Er werd trouwens ook gerefereerd dat een deel van het herenhockey team van 2000 onder leiding van Maurits Hendriks zich hebben misdragen ( alcoholmisbruik ) Daar trad Maurits overigens niet tegen op ( hypocrisie ) anders hadden we wel kunnen fluiten naar het OS goud van 2000. want het betrof 6 deelnemers van het heren hockey team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik zie je punt wel hoor maar blijkbaar had men daar geen zin in. Van Gelder is uiteindelijk een volwassen man en dan is het 'graag of niet'. Of je stelt je volledig professioneel op, of je bent weg. Daarnaast kan het natuurlijk ook goed zijn dat hij is weggestuurd ten behoeve van degenen die overlast hebben ondervonden (of erger, dat weten we dus niet).
Zie je wel, we zijn niet gekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
Update: Commentator HANS VAN ZETTEN neemt het op voor Yuri!!!! LIVE op TV![]()
![]()
![]()
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Daar waren er welgeteld nul van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Dit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Ik heb ze niet gezien.quote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ieder geval was merendeel van topic hier zonder beetje wedstrijd mentaliteit. Vooral over NOC vallen omdat iemand geen lol mocht maken.![]()
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, het verhaal in de OP. Is al een paar uur bekend natuurlijk.
Mijn oude overste...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.
http://www.nu.nl/sport-overig/2963641/slaap-zacht.html
Het zal me niets verbazen als we dat binnenkort ook te horen krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeld
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.quote:
Beetje verkapte manier om zijn mening te uiten. Want die is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.
Onbehoorlijk en zorgwekkend, eens. maar moet je dat hiermee bestraffen en vooral op dit moment? Iquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ieder geval was merendeel van topic hier zonder beetje wedstrijd mentaliteit. Vooral over NOC vallen omdat iemand geen lol mocht maken.![]()
Wat eem topsporter ben je als je collega topsporters gaat lastig vallen met je lamheid. Kansloos. En dat is nog het meest gekuisde van wat we weten.
Dank meneer pastoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat eem topsporter ben je als je collega topsporters gaat lastig vallen met je lamheid. Kansloos. En dat is nog het meest gekuisde van wat we weten.
Een biertje drinken is beeldspraak voor op stap gaan... Of dacht je dat er 1 biertje bedoeld werd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje was
Als het hem niet bevalt dat gaat hij maar terug naar zijn eigen land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
Martina vindt het terecht. En wie zijn wij om Churandy tegen te spreken?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-regels-zijn-regels
Ja ja, lul je er maar onder uit. Too late.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een biertje drinken is beeldspraak voor op stap gaan... Of dacht je dat er 1 biertje bedoeld werd?
Helemaal niet. Hij wilde zijn mening nog niet geven omdat hij niet alle feiten weet. Hij nam het voor niemand op!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Ja dat stuk in Helden heeft toen wel indruk gemaakt. Hoe geweldig zijn commentaar ook is, sindsdien kijk ik toch anders naar hem. En vind ik het dus ook helemaal niet verrassend dat hij erg pro-Yuri overkomt. .quote:
Verkapt echt wel, hij stelde 3 belangrijke vragen als je die nu beantwoord op wat we weten is het onterecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij wilde zijn mening nog niet geven omdat hij niet alle feiten weet. Hij nam het voor niemand op!
Samen een lijntje of 3 en een kratje of 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef Joezi het volgende:
Ook niet raar, hij is ook privé erg goed met Yuri
Oftewel: niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook niet raar, hij is ook privé erg goed met Yuri
Denk het ook ja, en dan zo afgetraind zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samen een lijntje of 3 en een kratje of 2
Dat hoef ik niet want ik heb nergens aantallen genoemd... Alleen maar ja en nee over het bier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja ja, lul je er maar onder uit. Too late.
Vast zo'n type die 1 biertje drinkt en m dan al afnokt, gezelligerts zijn dat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet want ik heb nergens aantallen genoemd... Alleen maar ja en nee over het bier.
Maar als jij de term "een biertje drinken" voor het eerst hoort snap ik dat je aan 1 biertje denkt.
Als je een medaille wint ofzo snap ik dat je dit wilt vieren. Die ruimte moet er zijn. En daar zouden ze iets slims voor moeten regelen. Hotel ofzo waar je dan nachtje zit. Had yuri ook moeten doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onbehoorlijk en zorgwekkend, eens. maar moet je dat hiermee bestraffen en vooral op dit moment? I
Heb je aandelen Yuri ofzo. Ga huilen.quote:
Wie is er wel objectief? Sterker nog; er is geen objectieve straf voor deze "scheve schaats" omdat dit niet gecodificeerd staat in het sporters reglement. Alle bevoegdheid wordt daarbij aan de CDM gegeven. Per definitie is het dus subjectief. Met andere woorden: je kunt niet objectief zijn over deze beslissing. Je bent het er mee eens of vind het een zwaar belachelijke straf van een autoritaire nobody die zichzelf op de kaart wil zetten.quote:
Ben je gedoopt bij de jehova's ofzo, god bestaat nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je aandelen Yuri ofzo. Ga huilen.
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie is er wel objectief? Sterker nog; er is geen objectieve straf voor deze "scheve schaats" omdat dit niet gecodificeerd staat in het sporters reglement. Alle bevoegdheid wordt daarbij aan de CDM gegeven. Per definitie is het dus subjectief. Met andere woorden: je kunt niet objectief zijn over deze beslissing. Je bent het er mee eens of vind het een zwaar belachelijke straf van een autoritaire nobody die zichzelf op de kaart wil zetten.
Ik kan bij deze objectief vaststellen dat zijn belang kennelijk niet is om zoveel mogelijk medailles te winnen. Van Gelder (kandidaat voor brons) is weggestuurd terwijl de "schade" al is geleden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.
Of er sprake is van een belachelijke straf kunnen we pas beoordelen als we alle details weten. En die weten we nog niet. Tot dan geef ik het voordeel van de twijfel aan de CDF, want er zal echt wel meer aan de hand zijn dan een paar biertjes, anders neem je deze maatregel niet.
En het gehuil van Van Gelder nu, daar geloof ik niet zoveel van. Ik moet de eerste sporter nog zien die daags nadat hij een straf krijgt toegeeft dat 'ie terecht was. Het wordt altijd eerst ontkend en 99 van de 100 keer blijkt het later wel degelijk terecht te zijn.
Het is terecht, andere sporters lastig vallen is een stap te ver. Alcohol drinken niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
Martina vindt het terecht. En wie zijn wij om Churandy tegen te spreken?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-regels-zijn-regels
Oei au. Wat een inhoudelijke reply's steeds. Ik en jehova, dat je personen niet kan inschatten is weer pijnlijk duidelijk:dquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je gedoopt bij de jehova's ofzo, god bestaat nooit
"Lastig vallen" kom op zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is terecht, andere sporters lastig vallen is een stap te ver. Alcohol drinken niet.
Dus dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de CDF de meest objectieve hierin is. Die wil namelijk dat er zoveel mogelijk medailles worden gehaald.
Of er sprake is van een belachelijke straf kunnen we pas beoordelen als we alle details weten. En die weten we nog niet. Tot dan geef ik het voordeel van de twijfel aan de CDF, want er zal echt wel meer aan de hand zijn dan een paar biertjes, anders neem je deze maatregel niet.
En het gehuil van Van Gelder nu, daar geloof ik niet zoveel van. Ik moet de eerste sporter nog zien die daags nadat hij een straf krijgt toegeeft dat 'ie terecht was. Het wordt altijd eerst ontkend en 99 van de 100 keer blijkt het later wel degelijk terecht te zijn.
Nee, want als je hem niet wegstuurt, geef je een vrijbrief voor anderen om dezelfde schade aan te richten, dwz sporters uit hun slaap te houden en verminder je de medaillekansen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan bij deze objectief vaststellen dat zijn belang kennelijk niet is om zoveel mogelijk medailles te winnen. Van Gelder (kandidaat voor brons) is weggestuurd terwijl de "schade" al is geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |