Toen "we" op het WK met 5-0 van Spanje wonnen vond iedereen de grappen en grollen van de heren marketeers helemaal super grappig en nu kan het ineens nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zo typisch Nederlands weer. Die quasi-grappige marketing ten koste van iemand anders. Alles om goedkoop te scoren.
Ik vind het vooral typisch Nederlands om niet tegen een grapje te kunnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zo typisch Nederlands weer. Die quasi-grappige marketing ten koste van iemand anders. Alles om goedkoop te scoren.
Welk WK?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toen "we" op het WK met 5-0 van Spanje wonnen vond iedereen de grappen en grollen van de heren marketeers helemaal super grappig en nu kan het ineens niet
Bazenstukje prozaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef StaceySinger het volgende:
Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen
"Als Yuri gaat, ga ik ook." Dat is een team. Dat is eenheid
5-1quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toen "we" op het WK met 5-0 van Spanje wonnen vond iedereen de grappen en grollen van de heren marketeers helemaal super grappig en nu kan het ineens niet
Grapje over rug van iemand die het al moeilijk heeft vind ik erg goedkoopquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral typisch Nederlands om niet tegen een grapje te kunnen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef StaceySinger het volgende:
Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen
"Als Yuri gaat, ga ik ook." Dat is een team. Dat is eenheid
Tja, de tijd zal het leren. Met de geschiedenis van Yuri in ogenschouw genomen kan het een mogelijke oorzaak zijn. Gezien de snelheid waarmee het besluit van uitsluiting is genomen kan je vermoeden dat de situatie ernstiger is dan in de media wordt voorgehouden. Maar aangezien de roddelmachine tot heden ook uitblijft ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef beantherio het volgende:
In een artikel op de website van RTL Nieuws vraagt een psycholoog zich af of het geen bewuste actie van Van Gelder is geweest in ze zin van faalangst.
Er valt wat voor te zeggen. Het is namelijk ongelooflijk dat dit gebeurt na die eerdere rel met Van Gelder.
Dat zou zomaar kunnen, Yuri werd natuurlijk wel behoorlijk wat druk in de schenen gelegd door de Nederlandse pers, dat hij wel even een medaille zal halen, terwijl voor hem het doel de OS halen was en de finale zelfs een extra.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Tja, de tijd zal het leren. Met de geschiedenis van Yuri in ogenschouw genomen kan het een mogelijke oorzaak zijn. Gezien de snelheid waarmee het besluit van uitsluiting is genomen kan je vermoeden dat de situatie ernstiger is dan in de media wordt voorgehouden. Maar aangezien de roddelmachine tot heden ook uitblijft ...
Dat lijkt me toch wel erg verstandig ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef marcodej het volgende:
Tijd dat Maurits Hendriks even voor de camera verschijnt om wat speculaties de kop in te drukken.
Helemaal niet. Hij was het vooral zelf die zei dat een medaille heel goed mogelijk was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, Yuri werd natuurlijk wel behoorlijk wat druk in de schenen gelegd door de Nederlandse pers, dat hij wel even een medaille zal halen, terwijl voor hem het doel de OS halen was en de finale zelfs een extra.
Ook als ze waar zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef marcodej het volgende:
Tijd dat Maurits Hendriks even voor de camera verschijnt om wat speculaties de kop in te drukken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef AchJa het volgende:
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.
Jury.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Cootz het volgende:
(2) Er waren met Juri specifiekere afspraken gemaakt, die hij dus ook met licht drankgebruik overtrad.
Maurits Hendriks kan niet vaak genoeg voor de buis komen als hij wat te vertellen heeft, Maar nu hij Yuri de laan heeft uitgestuurd zie je hem ineens niet meer. Heel onprofessioneel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef marcodej het volgende:
Yuri is een 'strijder', dus wat dat betreft mag het wel.quote:
Ik dacht bij dat laatste even aan de mogelijkheid dat het bijvoorbeeld cocaine was en dat er daarom niets bekend is gemaakt, omdat dat hem in Brazilie in de problemen zou kunnen brengen. Maar na een snelle check blijkt dat het bezitten van cocaine in Brazilie gedecriminaliseerd is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Cootz het volgende:
Alle informatie nu overwegende, zie ik 4 scenario's:
(1) Men heeft het zero-tolerance beleid daadwerkelijk een beetje te rigoureus doorgevoerd. Uitsluiting was niet nodig en ook niet proportioneel.
(2) Er waren met Juri specifiekere afspraken gemaakt, die hij dus ook met licht drankgebruik overtrad.
(3) Het waren niet 2 biertjes, maar het was behoorlijke dronkenschap, al dan niet i.c.m. overlast.
(4) Het was iets anders dan alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |