Hoop dat de mods aangifte doen tegen je drugshandelpraktijken op FOK! ja.quote:
RTquote:
Zijn we al toch we gaat gewoon door een moeilijke periode.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rt
Ja zo worden we wel vrienden ja
alsof ik FOK! daarvoor nodig zou hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat de mods aangifte doen tegen je drugshandelpraktijken op FOK! ja.
dankje ntbquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn we al toch we gaat gewoon door een moeilijke periode.
Best een goed lijntje op te zetten. R'dam - Maastricht over de Maas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof ik FOK! daarvoor nodig zou hebben
Die hebben toch geen kogels zeggen ze altijd dus kan gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wil hardlopen op schietterrein van leger maar volgens mij zijn ze aan het oefenen, wat is wijsheid
1piemel-lsd hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
Hoop dat m'n 1p-lsd morgen wordt bezorgd, dan drop ik woensdag meteen een paar van die zegels
Rijinstructeur heeft 2,5 week vakantie, heb pas 16 augustus weer rijles hahah. Vind het wel jammer, heb weer zin om te rijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, hoe is het met jou?
Hoe gaat het rijlessen?
wow stoerquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
Hoop dat m'n 1p-lsd morgen wordt bezorgd, dan drop ik woensdag meteen een paar van die zegels
Dat zei je moeder ook toen ik haar meldde dat ik op vakantie ging.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rijinstructeur heeft 2,5 week vakantie, heb pas 16 augustus weer rijles hahah. Vind het wel jammer, heb weer zin om te rijden
quote:
Ah jammer man, hoeveelste les heb je nou gehad? 16 Augustus valt gelukkig wel mee, nog een weekje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rijinstructeur heeft 2,5 week vakantie, heb pas 16 augustus weer rijles hahah. Vind het wel jammer, heb weer zin om te rijden
ooowquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik haar meldde dat ik op vakantie ging.
kan wel denk ik gewoon onopvallende kleding aan word je vast niet gesnaptquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben toch geen kogels zeggen ze altijd dus kan gewoon.
Fylaxquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom je enthousiast doet?
'HOU JE BEK OVER MIJN MOEDER!!!!' incoming.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik haar meldde dat ik op vakantie ging.
cokequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best een goed lijntje op te zetten. R'dam - Maastricht over de Maas.
Ben je een beetje jelly dat ik niet "JAAAAAAAA AMARANTHA IS ERquote:
Jaa, maar er zijn dus al 1,5 voorbij hahah. maar idd nog een weekje is niet meer zolangquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah jammer man, hoeveelste les heb je nou gehad? 16 Augustus valt gelukkig wel mee, nog een weekje.
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je een beetje jelly dat ik niet "JAAAAAAAA AMARANTHA IS ER" gezegd heb?
Doe even normaal zeg!quote:
Ja dat is het meeste waard per volume-eenheid. Denk ook wel dat het gebeurt per binnenvaartschip.quote:
Daarom, en wie weet helpt 'ie je ook weer op weg als je weer wat roestig bent geworden. (Kan best zo zijn na bijna 3 weken niet rijden) Met mazzel hoef je over een x aantal weken/maanden niet meer te wachten om te gaan rijden maar kan je zelf met de auto overal naar toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa, maar er zijn dus al 1,5 voorbij hahah. maar idd nog een weekje is niet meer zolang
Goedkoop scoren dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder meldde, je moeder wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
lekker boeie, kutspulquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja dat is het meeste waard per volume-eenheid. Denk ook wel dat het gebeurd per binnenvaartschip.
ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
Was je nu ook maar een man.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Goedkoop scoren dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nu weer 60quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
IK HEB GEEN POKEBALLEN MEER GODVERDOMME
Heb net al 20 'gekocht' met munten verkregen via gyms, mag van mijn vriendin niet 200 kopen, loop al te ver voor op haar. Afgunst.quote:
quote:
Heeft 1 van jullie nog een kamertje vrij dan?quote:
Ga gewoon een rondje in de tram of metro. Elke halte is een Pokestop.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
IK HEB GEEN POKEBALLEN MEER GODVERDOMME
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.quote:
Doei.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.
was haags er maar altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.
Is ook kutspul. Nee, maar er is best veel binnenvaart tussen R'dam en Maastricht en een schip heeft veel verstopplekjes. Per auto is het beste tijdens de spits. Dan hebben ze toch geen tijd om iedereen langs de kant te zetten en R'dam - Maastricht is twee en half uur rijden dacht ik, dus je pakt niet de complete spits dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeie, kutspul
en waarom zouden ze dat doen? een schip valt veel meer op dan wat auto's
Die hebben we hier niet eens gekkie. Enige wat ik kan doen wat redelijk dichtbij is is door een stad heen rijden en er een stuk of 10 meepakken. Maar ja als je dat een weekje niet doet dan zit je weer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga gewoon een rondje in de tram of metro. Elke halte is een Pokestop.
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Heeft 1 van jullie nog een kamertje vrij dan?
Vooral zo doorgaan.quote:
Ja wel goed, daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha die Etsu, hoe is het?
Misschien als je reet wat kleiner was wel.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet eens gekkie. Enige wat ik kan doen wat redelijk dichtbij is is door een stad heen rijden en er een stuk of 10 meepakken. Maar ja als je dat een weekje niet doet dan zit je weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de oude dierentuin.Your beauty never ever scared me.
Waarom zo weinig? Ik moest er om 5 uur uit. Deed ook wel even pijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, vannacht maar 3 uurtjes ofzo geslapen.
Hahha nouja. Dan moet ik alsnog met mijn ouders tot ik 18 benquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom, en wie weet helpt 'ie je ook weer op weg als je weer wat roestig bent geworden. (Kan best zo zijn na bijna 3 weken niet rijden) Met mazzel hoef je over een x aantal weken/maanden niet meer te wachten om te gaan rijden maar kan je zelf met de auto overal naar toe
Mijn reet is van prima formaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien als je reet wat kleiner was wel.
Wat is er loos met je auto?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Oberkullie het volgende:
Pff de garage heeft de 18de pas tijd om mijn auto te maken
Kon niet slapen. Sliep op luchtbed en dat haat ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Ik moest er om 5 uur uit. Deed ook wel even pijn.
Waarom zou je überhaupt aan de kant worden gezet? Gebeurt je normaal toch ook nooit zomaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook kutspul. Nee, maar er is best veel binnenvaart tussen R'dam en Maastricht en een schip heeft veel verstopplekjes. Per auto is het beste tijdens de spits. Dan hebben ze toch geen tijd om iedereen langs de kant te zetten en R'dam - Maastricht is twee en half uur rijden dacht ik. dus je pakt niet de complete spits dan.
Denk echt wel dat het gebeurt om coke van R'dam naar Europees binnenland te krijgen via Maasje.
Dat heb ik 1x gedaan, nooit meer!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Sliep op luchtbed en dat haat ik.
hoezo, geef je me dan geen nieuwe setjes meer?quote:
Rustig aan braddiequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Murdera het volgende:
Zin in frikandel speciaal, cheeseburger, raspatat en broodje kwekkeboom kroket.
picsquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn reet is van prima formaat.
#viesdikquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Murdera het volgende:
Zin in frikandel speciaal, cheeseburger, raspatat en broodje kwekkeboom kroket.
broodje warme beenham met honingmosterdsaus, broodje hete kip met mayonaise en komkommer, broodje grilworst met chilisaus.quote:
Dat is wel waar, maar je hebt in ieder geval wél je rijbewijs, en dat kan niemand je meer afpakken. Kan je alleen zelf nog maar voor zorgen door met drank achter het stuur op te gaan rijden, of door overal als een malloot 30-40 kilometer per uur te hard te rijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahha nouja. Dan moet ik alsnog met mijn ouders tot ik 18 ben
Jawel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
en dat kan niemand je meer afpakken
Ik heb een keer een check gehad op een zeilboot in de Duitse Bocht. Ze (Coast Guard) wisten precies waar we geweest waren en vonden dat we te diep lagen (laag vrijboord), maar we hadden nogal wat kisten bier in de opslag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt aan de kant worden gezet? Gebeurt je normaal toch ook nooit zomaar.
En ja, al komt dat niet alleen uit Rotterdam via Maastricht, Antwerpen komt ook een hoop vandaan
Anders quote je ook even de rest.quote:
Oh zover was ik niet. Soms moet je snel zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Anders quote je ook even de rest.
Hij kan er alleen zelf voor zorgen door te hard te rijden en/of dus 3 punten te scoren op z`n rijbewijs, dan is'ie hem kwijt.
(Doet de officier van justitie dan alsnog, maar toch.. Hij is degene die achter het stuur zit en die dat soort overtredingen maakt)
Ja, dus schip lijkt me niet echt heel goed plan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een keer een check gehad op een zeilboot in de Duitse Bocht. Ze wisten precies waar we geweest waren en vonden dat we te diep lagen (laag vrijboord), maar we hadden nogal wat kisten bier in de opslag.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn reet is van prima formaat.
doe nie alsof jij niet wilquote:
Aah, naja dat dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh zover was ik niet. Soms moet je snel zijn.
Heer in het verkeer en zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, naja dat dus.
Je hebt zelf in de hand hoe lang jij je rijbewijs hebt, zolang je niet als een mongool rijd en je gewoon redelijk aan de snelheid houd kunnen ze je rijbewijs ook niet afpakken.
Tumbler of longdrink?quote:
Ja, maar dat was dus een jacht. Binnenvaartschepen zijn vrachtschepen en die varen er echt volop en zijn ook niet echt klein.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dus schip lijkt me niet echt heel goed plan.
ja oké, truequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus een jacht. Binnenvaartschepen zijn vrachtschepen en die varen er echt volop en zijn ook niet echt klein.
Na ja, tov een zeeschip is alles klein natuurlijk.
neppequote:
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog steeds moeilijk voor veel mensen.
Ja ur rightquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar je hebt in ieder geval wél je rijbewijs, en dat kan niemand je meer afpakken. Kan je alleen zelf nog maar voor zorgen door met drank achter het stuur op te gaan rijden, of door overal als een malloot 30-40 kilometer per uur te hard te rijdenMaar zo iemand lijk je mij totaal niet.
En of je nou met je ouders rijd of niet, die ervaring doe je toch wel op!
Ik ook, komquote:
Ja, of aso parkeren. Ik heb ook helemaal geen tijd voor dat soort gedoe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorGooi hem vaak gewoon ergens tussen als ik zie dat er een gaatje is, rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg, maar zal nooit zo veel te hard rijden dat ik het risico loop m`n pasje kwijt te raken, en zal ook nooit zo rijden dat ik opval voor politie en dergelijk.
Maar weet ook wel wanneer het niet kan, hou mij altijd aan de snelheid in de stad, woonwijken, provinciale wegen, hou mij altijd keurig aan regels, het is jammer dat er een hoop aso's tussen zitten die denken dat ze immuun zijn, zoals ik sommige mensen door het verkeer zie zigzaggen, tussen 2 auto's door 3 banen opschuiven, rotondes nemen met 40-50, dat soort fratsen
.....quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorGooi hem vaak gewoon ergens tussen als ik zie dat er een gaatje is, rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg, maar zal nooit zo veel te hard rijden dat ik het risico loop m`n pasje kwijt te raken, en zal ook nooit zo rijden dat ik opval voor politie en dergelijk.
Maar weet ook wel wanneer het niet kan, hou mij altijd aan de snelheid in de stad, woonwijken, provinciale wegen, hou mij altijd keurig aan regels, het is jammer dat er een hoop aso's tussen zitten die denken dat ze immuun zijn, zoals ik sommige mensen door het verkeer zie zigzaggen, tussen 2 auto's door 3 banen opschuiven, rotondes nemen met 40-50, dat soort fratsen
Ik ook niet nu ik erover doordenk. In de scheepvaart zullen ze mensen moeten omkopen. Auto is makkelijker en discreter lijkt me.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, true
maar ik zie geen voordelen ten opzichte van snelwegen
Oh nee, maar 10km te hard is niet aso inderdaad. Niet te hard rijden, enkel omdat je bang bent dat je je ribba kwijtraakt of opvalt bij de politie is ook totáál niet asoquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op de snelweg iets te hard rijden doet iedereen wel denk ik, maar dat ga je niet doen op provinciale wegen of in het centrum![]()
Start een beetje moeilijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er loos met je auto?
de halve userbasequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wie nam er nou vrijwillig een pauze van fok
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoor![]()
Dit is ook wel een goede ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]er zijn verkeersregels opgesteld omdat mensen hun eigen rijvaardigheid niet objectief kunnen beoordelen.
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Overigens, 10 km per uur te hard rijden is eerder normaal dan aso.
Oh, ik rij echt wel te hard hoor, in Duitsland.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh nee, maar 10km te hard is niet aso inderdaad. Niet te hard rijden, enkel omdat je bang bent dat je je ribba kwijtraakt of opvalt bij de politie is ook totáál niet asopls
Ja, wil tegen je aan kruipen en dat je zachtjes door mn haar gaat terwijl ik kusjes in je nek geefquote:
Omdat bijna iedereen het doet, omdat je meer mee rijdt met de rest door vijf tot 10 km harder te rijden dan precies te snelheid aan te houden die je mag rijden.quote:
hou mij altijd keurig aan regels
rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg,
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Hehe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?Quote van mij, maar niet echt nodig toch?
Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuilt. Te vroeg schakelen zegmaar.quote:
politie rijdt hier ook gewoon vijf tot 10 km per uur harder hoor, ja iedereen gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
[..]
Maar te hard op de snelweg doen zo veel mensen. Niet om dat goed te praten, maar daar doen alleen regelneukers en de politie wat moeilijker over
Jawelquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?Quote van mij, maar niet echt nodig toch?
Ja ik bedoel meer dat ik mijzelf dus gewoon in de stad en dergelijke aan de regels hou, maar op de snelweg af en toe wel wat te hard rij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
[..]
Maar te hard op de snelweg doen zo veel mensen. Niet om dat goed te praten, maar daar doen alleen regelneukers en de politie wat moeilijker over
vervuiltquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuild. Te vroeg schakelen zegmaar.
Ooh ja nee dit zal het dan wel zijn. Bedankt niels, scheelt weer kosten bij de garage!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuilt. Te vroeg schakelen zegmaar.
Dat mogen zij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
politie rijdt hier ook gewoon vijf tot 10 km per uur harder hoor, ja iedereen gewoon
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Overigens, 10 km per uur te hard rijden is eerder normaal dan aso.
heb stijfje gekregen :squote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil tegen je aan kruipen en dat je zachtjes door mn haar gaat terwijl ik kusjes in je nek geef
ja dat zeg ik dus netquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind het altijd asoMaar het is wel zo dat als ik strak 130 ga rijden op de teller zo`n beetje al het verkeer mij voorbij raast, en voor de doorstroming moet ik vaak ook rond de 140 zitten. (Dus als ik een beetje met iedereen mee wil rijden)
ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat mogen zij.
Eigenlijk niet helemaal, maar als ze patrouilleren mogen ze 10 km/u sneller dan de snelste wagen, geloof ik.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen het doet, omdat je meer mee rijdt met de rest door vijf tot 10 km harder te rijden dan precies te snelheid aan te houden die je mag rijden.
Oh jezus dat is wel heel slechtquote:
Je klinkt niet echt overtuigd. Het is echter vrij algemeen bekend, net als dat veel vrouwen niet achteruit kunnen inparkeren. Het is statistisch vastgesteld. Ik val vrouwen niet af. Het is vastgesteld dat het zo is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ooh ja nee dit zal het dan wel zijn. Bedankt niels, scheelt weer kosten bij de garage!
hahahah ja nouja geeft niet toch, is wel grappigquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel slechtDat ik bijna hetzelfde typ
Maar dat van jou gewoon niet begreep
Had mij ook weer wat bespaard.
het was niet overtuigendquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben gewoon mijn compliment aan de mods in FB verwijderd
Misschien knijpen ze een oogje toe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnouja, nog nooit boete gehad dus zal wel goed zitten
ja iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnouja, nog nooit boete gehad dus zal wel goed zitten
appels met perenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd
heb 20 mensen vermoord maar ben nooit opgepakt dus zit wel goed denk ik
uit het oog maar niet uit het hart... <3quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
hoezoquote:
vast een jaloerse FAquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Kan ik je wel bij helpen :$quote:
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
quote:
een compliment is een complimentquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
ja maar dat doet er voor die vergelijking toch niet toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdtquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
op de snelweg?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdt
wrm maken mensen ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |