quote:Yuri van Gelder is door het NOC*NSF naar huis gestuurd. De turner heeft zich "de normen en waarden die gelden op grove wijze overschreden", zo meldt de sportkoepel.
Van Gelder is zaterdagnacht, nadat hij zich had geplaatst voor de finale op het onderdeel ringen, weggegaan uit het Olympisch Dorp en tegen de afspraak in alcohol geconsumeerd, zo staat in een persbericht. De turner keerde pas in de vroege ochtenduren terug.
http://nos.nl/rio2016/art(...)-moet-naar-huis.html
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:13 schreef Joezi het volgende:
Wat een mongolen bij het NOC*NSF zeg, mag een echte man zn biertje niet drinken en achter de chickies aan om een finaleplaats te vieren
Gooi ff een medaille wegWat een kutland zijn we toch.
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.quote:Gooi ff een medaille wegWat een kutland zijn we toch.
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:21 schreef superniger het volgende:
Heeft Maurits Hendriks nog verdere tekst en uitleg gegeven?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar mekker je al 3 topics over. Antwoord weet je al.
Als je betrapt wordt is het over en uit en wordt er niks onder de pet gehouden. Dat er lui zijn die niet betrapt worden is pure mazzel voor ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.
Ja, medaille was echt onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.
Nope een goede landing was minstens brons geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ja, medaille was echt onwaarschijnlijk
Hij land NOOIT goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope een goede landing was minstens brons geweest
hij land?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:29 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Hij land NOOIT goed
Dus onwaarschijnlijk
Jawel, in de trainingen ging het vaak goed, nooit is gelulquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:29 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Hij land NOOIT goed
Dus onwaarschijnlijk
Ik heb er foto's van gezien (bier drinken) daar werd weinig geheimzinnigs over gedaan was voor iedereen zichtbaar zover ik het kon beoordelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je betrapt wordt is het over en uit en wordt er niks onder de pet gehouden. Dat er lui zijn die niet betrapt worden is pure mazzel voor ze.
[..]
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.
Maar nogmaals, dan moet je natuurlijk wel betrapt worden. Als je het stiekem doet en niemand komt er verder achter is er weinig aan de hand natuurlijk.
Wij dachten nog even aan Eythora Thorsdottirquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Youri dronken een paard van de dressuurploeg heeft genaaid.
Die kwam in deel 2 al voorbij...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, maar zijn aartsvijand Jacques Brinkman wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:21 schreef superniger het volgende:
Heeft Maurits Hendriks nog verdere tekst en uitleg gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |