SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-08-2016 16:28:34 ]"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
En dat geloof ik in twee minuten ofzo.quote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Hier ga je toch stuk om?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt van harte dat TeamNL vanaf nu geen medaille meer haalt, wat een poppenkast is dit zegPut these foolish ambitions to rest.![]()
Wel een goeie manier om wakker te blijven in afwachting van het zwemmen, bedankt Yuri
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoop dat die wat bolletjes heeft geslikt voordat ie het vliegtuig in ging. Houdt die er tenminste nog wat aan over.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Joezi zei daarstraks hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Hier ga je toch stuk om?
Nah 2x 10 minuten aan Hans ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat geloof ik in twee minuten ofzo.![]()
Maar valt nog erg mee ja!Fuck the EBU.![]()
Ik wacht nog even de mening van HvZ af. Die volg ik sowieso."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niets om te snuiven thuis dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een goeie manier om wakker te blijven in afwachting van het zwemmen, bedankt Yuri![]()
Recreanten hebben toch altijd een derde helft voor het bier?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik had gewoon niet genoeg talent, dat is een heel ander verhaal.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Hier ga je toch stuk om?Wel iets anders verwoord natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:16 schreef Joezi het volgende:
Wat een domper zeg, gun het NOC*NSF geen medaille meer
Inderdaad. Compleet gebrek aan topsportmentaliteit en de helft hier probeert het nog goed te praten ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
De reacties hier laten wel weer zien waarom Nederland nooit iets zal presteren.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Recreanten hebben toch altijd een derde helft voor het bier?Ja precies, volgens Mortaxx had dat juist moeten helpen dus hier ontgaat mij de logicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De posts van Joezi verschijnen gelukkig nooit meer op mijn scherm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joezi zei daarstraks hetzelfde.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dacht dat de NOS hem wel meteen zou bellen. Krijgen ze hem niet te pakken? Ook alcohol aan het nuttigen buiten het NOS dorp :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:51 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht nog even de mening van HvZ af. Die volg ik sowieso.![]()
Maar waarom zou je alle andere athleten (en in het geval van dit topic: alle andere turn(st)ers) geen medailles meer gunnen? Fuck het NOS*NSF, onze dames en heren verdienen gewoon een mooie uitkomst voor zichzelf.Fuck the EBU.![]()
Mijn beste pot hockey op landelijk niveau heb ik toch echt gespeeld met een zware katerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad. Compleet gebrek aan topsportmentaliteit en de helft hier probeert het nog goed te praten ook.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Dan moet dat topic voor jou bijzonder leeg zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De posts van Joezi verschijnen gelukkig nooit meer op mijn scherm.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
testquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De posts van Joezi verschijnen gelukkig nooit meer op mijn scherm.![]()
Herman heeft een kleine kater.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Joezi is af en toe nog wel een vermakelijke troll. Users die het echt menen zijn veel ergerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Wel iets anders verwoord natuurlijk![]()
Jij hebt wel geluk zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De posts van Joezi verschijnen gelukkig nooit meer op mijn scherm.
Alsof dit een juiste beslissing is; Nu heeft heel Nederland het over het pilsje van Yuri, Niemand heeft het meer over de OS. Slim gedaan Maurits hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad. Compleet gebrek aan topsportmentaliteit en de helft hier probeert het nog goed te praten ook.![]()
![]()
Zijn niet de grootste lichten die dat posten denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:53 schreef Moira. het volgende:
Maar waarom zou je alle andere athleten (en in het geval van dit topic: alle andere turn(st)ers) geen medailles meer gunnen? Fuck het NOS*NSF, onze dames en heren verdienen gewoon een mooie uitkomst voor zichzelf.![]()
Ik denk dat het geen zin heeft om daar serieus over na te denken. Dat topic staat bol van de achterlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:53 schreef Moira. het volgende:
Maar waarom zou je alle andere athleten (en in het geval van dit topic: alle andere turn(st)ers) geen medailles meer gunnen? Fuck het NOS*NSF, onze dames en heren verdienen gewoon een mooie uitkomst voor zichzelf.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zwemmen met een kater is anders niet aan te radenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Mijn beste pot hockey op landelijk niveau heb ik toch echt gespeeld met een zware kater
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als een zwerm vliegen op een berg stront, teringtietjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen zin heeft om daar serieus over na te denken. Dat topic staat bol van de achterlijkheid.Fuck the EBU.![]()
Syntix en Poepz0r heb ik er ook uitgefilterd. FOK! was nog nooit zo leuk.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wielrennen ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen met een kater is anders niet aan te raden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Daarom heb ik ook voor hockey gekozenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen met een kater is anders niet aan te raden
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Zodra er een goede prestatie is, is bijna iedereen het vergeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alsof dit een juiste beslissing is; Nu heeft heel Nederland het over het pilsje van Yuri, Niemand heeft het meer over de OS. Slim gedaan Maurits hahaBuren wordt doorgeschoven naar morgen
een paar biertjes na een zware inspanning zijn echter héérlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen met een kater is anders niet aan te raden![]()
Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
Remindertje voor allen.Fuck the EBU.![]()
Kan dat mobiel ook?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Syntix en Poepz0r heb ik er ook uitgefilterd. FOK! was nog nooit zo leuk.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Inderdaad, als je wilt winnen schuif je dit onder het tapijt en probeer je te redden wat er te redden valt. Hij is eerder teruggekomen van drugsgebruik dus waarom nu niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad. Compleet gebrek aan topsportmentaliteit en de helft hier probeert het nog goed te praten ook.![]()
Welk topic?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen zin heeft om daar serieus over na te denken. Dat topic staat bol van de achterlijkheid.What can change the nature of a man?![]()
Dat klinkt wel als een genot ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Syntix en Poepz0r heb ik er ook uitgefilterd. FOK! was nog nooit zo leuk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik gun het die mensen van harte, alleen Maurits en z'n staf niet, wat een flikkers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:53 schreef Moira. het volgende:
Maar waarom zou je alle andere athleten (en in het geval van dit topic: alle andere turn(st)ers) geen medailles meer gunnen? Fuck het NOS*NSF, onze dames en heren verdienen gewoon een mooie uitkomst voor zichzelf.zie email 27 oktober![]()
Op naar het zwemtopic jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het vorige deel.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat gegrap en iemand belachelijk maken vind ik meest vervelende eigenschap van het fenomeen internet. Kan ze morgen al wel weer dromen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah, ze serveren toch drank aan boord neem ik aan![]()
SC is hier: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
Hier ook een topic speciaal voor Yuri trouwens: OS / Persalarm: Yuri van Gelder naar huis gestuurd na alcoholgebruik
Focussen wij morgen weer op degenen die nog wél meedoen (en voor hem in de plaats komen)
Fuck the EBU.![]()
Yuri heeft gewoon te weinig remmen van zichzelf. Miss ook wel zijn spanning van zich af drinken. Heb met m te doen, maar het is wel enorm dom als er is gebeurd wat ik denk (rotzooi geschopt in dorp, mensen uit slaap gehouden etc)![]()
Hans schijnt nog een paar keer terug te komen vannacht, dus die bingokaart komt wel vol.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:57 schreef Moira. het volgende:
SC is hier: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
3 topics in de tijd dat het turnen er 13 heeft![]()
![]()
Zie hier de reden waarom hockey niet op de spelen thuishoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Mijn beste pot hockey op landelijk niveau heb ik toch echt gespeeld met een zware kater
Studentensport, net als roeien... Treurig niveau![]()
Omdat turnen baas is, maar geen SC.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat schiet lekker op.
3 topics in de tijd dat het turnen er 13 heeftFuck the EBU.![]()
Het is toch geen kleuterklasje daar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij roeien is het toch juist de norm om niet te drinken als je wedstrijdroeier bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:00 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom hockey net op de spelen thuishoort.
Studentensport, net als roeien... Treurig niveau
Ik zou niet zo ver willen gaan om alcohol drinken prestatiebevorderend te noemen zoals jij. Maar als een sporter zich plaatst moet hij zelf weten of hij het gebruikt. We hebben toch geen andere topturner die even goed is in de ringen die zijn plaats over zou kunnen nemen.![]()
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef Redefine het volgende:
Hans schijnt nog een paar keer terug te komen vannacht, dus die bingokaart komt wel vol.En waarvoor?
Fuck the EBU.![]()
Iemand moet wel kunnen ingrijpen als sporter A de prestaties van sporter B, C en D negatief beinvloedt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch geen kleuterklasje daar?![]()
Fylax srs, wat doe je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef Fylax het volgende:
Ddit lijkt offtopicnmaar:
Heeft iemand snapchat?Fuck the EBU.![]()
Hij zou ook al zes keer geweest kunnen zijn ondertussenquote:Heb weinig NOS tv gekeken namelijk.
Ik heb 'm met tegenzin aan staan om op Yurinieuws tussendoor te wachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zou ook al zes keer geweest kunnen zijn ondertussenHeb weinig NOS tv gekeken namelijk.
Heb ook al een paar keer hans gemist de afgelopen dagen, kutindeling daar.
Fuck the EBU.![]()
Zet dan gelijk je hele punt in 1 post want nu gaan er al weer 4 posts over (incl die van mij uiteraardquote:). Nee heb ik niet en wat is je punt?
Fuck the EBU.![]()
Dan geef je gele kaart bij 1e overtreding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Iemand moet wel kunnen ingrijpen als sporter A de prestaties van sporter B, C en D negatief beinvloedt.![]()
Haha, dan kun je 80% van de sporten eruit halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:00 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom hockey niet op de spelen thuishoort.
Studentensport, net als roeien... Treurig niveau
Nja als niemand het heeft snapt niemand er ook wat van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zet dan gelijk je hele punt in 1 post want nu gaan er al weer 4 posts over (incl die van mij uiteraard). Nee heb ik niet en wat is je punt?
Je hebt nu een snap lens met de ringen. Geeft nu wel een hele nieuwe lading
(she/her)![]()
Voor een grove overtreding krijg je bij voetbal ook rood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan geef je gele kaart bij 1e overtreding.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja als niemand het heeft snapt niemand er ook wat van.
Je hebt nu een snap lens met de ringen. Geeft nu wel een hele nieuwe lading![]()
Fuck the EBU.![]()
Het gaat opeens inderdaad nergens anders meer over. Ik vind de discussie erover bijzonder vermoeiend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb 'm met tegenzin aan staan om op Yurinieuws tussendoor te wachtenHeb ook al een paar keer hans gemist de afgelopen dagen, kutindeling daar.
Dan is er wel meer aan de hand dan alleen nachtje de kroeg in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Voor een grove overtreding krijg je bij voetbal ook rood.![]()
Ik hoop idd dat die discussie zich wat meer hierheen gaat verplaatsen: OS / Persalarm: Yuri van Gelder naar huis gestuurd na alcoholgebruikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat opeens inderdaad nergens anders meer over. Ik vind de discussie erover bijzonder vermoeiend.
Ons damesteam is wél volledig baas én in actie morgen, dus dat is een leuker onderwerp
Fuck the EBU.![]()
dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is er wel meer aan de hand dan alleen nachtje de kroeg in.![]()
Ik chargeer licht;p Maar wel veel roeiers die vanaf de studententijd pas roeien en nu medaillekandidaat zijn. Zonder alcohol, ja...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Bij roeien is het toch juist de norm om niet te drinken als je wedstrijdroeier bent?
Ik zou niet zo ver willen gaan om alcohol drinken prestatiebevorderend te noemen zoals jij. Maar als een sporter zich plaatst moet hij zelf weten of hij het gebruikt. We hebben toch geen andere topturner die even goed is in de ringen die zijn plaats over zou kunnen nemen.
Laatste snap ik niet. Ik wil alleen maar zeggen dat het goed is van NOC NSF, dat ze ook s nachts een topsportklimaat handhaven. Dus ticket naar huis voor degene die klaar zijn, of op eigen kosten hotelletje boeken. Verhoogd kans op goede nachtrust bij degene die nog aan de bak moeten..![]()
Daar heb ik wel zin in morgen, ben benieuwd wat ze uiteindelijk kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat die discussie zich wat meer hierheen gaat verplaatsen: OS / Persalarm: Yuri van Gelder naar huis gestuurd na alcoholgebruik
Ons damesteam is wél volledig baas én in actie morgen, dus dat is een leuker onderwerp
Een eervolle 8e plekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in morgen, ben benieuwd wat ze uiteindelijk kunnen
Haha, misschien wel 7e.Fuck the EBU.![]()
Ik vrees zelfs voor zelfmoord oid. Hij kan zich nergens meer vertonen zonder blikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie na landen in NL een grote terugval gaat krijgen.![]()
Dat is wel heel extreem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs voor zelfmoord oid. Hij kan zich nergens meer vertonen zonder blikken.Fuck the EBU.![]()
Ik doel niet op de klassering, maar wel qua scorequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eervolle 8e plek
Haha, misschien wel 7e.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs voor zelfmoord oid. Hij kan zich nergens meer vertonen zonder blikken.Goed idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat die discussie zich wat meer hierheen gaat verplaatsen: OS / Persalarm: Yuri van Gelder naar huis gestuurd na alcoholgebruik![]()
Ah zo jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel niet op de klassering, maar wel qua scoreBen ook wel benieuwd. En bij de dames vind ik 't ook echt leuk om de andere teams te zien
Fuck the EBU.![]()
Wel jammer dat er geen spanning voor goud zal zijn, maar de Amerikaansen zijn dan weer zodanig goed dat het een genot is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah zo jaBen ook wel benieuwd. En bij de dames vind ik 't ook echt leuk om de andere teams te zien
Ja precies! Hoop ook echt dat we meer van Laurie Hernandez gaan zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen spanning voor goud zal zijn, maar de Amerikaansen zijn dan weer zodanig goed dat het een genot is om naar te kijken.
Fuck the EBU.![]()
Hele leven in teken gezet van OS. Dan weg worden gestuurd en rest van je leven worden aangekeken als alcoholist en cocaineverbruiker. Mwa. Dan heb je niet een heel leuk restant van je leven.quote:![]()
Wel te hopen. Maar valt te betwijfelen, want de regie is geen touw aan vast te knopen met wat ze in beeld brengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies! Hoop ook echt dat we meer van Laurie Hernandez gaan zienBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Het 3/3 format geeft NL wel wat meer kansjes natuurlijk. Maar een top 5 klassering zou al vrij bizar zijn ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel niet op de klassering, maar wel qua score[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 02:07:51Neem er nog eentje, Yuri. reageer retweet
Thijstwitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 03:07:58Ik vind het ook gewoon zielig voor die mensen jongen. Het lijkt iets compulsiefs. #yuri reageer retweet
![]()
![]()
Als ik de berichtgeving strikt volg slaat dit wegsturen nergens op.
Laat die jongen zijn biertje drinken en laat terugkomen. Ik neem aan dat Yuri net zo graag een medaille wil winnen als iedereen. Als hij minder presteert met alcohol, is dat vooral zijn eigen probleem.![]()
Maar de ringfinale mist nu dus 2 van de gekwalificeerden. Samir Ait Said (de Fransman die z'n been brak bij de kwalificatie) en Yuri.
Schuiven dan de nummers 9 en 10 gewoon naar boven op, de finale in?Fuck the EBU.![]()
Jongens kom nou, hoe vaak moet ik zeggen dat je hier in het turntopic zit? In de OP staat een prachtig lijstje met allemaal topics waar je heen kan met andere meuk.Fuck the EBU.![]()
Mits de max 2 per land regel niet overtreden wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:27 schreef Moira. het volgende:
Maar de ringfinale mist nu dus 2 van de gekwalificeerden. Samir Ait Said (de Fransman die z'n been brak bij de kwalificatie) en Yuri.
Schuiven dan de nummers 9 en 10 gewoon naar boven op, de finale in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja persies. Dan weer naar de nr 11, etc etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mits de max 2 per land regel niet overtreden wordt.
Want dan ga ik ff die lijstjes in de OP updatenFuck the EBU.![]()
Igor Radivilov en Danny Pinheiro-Rodrigues schuiven nu door naar de finalequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies. Dan weer naar de nr 11, etc etc.
Want dan ga ik ff die lijstjes in de OP updaten
Oekraïne is trouwens met een verklaring gekomen voor de teamfinale. 15 min voor de wedstrijd werd pas duidelijk dat een van de turners niet kon turnen ivm blessure en toen konden ze de line up niet meer veranderen.
Gek, ik dacht dat je nog wel een verandering kon aanbrengen.. als iemand tijdens de wedstrijd geblesseerd raakt mag je dacht ik wel een teamgenoot de overige toestellen laten doen. Blijkbaar niet dus? Raar..![]()
Aah oke, verbaast me eigenlijk niets. Er zitten overal regeltjes en tijdslimieten aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:36 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Igor Radivilov en Danny Pinheiro-Rodrigues schuiven nu door naar de finale
Oekraïne is trouwens met een verklaring gekomen voor de teamfinale. 15 min voor de wedstrijd werd pas duidelijk dat een van de turners niet kon turnen ivm blessure en toen konden ze de line up niet meer veranderen.
Gek, ik dacht dat je nog wel een verandering kon aanbrengen.. als iemand tijdens de wedstrijd geblesseerd raakt mag je dacht ik wel een teamgenoot de overige toestellen laten doen. Blijkbaar niet dus? Raar..Fuck the EBU.![]()
OP geüpdate mbt de finale van maandag
In ieder geval toch nog een Nederlander in actie die dag
Fuck the EBU.![]()
En toch ben ik er van overtuigd dat als iemand geblesseerd raakt, je hem altijd nog kan vervangen door iemand anders van het team..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah oke, verbaast me eigenlijk niets. Er zitten overal regeltjes en tijdslimieten aan.
ik ga dat morgen even uitzoeken![]()
Maar op zich zou dat wel een rare regel zijn, omdat alle scores meetellen in de finale. Wat mij betreft hoor je dan in geval van een blessure iemand nog wel te kunnen vervangen. Waar zijn de reserves anders voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah oke, verbaast me eigenlijk niets. Er zitten overal regeltjes en tijdslimieten aan.![]()
Hij heeft dus wat gezopen na zijn kwalificatie, dat mag ongetwijfeld niet maar kom op... Om hiervoor hem naar huis te sturen![]()
Dat lijkt mij dus ook, maar ik hoorde hier ook ergens dat reserves sowieso niet meer ingezet mogen worden na de start van het toernooi (ook zoiets: dus als je middenin geblesseerd raakt zijn je reserves alsnog voor jan lul mee gegaan), maar afgezien van die reserves hebben ze gewoon 5 mensen in een team, dus op ieder onderdeel nog potentieel 2 turners die kunnen invallen (afhankelijk van of ze op dat toestel turnen).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar op zich zou dat wel een rare regel zijn, omdat alle scores meetellen in de finale. Wat mij betreft hoor je dan in geval van een blessure iemand nog wel te kunnen vervangen. Waar zijn de reserves anders voor?
Maar ik vind die OS regeltjes altijd sowieso maar vaag, dus zou me ook niks verbazen als je dan gewoon pech hebt en je andere turners daar voor jan lul zitten.Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Het zijn niet voor niets reserves, die gaan er vanuit dat ze niet in actie komen lijkt mequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, maar ik hoorde hier ook ergens dat reserves sowieso niet meer ingezet mogen worden na de start van het toernooi (ook zoiets: dus als je middenin geblesseerd raakt zijn je reserves alsnog voor jan lul mee gegaan),
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat sowieso natuurlijk, maar toch zouden ze er wel met een reden moeten zitten toch? Ff keertje opzoeken onder welke omstandigheden die ingezet mogen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets reserves, die gaan er vanuit dat ze niet in actie komen lijkt me
Die Yuri-discussie komt me inmiddels de neus uitonwetende ramptoeristen allemaal zeg
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Als iemand uit het team voor het begin van de competities om bepaalde, strenge redenen niet mee kan doen mag de reserve ingezet wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk, maar toch zouden ze er wel met een reden moeten zitten toch? Ff keertje opzoeken onder welke omstandigheden die ingezet mogen worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maar is dat de enige reden? Wanneer iemand zijn been breekt in de kwalificaties heeft de rest van het team (en de reserves) de rest van de Spelen gewoon pech? En moeten de reserves dus met jeukende handjes toch op de bank blijven zitten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iemand uit het team voor het begin van de competities om bepaalde, strenge redenen niet mee kan doen mag de reserve ingezet worden
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Oh misschien dat het later ook nog mag trouwens. Hier staat er wat meer over, in het stukje over de ophef over de Russen die de regels gebroken zouden hebben:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is dat de enige reden? Wanneer iemand zijn been breekt in de kwalificaties heeft de rest van het team (en de reserves) de rest van de Spelen gewoon pech? En moeten de reserves dus met jeukende handjes toch op de bank blijven zitten?
http://uncletimtalksmensg(...)s-for-ivan.html#moreVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ah oke, dus in overleg met het IOC, de FIG en een arts zou het dus wel mogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh misschien dat het later ook nog mag trouwens. Hier staat er wat meer over, in het stukje over de ophef over de Russen die de regels gebroken zouden hebben:
http://uncletimtalksmensg(...)s-for-ivan.html#more
In het geval van die Fransoos waarschijnlijk dus welhoewel die alleen gekwalificeerd was voor de ringen dus daar mag dan sowieso geen vervanger voor in de plaats komen, daar schuift de nummer 9 gewoon op.
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Maar goed, dankzij onze staatsmongool mag er alsnog een Fransman starten in de ringenfinalequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah oke, dus in overleg met het IOC, de FIG en een arts zou het dus wel mogen.
In het geval van die Fransoos waarschijnlijk dus welhoewel die alleen gekwalificeerd was voor de ringen dus daar mag dan sowieso geen vervanger voor in de plaats komen, daar schuift de nummer 9 gewoon op.
Truequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dankzij onze staatsmongool mag er alsnog een Fransman starten in de ringenfinale
God wat zondein de tijd dat Yuri Lord of the Rings benoemd werd zat ik zelf nog op turnen, toen altijd al gehoopt hem op de OS te zien. Is het 12 jaar later eindelijk zo ver dat hij in een olympische finale staat, krijg je dit
Niet alleen een domper voor Yuri, het team en de sport, maar ook voor de liefhebbers
Maar goed, happy things: Vanavond voor het eerst sinds 1952 weer een Nederlands damesteam in de landenfinale
Ongekend
Edit: En dat in 1952 was 'team, draagbaar gereedschap'Een geschrapt onderdeel.
Dat was dus zoiets (zal wel geëvolueerd zijn tot ritmische gymnastiek nu):
Dus eigenlijk was de laatste teamfinale 1948, maar ook dat zag er heel anders uit dan nu.
Dat was dit:![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 09-08-2016 15:54:06 ]Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Genot vanavond kijken naar aly raisman en co
Fuck the EBU.![]()
Volgens NY Times moeten we vanavond ook op een "betoverende" Eythora Thorsdottir gaan letten
http://www.nytimes.com/20(...)team-final.html?_r=0![]()
Ik verwacht minstens een mooi overzicht van wat we kunnen verwachten hèquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Enige wat ik kan doen met mijn 'expertise' is het vergelijken met de afgelopen teamwedstrijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens een mooi overzicht van wat we kunnen verwachten hè![]()
Zal wel eens kijken of ik wat keks in elkaar kan flansen als ik er de tijd nog voor heb
Fuck the EBU.![]()
Ik had het laatst met een stel Amerikanen over het turnen van de Amerikaanse meisjes, die hadden ook veel lof te spreken over Sanne Wevers en Thorsdottir. Wel leuk dat onze eigen meisjes toch opvallen, al helemaal in zo'n land dat zelf ongekende turnsters 'in their own league' hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:21 schreef riazop het volgende:
Volgens NY Times moeten we vanavond ook op een "betoverende" Eythora Thorsdottir gaan letten
http://www.nytimes.com/20(...)team-final.html?_r=0![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb er wel zin in eigenlijk, ik neem aan dat net als bij de mannen 3 turners per land per toestel moeten en dat alle scores gewoon tellen?![]()
O, dus geen schrapresultaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Max23 het volgende:
Ik heb er wel zin in eigenlijk, ik neem aan dat net als bij de mannen 3 turners per land per toestel moeten en dat alle scores gewoon tellen?![]()
Startlijst teamfinale dames & gemiddelde eerder behaalde teamresultaten
Ik heb hierbij het gemiddelde van de OS-kwalificatiescores en de finalescores van het WK 2015 gebruikt. Voor de landen die zich niet via de WK-finale hebben gekwalificeerd voor de OS, maar via het Testevent (Brazilië en Duitsland) heb ik die resultaten gebruikt. Hier werden echter meer dan 3 scores meegerekend in de eindscore, dus ik heb de hoogste 3 scores per onderdeel opgeteld om tot een vergelijkbaar resultaat te komen.
Daarnaast heb ik op basis van die gemiddelde teamscores ook de gemiddelde score per turnster op dat onderdeel gebruikt als uitgangspunt voor de komende finale.
Of het helemaal eerlijk is en klopt, vast niet, maar ik weet ook niet hoe ik dat anders moet doen
Anyway: De soort-van verwachtingen ongeveer bijna misschien zoiets dus1e ROTATIE
Sprong
Verenigde Staten | 46.816 (15.605)
China | 44.874 (14.958)
Brug
Rusland | 45.262 (15.087)
Groot-Brittanië | 43.483 (14.494)
Balk
Brazilië | 43.282 (14.427)
Duitsland | 42.283 (14.094)
Vloer
Japan | 42.432 (14.144)
Nederland | 41.199 (13.733)2e ROTATIE
Sprong
Nederland | 42.366 (14.122)
Japan | 44.649 (14.883)
Brug
China | 45.399 (15.133)
Verenigde Staten | 46.033 (15.344)
Balk
Groot-Brittannië | 42.067 (14.022)
Rusland | 41.066 (13.689)
Vloer
Duitsland | 41.515 (13.838)
Brazilië | 41.887 (13.962)3e ROTATIE
Sprong
Brazilië | 44.903 (14.968)
Duitsland | 42.900 (14.968)
Brug
Japan | 43.262 (14.421)
Nederland | 41.149 (13.716)
Balk
Verenigde Staten | 44.632 (14.877)
China | 42.816 (14.272)
Vloer
Rusland | 41.666 (13.889)
Groot-Brittannië | 42.933 (14.311)4e ROTATIE
Sprong
Groot-Brittannië | 44.741 (14.914)
Rusland | 45.299 (15.100)
Brug
Duitsland | 45.091 (15.030)
Brazilië | 42.728 (14.243)
Balk
Nederland | 42.616 (14.205)
Japan | 40.883 (13.628)
Vloer
China | 42.633 (14.211)
Verenigde Staten | 45.808 (15.269)
Volgens deze gemiddeldes zouden de eindresultaten van deze finale er ongeveer hetzelfde uit kunnen komen te zien als de afgelopen kwalificatiescores (zie OP). Dus het is wachten op ongekende scores of catastrofale fouten
Bonusplaatje met bovenstaande info in een ander soort rijtje:SPOILER: Gemiddelde teamscores per land van het WK, het testevent en de kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Hopelijk blijft het andere semi-turn gerelateerde topic het afvoerputje van het OS forum, dat zou het een stuk prettiger posten maken hier. Maar de wedstrijd vanavond is in ieder geval wel leuk
Start Nederland met de beste drie van de kwalificaties op elk onderdeel? Is nog ergens terug te zien wie dat waren?
Voor het vergelijk is het toch mooi om die scores als uitgangspunt te nemen, dan zie je direct of een land voor of achter loopt op z'n kwalificatiescore.
Kunnen we nog bijzondere dingen verwachten? Moeilijkere oefeningen bij NL?![]()
Ik betwijfel het. Maar heb nog steeds geen idee waar terug te vinden is wat ze uit gaan zenden of nietquote:
Fuck the EBU.![]()
Mensen die liever over het hele Yuri-verhaal zeiken ipv over de teamfinale van de dames verwijzen we gewoon lekker door naar dat topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:32 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk blijft het andere semi-turn gerelateerde topic het afvoerputje van het OS forum, dat zou het een stuk prettiger posten maken hier. Maar de wedstrijd vanavond is in ieder geval wel leuk
Ik zal (uiteraard in overleg met de OS-mods) iig m'n best doen om het hier zo schoon mogelijk te houden.Fuck the EBU.![]()
Volgens mij wordt dat per dag bepaald. Vooralsnog zal er wat judo te zien zijn en i.i.g. boksen. Wel een judo analist in de studio, maar dat zegt niet zoveel over live tv bij de NOSquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Maar heb nog steeds geen idee waar terug te vinden is wat ze uit gaan zenden of niet
Ik verwacht ook wel dat er niet zoveel over komen waaien. Vooral omdat 90% in dat topic niet of nauwelijks te zien is in de rest van de OS topics. Wat eigenlijk al heel over dat topic zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die liever over het hele Yuri-verhaal zeiken ipv over de teamfinale van de dames verwijzen we gewoon lekker door naar dat topic
Ik zal (uiteraard in overleg met de OS-mods) iig m'n best doen om het hier zo schoon mogelijk te houden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Overigens is dit een teamonderdeel, dus ik zeg live op Pokitiek 24
Individuele kwalificatiescores kun je hier terugvinden: https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-5quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:32 schreef Coelho het volgende:
Start Nederland met de beste drie van de kwalificaties op elk onderdeel? Is nog ergens terug te zien wie dat waren?
Voor het vergelijk is het toch mooi om die scores als uitgangspunt te nemen, dan zie je direct of een land voor of achter loopt op z'n kwalificatiescore.
Kunnen we nog bijzondere dingen verwachten? Moeilijkere oefeningen bij NL?
Dan naar 'results' en het tabje 'team' aanklikken. Als je dan op het land klikt dat je wil zien staan daaronder de turnsters en hun scores per onderdeel.
Om het per turnster allemaal te noteren werd me een beetje te veel van het goedeHeb dus maar gewoon het gemiddelde genomen. Als ze daarboven zitten doen ze het dus beter dan de afgelopen wedstrijden, en daaronder minder goed.
Ik weet niet hoe ze het gaan doen met moeilijkere oefeningen enzo. Misschien dat ze er nog een tandje bij gooien, maar volgens mij bewaren ze dat meestal voor de toestelfinales.
[ Bericht 9% gewijzigd door Moira op 09-08-2016 20:43:16 ]Fuck the EBU.![]()
Ramptoerisme ja, die horen over een diskwalificatie ('mogelijk schandaal') en komen er gelijk als aasgieren op afquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat er niet zoveel over komen waaien. Vooral omdat 90% in dat topic niet of nauwelijks te zien is in de rest van de OS topics. Wat eigenlijk al heel over dat topic zegt.
Fuck the EBU.![]()
Vooral opvallend om te zien hoeveel mensen er opeens voor de sporter zijn, omdat ze Hendriks, bobo's en/of NOC/NSF uitkotsen. Als een collega dronken op het werk komt, zul je dat soort mensen opeens moeten horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ramptoerisme ja, die horen over een diskwalificatie ('mogelijk schandaal') en komen er gelijk als aasgieren op afBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Idd. Vind 't iig een vermoeiend topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral opvallend om te zien hoeveel mensen er opeens voor de sporter zijn, omdat ze Hendriks, bobo's en/of NOC/NSF uitkotsen. Als een collega dronken op het werk komt, zul je dat soort mensen opeens moeten horen.Ben wel benieuwd naar Yuri's reactie, though.
Fuck the EBU.![]()
Zijn ouders hebben wel al gereageerd. Zou toch wel mooi zijn als we Hans wat meer live kunnen volgen. Die bingokaart moet vol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd. Vind 't iig een vermoeiend topicBen wel benieuwd naar Yuri's reactie, though.
Inderdaad! Er zijn heel veel Hans-woordjes nog niet langs gekomen die je hem normaal wel meermaals hoort zeggen. Hoop dat ze weer een stuk van de live wedstrijd doen ipv die korte samenvattinkjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben wel al gereageerd. Zou toch wel mooi zijn als we Hans wat meer live kunnen volgen. Die bingokaart moet vol.Fuck the EBU.![]()
Hendriks is echt niet gek en het zal echt een goede reden zijn om deze beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral opvallend om te zien hoeveel mensen er opeens voor de sporter zijn, omdat ze Hendriks, bobo's en/of NOC/NSF uitkotsen. Als een collega dronken op het werk komt, zul je dat soort mensen opeens moeten horen.
De dag was voor Joeri bier, de avond is voor de dames. Een historische wedstrijd voor de turndames
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ik ga m'n snacks klaarzetten en me installeren voor een avondje turnen, voorzien van commentaren door Hans- en Moiragod.![]()
![]()
hoe ver ben je met de kaart? welke woorden moet ik vanavond op lettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben wel al gereageerd. Zou toch wel mooi zijn als we Hans wat meer live kunnen volgen. Die bingokaart moet vol.
Wij kijken niet meer, ze hadden Yuri moeten bijstaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n snacks klaarzetten en me installeren voor een avondje turnen, voorzien van commentaren door Hans- en Moiragod.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n snacks klaarzetten en me installeren voor een avondje turnen, voorzien van commentaren door Hans- en Moiragod.
Ik heb ook mijn voorbereidend plasje alvast gepleegd
Fuck the EBU.![]()
Het lijkt mij ook wel wat anders te liggen. Overigens zie ik het hele verhaal niet zo zwart/wit in, maar daarom ben ik ook (buiten het begin) niet in dat topic te vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Hendriks is echt niet gek en het zal echt een goede reden zijn om deze beslissing te nemen.
De dag was voor Joeri bier, de avond is voor de dames. Een historische wedstrijd voor de turndames
Historisch is het absoluut, hoop dat ze een mooie score neerzetten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Daarvoor moet je bij Moira zijn, die heeft de kaart gemaakt en is gisteren voor de grap die ook eens gaan bijhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe ver ben je met de kaart? welke woorden moet ik vanavond op letten
Is er ook een Moiradeus bingo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n snacks klaarzetten en me installeren voor een avondje turnen, voorzien van commentaren door Hans- en Moiragod.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
OS / [Turnen] #12 - Zonder Van Gelderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe ver ben je met de kaart? welke woorden moet ik vanavond op letten
Dit was die van gister. Ga alleen de finales bijhouden. Maar Hans komt teleurstellend weinig aan bod op de NOS
Fuck the EBU.![]()
dit is toch een finalequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
OS / [Turnen] #12 - Zonder Van Gelder
Dit was die van gister. Ga alleen de finales bijhouden. Maar Hans komt teleurstellend weinig aan bod op de NOS
En dat terwijl gemiddeld genomen het turnen redelijk gunstig zit qua tijd t.o.v. andere sporten. Dat ze niet de hele teamfinale uitzenden snap ik nog wel, maar het was gisteren wel erg karig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
OS / [Turnen] #12 - Zonder Van Gelder
Dit was die van gister. Ga alleen de finales bijhouden. Maar Hans komt teleurstellend weinig aan bod op de NOSBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Zeker, maar de eerste keer dat we Hans te horen krijgen zal vannacht pas zijn, als er eindelijk eens 10 minuutjes ruimte is voor turnen in het programmaquote:
Fuck the EBU.![]()
Nu wel lekker gepraat over het turnen, dus zullen zo wel naar een samenvatting gaan als ze live moeten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dus, voor de mensen die de NOS-uitzending ernaast houden vanavond, laat ff weten als Hansie erop is
Ik zit commentaarloze streams te kijkenFuck the EBU.![]()
Ik zet in op wel (veel) live bij turnen vanavond. Is zo'n megavoorbeschouwing. Switchen waarschijnlijk wel naar de bronzen wedstrijd van Van Emden en het boksen.![]()
Maar gaan ze nou weer zoals eergister door de livewedstrijd heen lullen? De stream is al begonnen iigFuck the EBU.![]()
Dit is wel weer heel typisch ja.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
hij is er nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:54 schreef Moira. het volgende:
Dus, voor de mensen die de NOS-uitzending ernaast houden vanavond, laat ff weten als Hansie erop is
Ik zit commentaarloze streams te kijken
Nederland begint op vloer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hans
Hans van Zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de mening van Hansie over Yurigate![]()
![]()
![]()
![]()
Hans is het er niet mee eens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef Joezi het volgende:
HANS VAN ZETTEN neemt het op voor Yuri!!!!
![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ook maar even de live score aangeslingerd, anders is het niet te volgen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kijk Hans is volledig objectief, mooi om te horen
Heb je een linkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Redefine het volgende:
Ook maar even de live score aangeslingerd, anders is het niet te volgen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
10 punten, dus 5x vallen is geen probleem voor team USA
Ik zal deze nog maar een keer droppen danStartlijst teamfinale dames & gemiddelde eerder behaalde teamresultaten
Ik heb hierbij het gemiddelde van de OS-kwalificatiescores en de finalescores van het WK 2015 gebruikt. Voor de landen die zich niet via de WK-finale hebben gekwalificeerd voor de OS, maar via het Testevent (Brazilië en Duitsland) heb ik die resultaten gebruikt. Hier werden echter meer dan 3 scores meegerekend in de eindscore, dus ik heb de hoogste 3 scores per onderdeel opgeteld om tot een vergelijkbaar resultaat te komen.
Daarnaast heb ik op basis van die gemiddelde teamscores ook de gemiddelde score per turnster op dat onderdeel gebruikt als uitgangspunt voor de komende finale.
Of het helemaal eerlijk is en klopt, vast niet, maar ik weet ook niet hoe ik dat anders moet doen
Anyway: De soort-van verwachtingen ongeveer bijna misschien zoiets dus1e ROTATIE
Sprong
China | 44.874 (14.958)
Brug
Balk
Vloer
Japan | 42.432 (14.144)
Nederland | 41.199 (13.733)2e ROTATIE
Sprong
Japan | 44.649 (14.883)
Brug
China | 45.399 (15.133)
Balk
Vloer
Brazilië | 41.887 (13.962)3e ROTATIE
Sprong
Brug
Japan | 43.262 (14.421)
Balk
China | 42.816 (14.272)
Vloer
Groot-Brittannië | 42.933 (14.311)4e ROTATIE
Sprong
Brug
Balk
Japan | 40.883 (13.628)
Vloer
China | 42.633 (14.211)
Volgens deze gemiddeldes zouden de eindresultaten van deze finale er ongeveer hetzelfde uit kunnen komen te zien als de afgelopen kwalificatiescores (zie OP). Dus het is wachten op ongekende scores of catastrofale fouten
Bonusplaatje met bovenstaande info in een ander soort rijtje:SPOILER: Gemiddelde teamscores per land van het WK, het testevent en de kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Staat in de OP, maar om zoeken te voorkomen: https://www.rio2016.com/en/artistic-gymnastics-womens-team-finalquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
hans weet te weinig om tot een gefundeerde mening te komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef Joezi het volgende:
HANS VAN ZETTEN neemt het op voor Yuri!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:00 schreef Moira. het volgende:
Ik zal deze nog maar een keer droppen dan
[warning]Startlijst teamfinale dames & gemiddelde eerder behaalde teamresultaten
Anyway: De soort-van verwachtingen ongeveer bijna misschien zoiets dus[/warning]
[info]1e ROTATIE
Sprong
China | 44.874 (14.958)
Brug
Balk
Vloer
Japan | 42.432 (14.144)
Nederland | 41.199 (13.733)
[/info]
[info]2e ROTATIE
Sprong
Japan | 44.649 (14.883)
Brug
China | 45.399 (15.133)
Balk
Vloer
Brazilië | 41.887 (13.962)
[/info]
[info]3e ROTATIE
Sprong
Brug
Japan | 43.262 (14.421)
Balk
China | 42.816 (14.272)
Vloer
Groot-Brittannië | 42.933 (14.311)
[/info]
[info]4e ROTATIE
Sprong
Brug
Balk
Japan | 40.883 (13.628)
Vloer
China | 42.633 (14.211)
[/info]
Bonusplaatje met bovenstaande info in een ander soort rijtje:Jouw info maakt het tenminste makkelijk te vergelijken.SPOILER: Gemiddelde teamscores per land van het WK, het testevent en de kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat een downies.
Hans van Zetten had ook een dubieuze rol in de zaak rond de mishandeling van de vorige generatie succesvolle turnsters. Die trainers hield hij ook de hand boven het hoofd.![]()
Britse meisjes hebben lelijke make-up, maar hopelijk leidt dat niet tot puntenaftrek.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ben nu tegelijkertijd Rugby Sevens en turnen aan het kijken. Dat is nog eens een contrast
Hier moet ik zijn geloof ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die zagen eruit als 12 idd.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef komrad het volgende:
Ben nu tegelijkertijd Rugby Sevens en turnen aan het kijken. Dat is nog eens een contrast
Oh nee ze valtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef komrad het volgende:
Ben nu tegelijkertijd Rugby Sevens en turnen aan het kijken. Dat is nog eens een contrastHe verkeerde stream
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is direct duidelijk waar jij naar kijkt![]()
![]()
Tegelijk voetbal en rugby sevens kijken is ook niet echt handigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef komrad het volgende:
sigthorsdottir[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan hier niet naartoe kijken zonder argwaan; de helft is zo opgefokt sinds hun geboorte. Vooral die russen en chinezen![]()
![]()
Uchiyama is twee keer zo groot als de rest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Let ook ff op de topicpointer als je een bericht typt. Offtopic meuk wordt gewoon verwijderd en evt ook genote.Fuck the EBU.![]()
We hebben wel de knapste meiden. Alleen Van Pol blijft wat achter in de L-score."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Even voor de duidelijkheid, mag af en toe een postje wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Let ook ff op de topicpointer als je een bericht typt. Offtopic meuk wordt gewoon verwijderd en evt ook genote.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ojee, ik zal mijn best doen mij in te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Let ook ff op de topicpointer als je een bericht typt. Offtopic meuk wordt gewoon verwijderd en evt ook genote.![]()
![]()
Ik heb volgens mij een hoop minderjarige gezien
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Doet Verona ook mee?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Alleen als je op 29 februari geboren bent, ben je minder jarig"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef AF_ het volgende:
Ik heb volgens mij een hoop minderjarige gezien![]()
Af en toe natuurlijk wel, dat is niet topicverneukend. Maar het is heel makkelijk om daar weer op te reageren, en daar weer op te reageren, en voor je het weet zit je halve topic vol met offtopic onzinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, mag af en toe een postje wel?
Al helemaal bij zo'n historisch moment is het fijn als het gewoon schoon gehouden wordt
Fuck the EBU.![]()
Een deel is dat, maar het merendeel is ouder al zien er altijd piepjong uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef AF_ het volgende:
Ik heb volgens mij een hoop minderjarige gezienBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nee ze valtHe verkeerde stream
Sevens is ook mooie sport dus waarom niet he
Mag ik wel een berichtje typen om mensen te waarschuwen om naar de strean te kijken als Van Emden de bronzen wedstrijd gaat judoën?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Let ook ff op de topicpointer als je een bericht typt. Offtopic meuk wordt gewoon verwijderd en evt ook genote.![]()
![]()
![]()
Ik voel me altijd pedo als ik dit kijk.
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Af en toe natuurlijk wel, dat is niet topicverneukend. Maar het is heel makkelijk om daar weer op te reageren, en daar weer op te reageren, en voor je het weet zit je halve topic vol met offtopic onzin
Al helemaal bij zo'n historisch moment is het fijn als het gewoon schoon gehouden wordt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Theoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
"Alleen als je op 29 februari geboren bent, ben je minder jarig"
Dat is off-topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mag ik wel een berichtje typen om mensen te waarschuwen om naar de strean te kijken als Van Emden de bronzen wedstrijd gaat judoën?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet nooit wanneer ik iemand lekker mag vinden en wanneer niet. Heel verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me altijd pedo als ik dit kijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gewoon je broek aanhouden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me altijd pedo als ik dit kijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, dat kan in de SC of in het judo topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mag ik wel een berichtje typen om mensen te waarschuwen om naar de strean te kijken als Van Emden de bronzen wedstrijd gaat judoën?![]()
Fuck the EBU.![]()
Thorsdottir wordt morgen 18 heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer ik iemand lekker mag vinden en wanneer niet. Heel verwarrend allemaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze beginnen vanaf stretch?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sorry Moira, zal het niet meer doen. USA begint nu aan de gouden wedstrijd
Jongens ik mis echt een hele hoop in die Hans-bingo volgens mijJullie moeten ff helpen
Fuck the EBU.![]()
Ik ken een user die met haar wil snapchatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thorsdottir wordt morgen 18 heb ik me laten vertellenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thorsdottir wordt morgen 18 heb ik me laten vertellen
(she/her)![]()
Hmmm, raarrr. We zijn toch #TeamNL?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat kan in de SC of in het judo topic"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh, je kunt ook 'uit de richting' landen?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef Moira. het volgende:
Jongens ik mis echt een hele hoop in die Hans-bingo volgens mijJullie moeten ff helpen
Nee, hier zijn we #teamturnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hmmm, raarrr. We zijn toch #TeamNL?
Fuck the EBU.![]()
Hmmm, Nederlandse tijd nog 3 uurtjes wachten nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thorsdottir wordt morgen 18 heb ik me laten vertellen"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik wou precies hetzelfde typenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me altijd pedo als ik dit kijk.![]()
![]()
Je moet tegenwoordig minimaal 16 jaar zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef PippenScottie het volgende:
Geen Roemenen meer tegenwoordig?"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
maar vanaf hoe laat is ze dan 18? 12 uur vannacht of 5 uur vannacht?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ohquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, geen laatste worden zou al knap zijn![]()
![]()
De TT is wel een teleurstelling trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oké dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een deel is dat, maar het merendeel is ouder al zien er altijd piepjong uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
"Alleen als je op 29 februari geboren bent, ben je minder jarig"![]()
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
dat is offtopicquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef Moira. het volgende:
![]()
amplitude x 500Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heel erg jammerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
De TT is wel een teleurstelling trouwens.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
heywoodu
![]()
Duitsland moet gewoon te pakken zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, geen laatste worden zou al knap zijn
heywoodu
![]()
Zo spring je dus
Dat is wel aan de hoge kant nog met die fout.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoppa Raisman weer
Beetje beenspreiding bij de landing.
om te beginnen niet vallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duitsland moet gewoon te pakken zijn
Hans - Oma - Van Zetten
Man man man, het gaat hier wel wat sneller dan ik gewend ben in OS
Amerikaantjes zijn lekker bezig, koekoekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
15.833Buren wordt doorgeschoven naar morgen
wat een sprong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tijd voor een turntopic per onderdeel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Man man man, het gaat hier wel wat sneller dan ik gewend ben in OS
Amerikaantjes zijn lekker bezig, koekoek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Elk element is bij mij nu trouwens een biermerk.
"Mooi, die dubbele Hertogyan.""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Biles
Zo goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: