwaar belachelijke straf van een autoritaire nobody die zichzelf op de kaart wil zetten.quote:
Ben je gedoopt bij de jehova's ofzo, god bestaat nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je aandelen Yuri ofzo. Ga huilen.
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie is er wel objectief? Sterker nog; er is geen objectieve straf voor deze "scheve schaats" omdat dit niet gecodificeerd staat in het sporters reglement. Alle bevoegdheid wordt daarbij aan de CDM gegeven. Per definitie is het dus subjectief. Met andere woorden: je kunt niet objectief zijn over deze beslissing. Je bent het er mee eens of vind het een zwaar belachelijke straf van een autoritaire nobody die zichzelf op de kaart wil zetten.
Ik kan bij deze objectief vaststellen dat zijn belang kennelijk niet is om zoveel mogelijk medailles te winnen. Van Gelder (kandidaat voor brons) is weggestuurd terwijl de "schade" al is geleden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.
Of er sprake is van een belachelijke straf kunnen we pas beoordelen als we alle details weten. En die weten we nog niet. Tot dan geef ik het voordeel van de twijfel aan de CDF, want er zal echt wel meer aan de hand zijn dan een paar biertjes, anders neem je deze maatregel niet.
En het gehuil van Van Gelder nu, daar geloof ik niet zoveel van. Ik moet de eerste sporter nog zien die daags nadat hij een straf krijgt toegeeft dat 'ie terecht was. Het wordt altijd eerst ontkend en 99 van de 100 keer blijkt het later wel degelijk terecht te zijn.
Het is terecht, andere sporters lastig vallen is een stap te ver. Alcohol drinken niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
Martina vindt het terecht. En wie zijn wij om Churandy tegen te spreken?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-regels-zijn-regels
Oei au. Wat een inhoudelijke reply's steeds. Ik en jehova, dat je personen niet kan inschatten is weer pijnlijk duidelijk:dquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je gedoopt bij de jehova's ofzo, god bestaat nooit
"Lastig vallen" kom op zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is terecht, andere sporters lastig vallen is een stap te ver. Alcohol drinken niet.
Dus dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.
Of er sprake is van een belachelijke straf kunnen we pas beoordelen als we alle details weten. En die weten we nog niet. Tot dan geef ik het voordeel van de twijfel aan de CDF, want er zal echt wel meer aan de hand zijn dan een paar biertjes, anders neem je deze maatregel niet.
En het gehuil van Van Gelder nu, daar geloof ik niet zoveel van. Ik moet de eerste sporter nog zien die daags nadat hij een straf krijgt toegeeft dat 'ie terecht was. Het wordt altijd eerst ontkend en 99 van de 100 keer blijkt het later wel degelijk terecht te zijn.
Nee, want als je hem niet wegstuurt, geef je een vrijbrief voor anderen om dezelfde schade aan te richten, dwz sporters uit hun slaap te houden en verminder je de medaillekansen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan bij deze objectief vaststellen dat zijn belang kennelijk niet is om zoveel mogelijk medailles te winnen. Van Gelder (kandidaat voor brons) is weggestuurd terwijl de "schade" al is geleden.
Wellicht woog de kleine kans van Van Gelder op een medaille niet op tegen het verstoren van de voorbereiding van de andere medaille-kanshebbers en was met het waarborgen van de rust de kans op medailles dus groter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan bij deze objectief vaststellen dat zijn belang kennelijk niet is om zoveel mogelijk medailles te winnen. Van Gelder (kandidaat voor brons) is weggestuurd terwijl de "schade" al is geleden.
Pas maar op, straks wordt je naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou ja prima. Ik ga weer zuipen en de spelen kijken.
Laten we even aannemen dat het echt lastig vallen is geweest; als er berichten komen van Yuri dat het wel mee viel is het weer onterecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Lastig vallen" kom op zeg
Wat een onzin. Ik zeg dat een andere straf gepaster is dan dit. En dat is dus het hele gezeik. "Schade aanrichten" is heel subjectief en overtrokken, en een vrijbrief geef je natuurlijk niet. Het zijn zogenaamde "topsporters" die gaan zichzelf niet onthouden voor het NOC, omdat dat niet mag. Kom op gastquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want als je hem niet wegstuurt, geef je een vrijbrief voor anderen om dezelfde schade aan te richten, dwz sporters uit hun slaap te houden en verminder je de medaillekansen.
Krijg ik dan ook een eigen topic?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt je naar huis gestuurd.
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een eigen topic?
Zet je hem in een hotel buiten het dorp waarborg je die rust toch ook?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht woog de kleine kans van Van Gelder op een medaille niet op tegen het verstoren van de voorbereiding van de andere medaille-kanshebbers en was met het waarborgen van de rust de kans op medailles dus groter.
Het is geen klein kind en dus mag hij heus wel drinken, maar het is niet zijn eigen verantwoording om of een hotel te regelen of om niet lastig te vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zet je hem in een hotel buiten het dorp waarborg je die rust toch ook?
Alsof hij van tevoren heeft gedacht ik ga met opzet de boel even lekker verstorenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is geen klein kind en dus mag hij heus wel drinken, maar het is niet zijn eigen verantwoording om of een hotel te regelen of om niet lastig te vallen.
Sounds legit.
Zouden er nu überhaupt nog wat behoorlijke hotelkamers vrij zijn daar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als er elke ochtend dronken atleten door de gangen banjeren is het snel gedaan met de rust en daarvan verbeteren je medaillekansen echt niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alsof hij van tevoren heeft gedacht ik ga met opzet de boel even lekker verstorenzet hem lekker in ballingschap ofzo, al vind ik dat ook overdreven, je neemt hem niet zijn huzarenstuk af omdat hij een keer zuipt.
En dan die zelfverzonnen correlatie tussen "rust" en medaillekansen. Wat een drogredenen worden er gehanteerd.
Heb je ook een bron waaruit blijkt dat Yuri anderen gestoord heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is geen klein kind en dus mag hij heus wel drinken, maar het is niet zijn eigen verantwoording om of een hotel te regelen of om niet lastig te vallen.
Sounds legit.
Dat zijn andere vraagstukken en totaal speculatief. Ik waag alleen de morele en juridische integriteit van de straf te betwijfelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden er nu überhaupt nog wat behoorlijke hotelkamers vrij zijn daar?
En moet NOC dat dan betalen?
http://nos.nl/rio2016/art(...)-olympisch-dorp.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waaruit blijkt dat Yuri anderen gestoord heeft?
Als we de media mogen geloven, hebben we twee feiten 1. Yuri heeft alcohol gedronken. 2. Yuri is te laat in het olympische dorp gekomen.
Natuurlijk waanzin om hierop een potentiele medaillewinnaar weg te sturen.
Wat is dit voor belachelijke overtrekking en buitentreding van de feiten, en daar bovenop pure overdrijving?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er elke ochtend dronken atleten door de gangen banjeren is het snel gedaan met de rust en daarvan verbeteren je medaillekansen echt niet.
En dan zijn trainers en begeleiders en sponsors en teamgenoten etc een week nagelbijtend laten afwachten of hij daar de minibar (en die van alle kamers op zijn verdieping) niet leegtrekt en wie weet wat ie daar laat bezorgen om van zijn nachtkastje af te snuiven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laat het hem zelf maar betalen, dan voelt hij het. Bovendien heeft hij daar familie die misschien via-via wat kan regelen. De rest van de sporters hun rust, de bond en het land houdt een finaleplaats en de sporter heeft een beperkt gezichtsverlies. Nooit meer meenemen naar een ander toernooi, oke, kun je later beslissen, maar het had hier middenin het toernooi eleganter opgelost kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden er nu überhaupt nog wat behoorlijke hotelkamers vrij zijn daar?
En moet NOC dat dan betalen?
Zoals ik al zei, dat krijg je als je niet optreedt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke overtrekking en buitentreding van de feiten, en daar bovenop pure overdrijving?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zijn trainers en begeleiders en sponsors en teamgenoten etc een week nagelbijtend laten afwachten of hij daar de minibar (en die van alle kamers op zijn verdieping) niet leegtrekt en wie weet wat ie daar laat bezorgen om van zijn nachtkastje af te snuiven?
Want dat ie zelf zijn grenzen niet goed kan bepalen heeft ie diverse keren bewezen. Niet incidenteel een keertje..
Dan kan je zeggen 'nou dan verziekt ie zijn eigen medaillekansen, moet ie toch lekker zelf weten'. Maar dat is écht niet fair naar de mensen die tijd en geld in hem hebben geïnvesteerd. Wees eerlijk. Hij maakt er een bende van. En dat is niet alleen kut voor hem zelf.
Ja rust is helemaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alsof hij van tevoren heeft gedacht ik ga met opzet de boel even lekker verstorenzet hem lekker in ballingschap ofzo, al vind ik dat ook overdreven, je neemt hem niet zijn huzarenstuk af omdat hij een keer zuipt.
En dan die zelfverzonnen correlatie tussen "rust" en medaillekansen. Wat een drogredenen worden er gehanteerd.
Het is notabene een teamsport. In zijn eentje had hij niet mee mogen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef Wombcat het volgende:
En dat is niet alleen kut voor hem zelf.
Nu haal je er allerlei onzin bij waardoor je je hele verhaal eigenlijk irrelevant rendert. Het gaat om het feit dat hier een "last resort" straf wordt uitgedeeld in eerste aanleg. De evenredigheid en geloofwaardigheid van meneer Hendriks is in het geding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zijn trainers en begeleiders en sponsors en teamgenoten etc een week nagelbijtend laten afwachten of hij daar de minibar (en die van alle kamers op zijn verdieping) niet leegtrekt en wie weet wat ie daar laat bezorgen om van zijn nachtkastje af te snuiven?
Want dat ie zelf zijn grenzen niet goed kan bepalen heeft ie diverse keren bewezen. Niet incidenteel een keertje..
Dan kan je zeggen 'nou dan verziekt ie zijn eigen medaillekansen, moet ie toch lekker zelf weten'. Maar dat is écht niet fair naar de mensen die tijd en geld in hem hebben geïnvesteerd. Wees eerlijk. Hij maakt er een bende van. En dat is niet alleen kut voor hem zelf.
Onzin. Je hebt te maken met sporters. Die weten wel wat goed voor zichzelf is, en niet wat wij achten goed voor hun te zijn. De meesten zijn dan ook keurig braaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat krijg je als je niet optreedt.
En:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu haal je er allerlei onzin bij waardoor je je hele verhaal eigenlijk irrelevant rendert. Het gaat om het feit dat hier een "last resort" straf wordt uitgedeeld in eerste aanleg. De evenredigheid en geloofwaardigheid van meneer Hendriks is in het geding.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke overtrekking en buitentreding van de feiten, en daar bovenop pure overdrijving?
Rust en een korte verstoring zit ook weer een wereld van verschil in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja rust is helemaal niet belangrijk.
Wat eem giller dit. Moet wel een trol zijn.
Maar goed, drinken is eigem verantwoording en overlast daarvan niet. Duidelijk.![]()
![]()
KNGUquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
De evenredigheid en geloofwaardigheid van meneer Hendriks is in het geding.
Hendriks heeft de einduitspraak gedaan. Op zogenaamde "voorspraak". Gewoon een keiharde liquidatie dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
KNGU
Als je dan toch loopt te blaten. Die hebben de aanvraag gedaan.
Kennelijk vond hij de maatregel zelf ook terecht. Anders was hij niet zonder in beroep te gaan op het vliegtuig terug gestapt. Hij heeft nota bene een psycholoog en advocaat in z'n team werd vanmiddag bij NOS verteld. Denk je serieus dat als hij het ook maar een beetje oneens was met de maatregel dat hij dan niet geprobeerd had in protest te gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Het gaat om het feit dat hier een "last resort" straf wordt uitgedeeld in eerste aanleg. De evenredigheid en geloofwaardigheid van meneer Hendriks is in het geding.
Nou, uit de geschiedenis van Van Gelder spreekt nou niet direct dat hij weet wat goed is voor hemzelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt te maken met sporters. Die weten wel wat goed voor zichzelf is, en niet wat wij achten goed voor hun te zijn. De meesten zijn dan ook keurig braaf.
Dat was juist in het geding geweest als ie het maar gewoon op z'n beloop had gelaten. Het NOC*NSF wordt afgerekend op de prestaties van de atleten en je bent als chef de mission niet meer geloofwaardig als je toestaat dat je atleten tot vroeg in de ochtend aan de zuip gaan op het allerbelangrijkste sporttoernooi dat er bestaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu haal je er allerlei onzin bij waardoor je je hele verhaal eigenlijk irrelevant rendert. Het gaat om het feit dat hier een "last resort" straf wordt uitgedeeld in eerste aanleg. De evenredigheid en geloofwaardigheid van meneer Hendriks is in het geding.
Insinueer je nu dat er onderhandelingsruimte was? Dan ben je gewoon naïef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk vond hij de maatregel zelf ook terecht. Anders was hij niet zonder in beroep te gaan op het vliegtuig terug gestapt. Hij heeft nota bene een psycholoog en advocaat in z'n team werd vanmiddag bij NOS verteld. Denk je serieus dat als hij het ook maar een beetje oneens was met de maatregel dat hij dan niet geprobeerd had in protest te gaan?
Wat een rare termen bezig je. Ben je niet helemaal goed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hendriks heeft de einduitspraak gedaan. Op zogenaamde "voorspraak". Gewoon een keiharde liquidatie dus.
Toch een behoorlijk palmaresquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, uit de geschiedenis van Van Gelder spreekt nou niet direct dat hij weet wat goed is voor hemzelf.
Tot 2009. Daarna niet echt veel meer. Maar wel veel problemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toch een behoorlijk palmares
Meneer Hendriks heeft de bevoegdheid soeverein. Niet de KNGU, die kunnen alleen "advies" uitbrengen. Maar die dekken elkaars aars stevig af voordat ze zo'n dolksteek uitdelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een rare termen bezig je. Ben je niet helemaal goed?
En dat is hoe het werkt. De bond heeft verantwoordelijkheid voor zijn sporters en NOC over het evenement.
Kortom KNGU vraagt uitsluiting aan en NOC bevestigd na een gesprek. Het was niet het idee van de NOC. Ze zullen er wel achter staan. Al twee die van mening zijn dat het gepast is.
Dan mag meneer Hendriks nog even communiceren.
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Hendriks heeft de einduitspraak gedaan. Op zogenaamde "voorspraak". Gewoon een keiharde liquidatie dus.
Atleten? Meervoud? Je bent wel geloofwaardig als je een medaille kandidaat wegstuurt op een kleine misstap? Terwijl het toernooi tot nu toe vrij roemloos verloopt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was juist in het geding geweest als ie het maar gewoon op z'n beloop had gelaten. Het NOC*NSF wordt afgerekend op de prestaties van de atleten en je bent als chef de mission niet meer geloofwaardig als je toestaat dat je atleten tot vroeg in de ochtend aan de zuip gaan op het allerbelangrijkste sporttoernooi dat er bestaat.
Ik insinueer niets. Als iemand die jaren toewerkt naar de OS geheel onterecht z'n medaillekansen worden ontnomen gaat diegene in beroep. Lijkt me niet meer dan logisch nadenken. Maar succes verder hoor met je getroll. Kusje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat er onderhandelingsruimte was? Dan ben je gewoon naïef.
twitter:lammert twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 19:49:05De Telegraaf heeft ontdekt dat Yuri's vriendin gewoon overdag bier zit te drinken!!!!11!
reageer retweet
twitter:lammert twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 19:50:30*snel alle wijnfoto's verwijderen doet van insta* reageer retweet
Geheel onterecht is ook een beetje aangedikt. Op zo'n moment weten lulletjes rozenwater heel sterk en krachtig te vertellen hoe ongelooflijk je gezondigd hebt. Om later achter je oren te krabben wat die lul allemaal wel niet dacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik insinueer niets. Als iemand die jaren toewerkt naar de OS geheel onterecht z'n medaillekansen worden ontnomen gaat diegene in beroep. Lijkt me niet meer dan logisch nadenken. Maar succes verder hoor met je getroll. Kusje.
Zelf een hotel regelen had dan weer niet gemogen, dat valt immers onder verblijf buiten het dorp, hadden ze m daar weer voor kunnen wegsturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sounds legit.
Misschien mocht hij wel bij de basketballers logeren op het cruiseschip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf een hotel regelen had dan weer niet gemogen, dat valt immers onder verblijf buiten het dorp, hadden ze m daar weer voor kunnen wegsturen.
Veel dachten ook dat Yuri aan de cocaïne had gezetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje was
Dan had hij lekker in het dorp op een bankje moeten gaan tukken. Het is niet dat overlast veroorzaken zijn enige optie was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf een hotel regelen had dan weer niet gemogen, dat valt immers onder verblijf buiten het dorp, hadden ze m daar weer voor kunnen wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |